+++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

Sunnuntai 8.11


Ainoska......................kp 80/32...............................................yk2
Cisu............................kp 79/32-35..........................................yk
Oravannahka..............kp 76/28-?............................................yk1
kapa............................kp 74/32...............................................yk8
Huisi...........................kp 59/30...............................................yk1
Neila...........................kp 55/28...............................................yk2
Ilmatar.........................kp 37/28...............................................yk3
Bebek..........................kp 35/?(41).......23v............1.laps.........yk2
Kaapo80.....................kp 33/28-37.......29v............1.lapsi........yk 6
pata-ässä.....................kp 32/28-30...........................................yk4
Very important baby...kp 31/30-40........29v..........3.lapsi.........yk3
Ansku-82....................kp 31/30..............27v...........1.lapsi..... ...yk11
Bambina......................kp 28/26-31............................................yk3
Päpsy-79......................kp 25/35.............30v............4.lap si.......yk2
icefairy.........................kp 24/26-35........22v...........2.lapsi... ....yk2
KS09............................kp 24/40.............21v............2.lapsi. ......yk4
mammuli77..................kp 23/27.............31v...........3.lapsi....... .yk2
piprane ema.................kp 23/30................................................ ..yk4
aurella..........................kp 21/27-38......31v...........4.lapsi.........yk15
erka..............................kp 21/28-31..........36v...........3.lapsi........yk1
Zirppa..........................kp 19/34-35..........24v............2.lapsi......yk2
Katinka-82..................kp 18/31-42..............................................yk5
Cladoceran..................kp 18/36-39...........29v...........1.lapsi........yk9
Enkelinäiti...................kp 17/25-26 .............................................yk2
Lily-Jane......kp 14/28-32...24v.....1.lapsi..yk1
Mahdotontako.............kp 11/27-29..........................................yk3
MaybeSomeday..........kp 10/28-30............23v...........1.lapsi........yk7
Sintsu78......................kp 7/27-34......31v...........4.lapsi........yk10
UuTeEnNoUsUUn.....kp 6/28-30 ..........................................yk5
Annmari-76.................kp 5/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
Piupula........................kp 3/30-32......23v...........1.lapsi.........yk4
bebetobee....................kp 2/28.................................................yk2


Tulisit jo pieni.............kp?/?.................................................... yk10
auringonkukaksi..........kp ......................................5.lapsi..........yk


Taustalla


JKVY
Dreaming86
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
Selmiina


Haamujengi:

Neila..........................kp37/28..................................... ...yk2


Plussanneet


LillaMy83..................8.7.......(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen......11.7.....(kp 28/27-28)......................yk1
Minna77....................11.7......(kp ???18/26-30)................yk9
nan-nan-naa...............12.7......(kp 19/28-30).....................yk1
Hemmi......................26.7...
JääKyynel.................31.7...
Quukkeli...................20.8...
Varanikki..................23.8.......(kp 30/28)...........................yk4
Katyana.....................25.8......(kp 41/??)............................yk1
Monkey....................12.9.......(kp ?/?)................................yk2
Adalia86...................25.9......(kp28/31-33 )...................... yk1
Jonnas1984...............28.9.......kp 27/28-29(?)....................yk2
Juupeli......................12.10.....kp30/28............................. ..yk6
Griffski73.................13.10.......................................... ......
SisunÄiskä...............14.10.....kp36/30-32.................... . .....yk1
Vaahtera-82.............17.10.....kp30/28-30...........................yk1
oliivitar..................................kp ?/28-30............................yk2
marjukka-82.............21.10....kp 31/25-31 ..........................yk3
Star86.......................26.10....kp24/25-28...................... ....yk1
Chili24.........27.10........
tyhmäblondi73...25.10....
Celestial.......3.11..pk 33/28......yk1
hipsu2010..6.11.kp 35/30-35(38)..31v.2.lapsi....yk1
amati..........6.11.........kp 30/23-33.......37v........7.lapsi........yk3
 
Moikka kaikki! Mukavaa isänpäivää!

Täällä oltu muutama päivä poissa Saksassa reissussa ja hui kuinka paljon tekstiä!! :) Pitääkin huomenna oikein lukaista kaikki..

