+++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

täällä oli ainakin enkelinäiti plussannu,onnea :flower:

KS09 täällä kanssa jännäillään sun puolesta :) peukut ja varpaat ristissä toivon kunnon plussaa sulle!

Mulla taitaapi alkaa uus kierto lähipäivinä,maanantaina ja tänään testasin negan. epäilen ettei se siitä mihinkää enää muutu,ellei menkat ala niin perjantaina sit testaan taas. oireita ei oo kumpaankaan suuntaan.
 
Onne kaikille plussanneille ja erityisesti..

Enkeliäiti: onnea plussasta ja toivotaan et kaikki menee hyvin! :flower:

KS09: mä täällä kanssa jännäilen sun puolesta, kun itellä vähän samanmoista oireilua on ollut. Ja jos sulle se plussa pärähtää niin ehkä sitten minullekin..? :whistle:

ON: täällä edelleen huonoa oloa havaittavissa, ei tosin niin pahasti kuin aikaisemmin mutta välillä edelleen. Sen lisäksi kipuilua alavatsalla, mutta kuitenkin erilaista kuin menkkoja ennen.. en halua nyt toivoa liikoja etten pettyis niin kovasti, mutta ainahan se pieni toivon pilke jossain tuolla taka-alalla on.. :|
 
Piupula huomasin vasta nyt että kysyit kohdun asennosta! Kyllä mulla on johonkin suuntaan kallistunut kohtu...muistaakseni taaksepäin. Jaa että se voisi vaikuttaa..! :whistle: . Se onj jännä miten minä perusluonteeltani oon pessimisti mutta jostain kummasta syystä tämän raskautumisyrityksen suhteen olin ainakin viime kierrossa yltiöoptimisti :LOL: .Noh..ainakin se yltiösana on jo hävinnyt mun kohdallani...Nämä kierron eka päivät on niin rasittavia kun ei tapahdu siis niin mitään ja se on turhauttavaa. Mullekin elokuu olis hyvää aikaa saada vauva...esikoinen syntyi elokuussa ja töiden kannalta hyvä ajankohta. Miehelle taas elokuu olis kaikkein pahin...mut se liittyy vaan hänen harrastuksiinsa (karhunmetsästysalkaa silloin). Mut mulla on niin kova vauvakuume että sanoin hälle et senkus menee karhumettälle toiselle puolelle Suomea mut minä ainakin haluun synnyttää silloin vauvan...joko yksin tai yhdessä...ei siihen välttämättä häntä tarvita...ja tuskin edes tärppää, joten yrityskertoja ei jätetä väliin mikäli se vaan minusta on kiinni.
 
Keskiviikko 18.11



Cisu............................kp 89/32-35..........................................yk
Oravannahka..............kp 86/28-?............................................yk1
kapa............................kp 84/32...............................................yk8
Huisi...........................kp 69/30...............................................yk1
Neila...........................kp 65/28...............................................yk2
Ilmatar.........................kp 47/28...............................................yk3
KS09............................kp 34/40.............21v............2.lapsi......yk4
mammuli77..................kp 33/27.............31v...........3.lapsi.......yk2
Markke.........................kp 32/?................27v...........1.lapsi .......yk3
aurella..........................kp 31/27-38......31v...........4.lapsi.........yk15
Zirppa..........................kp 29/34-35..........24v............2.lapsi......yk2
Katinka-82..................kp 28/31-42..............................................yk5
Cladoceran..................kp 28/36-39...........29v...........1.lapsi........yk9
Lily-Jane.......kp 24/28-32...24v.....1.lapsi....yk1
Satsuki.......kp 24/28......33v....2.lapsi.....yk1
Mahdotontako.............kp 21/27-29..........................................yk3
MaybeSomeday..........kp 20/28-30............23v...........1.lapsi........yk7
Sintsu78......................kp 17/27-34......31v...........4.lapsi........yk10
UuTeEnNoUsUUn.....kp 16/28-30 ..........................................yk5
Annmari-76.................kp 15/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
Piupula........................kp 13/30-32......23v...........1.lapsi.........yk4
bebetobee....................kp 13/28.................................................yk2
very important baby... kp 10/29-33, ........29v...........3.lapsi.........yk4
ruuth81......kp 9/28.............yk2
Ansku-82....................kp 8/30..............27v...........1.lapsi........yk12
Danuli79....................kp 6/28-35................................................yk9
piprane ema.................kp 4/30.............32v..........3.lapsi........yk5
icefairy.........................kp 2/26-35........22v...........2.lapsi.......yk3
erka..............................kp 2/28-31..........36v...........3.lapsi........yk2

