+++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

pata-ässä ja Kaapo80 äärettömän ISO :hug: teille! :snotty:

poistin nyt sut tuolta listalta pata-ässä, haluatko jäädä taustailemaan vai? ja Kaapo80 laitoin kierron alusta?? Voi että harmittaa niin kovin sun puolesta :/
 
Halaukset tarvitseville :hug: ja onnea onnistuneille :flower:



Kp 6 ja edelleen vuotaa :( :eek: Nää on ollut tosi kipeet ja runsaat menkat,veto aivan poissa.

Osaako kukaan sanoa mikä mun kiertoni nyt on,kun niin kovasti heittelee,viimeksi 25 sitä ennen 30 ja aiempi 27 päivää,minkä mukaan pitäisi nyt mennä?
Se on myös jännä että mulla alkoi menkat tällä kertaa dpo9,miksi niin aikaisin?

Jep,kysymyksi,onkohan vastauksia =)

Nii ja tervetuloa uudet kuumeiset,täällä on mukava pino ja porukka :flower:
 
Jaksamista ja lohdutushaleja kaikille tarvitseville, erit. Kaapolle

Kohdunnapukasta vielä. Mä oon ymmärtänyt, että ensisynnyttäjillä se kohdunsuu on suljettu ja jos on aikaisempia synnytyksiä, kohdun ulkosuu on hieman avoin. Kiinteys ja asento on kuitenkin ne seikat joista varmaan pystyy enemmän päättelemään. En ole kuitenkaan säännöllisesti harrastanut kokeilua.

Anskulle pahoittelut.
 
Keskiviikko 12.11


Cisu............................kp 82/32-35..........................................yk
Oravannahka..............kp 79/28-?............................................yk1
kapa............................kp 77/32...............................................yk8
Huisi...........................kp 62/30...............................................yk1
Neila...........................kp 58/28...............................................yk2
Ilmatar.........................kp 40/28...............................................yk3
Very important baby...kp 34/30-40........29v..........3.lapsi.........yk3
Bambina......................kp 31/26-31............................................yk3
Päpsy-79......................kp 28/35.............30v............4.lapsi.......yk2
KS09............................kp 27/40.............21v............2.lapsi......yk4
icefairy.........................kp 27/26-35........22v...........2.lapsi.......yk2
mammuli77..................kp 26/27.............31v...........3.lapsi.......yk2
piprane ema.................kp 26/30.............32v..........3.lapsi........yk4
aurella..........................kp 24/27-38......31v...........4.lapsi.........yk15
erka..............................kp 24/28-31..........36v...........3.lapsi........yk1
Zirppa..........................kp 22/34-35..........24v............2.lapsi......yk2
juuliai...........................kp 21/26-30...........................2.lapsi.......yk2
Katinka-82..................kp 21/31-42..............................................yk5
Cladoceran..................kp 21/36-39...........29v...........1.lapsi........yk9
Enkelinäiti...................kp 20/25-26 .............................................yk2
Lily-Jane......kp 17/28-32...24v.....1.lapsi..yk1
Satsuki......kp 17/28......33v....2.lapsi...yk1
Mahdotontako.............kp 14/27-29..........................................yk3
MaybeSomeday..........kp 13/28-30............23v...........1.lapsi........yk7
Sintsu78......................kp 10/27-34......31v...........4.lapsi........yk10
UuTeEnNoUsUUn.....kp 9/28-30 ..........................................yk5
Annmari-76.................kp 8/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
Piupula........................kp 6/30-32......23v...........1.lapsi.........yk4
bebetobee....................kp 5/28.................................................yk2
Ansku-82....................kp 1/30..............27v...........1.lapsi........yk12

Tulisit jo pieni.............kp?/?.................................................... yk10
auringonkukaksi..........kp ......................................5.lapsi..........yk


Taustalla


Ainoska
Kaapo80
JKVY
Dreaming86
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
Selmiina


Haamujengi:

Neila..........................kp?/28..................................... ...yk?