Bebek onnea, toivottavasti viivat vahvistuu pikapikaa!! :flower:

Enkelinäiti Voi ei, noi tilanteet on aina niin vaikeita.. Toivottavasti mies nyt ei ihan vedä jarruja pohjaan. :hug:

Täällä kp 14 eikä oikein mitään ovistuntemuksia, mitä nyt vähän valkkaria enemmän. Eilen laitetttiin simpat matkaan ja tänään myös. Kp 17 mies lähtee työmatkalle, kunpa ovis sitä ennen. Noo mutta, en oo mitään testejä ostanut, tää kuukausi mennään ihan tjottausmeiningillä melkein.

Vastailen huomenna enemmän kun pääsen lukee jutut paremmin, piti vaan tulla vähän kuikuilemaan. Nyt myöhäiselle aamiaiselle, mies tossa kokkaa munia ja pekonia.

Oi, muitakin plussanneita listan mukaan!! ONNITTELUT!!! Niiiin hienoa :) :) :heart:
 
Onnea plussanneille! Ja paljon plussa tuulia muille!!!+++++!!

Täällä siemenet on kylvetty ja seuraavat pari viikkoa sitten pidetään mieli kurissa mahdollisesti ilmaantuvien raskausoireiden suhteen eikös juu :LOL:
En tarkemmin ovista oo kyttäilyt mutta oletan että on tullut jos on tullakseen. Noh varmuuden vuoksi kyllä heilutellaan peittoja vielä tovi, ja miksi ei mukavaahan se on ;)

Sikarokotteesta piti sen verran sanoa, että toivon et saisin sen nyt parin viikon sisään. Meidän kunnassa rokotetaan nyt terveitä alle 3 v ja seuraavan ryhmän 3-24 v rokotus pitäisi ehkä alkaa reilun viikon päästä. Muistaako /tietääkö joku millä viikolla istukka alkaa toimia? Ajattelin että jos otan piikin ennen mahdollista plussaa niin ei mahdolliset haittavaikutukset ehdi alkioon?!
 
Olen taas kehitellyt itselleni yhden raskausoireen ;) :LOL: . Oltiin äsken ulkona lasten kanssa ja jostain syystä tuli kauhee pissahätä mulla ja seisoskelin siinä jalat ristissä (kauaa ei siis ees oltu ulkona) ja en sitten millään mpystynyt pidättämään vaan lirua tuli housuun :x :ashamed: :whistle: . Siis mun pidätyskyky ei muutenkaan ole lasten syntymien jälkeen mikään hyvä mutta lliruja on tullut vain hyppiessä trampoliinilla ja nostaessa painavaa. Tosin siinä vieressä kyllä lorisi rännit... mutta silti outoa...ja siinä joukossa oli myös valkoista valkkaria :x . Että tälläisiä ällöjä havaintoja tänään :LOL: .
 
Bebek onnea kovasti!!

JKVY ei kun lisäyritystä kehiin =)

Tänne ei mitään erityistä. Alavatsaa vihloo, mutta olo on niin varma, ettei tässäkään kierrossa tärpännyt, musta myös kn on vielä "auki", ovis oli ilm. viime keskiviikkona tai viim. torstaina...
Täytynee ehkä sitten soitella lääkärille mistä nää kivut johtuu, sillä ennen ei ole ollut ja on niin "kovia" että tuskin ihan harmittomia ja tavallisia ovat :(
Pitäisköhän tässä jo huolestua?
 
Mä en jaksa enkä malta odottaa!!! Että puoltoista viikkoa menee, jotta pääsen testaamaan johtuuko nämä oireet siitä mitä mä toivon, raskaudesta, vai siitä mitä mä pelkään, en tiedä!
Mä tulen hulluks, ennen kun tämä aika on mennyt ohi |O :headwall:
 
Heissan!

Mahtuisko mukaan yksi kuumeilja lisää? Monta kuukautta oon jo käynyt palstaa lueskelemassa, mutta vihdoin meillä alkoi yritys, joten pääsee kunnolla "kuumeilemaan".

Yrityksen piti alkaa vasta joulukuussa, jotta aikaisintaan vauva tulis miehen työkuvioiden kannalta sopivaan saumaan, mutta sain (parin kk pehmittelyn jälkeen :whistle: ) miehen lämpiämään ajatukselle jo nyt. Onneksi näin sopivaan saumaan, nyt kp 14/28 ja ovis plussa tuli aamulla.