Tulisit jo pieni.............kp ?/?.................................................... yk10
auringonkukaksi..........kp ......................................5.lapsi..........yk


Taustalla


Ainoska
Kaapo80
JKVY
Dreaming86
wannabemama
Marta
höyrypää
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
Selmiina


Haamujengi:

Neila..........................kp?/28..................................... ...yk?


Plussanneet


LillaMy83..................8.7.......(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen......11.7.....(kp 28/27-28)......................yk1
Minna77....................11.7......(kp ???18/26-30)................yk9
nan-nan-naa...............12.7......(kp 19/28-30).....................yk1
Hemmi......................26.7...
JääKyynel.................31.7...
Quukkeli...................20.8...
Varanikki..................23.8.......(kp 30/28)...........................yk4
Katyana.....................25.8......(kp 41/??)............................yk1
Monkey....................12.9.......(kp ?/?)................................yk2
Adalia86...................25.9......(kp28/31-33 )...................... yk1
Jonnas1984...............28.9.......kp 27/28-29(?)....................yk2
Juupeli......................12.10.....kp30/28............................. ..yk6
Griffski73.................13.10.......................................... ......
SisunÄiskä...............14.10.....kp36/30-32.................... . .....yk1
Vaahtera-82.............17.10.....kp30/28-30...........................yk1
oliivitar..................................kp ?/28-30............................yk2
marjukka-82.............21.10....kp 31/25-31 ..........................yk3
Star86.......................26.10....kp24/25-28...................... ....yk1
Chili24.........27.10........
tyhmäblondi73...25.10....
Celestial.......3.11..pk 33/28......yk1
hipsu2010..6.11.kp 35/30-35(38)..31v.2.lapsi....yk1
amati..........6.11.........kp 30/23-33.......37v........7.lapsi........yk3
Bebek........10.11........kp 37/?(41).......23v............1.laps.........yk2
Päpsy.........12.11................................................... .....................
Bambina.....12.11.......kp 32/26-31..........................................yk3
Laura-vm86................................................................. ...............
juuliai.........16.11.......kp 26/26-30...........................2.lapsi.......yk2
Enkelinäiti....17.11.....kp 26/25-26 .............................................yk2
 
*HAUKOTUS* vapaapäivä ja heräsin siihen, kun parvekelasi asentaja pimpotti ovikelloa 8I kyllä meni hyvä uni hukkaan :( ja nyt ärsyttää niin per***eesti, tein reklamaationkin ensimmäistä kertaa elämässäni :kieh: toinen kerta kun vaan tullaan tänne.. argh!
KS09 tääkin jännäilee sun puolesta!
 
Moikka!

Juuliai ja Enkelinäiti Ihania uutisia, paljon paljon teille onnea teille ja vauvaliimaa mukaan :flower:

KS09 Hui miten jännät paikat siellä :) Täällä on sormet ja varpaat ristissä!

Piupula Noi pilaa aina aamut :kieh:

Täällä dpo 5 ja ei vielä mitään :) Veikkaan että kierto on tässä kuussa jopa 34 päivää ton myöhäisen oviksen takia, tai 33 päivää, joten odottelua on vielä reilu viikko! Keskityn nyt ensi tiistain tenttiin ja sen jälkeen alan piinailemaan urakalla :D Oon kyllä melko varma ettei tärpännyt kun tosiaan ei ollut täsmäiskua tai varmistelua. Mut jos KS09 plussaa ja heilläkin oli kolme päivää ennen ovista niin luo toivoa muhunkin :D Mutta nyt jatkuu tenttiluvut ennen kuin kouluun pitää lähteä..

