*MarrasMassutII Lokakuussa '08* ~korkattu~:)

HepsKatti
Mä alan olla vaan nyt enemmän ja enemmän kauhuissani tän vauvan koon kanssa, jos nyt vaan lääkäri sen ultralla suht oikein katsoi. Kun siis mä vaan pelkään, et jos tämä menee marraskuun loppuun asti, niin on kyllä sellainen jättiläinen, että mahtuuko se tulemaan ulos ala kautta, ilman että repeän oikein kunnolla. Ärsyttää, kun ei voinut olla sama lääkäri kuin viimeksi, kun se silloin jo tosiaan mainitsi, että jos isolta näyttää, niin käynnistetään ja tämä lääkäri oli valmis jopa yliaikaiseksi päästämään :headwall:

Mä aloin nyt sitten taas tuota vadelmanlehtiteetä litkimään, mut tiedä sitten auttaako se mitään. Esikoisestakin sitä join, mut ei synnytys aikaisemmin käynnistynyt, mutta melko nopeasti syntyi, et josko sitten sitä ainakin nopeuttaisi. Ainakin henkistä apua siitä saa :LOL: . Saisi vaan kyllä tosiaan vaikka jo ensi viikolla syntyä mun puolestani tämä vauva.
 
LEP
Täällä ollaan kotona taas! :wave: Jouduin yöni viettämään osastolla tarkkailussa paineiden ja pisujen osalta. Tänään pääsin sitten pois, kun paineet oli laskeneet ja pisut, sekä muut kokeet oli puhtaat. Vauvan sykekäyräkin oli erittäin hyvä. :) Eli ei vielä vauvaa täällä sylissä. Nyt vaan pitää ottaa mahdollisimman paljon levon kannalta tätä loppuraskautta. Rv38+2 on seuraava meno sinne, jos ei ennen sitä mitään tapahdu ja katsovat sitten tilannetta, että mitä tehdään.

Sairaalassa olo ei ollut kyllä yhtään miellyttävää puuhaa. :snotty: Kyllä mä sanoinkin tänään lekurille ja hoitajille, että mieluiten jo kotiin lähden jos kaikki ihan hyvin. Selkä meni kamalan kipeeksi siitä sängystä ja aika oikein mateli siellä. Ei ois herkkua olla pidempään siellä. Osahan siellä oli ollut jo viikkokausia, hatunnosto heille! Mm. huonetoveri oli ollut jo 3vkoa ja monta vielä edessä ennen turvallisia vesiä, kun odotti kolmosia!

Että sellaista, ei ole täälläkään siis poksahdettu vielä! :D

LEP ja napero rv35+6 :heart:
 
Tää on taas näitä päiviä... :kieh: Yritin siivota ja selkä alkoi särkemään...muksut sotkee sitä mukaan ku siivoo ja väsyttää ja blaa blaa blaa...Miehelle soitin itkien ku tuli sellainen purkaus. :ashamed: Ihan ku se vois auttaa töistä mitenkään...No sainpahan purettua sen jolleki. Oon ollu tosi huonolla tuulella tänää...Muksut sitte saanu osansa siitä ku on sotkenu :ashamed: Kauhea äiti oon, mut alkaa jo ketuttaa ku ei voi mitää tehä ilman että selkää alkaa polttaa ja särkee.

LEP Hyvä että kaikki hyvin vielä.

Vois tosiaan poksahtaa pikkuhiljaa itteki, kun minuaki hiukan pelottaa tuo vauvan koko, kun edellinen oli 4,380 kg, mutta ihme kyllä ei mikään revenny eli ilman tikkejä selvittiin. Ja pääki oli pari senttiä isomi ku ensimmäisen. Miten nuo lääkärit sitte ottaa noi pelot? Viimeksikin kun sanoin että pelottaa että se on isompi ku 4 kiloo, niin lääkäri vaan sano että turha murehtia ei see oo niin iso...Ja silloin olin ultrassa päivää ennen ku poika syntyi...
Välillä vaan sellanen olo että sitä aina sanotaan että kannattaa puhua nuista peloista, mut sit ku avautuu niin niitä pelkoja jotenki väheksytään ja otetaan lähinnä huumorilla...Pitääkö sitä itkeä siinä sitte että lääkäri tajuaa että on oikeesti pelkoja...?
 
LEP kiva että pääsit viellä kotii =)

MissMaisa on viellä "hukassa" mutta ei välttämättä netti pimennon takia heti pääse ilmottelemaankaa.

Käytii äsken kaupassa ja huhhuh, kyllä oli porukkaa. Jos oisin jaksanu ois kannattanu käydä aamulla.

Mä kans kokeilin greippimehua silloin yritys aikana ja kas kumma heti tärppäs ku ruperin sitä juomaa :LOL:

Mut tosiaan miten ton vadelmalehtiteen pitäis auttaa?
 
HEIPS!!

Täällä kans vietetty siivouspäivää ja känkkäränkkä meinannu tulla kaveriksi kun sitä mukaa kun saa siivottua niin joku käy sotkemassa jonkun paikan.. että se sit turhauttaa!!
Selkä kipeenä ja välillä henki ei kulje jne jne.. kylläpä taas omaa napaa pakottaa.

Se siitä. Mut yks kiva juttu, täällä meillä on lunta satanut iltapäivän ja sitä on jo monta monituista senttiä! Mies kävi tekemässä kolan kanssa jo lumitöitä pihalla. Itse kävin kaupungissa ajelemassa, niin kyllä siellä muutamia uhkarohkeita oli vielä kesärenkailla ja ihan suttina vaan jos vähänkin nopeempaa joutuivat jarruttamaan. Yhden auton näin ajaneen vauhdilla valotolppaan, oli kyllä aika rusinana keula siitä autosta. Lapset kaivoivat jo pulkat varastossa ja lumiukon alkujakin on jo tehty. Että se ensilumi aina jaksaa riemastuttaa lapsia ja piristää kyllä mukavasti omaakin mielialaa, olen ihan täysin talvi/kevät ihminen.

Mutta nyt lepäämään sohvalle ja nauttimaan puhtaasta kodista, tuntuu kyllä saavutukselta kun saa siivottua vielä tässä kunnossa talon.

Mukavia pyhiä kaikille!! :flower:

marrasvauva
 

Yhteistyössä