+++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

Voi kiitos erka,mut kyllä tää sitä itteään on....
Ne kiinnittymisvuodot on mulla aina olleet sellaisia limansekaista vaaleanpunertavaa enneminkin,tämä vanhaa verta....Yök.
Mä en vaan kestä näitä menkkoja,oon aina niin kipee!!!!Olisi niin pal parempi ilman :LOL:
 
Piupula,ota kiitos pois listoilta kokonaan,tai no taustalle voit laittaa vaikkei meillä kyllä yritystä tule olemaan,mutta uskon että poikkean täällä tosiaan teitä tsemppaamassa B)
Nyt nuolemaan haavoja :'(
 
JKVY :( Voi harmin paikka!! Vaikka jos pientä toivon kipinää vielä, että mullakin vuoti alkuun menkkojen aikaan, juuri tuollasta ruskeaa vuotoa, muttei enempää...
Vaikka no, tiedän miten todennäköistä se on :ashamed:
Tsemppiä kuitenkin paljon!!
 
bebetobee :hug: :hug: :hug: :hug:

Tänään dpo jotain 5 ja taas nolona myönnän että testasin aamupissasta noilla viljatesteillä kun lupaavat tulosta dpo6-7. Eipä siinä mitään ihme tulosta näkynyt paitsi mun mielikuvituksellani tiätty olin näkevinäni jotain aavistuksen mmut ensin se jokin näkyi vähän toisessa kohdassa testiä ja sitten toisessa (en tiennyt mihin kohtaan sen viivan pitäis tulla...) . Tää on kyl noloa! :LOL: :ashamed: :whistle: :LOL:
 
hei kaikille ja taas kiitokset onnitteluista! Kyllä se plussa on, sairaalan labra sen todisti =) uskomatonta!!!! Yöllä vaan panikoin et jokos tulee pihalle kun oli aaltomaisia mahakipuja, mutta kyllä se siellä vielä on. :hug: kaikille miljoona!
 
Mulla on nyt niiiin tylsääää kun ei tapahdu ittelleni mitään ja joutuu vaan odottelee et päivät menis nopeesti eteenpäin...tää on yhtä piinaa kun ajatuksiin ei mahdu mitään muuta kun se yksi ja sama. Miksei vois olla kehitetty jotain jokanaisen käyttöön tarkoitettua läpivalaisukonetta jolla näkis mitä sisällä tapahtuu...ja suurennoksella tiätty :LOL: :LOL:
 
täällä tulee kans ikävä jos JKVY joudut poistumaan seurastamme :hug:

erka kehitteleppäs aikas kuluksi sellainen laite,täällä yksi erittäin halukas ostamaan :D

:flower: Onnea kaikille plussanneille :flower:

Kp20 ja mä oikeasti pohdin eilen illalla kans et testaisko aamulla,mut onneks järki voitti tällä kertaa,tiedän että plussa ei edes vois näkyä :LOL: kp 14 on nippaillu ja sit tuli saharaolot,ja aattelin et olis ollu se ovis sillo,mut mitä jos se olikin oikeesti vasta nyt kp18,sit ei pupustelut osunu kohalleen,ku oli vajaa viikon verran vieraita,enkä mä pystyny tekee mitää.. ajatukset kiertaa samaa rataa päivästä toiseen,haluisin kans et olis viikon eteenpäin :D
 
Älkääs nyt siskot,enhän mä nyt maailmankartalta ole katoamassa :LOL:
Kyllä mä täällä taustalla teitä seurailen ja by the way,ei nää menkat ole kunnolla alkaneet vaikka kyllä alkavat,oon sata varma...Mutta voinhan tässä hetken elätellä vaikka toivoa muusta.Myönnän,tein testin ja negaa oli :ashamed: Mulla on tänään joko kp 2/25-30 tai kp 26/27-30,että kyllä tuolla herkällä olis pitänyt jotain näkyy jos olis tämä tuhruttelu merkkinä raskaudesta.....