Voimahalit kaikille! :wave:
 
Voi PIIP
Tänään pitäis menkkojen alkaa, aamulla tehty apteekin testi nega. Poikaa piti viedä lääkärille, jonotin puhelimessa puoltoista tuntia ja vastaukseks sain; ei ole aikoja, tulej onottamaan, jos jossakin välissä pääset. No me mentiin ja kipastiin neuvolan kautta, jotta saavat tehä siellä r-testin. Neuvolassa ollessa tulos oli nega, mutta ei kerinnyt täti kauaa ootella, niin sano, jotta ota testi mukaan ja jos siihen ilmestyy pystyviiva, silloin olet raskaana. Eli mä saan nyt sitten yksikseni tulkita täällä, onko tossa viiva, vai onko se viivanpaikka. Pitänee kysyä mieheltä kun kotiutuu illalla, näkeekö hän testissä mitään.
Pojalla todettiin korvatulehdus, eli ens lauantain vauvauintikuvaus jää meidän osalta väliin.
Mummun piti tulla hoitamaan poikaa, jotta saisin tätä taloa järjestykseen remontin jäljiltä, eipä tulekaan.

Voi prkl mitähän vielä :kieh:

Noh, menkat ei ainakaan toistaseks ole alkanut, katsotaan illalla uudestaan

Tsemit muille!!!
 
Juu, mä näin kirkkaassa valossa siinä neuvolan testissä haalena viivan. Viivanpaikaksi itse sanoisin, mutta neukkutäti niin kiven kovaan väitti ettei anna väärää positiivista, että soitin sitten neuvolaan ja sanoin, jotta haalea viiva on tullut. Onpahan nyt sitten merkattu papereihin, olin raskaana tai en, ja jos vuoto alkaa, merkinnäksi tulee varhainen keskenmeno, oli sitä tai ei...
Päivä kerrallaan katsotaan mitä tulevan pitää...
 
KS09 jospa kuitenkin se on se plussa....
:hug:

Mä en vaan ymmärrä sun terkkarin toimintaa :D Kun sieltä yleensä sitä varmistusta haetaan onko raskaana vai ei ja laittaa sut tulkitsemaan testiä joka on tai ei ole.... :eek:
Musta niiden pitäis just sanoa olet raskaana/et ole raskaana,eikä saada entistä epävarmemmaksi tilannetta!!!
Mä en kyl ottais vastaan terkkarin testii jos joutuisin sitäkin kotoon pähkäilee....

Mut jospa se plussa tosiaan sieltä sitten tulee,hiljalleen :hug: :flower:
 
Joo, sitä mäkin vähän ihmettelin, mutta sanoi, että jos on niin vähän sitä hormoonia vielä pissassa, ja kun ei ollu ihan ensimmäinen aamupissa, se tulos voi tulla pitkänki ajan jälkeen, ja kun mulla on noita oireitakin noin paljon. En sitten tiedä, josko se viiva siitä vielä vahvistuis vaikka iltaa kohden ;D
 
^mut just ihmettelen kun sanovat että ovat samoja/samoin toimivia testejä terkalla kuin apteekissa,että miksi terkan viestiä voi tulkita vielä myöhässä? :eek: Eikös sekin sitten saa niitä vääriä haamuja aikaiseksi jos riittävän kauan odottaa....

No mutta en halunnut lannistaa vaan jäin ihmettelemään. :flower:
Meilä ainakin terkalla niitä ihan tavis luskoja neuvolassa....
 
Meillä ei kyll ole ihan tavisliuskoja, noita "kasetteja" en ole nähnyt kun tuolla neuvolassa ja päivystyksessä. Ja en mäkään kyllä oikeesti usko, että siinä mitään oikeeta plussaviivaa olis, mutta viivan näin ja soitin sitten. Kyllä ne menkat vkl aikana alkaa jos on alkaakseen ja maanantaille varas mulle ajan jo neuvolaan :eek: että kyllä sen sitten jo tietää mikä tuo testi ja viiva oikein oli...
Ja vahva tunne mulla, että se yks ainoa "selvä" haamu oli väärä ja mulla alkaa menkat lähipäivinä... Niin väärin, mutta osuu niin sopivasti tähän mun "putkeen"
 
KS09 Ihmettelen, että mikseivät laittaneet sua labraan? No, toivottavasti täti nyt kuitenkin pysyy poissa ja plussa sieltä vahvistuu!