Plussanneet


LillaMy83..................8.7.......(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen......11.7.....(kp 28/27-28)......................yk1
Minna77....................11.7......(kp ???18/26-30)................yk9
nan-nan-naa...............12.7......(kp 19/28-30).....................yk1
Hemmi......................26.7...
JääKyynel.................31.7...
Quukkeli...................20.8...
Varanikki..................23.8.......(kp 30/28)...........................yk4
Katyana.....................25.8......(kp 41/??)............................yk1
Monkey....................12.9.......(kp ?/?)................................yk2
Adalia86...................25.9......(kp28/31-33 )...................... yk1
Jonnas1984...............28.9.......kp 27/28-29(?)....................yk2
Juupeli......................12.10.....kp30/28............................. ..yk6
Griffski73.................13.10.......................................... ......
SisunÄiskä...............14.10.....kp36/30-32.................... . .....yk1
Vaahtera-82.............17.10.....kp30/28-30...........................yk1
oliivitar..................................kp ?/28-30............................yk2
marjukka-82.............21.10....kp 31/25-31 ..........................yk3
Star86.......................26.10....kp24/25-28...................... ....yk1
Chili24.........27.10........
tyhmäblondi73...25.10....
Celestial.......3.11..pk 33/28......yk1
hipsu2010..6.11.kp 35/30-35(38)..31v.2.lapsi....yk1
amati..........6.11.........kp 30/23-33.......37v........7.lapsi........yk3
Bebek........10.11........kp 37/?(41).......23v............1.laps.........yk2
 
huomenta!
on tää vaan niin hiivatin jännää tää testailu. pelko persiessä koko ajan että nyt alkaa menkat. tänä aamuna tein prisman halppistestillä/testeillä ;) testin ja kyllä siinä ehkä joku viiva on,mutta en uskalla sanoa sitä plussaksi,tai muuan kierto sitten vastaavan lainen epämääränen viiva ei ollut plussa tai varhais luominen. mutta tänään tulee toivottavasti varmuus asiasta. mies vei aamulla labraan näytteen,ni saa puolueettomat naiset tulkita sen ;) eli puoleen päivään asti jännätään ja sit soittoa neuvolaan.. jännittää ihan älytön! =)
 
Taas negaa tänäänkin... :ashamed: . Nyt dpo9. Ja minäähän oon se hätähousu ;) :xmas: . Jotenkin olen silti ihan maani myynyt kun ei näy mitään väriä liuskassa, plääh ettei annan edes toivoa. Olokaan ei ole mitenkään raskautunut. Ainoastaan tuo vetinen valkovuoto ihmetyttää.

Haleja Kaapolle koko sylillinen :hug: :hug: :hug: :hug: , tosi ikävää!
 
Kaapo :hug: Se on niin väärin, miten elämä välillä koettelee :'(

Oho, tulipas uutta tietoa tosta kohdunnapukasta :D Siis se ei välttämättä jo synnyttäneillä mene kokonaan kiinni ollenkaan? :eek: No yritä tässä sitten tulkita :LOL:

Täällä ei ihmeitä, hirveä väsy ja paleltaa, vaikkei minkäänlaista lämpöä olekaan. Mä ajattelin jo tän kierron jälken soittaa neuvolaan sitä lääkäriaikaa, kun laskeskelin tossa, että vaikka varsinaista yritystä lähtee vasta viiden kiekka käyntiin, on mulla menkat ollut jo puol vuotta, ja ilman ehkäsyä ollaan siltikin menty. Eli ei se kaukaa heitä ja eihän ne lääkärit sitä tiedä ;) Nopeuttais vähän tätä hommaa, kun täälläpäin kaikki menee vähän pitkillä kantimilla. Esikoisesta kun lääkäriin mentiin vuoden yrittämisen jälkeen, puolen vuoden päähän saatiin keskussairaalaan aika tutkimuksiin... Ennakointia :)

Jee, mä saan huomenna kuivausrummun!! Sitä on odotettu :D Ellei tuolle pikkaselle nouse nyt kunnon kuume, joka estää kaupunkiin lähdön :ashamed:

