+++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))




Cisu............................kp 83/32-35..........................................yk
Oravannahka..............kp 80/28-?............................................yk1
kapa............................kp 78/32...............................................yk8
Huisi...........................kp 63/30...............................................yk1
Neila...........................kp 59/28...............................................yk2
Ilmatar.........................kp 41/28...............................................yk3
KS09............................kp 28/40.............21v............2.lapsi......yk4
icefairy.........................kp 28/26-35........22v...........2.lapsi.......yk2
mammuli77..................kp 27/27.............31v...........3.lapsi.......yk2
piprane ema.................kp 27/30.............32v..........3.lapsi........yk4
Markke..........................kp26/?................27v...........1.lapsi.......yk3
aurella..........................kp 25/27-38......31v...........4.lapsi.........yk15
erka..............................kp 25/28-31..........36v...........3.lapsi........yk1
Zirppa..........................kp 23/34-35..........24v............2.lapsi......yk2
juuliai...........................kp 22/26-30...........................2.lapsi.......yk2
Katinka-82..................kp 22/31-42..............................................yk5
Cladoceran..................kp 22/36-39...........29v...........1.lapsi........yk9
Enkelinäiti...................kp 21/25-26 .............................................yk2
Lily-Jane..............kp 18/28-32...24v.....1.lapsi..............yk1
Satsuki...............kp 18/28......33v....2.lapsi...............yk1
Mahdotontako.............kp 15/27-29..........................................yk3
MaybeSomeday..........kp 14/28-30............23v...........1.lapsi........yk7
Sintsu78......................kp 11/27-34......31v...........4.lapsi........yk10
UuTeEnNoUsUUn.....kp 10/28-30 ..........................................yk5
Annmari-76.................kp 9/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
Piupula........................kp 7/30-32......23v...........1.lapsi.........yk4
bebetobee....................kp 7/28.................................................yk2
very important baby... kp4/29-33, ........29v...........3.lapsi.........yk4
Ansku-82....................kp 2/30..............27v...........1.lapsi........yk12

Tulisit jo pieni.............kp?/?.................................................... yk10
auringonkukaksi..........kp ......................................5.lapsi..........yk


Taustalla


Ainoska
Kaapo80
JKVY
Dreaming86
wannabemama
Marta
höyrypää
Laura-vm86
Danuli79
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
Selmiina


Haamujengi:

Neila..........................kp?/28..................................... ...yk?


Plussanneet


LillaMy83..................8.7.......(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen......11.7.....(kp 28/27-28)......................yk1
Minna77....................11.7......(kp ???18/26-30)................yk9
nan-nan-naa...............12.7......(kp 19/28-30).....................yk1
Hemmi......................26.7...
JääKyynel.................31.7...
Quukkeli...................20.8...
Varanikki..................23.8.......(kp 30/28)...........................yk4
Katyana.....................25.8......(kp 41/??)............................yk1
Monkey....................12.9.......(kp ?/?)................................yk2
Adalia86...................25.9......(kp28/31-33 )...................... yk1
Jonnas1984...............28.9.......kp 27/28-29(?)....................yk2
Juupeli......................12.10.....kp30/28............................. ..yk6
Griffski73.................13.10.......................................... ......
SisunÄiskä...............14.10.....kp36/30-32.................... . .....yk1
Vaahtera-82.............17.10.....kp30/28-30...........................yk1
oliivitar..................................kp ?/28-30............................yk2
marjukka-82.............21.10....kp 31/25-31 ..........................yk3
Star86.......................26.10....kp24/25-28...................... ....yk1
Chili24.........27.10........
tyhmäblondi73...25.10....
Celestial.......3.11..pk 33/28......yk1
hipsu2010..6.11.kp 35/30-35(38)..31v.2.lapsi....yk1
amati..........6.11.........kp 30/23-33.......37v........7.lapsi........yk3
Bebek........10.11........kp 37/?(41).......23v............1.laps.........yk2
Päpsy.........12.11........................................................................
Bambina.....12.11.......kp 32/26-31..........................................yk3




Terveisin päivittäjän apupäivittäjä =)
 
Lily-Jane Mä veikkaan, että kun noita herkkiä raskaustestejä riittää tuolla kaapissa maanantaille asti, että testialen joka päivä :LOL: Ja sitten jos ei mitään, niin odotellaan keskiviikoks menkkoja alkavaks...
Mulla oli ovis odotettua aikasemmin tässä kierrossa, joten luultavimmin kiertokin on sitten lyhyempi...