ON: Nyt dpo10 ja tekis mieli jo hirveesti testata. Olin jo siis eilen ihan varma, etten oo plussannut, mutta kokeilin vielä tänä aamuna kohdunnapukkaa ja nyt se olikin kiinni ja selvästi kovempi (sorry vaan tarkka kuvailu). Siis aivan täysin erilainen kun 3-4 päivää sitten kun kokeilin. Toivo siis heti nousi taivaisiin! Nyt vaan mietin, että mitenköhän hyvä ennusmerkki tuo on... Väsyttänytkin on kyllä pari päivää, mutta mitään muita lupaavia oireita ole ollut.

Mulla olis herkkiä testejä kaapissa, voiskohan jo huomenna näkyä jotain?
 
Satsuki Eikös ne herkät lupaa aika aikaisin näyttää plussaa jos on näyttääkseen d =) b
Luulisi et näkyy jo.Testaa vaan :D ja tule sitten kertomaan.
Itse en malta ikinä odotella et olis menkat myöhässä.Testaan aina monta päivää aikasemmin :ashamed:

).( Ei niihin ovis testeihin oo vieläkään mitään tullu :headwall: On taas pitkä kierto.Kuinkakohan tuo flunssa vaikutti.Tuli napsittuu ihan huolella pillereitä :( Jos sitä ovista ei sitte tulekkaan :kieh:
 
Satsuki toi kn juttu vois kuulostaa todella lupaavalta, ja hyvällä tuurilla ne herkimmät 10mIU testit vois jo näyttääkin raskauden. Mutta älä lannistu jollei näytäkään.
Jos mulla ei ole maanantaihin mennessä menkat alkaneet, ja testit on edelleen tollasia muka haamuja, mä kyllä vaadin, että laittaa lähetteen labraan!!

hmm, mä tässä pohdiskelin, että esikoista kun testailin, en kyllä yhtään muista, koska mä sen haamu plussan siihen sain, mutta niin kauan kun testasin, se plussa oli vaan haamu, eikä yhtään sen vahvempi, rupesin miettimään, että jos mulla sittenkin lähtee tosi heikosti nousemaan toi hcg arvo ja ottaa sitten kunnon harppauksen...? Kun sitten taas kun ultraan menin, se arvo oli tosi korkee, mutta kohdussa ei vielä näkynyt mitään, vaikka ihan oikea raskaus ja oikeassa paikassa olikin.
Hitsi kun ei muista!! :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KS09:
hmm, mä tässä pohdiskelin, että esikoista kun testailin, en kyllä yhtään muista, koska mä sen haamu plussan siihen sain, mutta niin kauan kun testasin, se plussa oli vaan haamu, eikä yhtään sen vahvempi, rupesin miettimään, että jos mulla sittenkin lähtee tosi heikosti nousemaan toi hcg arvo ja ottaa sitten kunnon harppauksen...? Kun sitten taas kun ultraan menin, se arvo oli tosi korkee, mutta kohdussa ei vielä näkynyt mitään, vaikka ihan oikea raskaus ja oikeassa paikassa olikin.
Hitsi kun ei muista!! :headwall:
Ehkä sulla nousee hitaasti se hcg. Mäkin muistelen kanssa, että sain ekaks vaan haamun oliskohan ollut pari päivää ennen menkkoja ja pari päivää sen jälkeen kun menkat ois pitäny alkaa, niin vieläkin tuli aika hailu viiva.

Joten parempi varmaan munkin odotella vielä pari päivää. Onneks huomenna on tosi pitkä ja kiireinen päivä, ettei ehdi miettiä koko juttua, tai siis niinhän mä luulen... Saa nähdä miltä pe aamuna tuntuu... :whistle:
 
KS09 onko viiva vahvistunut?Vitsit,miten sitä voikaan jännittää näin jonkun tuntemattoman puolesta :D Mutta oot tullut nettitutuksi :D

Mulla on nyt(oli pakko laskee kun ihmettelin)kp 13/25(-30) ja vatsaa sattuu ihan kamalasti,kuin menkat alkaisi......Mitä kumma tää on?
 