Juups malttia ladyt,kyllä ne päivät äkkiä menee ja pääsette plussamaan :heart:
 
Voi vitsit,uskaltaisko sitä kuitenkin puhua miestä ympäri(itse kyllä olin sitä mieltä että nyt pakko pitää paussi)ja yrittää vielä elokuun alun toivetta?
Uskaltaako1- 1,5kk ikäistä(edellyttäen että edes nyt tärppäisi sitten)viedä reissuun???????????????????????????????
Tämä häämatka juttuhan on syynä tähän yrityksen lopetukseen tältä erää..... :ashamed:
 
Lauantai 7.11


Ainoska......................kp 79/32...............................................yk2
Cisu............................kp 78/32-35..........................................yk
Oravannahka..............kp 75/28-?............................................yk1
kapa............................kp 73/32...............................................yk8
Huisi...........................kp 58/30...............................................yk1
Neila...........................kp 54/28...............................................yk2
Ilmatar.........................kp 36/28...............................................yk3
Bebek..........................kp 34/?(41).......23v............1.laps.........yk2
Kaapo80.....................kp 32/28-37.......29v............1.lapsi........yk 6
pata-ässä.....................kp 31/28-30...........................................yk4
Very important baby...kp 30/30-40........29v..........3.lapsi.........yk3
Ansku-82....................kp 30/30..............27v...........1.lapsi..... ...yk11
Bambina......................kp 27/26-31............................................yk3
Päpsy-79......................kp 24/35.............30v............4.lap si.......yk2
icefairy.........................kp 23/26-35........22v...........2.lapsi... ....yk2
KS09............................kp 23/40.............21v............2.lapsi. ......yk4
mammuli77..................kp 22/27.............31v...........3.lapsi....... .yk2
piprane ema.................kp 22/30................................................ ..yk4
aurella..........................kp 20/27-38......31v...........4.lapsi.........yk15
erka..............................kp 20/28-31..........36v...........3.lapsi........yk1
Zirppa..........................kp 18/34-35..........24v............2.lapsi......yk2
Katinka-82..................kp 17/31-42..............................................yk5
Cladoceran..................kp 17/36-39...........29v...........1.lapsi........yk9
Enkelinäiti...................kp 14/25-26 .............................................yk2
Lily-Jane......kp 13/28-32...24v.....1.lapsi..yk1
Mahdotontako.............kp 10/27-29..........................................yk3
MaybeSomeday..........kp 9/28-30............23v...........1.lapsi........yk7
Sintsu78......................kp 6/27-34......31v...........4.lapsi........yk10
UuTeEnNoUsUUn.....kp 5/28-30 ..........................................yk5
Annmari-76.................kp 4/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
Piupula........................kp 2/30-32......23v...........1.lapsi.........yk4
bebetobee....................kp 1/28.................................................yk2


Tulisit jo pieni.............kp?/?.................................................... yk10
auringonkukaksi..........kp ......................................5.lapsi..........yk


Taustalla


JKVY
Dreaming86
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
Selmiina


Haamujengi:

Neila..........................kp37/28..................................... ...yk2


Plussanneet


LillaMy83..................8.7.......(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen......11.7.....(kp 28/27-28)......................yk1
Minna77....................11.7......(kp ???18/26-30)................yk9
nan-nan-naa...............12.7......(kp 19/28-30).....................yk1
Hemmi......................26.7...
JääKyynel.................31.7...
Quukkeli...................20.8...
Varanikki..................23.8.......(kp 30/28)...........................yk4
Katyana.....................25.8......(kp 41/??)............................yk1
Monkey....................12.9.......(kp ?/?)................................yk2
Adalia86...................25.9......(kp28/31-33 )...................... yk1
Jonnas1984...............28.9.......kp 27/28-29(?)....................yk2
Juupeli......................12.10.....kp30/28............................. ..yk6
Griffski73.................13.10.......................................... ......
SisunÄiskä...............14.10.....kp36/30-32.................... . .....yk1
Vaahtera-82.............17.10.....kp30/28-30...........................yk1
oliivitar..................................kp ?/28-30............................yk2
marjukka-82.............21.10....kp 31/25-31 ..........................yk3
Star86.......................26.10....kp24/25-28...................... ....yk1
Chili24.........27.10........
tyhmäblondi73...25.10....
Celestial.......3.11..pk 33/28......yk1
hipsu2010..6.11.kp 35/30-35(38)..31v.2.lapsi....yk1
amati..........6.11.........kp 30/23-33.......37v........7.lapsi........yk3
 