Onnea bambina :flower:
 
Mun mahaa alko kauheesti turvottaa yhtäkkii. En kyl jaksa oottaa, pakko tehä huome aamul. :LOL:

Oi onnea Bambinallekki! :)

Päpsy Sullaki oli siis kauheet kivut ja luultavasti siis kiinnittymisestä, ää mun toivot alkaa taas nousta pintaan!

KS09 Juu tee sinäki huome. :LOL:
 
Onnea Päpsy ja Bambina

Täällä vasta kp 22 ja jo malttamaton. Mullakin oli muistaakseni kp 18 ja 19 alamahassa viiltelyä ja nyt parina päivänä on rinnoissa ajoittain tuntunut kummaa kihelmöintiä. Eilisestä on väsyttänytkin, mutta toisaalta oon valvonut normaalia myöhempään iltaisin. Ja sit eilen ja tänään on iltaisin maha on tuntunut turvonnelta ja on viluttanut. No tipun taas korkealta, kun täti saapuukin.

Olin tänään papa-kokeessa ja kun astuin sisään labraan, hoitaja kysyi, et sopiiko, että opiskelija... luulin, et sopiiko, että on paikalla, mutta se sanoikin, että sopiiko, että ottaa ja mä heti vaan vastasin, että joo!. No, oli ihan mielenkiintoinen kokemus. Opiskelija ei meinannut millään löytää kohdunnapukkaa, etsi ja etsi, otti välillä välineet ulos ja laittoi takaisin. Olin ihan, että mitä tuli oikeen luvattua, et kauaa en enää kestä. No, sit mä ite sanoin, et mulla on jyrkästi eteenpäin kallistunut kohtu ja vanhempi labrahenkilö alkoi neuvoa, et se voi sitten löytyä sieltä ylhäältä. No, sitten naiset yhdessä huutelivat, että "siellä se on", "siellä se on"... Olipas mun anatomia hankala. :LOL: No, onneksi sai viimein otettua. Mut nyt mulla on koko illan ollut menkkajomottelua, enkä tiedä mistä johtuu. Muistatteko muut, että tuleeko papan otosta jälkikäteen tuntemuksia? Vai olisko mulla se täti nyt kuitenkin jo tulossa...

Tsemppiä icefairy ja muutkin, jotka aiotte testata.
 
Onnea bambina!! Hyvät uutiset senkun jatkuu :) :flower:

juuliai Mulla on valitettavan paljon kokemuksia papa-kokeista ja tulee usein menkkamainen olo vatsaan vaikka testi olisikin ollut pikainen, ja etenkin jos ne kauan sorkkii. Joten ihan normaalia :)

Onnenpotkut ja plussatuulet testaajille +++

Ihana olo spinningin ja ruuan jälkeen, nyt vajoan sohvan uumeniin :D :wave:
 



Cisu............................kp 84/32-35..........................................yk
Oravannahka..............kp 81/28-?............................................yk1
kapa............................kp 79/32...............................................yk8
Huisi...........................kp 64/30...............................................yk1
Neila...........................kp 60/28...............................................yk2
Ilmatar.........................kp 42/28...............................................yk3
KS09............................kp 29/40.............21v............2.lapsi......yk4
icefairy.........................kp 29/26-35........22v...........2.lapsi.......yk2
mammuli77..................kp 28/27.............31v...........3.lapsi.......yk2
piprane ema.................kp 28/30.............32v..........3.lapsi........yk4
Markke..........................kp27/?................27v...........1.lapsi .......yk3
aurella..........................kp 26/27-38......31v...........4.lapsi.........yk15
erka..............................kp 26/28-31..........36v...........3.lapsi........yk1
Zirppa..........................kp 24/34-35..........24v............2.lapsi......yk2
juuliai...........................kp 23/26-30...........................2.lapsi.......yk2
Katinka-82..................kp 23/31-42..............................................yk5
Cladoceran..................kp 23/36-39...........29v...........1.lapsi........yk9
Enkelinäiti...................kp 22/25-26 .............................................yk2
Lily-Jane..............kp 19/28-32...24v.....1.lapsi..............yk1
Satsuki...............kp 19/28......33v....2.lapsi...............yk1
Mahdotontako.............kp 16/27-29..........................................yk3
MaybeSomeday..........kp 15/28-30............23v...........1.lapsi........yk7
Sintsu78......................kp 12/27-34......31v...........4.lapsi........yk10
UuTeEnNoUsUUn.....kp 11/28-30 ..........................................yk5
Annmari-76.................kp 10/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
Piupula........................kp 8/30-32......23v...........1.lapsi.........yk4
bebetobee....................kp 8/28.................................................yk2
very important baby... kp5/29-33, ........29v...........3.lapsi.........yk4
Ansku-82....................kp 3/30..............27v...........1.lapsi........yk12
Danuli79....................kp1/28-35................................................yk9
Tulisit jo pieni.............kp?/?.................................................... yk10
auringonkukaksi..........kp ......................................5.lapsi..........yk


Taustalla


Ainoska
Kaapo80
JKVY
Dreaming86
wannabemama
Marta
höyrypää
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
Selmiina


Haamujengi:

Neila..........................kp?/28..................................... ...yk?