KS09 ei ole kyllä mukavaa tuollainen, että joutuu itse vielä jäädä arpomaan testin kanssa :| Hyvä että sait kuitenkin ajan neuvolaan, mutta kyllä epävarmuus asioissa on aina pahinta! Itse en sitä kestä sitten ollenkaan, mutta olen muutenkin ihan malttamaton kaikissa asioissa :ashamed:

ON: Hmm.. ?? olen kanssa täällä ihan hämilläni itsestäni.. kun jotenkin nyt nippailee mahasta ja muutenkin vähän ovis fiiliksiä, mutta ei vielä voi mitenkään olla, knvasta kp13 menossa..?? jos nyt noiden kaikkien juttujen syömisestä olis kierto lyhentynyt, mutta epäilen vahvasti.. :p Tän siitä saa kun päättää olla testaamatta :LOL:

JKVY hmm.. onpas kummaa.. Tekis mieli sanoa, että tee raskaustesti :whistle: :xmas:
 
JKVY Mä testaan sitten aamusta ;) Ja joo, tiedän tuon tunteen, kun jännää toisen puolesta, tunne oli sama, mutta toiste päin, sillon kun sä jännäsit kovasti =) Voisko sulla olla ovis? Kai nekin voi aiheuttaa menkkajomotuksia? :whistle:

Piupula Sepä se, kun minäkin olen ihan malttamaton kaikissa asioissa, hulluksi tässä tulee, jos testi ei näytä huomenna mitään tai menkat ei ala :LOL:

Mies sanoi kun testiä tutki, että kyllä hänkin siinä näki sellasen harmaan viivan. Eli siis viivanpaikka... tai toiveikkaana kuivanu plussa :D On kyllä typerää, aattelin kun neuvolaan menin, että eipä tarvi enää ihmetellä, ja mitä vielä, ihmetellään kahta kauheemmin :eek: Jokainen vessassakäynti pelottaa niin pirusti :ashamed: Jos mie teen vessalakon? ;)
 
Torstai 19.11



Cisu............................kp 90/32-35..........................................yk
Oravannahka..............kp 87/28-?............................................yk1
kapa............................kp 85/32...............................................yk8
Huisi...........................kp 70/30...............................................yk1
Neila...........................kp 66/28...............................................yk2
Ilmatar.........................kp 48/28...............................................yk3
KS09............................kp 35/40.............21v............2.lapsi......yk4
mammuli77..................kp 34/27.............31v...........3.lapsi.......yk2
Markke.........................kp 33/?................27v...........1.lapsi .......yk3
Zirppa..........................kp 30/34-35..........24v............2.lapsi......yk2
Katinka-82..................kp 29/31-42..............................................yk5
Cladoceran..................kp 29/36-39...........29v...........1.lapsi........yk9
Lily-Jane.......kp 25/28-32...24v.....1.lapsi....yk1
Satsuki.......kp 25/28......33v....2.lapsi.....yk1
Mahdotontako.............kp 22/27-29..........................................yk3
MaybeSomeday..........kp 21/28-30............23v...........1.lapsi........yk7
Sintsu78......................kp 18/27-34......31v...........4.lapsi........yk10
UuTeEnNoUsUUn.....kp 17/28-30 ..........................................yk5
Annmari-76.................kp 16/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
Piupula........................kp 14/30-32......23v...........1.lapsi.........yk4
bebetobee....................kp 14/28.................................................yk2
very important baby... kp 11/29-33, ........29v...........3.lapsi.........yk4
ruuth81......kp 10/28.............yk2
Ansku-82....................kp 9/30..............27v...........1.lapsi........yk12
Danuli79....................kp 7/28-35................................................yk9
piprane ema.................kp 5/30.............32v..........3.lapsi........yk5
icefairy.........................kp 3/26-35........22v...........2.lapsi.......yk3
erka..............................kp 3/28-31..........36v...........3.lapsi........yk2
aurella..........................kp 2/27-38......31v...........4.lapsi.........yk16

Tulisit jo pieni.............kp ?/?.................................................... yk10
auringonkukaksi..........kp ......................................5.lapsi..........yk


Taustalla


Ainoska
Kaapo80
JKVY
Dreaming86
wannabemama
Marta
höyrypää
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
Selmiina


Haamujengi:

Neila..........................kp?/28..................................... ...yk?