Meillä on toiveissa toinen lapsi, esikko on jo melkein 3 v. Esikoinen sai alkunsa heti eka yrittämällä, kovin monella toisen saaminen ei niin helppoa olekaan ollut, joten jännittää mitenhän tässä käy...

Mutta tosi ihanaa, kun vihdoin on edes jotain jännitettävää!
 
onnea kaapo! =)

meillä olut vähän samanlainen aamu =)

aamulla tein testin klo 4.45 ;) ootelin testi ajan ja aluksi olin ettei mitään ja sit olin näkevinäni tosi haamun siis semmonen punertava juttu kuitenkin,aattelin että eipäs tässä tullut taas yhtään sen viisaammaksi ja menin nukkumaan takasin. no... sit ku herättiin ihan oikeasti pari tuntia myöhemmin kurkkasin vessareissulla testiä ja siinä oli selkeä hamua =) siis niin selkeä että mun mieskin sen näki. nyt jänskättää että onko se ihan oikea haamu vaan pelkkä roskishaamu. tää on muutenkin ihan ufoa tää mun tila. ;) nyt on kp 43/30. sillon ku menkkojen ois pitänyt alkaa oon tehnyt jo repullisen testejä ja kaikki näyttänyt negaa,mut mun laskujen mukaan mulla on ollut nyt ovis vasta sillon ku menkkojen ois pitänyt jo alkaa aika huisaa. toista viikkoa mulla on ollut lämmöt korkealla siis n.37 ku normaalisti 36.5. aloin jo ihmettelemään,että mikä tauti mulla on ku koko ajan on pientä lämpöä,eilen illalla sit väläjti että voiskos se sittenkin olla salamatkustaja. =) tisssit on myös aika arat,eli mahallaan ei ppysty aina nukkumaan ja nyt on sit tullyt huonoa oloakin kehiin.. mutta testikaupan ohi kotia tänään että saa testailla uudestaan jokupv. JÄNNÄÄ! =) =) =)
koittanut piettää jalat ihan maassa,ku aikaisemmin on ollut plussia mutta kuitenkin menkat on tullut sit, mutta pieni toivonkipinä,että jospas se nyt ihan loppuun asti onnistus.
 
JKVY :hug:
Babek Onnittelut haamusta! Toivottavasti pian vahvistuu kunnon plussaksi! :heart:
Kaapo80 Onnea! :heart:
Ainoska Testasitko jo? Tuliko plussa ja maailman paras Isänpäivä lahja?

ON: Mulla tuli tänään ovislimat! Siis tänään kp 32/30! Mitä tää nyt oikeen meinaan?!?! Mä oon ihan pihalla. Tosin ei ihme jos tulee extra pitkä kierto ton stressin takia... No nyt onneksi stressi on tipotiessään kun koti on valmis. :)

Plussa tuulia tasapuolisesti kaikille! :)
 
Kaapo ja sanelma Onnea =) Toivottavasti tuo sanelmankin plussa siitä vahvistuu.
Täällähän sataa plussia ihan kaatamlla :D

Mä en tiedä
Kysymys: Jos ovisplussan jälkeen ei lämmöt ole noussut, tarkoittaako, ettei ovista ole tapahtunut plussasta huolimatta?
Mulla viime keskiviikkona tikku näytti plussaa, päivä/kaks ennen nous lämmöt normaali tasolle, kun viikon verran oli aikasemmin ollut alilämpöä. Johtuisiko tuo "lämmönnousu" oviksesta vai parantumisesta?
Mulla alkaa toivo hiipua tän kierron suhteen, kn on vieläkin samanlainen ja oletettavasti nyt dpo5. Rintojen kihelmöintikin on suurimmaks osaks jo kadonnut, ainoa on tuo vatsan vihlominen, mutta se nyt todennäköisesti on jotain ihan muuta :(
Noh, yritetään ajatella positiivisesti, että vielä seuraava kierto, sitten onkin jo joulu mennyt ja mä saan varata aja lääkärille. Josko hän jotain keksisi ja osaisi auttaa meitä...
 