Plussanneet


LillaMy83..................8.7.......(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen......11.7.....(kp 28/27-28)......................yk1
Minna77....................11.7......(kp ???18/26-30)................yk9
nan-nan-naa...............12.7......(kp 19/28-30).....................yk1
Hemmi......................26.7...
JääKyynel.................31.7...
Quukkeli...................20.8...
Varanikki..................23.8.......(kp 30/28)...........................yk4
Katyana.....................25.8......(kp 41/??)............................yk1
Monkey....................12.9.......(kp ?/?)................................yk2
Adalia86...................25.9......(kp28/31-33 )...................... yk1
Jonnas1984...............28.9.......kp 27/28-29(?)....................yk2
Juupeli......................12.10.....kp30/28............................. ..yk6
Griffski73.................13.10.......................................... ......
SisunÄiskä...............14.10.....kp36/30-32.................... . .....yk1
Vaahtera-82.............17.10.....kp30/28-30...........................yk1
oliivitar..................................kp ?/28-30............................yk2
marjukka-82.............21.10....kp 31/25-31 ..........................yk3
Star86.......................26.10....kp24/25-28...................... ....yk1
Chili24.........27.10........
tyhmäblondi73...25.10....
Celestial.......3.11..pk 33/28......yk1
hipsu2010..6.11.kp 35/30-35(38)..31v.2.lapsi....yk1
amati..........6.11.........kp 30/23-33.......37v........7.lapsi........yk3
Bebek........10.11........kp 37/?(41).......23v............1.laps.........yk2
Päpsy.........12.11................................................... .....................
Bambina.....12.11.......kp 32/26-31..........................................yk3
Laura-vm86................................................................................




Terveisin päivittäjän apupäivittäjä
 
Hei! Anteeksi nyt näin alkuun omaa napaa... Mut mä oon melkein yhtä onnellinen ku olisin saanu plussan testiin! Soittelin eilen OYSiin sen IVF:n tiimoilta. Mun laskujen mukaan ajan IVF:n pitäis olla tuossa huhti-toukokuun kieppeillä ilmoitetun jonotusajan mukaan. Mutta mitä vielä! Ensimmäinen tapaaminen ja ultra on 3.3. ja toinen 12.3. Mä siis pääsen hoitoihin kuukautta ennen ku luulin!!! :heart:

Ja nyt. Paljon Onnea Plussanneille! :heart:

Mihinhän se mun ekaks kirjoittama teksti hävis...
 
Huomenta! Tänäaamuna tein r.testin ja negaahan se oli, pläääääh! Olen menettänyt jo toivoni . Tänään on dpo11 ja pitäishän se jo noilla kaikkein herkimmillä edes haamuna näkyä jos raskaana olisi! Mutta maanantai-tiistaina alkaa sitten seuraava kierto ja sitten en rupea tällä tavalla itseäni testailemaan vaan odotan kiltisti tuleeko kuukautiset vai ei...tai vannomatta paras . Ovista aion kyllä testailla mutta sen greippimehunkin ajattelin jättää pois.
 
Huomenta minunkin puolestani! =)

KS09, meillä näyttäis olevan ihan samanlainen tilanne. Samoja oireita löytyy ja testi näyttää negaa. Tää on jotenkin ihan hirveen piinaavaa kun olo on et vois olla raskautunut mut sit testi tiputtaa takas maan pinnalle ja näyttää vaan negaa.. :/

Ansku-82, hienoa että tuli iloisia uutisia ja päsäet jo luultua aiempaa hoitoihin! Kovasti stempityksiä niihin ja toivotaan että toivottu tulos sieltä sitten tulee!

Nii ja onnea Bambinalle plussasta!!!

Eli testasin aamulla ja negaahan se näytti. Tosin kp:t ei nyt niin hirmuisesti vielä näytä joten voihan olla että se sieltä vielä plussaksi muuttuu. Näin koko viime yön unta siitä että sain testissä plussan, mut harmi kun ei sitten enne uni ollutkaan.. nyt vaan odotellaan varmaan tonne ensi viikon alkuun ja katsotaan jos oireet jatkuu niin sitten seuraavan kerran testailen.