Täällä taitaakin olla jännäilyt menossa aika monella, joten plussatuulia kaikille tasapuolisesti (itseni mukaanlukien ;))

muoks* ainiin, onhan mullakin tota vetistä valkovuotoa, ja tänään oli NIIN paha olo aamulla :x Tosin luulen sen johtuvan ihan vain korkeasta verensokerista :D
 
kaapo80 Oon niin pahoillani :'( Yritä jaksella ja parannella oloa. En osaa kuvitella kuinka pahalta tuo tuntuu. :hug:

Sanelma Apua miten jännät paikat :) Täällä on sormet ristissä sun puolesta!

KS09 Joo kyllä toi kn:n ronklailu tuntuu liian monimutkaiselta mulle :D Muistan kun joskus etsin mun g- pistettä niin olin siinäkin ihan pihalla :LOL: Nyt vaan tunnen sen jossain tietyissä asennoissa kyllä tai jos oon tosi kiihottunut. Heh musta ei olis gyneksi kyllä..

Täällä ovis on unohtunut jonnekin, kp 17 ja lämmöt ei koholla (aamulämpö 36,3).. joten plaah. Eilen laitettiin taas simpat matkalle, ihan hyvä koska mies on nyt perjantaihin poissa ja se olis seuraava mahdollisuus sitten touhuilla. No joo, ens kuussa otan tikut käyttöön sitten. Ajattelin että tää tjottailu olis kivaa mut ei :LOL: Toivotaan että nää kaverit mun sisällä eläis perjantaihin kunnes saadaan uus satsi, heh heh. Mua ei kyllä kauheasti haittaa jos ei ekasta tärppää, tai ainakin sanon niin nyt.. Katotaan kun ne menkat alkaa. Oon toitottanut itselleni että epätodennäköistä että yk 1:llä tärppäis ja vielä ilman ovistestejä.

Suihku-time! :wave: Ja kouluun..
 
Voi kaapo-80, haleja! :hug:

Ja onnea Bebekille ja varovaisesti jo Sanelmallekin!

Aloin tuossa tänään pohtimaan, että missä vaiheessa hcg-hormonia alkaa ylipäätään erittymään. Sehän on suomeksi istukka...(jotain)...hormoni eli alkaako sitä tulla vasta kiinnittymisen jälkeen? Ajattelin vain, että kiinnittyminenhän on sen noin viikon päästä (eikö?) joten jos joku testi lupailee näyttävänsä jo dpo 6 niin eihän silloin ole vielä välttämättä kiinnittymistä tapahtunut...

Piupula, mulla pitäisi olla yks päivä enemmän eli tänään kp17.

Vasta dpo4, kyllä on odottavan aika pitkä... Kummallista nippailua on tuntunut tänään munasarjoissa (molemmissa!). Ovisplussa oli kyllä jo su, joten mitähän ihmettä siellä tapahtuu...
 
mä en ala!!! :kieh: :'( :'( :'(
kauaa en saanut nauttia tästäkään. eli 2 aika selkeetä haamua,labrankokea nega tosin vissiin jotai hailakkaa oli ollut sielläkin. soitin neuvolaan ja sovittiin että ens viikolla uusinta testi jos ei mitään vuoda ennen sitä ja meinas että jotainhan siellä on ku apteekin testiin on jotai tullut,no tästä puhelin keskustelusta meni 2 tuntia ja persealko vuotaa.. tää on niin väärin!!! soitin sitten neuvolaan,että eipäs tarvinut kauaa vuotoa ootella ja sain ens viikolle neuvolaan ajan ja katotaan sitten jatkoa,eli nyt aletaan tositoimiin,luultavasti saan clomit kuhan lääkärin puheille ja tutkimuksiin asti pääsen.. ahistaa!!
 
Sanelma voi ei :( suuri voimahali sulle :hug: Onneksi kuitenkin tilanteeseesi on hoitoa tulossa.


