+++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

Täällä kans negaa negaa ja negaa. Fiilikset sen mukaiset. Plääääh! Eipä mulla nyt mitään oireitakaan kyllä ole ja pari päivää sitten tuli jo menkkaoireita (lieviä oireita mutta kuitenkin). En usko että olisi tärppännyt.
 
paljon onnea Sanelmalle :flower:

mä sain kans sunnuntaina apteekin omalla haalean viivan testiin ja nyt tänään tein uuden testin apteekin omalla ja sain testiajan sisällä kaksi viivaa, vaikka toinen oli haalea mut selvästi kuitenkin erottui.. joten mä nyt oletan olevani raskaana, kun oireitakin on kokoajan..(väsymys, kuvotus, palelu, rinnat kipeät ja välillä oon tosi herkistynyt:))

ehkä mä uskallan pikku hiljaa siirtyä odottajien puolelle.. voihan sieltä aina takasin tulla, jos jotain pahaa tapahtuu..

Bebek rv 5+1
 
Ihanaa Bebek, onnea!!

icefairy malttia malttia :D

erka Nö höh :( Odottele nyt rauhassa, eikö sulla dpo:t oo aika varhaisessa kuitenkin? :hug:

Täällä kp 16 ja aamulla lorotteli valkkaria siihen malliin, että ovisajat taitaa olla käsillä. Tänään illalla varmaan kaverit matkaan ja sit seuraavan kerran kp 19 kun mies tosiaan lähtee reissuun. Mulla on hyvät fiilikset, tärppäs tai ei :)
 
Sanelma Kyllä, apteekin testiinkin voi tulla viivanpaikka "nimim.kokemustaon" mutta kyllä tuo sinun viiva kuulosti jo ihan plussalta!, onnea siis siitä!

Ja onnea bebek

Onkohan olemassa maailmassa muita kuin cb:n digitesti josta mä en näe viivan paikkaa :LOL: Täytynee ruveta tekee testit aina sillä, tai sitten vkl kun mies voi vahvistaa näkeekö se viivoja vai ei :D

Mä menetin toivoni tästä kierrosta. dbo6 ja kn on edelleen "auki ja alhaalla"
HÖH :(
 
Tiistai 10.11


Ainoska......................kp 82/32...............................................yk2
Cisu............................kp 81/32-35..........................................yk
Oravannahka..............kp 78/28-?............................................yk1
kapa............................kp 76/32...............................................yk8
Huisi...........................kp 61/30...............................................yk1
Neila...........................kp 57/28...............................................yk2
Ilmatar.........................kp 39/28...............................................yk3
Very important baby...kp 33/30-40........29v..........3.lapsi.........yk3
Ansku-82....................kp 33/30..............27v...........1.lapsi..... ...yk11
Bambina......................kp 30/26-31............................................yk3
Päpsy-79......................kp 27/35.............30v............4.lapsi.......yk2
icefairy.........................kp 26/26-35........22v...........2.lapsi... ....yk2
KS09............................kp 26/40.............21v............2.lapsi. ......yk4
mammuli77..................kp 25/27.............31v...........3.lapsi....... .yk2
piprane ema.................kp 25/30.............32v..........3.lapsi....... ..yk4
aurella..........................kp 23/27-38......31v...........4.lapsi.........yk15
erka..............................kp 23/28-31..........36v...........3.lapsi........yk1
Zirppa..........................kp 21/34-35..........24v............2.lapsi......yk2
juuliai...........................kp 20/26-30...........................2.lapsi.......yk2
Katinka-82..................kp 20/31-42..............................................yk5
Cladoceran..................kp 20/36-39...........29v...........1.lapsi........yk9
Enkelinäiti...................kp 19/25-26 .............................................yk2
Lily-Jane......kp 16/28-32...24v.....1.lapsi..yk1
Satsuki......kp 15/28......33v....2.lapsi...yk1
Mahdotontako.............kp 13/27-29..........................................yk3
MaybeSomeday..........kp 12/28-30............23v...........1.lapsi........yk7
Sintsu78......................kp 9/27-34......31v...........4.lapsi........yk10
UuTeEnNoUsUUn.....kp 8/28-30 ..........................................yk5
Annmari-76.................kp 7/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
Piupula........................kp 5/30-32......23v...........1.lapsi.........yk4
bebetobee....................kp 4/28.................................................yk2 Kaapo80.....9.11.......kp 1/28-37.......29v............1.lapsi........yk7


Tulisit jo pieni.............kp?/?.................................................... yk10
auringonkukaksi..........kp ......................................5.lapsi..........yk


Taustalla


JKVY
Dreaming86
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
Selmiina


Haamujengi:

Neila..........................kp?/28..................................... ...yk?