Maanantai 9.11


Ainoska......................kp 81/32...............................................yk2
Cisu............................kp 80/32-35..........................................yk
Oravannahka..............kp 77/28-?............................................yk1
kapa............................kp 75/32...............................................yk8
Huisi...........................kp 60/30...............................................yk1
Neila...........................kp 56/28...............................................yk2
Ilmatar.........................kp 38/28...............................................yk3
Bebek..........................kp 36/?(41).......23v............1.laps.........yk2
pata-ässä.....................kp 33/28-30...........................................yk4
Very important baby...kp 32/30-40........29v..........3.lapsi.........yk3
Ansku-82....................kp 32/30..............27v...........1.lapsi..... ...yk11
Bambina......................kp 29/26-31............................................yk3
Päpsy-79......................kp 26/35.............30v............4.lap si.......yk2
icefairy.........................kp 25/26-35........22v...........2.lapsi... ....yk2
KS09............................kp 25/40.............21v............2.lapsi. ......yk4
mammuli77..................kp 24/27.............31v...........3.lapsi....... .yk2
piprane ema.................kp 24/30................................................ ..yk4
aurella..........................kp 22/27-38......31v...........4.lapsi.........yk15
erka..............................kp 22/28-31..........36v...........3.lapsi........yk1
Zirppa..........................kp 20/34-35..........24v............2.lapsi......yk2
Katinka-82..................kp 19/31-42..............................................yk5
Cladoceran..................kp 19/36-39...........29v...........1.lapsi........yk9
Enkelinäiti...................kp 18/25-26 .............................................yk2
Lily-Jane.........kp 15/28-32...24v.....1.lapsi..yk1
Satsuki..........kp 14/28......33v....2.lapsi.....yk1
Mahdotontako.............kp 12/27-29..........................................yk3
MaybeSomeday..........kp 11/28-30............23v...........1.lapsi........yk7
Sintsu78......................kp 8/27-34......31v...........4.lapsi........yk10
UuTeEnNoUsUUn.....kp 7/28-30 ..........................................yk5
Annmari-76.................kp 6/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
Piupula........................kp 4/30-32......23v...........1.lapsi.........yk4
bebetobee....................kp 3/28.................................................yk2

Tulisit jo pieni.............kp?/?.................................................... yk10
auringonkukaksi..........kp ......................................5.lapsi..........yk


Taustalla


JKVY
Dreaming86
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
Selmiina


Haamujengi:

Neila..........................kp37/28..................................... ...yk2


Plussanneet


LillaMy83..................8.7.......(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen......11.7.....(kp 28/27-28)......................yk1
Minna77....................11.7......(kp ???18/26-30)................yk9
nan-nan-naa...............12.7......(kp 19/28-30).....................yk1
Hemmi......................26.7...
JääKyynel.................31.7...
Quukkeli...................20.8...
Varanikki..................23.8.......(kp 30/28)...........................yk4
Katyana.....................25.8......(kp 41/??)............................yk1
Monkey....................12.9.......(kp ?/?)................................yk2
Adalia86...................25.9......(kp28/31-33 )...................... yk1
Jonnas1984...............28.9.......kp 27/28-29(?)....................yk2
Juupeli......................12.10.....kp30/28............................. ..yk6
Griffski73.................13.10.......................................... ......
SisunÄiskä...............14.10.....kp36/30-32.................... . .....yk1
Vaahtera-82.............17.10.....kp30/28-30...........................yk1
oliivitar..................................kp ?/28-30............................yk2
marjukka-82.............21.10....kp 31/25-31 ..........................yk3
Star86.......................26.10....kp24/25-28...................... ....yk1
Chili24.........27.10........
tyhmäblondi73...25.10....
Celestial.......3.11..pk 33/28......yk1
hipsu2010..6.11.kp 35/30-35(38)..31v.2.lapsi....yk1
amati..........6.11.........kp 30/23-33.......37v........7.lapsi........yk3
Kaapo80.....9.11.......kp 34/28-37.......29v............1.lapsi........yk 6

 
Huomenta ja talvista maanantaita kaikille! =)

Kaapo80 ja sanelma paljon onnea ja viivojen vahvistumista :heart: :flower: :heart: ja JKVY :hug:

Täällä yritän kokoajan asennoitua tähän kirtoon, niin että en ajattele koko asiaa :headwall: tähän mennessä onnistuminen ollut aika heikkoa :LOL: :kieh: noh, onneksi armon aikaa on vielä :saint: :whistle: Greippimehua, parapähkinöitä, vehnänalkioöljyä, vitskuja ja punaviinin voimin mennään.. ihme kyllä, kun noita olen nyt syönyt tässä 3 päivää, niin menkkakivut ollu kokonaan tiessään ?!?!? Aina joutunut syömään särkylääkettä kipujen takia, ja nyt ei mitään :eek: kumma juttu.. ...