ON: voi iiik uskallanko tätä tänne edes kirjoittaa :| Aamulla apteekin oma näytti negaa ja nyt äsken clearblue antoi h a a m u n ... jaiks. Haamuja olen saanut monta predictorilla mutta EN KOSKAAN clearbluella. Nyt kp 28/35 mutta epäilen oviksen olleen jo kp 12 paikkeilla.... Huomenna teen aamupisusta uuden, jos ei mitään näy, tiedän että tänpäivänen oli feikkihaamu. Juu ei muuten pitänyt mun päätös siitä, että testaan vasta jos menkat viikon myöhässä :ashamed: nyt jännittää, mutta hyvällä tavalla, kai :| :)
 
Sanokaas että miten sen ovistestin laita on eli: näkyykö kaikilla ovistestissä luteaalivaiheessa (n. 5 päivää ennen kuukautisten alkua) kaksi viivaa? Siis siten että se toinen viiva on hailakka mutta selvä tapaus kuitenkin? Kyseessä se pahuksen viljatesti :kieh:
 
erka Yleisesti ottaen ovistesteistä, ne voi näyttää ihan mitä tahansa :D Ja mulla ainakin on ihan normaalia, että näkyy kaks viivaa ennen menkkoja, oviksen jälkeen ja ennen. Aika harvoin olen saanut ainoastaan yhtä viivaa... Se onkin sitten eriasia kuinka vahva tuo toinen viiva on ;)

Muoks* päpsy, toivotaan, että haamu vahvistuu ja pysyy matkassa :heart:
 
Mä oon joskus noita ovistestejä kokeillut ja kahta viivaa tulee kyllä usein. Oon kyllä saanut myös ihan selkeitä ovisplussia, joten se että on ne kaksi viivaa ei tarkoita oikein mitään, niissähän lukee että sen testiviivan pitää olla vahvempi.

KS09 Oon lukenut että voipi olla =)

Mulla on ollut huono olo koko päivän, alko huimaa ja hikoiluttaa kirjastossa. Edes syöminen ei auttanut. Nyt mietoa päänsärkyä. Piti mennä spinningiin tänään mut taidan jättää väliin kun olotila on tosi outo. Kunpa en nyt tulis kipeeks :/ Ja siis ei voi olla raskaus kun ovista vielä odottelen :D
 
Sanelma voimia kovasti sinne päin!!!

Tilasin sitten taas kotitesti.fi:stä raskaustestejä . Pikatoimituksena! Toivottavasti tällä kertaa tulevat nopeammin kun viimeksi kesti puolitoista viikkoa toimitus (economy-lähetyksenä tosin). Mulla loppuu viikonlopppuna testit että voi olla pari päivää etten pääse testaamaan apua! . Mullahan pitäis menkkojenkin siinä maanantaina alkaa että ehkä ei sitten tarviikaan testailla...
Poista viestiMuokkaaLainaaIlmoita asiaton viesti
 
Hei Piupula

Minut voi poistaa kokoaan listalta. Testi siis näytti negatiivista, mutta tätiä ei näy. Huomenna vko:7 edellisistä kuukautisista.
Taidan siirtyä taustailemaan ja odottelemaan josko tämä tästä selkiytyisi.
 
Ikävää lukea huonoja uutisia.Tulee ihan vaisu olo itselle myös :(
Jaksuja :hug: tarvitseville.

päpsy79 Pidetään peukkuja d =) b ja huomenna odotetaan sinulta hyviä uutisia.

).( Itsellä olo alkaa helpottamaan ja vauvan teko vaan mielessä :p Ja ihan varma taas et ovis on tietenkin tässä kierrossa ajoissa ja härnään tuota rakasta miestä viikon pari :kieh: Ja toinen just eilen sano et sitä ei oo panettanu ainakaan kahteen viikkoon yhtään :eek: Sano et mun ostamat vitamiinit ja luontais tuotteet vei loputkin halut :headwall: Tästä on siis taas hyvä aloittaa uusi yritys.Viikon parin päästä on taas perheriita valmis :kieh:
Siis ihanaa tää vauvan teko :LOL: :heart: ;)
 

Yhteistyössä