Plussanneet


LillaMy83..................8.7.......(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen......11.7.....(kp 28/27-28)......................yk1
Minna77....................11.7......(kp ???18/26-30)................yk9
nan-nan-naa...............12.7......(kp 19/28-30).....................yk1
Hemmi......................26.7...
JääKyynel.................31.7...
Quukkeli...................20.8...
Varanikki..................23.8.......(kp 30/28)...........................yk4
Katyana.....................25.8......(kp 41/??)............................yk1
Monkey....................12.9.......(kp ?/?)................................yk2
Adalia86...................25.9......(kp28/31-33 )...................... yk1
Jonnas1984...............28.9.......kp 27/28-29(?)....................yk2
Juupeli......................12.10.....kp30/28............................. ..yk6
Griffski73.................13.10.......................................... ......
SisunÄiskä...............14.10.....kp36/30-32.................... . .....yk1
Vaahtera-82.............17.10.....kp30/28-30...........................yk1
oliivitar..................................kp ?/28-30............................yk2
marjukka-82.............21.10....kp 31/25-31 ..........................yk3
Star86.......................26.10....kp24/25-28...................... ....yk1
Chili24.........27.10........
tyhmäblondi73...25.10....
Celestial.......3.11..pk 33/28......yk1
hipsu2010..6.11.kp 35/30-35(38)..31v.2.lapsi....yk1
amati..........6.11.........kp 30/23-33.......37v........7.lapsi........yk3
Bebek........10.11........kp 37/?(41).......23v............1.laps.........yk2
 
Paljon onnea Bebek hieno homma! :) ja satsuki miten mä katoi, että olisit sen iän sanonut ekassa viestissä :D noh, hyvä kuitenkin että oikein meni :LOL: ja samalla toivotan viivan vahvistumista sanelmalle! :heart:

Täällä täti pakkaa kamojansa pois -onneksi- ollut ihan veto pois nää neljä päivää.. nyt sitten vaan malttia tähän kiertoon :) *HAUKOTUS*
 
Mä voisin tulla tänne kans jännäämään. Meillä 1v 1kk ikäinen poika ja kakkosta yritetään. Synnytyksen jälkeen ei olle ehkäisyä käytetty, mutta mulla imetys piti menkat kokonaan poissa ja kun lopetin imetyksen kun poika oli 11 kk, alkoivat ekat menkat 2 päivän päästä! :LOL: Nyt on sit pari kiertoa takana, ja nyt kai yk 2. Viime kierrossa oli vaikka mitä oireita ja kuvittelin, et olis jo tärpännyt, ja sainkin ihan kummia haamuja cb:lla ja päätinpä myöskin olla enää käyttämättä kyseistä testiä.

Täällä näyttää tulleen hyvin plussia. Toivottavasti vielä pääsis mukaan. Tänään kp 20/26-30. Vkl:na tuntui alamahassa muutaman kerran vihlaisuja ja rinnoissa on tänään tuntunut jännää kihelmöintiä. Kuvittelen varmaan kaiken...

Plussaonnea kaikille!!!
 
Paljon onnea plussanneille :flower: :flower: :flower:
Ja haamuilijoille d =) b kyllä ne viivat vahvistuu ++++++++++++ :whistle:

).( Täällä sairastellaan.Luulen et ihan tavallista kuumetauti.Loppuis jo.Mulle alkaa tulla puutos tauti...Mies ei anna mulle ennen ku oon kunnossa :kieh: ja sit sillä kuitenki alkaa flunssa :headwall: Vaikka ei se tähän väliin vaikuta ku mun mielenterveyteen...Ehkä mä olen vähän nymfo :ashamed: ku en yli viikkoo pysty olee ilman :headwall:
 
Onnea taas uusista plussista :flower:

Sintsu78, tiedän ton tunteen..itse sairastin melkeen viikon ja eilenki viel puolkuntonen niin alko jo vähän rassaamaan.. toissapäivänä kyllä pikkasen puuhailtiin sänkykamarin puolella, mutta ei se oo niin helppoo ku keuhkot ahtaalla :whistle: no jospa se tästä taas normalisoituisi niin teillä ku meilläki :)

Haluttas niin hätäillä taas testaamisen kanssa.. ei sitä ikinä opi odottamaan.. mies onkin kyllä sitä mieltä et mie olen niin sekopäinen haistelujeni yms. kanssa et kyllä se jo näkyis testissäki :LOL: toivoa sopii kunhan sen aika on =)
 
Täällä väsyttää niin paljon |O Viikonlopusta asti ihan sairas väsymys.. Ei voi olla sitä itseään koska tässä on nyt vasta ovisajat :D Otti toi Saksan reissu koville.. Viime kierto oli 28 päivää mut nyt taitaa ovis antaa odotuttaa itseään, kun ei ton aamuisen valkkarilorinan jälkeen ollut mitään tuntemuksia. Odotellaan rauhassa :)

KS09 Miten sen kohdunnipukan tuntee? Musta tuntuu ettei mun sormet yletä minnekään :D
 