ISO :hug: bebetobee hyvä kuitenkin, että säännölliset menkat ;) :heart:

Sorppa, kun ton päivittämisen kanssa kesti, mutta ollut kauheasti hommaa tässä ollut tänään :) Tänne ei mitään uutta, tässä nyt sitten odotellaan ainakin 30päivää, onneksi 2viikon päästä saa muuta ajateltavaa, kun lähdetään viikoksi matkalle, niin sitten on vaan viikko odotettavaa, niin eiköhän se mene stressaamatta :LOL: niin.. sillon viikolla 48 yritän päivitellä, kun kuitenkin toivottavasti kone käytettävissä :)
 
Pitkään aikaan en ole kirjoitellut moninaisten kiireiden takia ja myös osittain siksi, että meillä on yritys ollut jotensakin taustalla. Ajatuksena, että saapi tulla! Yrityskiertojen määrää en ole tarkkaan seurannut ehkä jotain 3-4 yk.

Nyt kuitenkin viime viikolla huomasin yhtäkkiä, että niin missäs ne kuukautiset on? Kaivoin laukusta kalenterin ja katsoin että juu huomenna tulee 6vko: a täyteen edellisistä! Siinä sitten tuumin asiaa ja päätin että sunnuntaihin asti odotellaan ja viedään isäinpäivä lahja sänkyyn asti (tietenkin jos vain plussaa).

Eli todella jännityksessä olen ja miehelle en ole hiiskunut mitään (vaikka todella vaikeaa on ollut) vaikken todella tiedä olenko raskaana vai en. Oireita on ja rinnat aristavat aivakuin esikoisella, joten toivetta ilmassa!

Teille kaikille paljon plussatuulia ja onnea marraskuun plussauksiin. Itsellä piinapäivä huomenna.

Ainoska
 
Onnea ainoska ja bebetobee :hug:
Täällä tuntui aamupäivällä pistävää kipua alavatsassam kun vauvauinnissa oltiin, ihan ihmeellistä :|
Odoteltavaa olis vaikka millä mitalla, mutta onneks nämä illat menevät edes kohtalaisen nopeasti, kun lastenhuoneen remonttia ja saunaa puuhaillaan jouluksi valmiiksi.
Mä vaan kyllä jo niin tiedän, mitä odottaa tältä ja tulevilta kierroilta :ashamed:
No onneks joulun jälkeen pääsee lääkärille...
 
ainiin
JKVY, toki tuon ikäsen kanssa uskaltaa lähteä jos vain haluaa =) Näin olen käsittänyt... Ja meilläkin on vähän reissu suunnitelmia puolentoista vuoden päähän kesälle, mutta raskautumista ei sen vuoksi siirretä...
Eli puhu vain se miehes ympäri ;)
 
Onnea onnea bebek

Mulla kai nyt dpo 6 ja ei sillä viljatestillä mitään tulosta tullut... taitavat lupailla turhia. Olisi mielenkiintoista tietään onko yleensä kukaan saanut positiivista tulosta dpo6 tai 7?!? No, huomenna testataan taas! Ei mulla nyt ole mitään oireitakaan. Plääh!
 
Rakas mieheni sanoi;on ihan omasta tahdostani kiinni jatkammeko yritystä:heart:
Mutta nyt en halua takaisin listoille vaan yritän rauhoittua ja rentoutua =)


Onnea Bebek :flower:

Erka en kanssa oo koskaan kuullut kenenkään plussanneen dpo6!Mutta sitten niitä haamuja oon lukenut,että saaneet herkillä dpo8 alkaen!Pidän sulle peukkuja kovin!!!!!!!
 

Yhteistyössä