*PUUUhhh* kaikille plussa tuulia puhaltelen :whistle:

*muoks* niin ja Satsuki tervetuloa joukkoon mukaan :) Laitoin sut tonne listalle mukaan :flower:
 
Onnea haamuista ja plussista ja :hug: pettyneille..

Mulla mies on vahvasti sitä mieltä, että mun on pakko olla raskaana..
Kaikki hajut tarttuu mun nenään taas kuin vainukoiralla, rinnat arat, väsyttää, päätä särkee ja tupakka jäi pois ihan itsestään ( tähän flunssaki saatto vaikuttaa ).
Ja mikä selvin oire meikäläisellä eli itku tulee ihan pikku jutuista ja tyhjästä :D

No toivotaan, et on tärpänny, mutta jos ei niin jatketaan yritystä, tässä kuitenki viikko vielä ennenku menkkojen pitäs ees alkaa :)

*muoks vielä vähän* eli kaiken edellä mainitun lisäks lämmöt koholla koko ajan 37,3 ja siinä main :D ensin luulin johtuvan flunssasta, mut ei tainnu sitä ollakkaan..
 
Huomenta kaikille tasapuolisesti =)

Satsuki tervetuloa mukaan kuumeilemaan :flower:

ON: mulla on ollu eilisestä asti menkkajomotusta. Oireet, joita tässä aikaisemmin oli on oikeestaan kadonneet :| vielä tarttis jaksaa odottaa ainaki muutama päivä ennen ku testaan *huokaa* jotenkin tuntuu, että menkat ne sieltä on tulossa...

Aloitin eilen uuden harrastuksen ja se kyllä mieltä piristää =)
 
Onnea kaapo80, sanelma ja babek :flower: :flower: :flower:

Moi! Olen taas kehitellyt mielessäni ongelman...eli kertokaa miten te menettelette lutaanivaiheessa. Kun ovulaatio on ollut niin pidättäydyttekö kokonaan seksistän vai jatkatteko ihan normaalisti. Eli mieleeni tuli sellainen että jos munasolu olisi hedelmöitynyt ja se olisi kohta kiinnittymässä niin häiritseekö yhdyntä kiinnittymistä?????? Harmitti vaan eilen kun mies oli tosi innokas ja mulle tuli tollasia mieleen mut oli isäinpäivä enkä voinut sanoa ei!!!! Eilen oli just dpo 6-7 eli sitä aikaa kun mahdollisesti hedelmöitynyt munasolu olisi kiinnittymässä! Niin johan sellaisen takomisen luulis haittaavan kiinnittymistä!!!?????
 
Onnea plussanneille ja haamuilijoille!

Itsellä nyt hyvä tilanne oon lähdössä kp27 laivalle,eli en viitsi testailla ainakaan ennen reissua ja tosiaan viime viikon meillä oli vieraita niin missattiin ihan totaalisesti parhaat hetket,tai ne mitä luulen parhaiksi hetkiksi,ellei mun miehen siittiöt sit elä 4-5 päivää,mut nyt ei oo yhtään stressaantunu olo ku oon melkein varma ettei tärpänny. Tosin tänäänhän on vasta kp20,eli oottakaapa vaan muutama päivä eteenpäin niin johan mä alan keksiä oireita :LOL:

Mitäs päpsy on alkanu harrastaa?

Ai niin meillä on pikkuinen (2v10kk) hirveässä flunssassa,säälittää toinen kun nenä ihan tukossa ja inhottavia yskänpuuskia saa mistä ei meinaa loppua tulla :(

*muoks* mullahan on jo kp22 :D listasta huomasin,hassua ettei kiertopäivät oo selvillä kun yleensä aina tiedän tasan tarkkaan!!!
 
erka oon itsekkin miettinyt tota luteaalivaihetta,mutta oon tullu siihen tulokseen että kun olen kuitenkin ollu jo yhteensä 5 kertaa raskaana enkä ole kuumeillut näin pahasti,eli siten en ole edes miettinyt mitään luteaalivaiheen seksiä ,niin en usko että sillä sen enempiä vaikutuksia loppupeleissä on. tämä mun mielipide.
 

Yhteistyössä