Mies on vähän kipeenä ja mä sit pääti mitata kans. Siis jos on lämpöä ni voiko se kans tarkottaa et on raskaana? Vai et oliks se et sillo on ovis? :D Haha oon taas tyhmä.
Mut joka tapauksessa, mulle tuli 37,4 ja aloin siks ihmettelee, koska aina jos mulla on yli 37 oon iha kipeenä.. mulla ei oo ikin kuumetta paljoo, eli jos on vähänki lämpöö ni oon iha poikki.
Nyt en kyl oo yhtää kipeen olonen, enkä tunnu ees kuumeelta.. eli tarkottaaks tää et olisin raskaana.. Pliiis. :ashamed:
 
Lily-Jane En mäkään ennen tiennyt, mutta sain vinkin ja sitten löysin :D Kun työntää sormet tarpeeks syvälle, ehkä vähän taakse päin, siellä on sellanen napukka, joka on vähän kovempi kun muu ympäristö x)

icefairy käsittääkseni lämpö nousee aina oviksen jälkeen, ja laskee sitten juuri ennen menkkoja, ellei tärppi ole käynyt. Mutta sulla kun on noin korkeella, vois viitata jo raskauteen =)
 
KS09 En ole koskaan kokeillut mutta siis millainen sen kohdunnapukan pitäisi olla jos on raskaana? Entä jos ei ole raskaana? Jos napukka on kiinni niin millainen se on? Ja jos auki niin miten sen tietää että on auki(millaiselta se siis tuntuu)? :LOL: Voi noita mun kysymyksiä... :D . Oppia ikä kaikki :ashamed: :xmas:
 
Ihanaa tööl on taas plussailtu vissiin heti kun selkäni käänsin :flower:

erka ja icefairy toivottavasti se plussa tulee pian.. noi negatestit on niin tylsiäääää..

pitäsköhän mun ens kierrosta oikeesti keskittyä tohon lämmönmittaus tekniikkaan vai unohtaa koko juttu..oon ihan pihalla koko kierron kans. Ensin luulen et ovis on kp14 sit luulen et se on kp18,lämmöt on ensin monta päivää alilämmön puolella ja sit normaalilämmössä ja nyt tänään sit kp 23 ne saamarin lämmöt onkin yhtäkkiä 37,4 ARGH *sekoaaaa* :LOL:

Mä haluun kans tietää et miten mä saa tietää että miltä se napukka tuntuu kiinninäisenä ja aukinaisena ja onko sil ero nyt kun on leikattu se puolen sentin pätkäkin pois loopis ja jos saisin aikakoneen niin kävisin kyl katsomas et koska tuun raskaaks! :kieh: sori oon vähän väsynyt,jutut ehkä kertoo sen...

ja tervetuloa uusille viel!
 
Heh, kun mä en nyt oikeesti tiedä tästä asiasta paljon mitään :D
Jossakin näistä plussa ketjuista joku mulle selitti, että jos on raskaana, se ulompi kohdunsuu, eli kohdunnapukka on sellanen kiinni oleva, kova ja ylhäällä, jos taas ei ole, se on tavallaan auki, pehmeä ja "roikkuu" alempana.
Ja siis mullahan ei ton tiedon jälkeen vielä koskaan ole ollut kiinni, joten en osaa kertoa tuon tarkempaa millainen sen pitäis olla .
Ja mulla ainakin se tuntuu sellasena "löysänä" joskus vähän kovempana ja sormella tuntuu, että siinä on sellanen "aukko". Tuon tarkemmin en osaa aukinaista kohdunnapukkaa kuvailla, sillä itse en koskaan ole tuon tarkempaan tutkaillut :LOL:
Ja mulla ainakin niin ylhäällä, että istuessa etukumarassa kun työntää sormen oikein syvälle sen tuntee, muuten juurikaan ei... Mutta sekin on niin yksilöllistä missä kullakin sijaitsee ;)

Noniin, eiköhän tässä ollut aiheesta taas riittämiin, anteeksi ällö kuvailu mutta itsepähän kyselitte :LOL:

Ja tosiaan kertokaa joku muu jos OIKEESTI tiedätte asiasta jotain :D
 
KS09, mä oon tota napukan tunnustelemista harjoitellut ja sen osaan jo erottaa, että oviksen aikaan napukka on korkealla pehmeä ja avoin, sitä on itseasiassa sillon vaikea edes erottaa muusta "ympäristöstä" sitten ennen menkkoja napukka laskeutuu alemmas, on helpommin erotettavissa kiinteämpi ja jälleen avoinna. Raskauden aikaan napukan kai pitäsi olla korkealla ja kiinteä.

Ainakin viime kierrossa loppuvaiheessa tulkitsin napukan olevan tosi alhaalla ja auki, siitä 2 päivää niin alkoi vuoto. Nyt ei tunnu samalta ollenkaan, napukka on kyllä korkeamma jotenkin erilainen.. Toivottavasti johtuu raskaudesta. Napukkaa pitää tarkastella sitten aina samaan aikaa päivästä, mieluiten iltaisin.
 

Yhteistyössä