Plussanneet


LillaMy83..................8.7.......(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen......11.7.....(kp 28/27-28)......................yk1
Minna77....................11.7......(kp ???18/26-30)................yk9
nan-nan-naa...............12.7......(kp 19/28-30).....................yk1
Hemmi......................26.7...
JääKyynel.................31.7...
Quukkeli...................20.8...
Varanikki..................23.8.......(kp 30/28)...........................yk4
Katyana.....................25.8......(kp 41/??)............................yk1
Monkey....................12.9.......(kp ?/?)................................yk2
Adalia86...................25.9......(kp28/31-33 )...................... yk1
Jonnas1984...............28.9.......kp 27/28-29(?)....................yk2
Juupeli......................12.10.....kp30/28............................. ..yk6
Griffski73.................13.10.......................................... ......
SisunÄiskä...............14.10.....kp36/30-32.................... . .....yk1
Vaahtera-82.............17.10.....kp30/28-30...........................yk1
oliivitar..................................kp ?/28-30............................yk2
marjukka-82.............21.10....kp 31/25-31 ..........................yk3
Star86.......................26.10....kp24/25-28...................... ....yk1
Chili24.........27.10........
tyhmäblondi73...25.10....
Celestial.......3.11..pk 33/28......yk1
hipsu2010..6.11.kp 35/30-35(38)..31v.2.lapsi....yk1
amati..........6.11.........kp 30/23-33.......37v........7.lapsi........yk3
Bebek........10.11........kp 37/?(41).......23v............1.laps.........yk2
Päpsy.........12.11................................................... .....................
Bambina.....12.11.......kp 32/26-31..........................................yk3
Laura-vm86................................................................. ...............
juuliai.........16.11.......kp 26/26-30...........................2.lapsi.......yk2
Enkelinäiti....17.11.....kp 26/25-26 .............................................yk2

 
Huomenta rallaa!! :) :heart: Taas ihan liian pirteenä, vaikka en saanut yhtään unta viimeyönä, kun mies tuhisi ja kieri ja pyöri ja kuorsas vieressä :headwall: koulussakin pitää tänään asua puoli kahdeksaan asti illalla, mutta viimeistä kertaa! :)

Hei kuulkaas kanssatoverini :) Sopiikos teille, jos teen sunnuntaina lauantaihin asti päivitykset, kun lähdetään sinne kuntoremonttiviikolle? Niin yritän käydä katsomassa, jos kerkiää ja kykenee, niin sitten tekemään päivityksiä, mutta viim sitten päivittelen niitä sunnuntaina? :) hui, mitenkähän sitä selviää, jos täne ei pääse turiseen.. :p
 
Enkeliäitille myöhäset onnittelut plussasta! :flower:

KS09 ei oo kyl kivaa toimintaa labralta, et pitää ite tulkita onko raskaana vai ei! Harmi että eivät ottaneet testiä verestä! Mun tietääkseni niit "kasetteja" mitä labrassa on, myydään apteekissa, tai ainakin mä näin meidän apteekissa myös niit kasetteja myynnis, tosin en oo ihan varma et onks ne niit samoi, tosin samanlaisilta näyttivät. Toivotaan et sulla viiva vahvistus!

Myöhästyneet :hug: erkalle ja icefairylle nyt vaan uudella rytinällä uuteen nousuun ja uuteen kiertoon! :)
 
aurella :hug: :hug: :hug: :hug:

KS09 en mä malttamaton mutta mitä tänään testi sanoo?????? :ashamed: :heart: :flower:

Piupula kyllä mä voin taas avittaa päivityksissä jos haluat(ettei sulle turhaa stressiä)??
Mikä päivä pitäis aloittaa?

Noista neuvolan raskaustesteistä.Mä kerran kysyin sitä neuvolasta ja sanoi ettei ole olemassakaan mitään erikois neuvolan testejä vaan ovat ihan vastaavia kuin apteekin testit,on sitten malli mikä vaan,on neuvoloille halvempia isoja satseja.....
Ja isommissa kaupungeissa harvemmiten suostuvat neuvolassa tekemään varmistustestejä jos normaali kotitesti näyttänyt plussaa,vain jos raskaus halutaan keskeyttää tai muuten epäselvä tilanne.

Anyway,testi kuin testi ja toivottavasti plussa :heart:


).( joo ehkäpä se oli ovis mulla,mutta ihan järjetön kipu :eek:
Ja jospa se kipu sitten lupaisi jotain hyvää parin viikon päähän....Mut nyt en sitä aijo alkaa sen enempää miettimään :D
 

Yhteistyössä