Paljon plussapuhureita kaikille!! :heart: Tää lähtee nyt vetämään lapsille liikuntatuokiota..! :D
 
Moikka kaikille! Haluaisin palata taustalta kuumeilijoihin. Mulle voisin päivittää seuraavat tiedot: kp 1/28-35 ja yk9.

En ole vähään aikaan päässyt käymään täällä, mutta :hug: kaikille tädin yllättämille ja :flower: kaikille plussanneille.

Kiva olla täällä jälleen mukana kuumeilemassa ja toivottavasti täällä pyyhkäisisi oikein iso plussapuhuri ++++++++++++++ :whistle:
 
Ansku Jipii =) Tiedän miten helpottavaa on kun ylipäätänsä pääsee hoitoihin! Ja sitten kun se vielä aikaistuu. Onnea siitä :flower:

Plää, mun vaaka alkaa taas kerran kallistua sinne suuntaan, että ei tule vauvaa meille tästä (kään) kierrosta... Testi taas nega (okei, ehkä hieman aikasta testata kun viikko siten ke tai to oli ovis) ja kn edelleen aika alhaalla... Mutta pahoinvointi jatkui (ei sekään niin vahvana) ja rinnat aristaa vähän. Mä näin muutama yö sitten taas unen plussa testistä, ja siinä unessa mulla oli pitkä liuta selviä plussia :D

Kysymys Voiko sylkiovistesti näyttää samalla tavalla "plussana" raskauden kuin tavallinen tikkuovistesti?
Tänään meinaan sylkitesti näytti että olis ovis :eek:
Tai sitten mulla on taas tässä kierrossa monta ovista noiden testien mukaan ;) Ja kierto venyy taas äärettömästi :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KS09:
Kysymys Voiko sylkiovistesti näyttää samalla tavalla "plussana" raskauden kuin tavallinen tikkuovistesti?
Tänään meinaan sylkitesti näytti että olis ovis :eek:
Tai sitten mulla on taas tässä kierrossa monta ovista noiden testien mukaan ;) Ja kierto venyy taas äärettömästi :ashamed:
En nyt noista sylkitesteistä tiedä mutta mutu tuntumalla,eikös ne mittaa sitä samaa hormoonia syljestä ku pissasta ja jos reagoi r-hormooniin pissasta,niin miksei syljestäkin?????
Vai erottuuko lh ja hcg eri tavoin virtsaan ja sylkeen?

 
Huomenia.. toivotaan että tänäänkin tulis plussa jollekin. itse oon tyytyväinen että huomen pikkujoulureissu edessä..on menny loppukierto ilman testien kulutusta,kun en halua testata nyt,enkä myöskään ajatella että olisin raskaana,koska meinään muutaman kuitenkin ottaa laivalla :) maanantaina sit testaan jos sitä ennen ei menkat ala,vaikka huono yrityskierto olikin ja tuskin raskaana oon..

*muoks* onnea lauravm -86 olihan täällä jo plussa :D
 
Huomenta kuumeilijatoverit B)

Bambina ja Laura-vm82 hurjan paljon onnea! :heart:

Päänsärky viimein illalla poistui, parasetamolia oli pakko ottaa, kun olin töissä, mutta eipä sillä vaikutusta ollut, joten nyt on toiveet korkealla. Muita oireita ei kyllä oikeastaan ole, mutta välillä tuntuu nippailua munasarjoissa (mutta onko sillä mitään tekoa raskautumisen kanssa, enpä tiedä :eek: )

Lily-Jane mullakaan ei ole lämmöt juuri kohollaa, ennen ovista ne on noin 36,2 ja nyt noin 36,5 eli ei ole noussut mitenkään selvästi, mutta sama oli viime kuussakin. Itse koitan asennoitua niin, että tuon niin epävarmaa tuo lämpöjen mittaus, ettei siihen uskalla luottaa.

KS09 mäkin mietin tuota sylkitestiä, että pitäisiköhän huomenna kokeilla mitä se näyttää. Googletin, mutta en löytänyt vastausta, mutta löysin donna-testin ohjeet ja siinä sanottiin:

"Juuri ennen ovulaatiota suolat (tai elektrolyytit) lisääntyvät huomattavasti kehon nesteissä (esimerkiksi syljessä ja emättimen limassa) samoin
kuten estrogeeni. Näin ollen suola- ja elektrolyyttitasojen nousu on hyvä keino tunnistaa ovulaation alkamishetki."

Eli se ei siis mittaa LH-hormonia, mutta se ei selvinnyt aiheuttavatko raskaushormonit samanlaisia muutoksia... Ei kun koko joukolla testaamaan!

icefairy joko oot testannut?

Ihanaa, tänään on vapaapäivä ja nyt joululahjashoppailureissulle! Kerrankin ajoissa...
 

Yhteistyössä