*MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

Onnea JosJos!! :heart: aattelinki, että tokkopa kuitenkaan turha reissu teillä...

Täällä on sitte alaselkä ihan kunnolla kipeänä, muttei kuitenkaan supistele niin, ettenkö tässä muka pärjäilis. Mutta jos sitä kuitenki uskaltais toivoa lähtöä tälle viikonlopulle... vaikka mun tuurilla tietty venytään vielä enskuuhunkin.
Voinnin mukaan on kuitenkin elettävä ja sairaala suunnattava mahdollisen oman kivun ja tuntemuksen mukaan. Joko Tammisaareen tai NKL:lle. Tietty, jos ajokelikin tuppaa hankalaksi, ni järki kädessä mentävä sinne, minne matka lyhin. Pää-asia, että kuitenkin syntyis tuo pieni. Edes joskus. Ihan riittävän tukalaksi on tuo kyllä jo olon saanut. Käveleminen tekee kipeää, kumartelu ei tuu kuuloonkaan ja tänään jopa istuminen tuntui hankalalle kun tuo tyyppi sisälläni tunkee samanaikaisesti päätään alapäästä läpi ja potkii jaloilla itteään suoraksi niin, että kylkiluissa tuntuu... Olis nyt ees jonkinmoisessa sikiöasennossa, mutta kun ei...
 
Voi jessus mikä pohjekramppi viiden maissa! :eek: |O En tiiä olisinko itkenyt, nauranut vai mitä tehnyt!! Onneks se kipu jotenki jellitti, hieroskelin pohjetta sängyssä ja kun ylös jotenki pääsin hiivin ettimään magnesiunporejuomapusseja! Onneks niitä oli vielä jäljellä ja päivämäärääkin oli jäljellä.

Viime raskaudessahan nää pohjekrampit oli ihan normaaleja. Nyt on ollu vaan kerran aiemmin ja tosi lievänä.. Mut tuo äslönen! |O Ei ollu lievä.

Noh, jotain positiivista, olen todellakin ajoissa hereillä (yleensäkin herään aikansin, noin kuuden jälkeen - oon tämmönen aamuvirkku), mut nyt ollaan sit todellaki ajoissa liikenteessä.. :D Ei vaan viiti kauheesti kolistella. Mut alakerrassa kävin just pyykit koneesta tempasemassa ja laitoin uudet tilalle. Kaipa tuo muukin sakki tuolta kohta herää.

Piti kyl hakea jo esiaamupalaa, kun nälkäkin truli tässä koipia puristellessa. Mutta ehinhän mie vielä toiselle kattauksellekin. :LOL:

Josjos, ONNEA tytöntylleröstä!! :heart: :flower:

maminalle ei vissiin yöllä ole lähtö tullut, kun ei ole tänne mitään merkkejä jättänyt?! Ja kiitos muistutuksesta, en muistanut yhtään noita joulukadunavajaisia, täytyypä kattoa, jos sinnekin tänään ehtis pyörähtämään. Jos nää koivet antaa myöten.

Hittokun tänään olis ollut yhden likan entisen hoitokaverin synttärit, mutta viikolla ilmotin, että ei olla tulossa. Silloin olo oli semmonen, ettei jaksas mitään ylimäärästä. Nyt taas ei ole olossa oikeastaan mitään vikaa. Mutta sinne meno on nyt peruttu, ni se on peruttu.
 
ONNEA josjos!!!! :flower: :heart: :heart:

Jännäkin iloimttautuu tänä aamuna...edelleen kasassa ollar...PRKL! Nyt olis sitte viikkoja 39+2. Mies ei suostunu edes harrastamaan aamujumppaa! :kieh:
Hyvä että muutkin o reagoi noihin "typeriin" kysymyksiin. Ukko jo sano että oon liian herkkä ja että liiottelen, mut ajattelin homman näin että eipä miehet tajua tätä tunnetilaa ollenkaan!
Mulla on alkanu tuntua sellanen outo paine tuolla...pyllyssä päin. Taitaa vauva siellä työntää päätä. Tuntuu vaan kokoajan että pitäis isolle hädälle päästä, mutta kun ei tuu mitään.
Olisinpa niinku ukko et voi käydä isolla hädällä monia kertoja päivässä. Mulla toimii vatsa just jokatoinen päivä. Taas tosi mielenkiintoista tekstiä. :ashamed:

Taidan tästä mennä aamupalan laittoon!

Jännä ja Vaavi 39+2
 
Jännä, MarrasVaavi niistä tais puhua, ja miulla tulee sellanen kohdunsuun avautumistunne kun meen kyykkyy tota esikoista pukiessa.. joten luulen et se kyykyssä oleminen ois se oikee tapa.

Joo en oo viel päässy lähtemään joten joulun avajaiset kutsuu! Supistelee sillon tällön, ovat epäsäännöllisiä ja voi luokitella kivuttomiksi (saa aikaan vaan vähän poltetta..). Yöllä tuli muutama kivuliaampikin, mut ei siis voi katsoa synnytyksen olevan TODELLAKAAN käynnissä..
Mut kuitenkin positiivista on se et eilisen illan jälkee on kuitenkin tähä asti aina jotain ees tapahtunut \o/
 
Onnittelut josjos tyttösestä :heart: :flower:

Tääl on aamun jomotellu selkää ja sillon tällön tullu mietoa supparia, oottelen vaan et kovenis ja pääsis tositoimiin. Mies meni päiväksi töihin ja lapset menee mummulle yöksi, saan viettää laatuaikaa yksin, jos ei päästä synnyttää :D

RV.41+0
 
Täällä siis edelleen, mitään ei taaskaan yöllä tapahtunut ja aamu on mennyt miehen kanssa tapellessa että ehkä se arki meillä menee tässä vaiheessa paremmin, kun ei ole ketään kelle kiukutella.

Olis mielenkiintoista laskea tän pinon tilastoa siitä, millon vauva on yleensä syntynyt suhteessa laskettuun aikaan, kuinka monella menee yli ja kuinka paljon ym.

Tosiaan taitaa täälläkin olla tänään joulunavaus. Pitäkäähän hauskaa, jotka sinne meette. Mua ei yhtään huvita mennä ihmisten ilmoille. Alkaa niin jo ottaa päähän tuikituntemattomatkin, jotka kommentoi mahaa ja kyselee onko laskettu aika jo lähellä. Kun voiskin keksiä jotain muuta ajateltavaa, että aika menis nopeemmin...
 
Täytyy nyt alkaa kyykistelee oikein urakalla sitte...poimii kaikki mahdolliset tavarat lattialta ja tietty roskat kanssa heti poimimassa. :LOL: Sais ny ees mahan toimimaan et olo helpottuis...On meinaan tosi tukkonen olo tuolla mahassa. Koko aamun on suolistossa kyllä vääntäny, mut nothing comes out! :LOL: Josko sitte ruoan jälkeen lähtis tulee.

äippä-80 Vietäppä oikein olan takaa ihanaa omaa aikaa, sinä kun sitä saat. Täällä kateellinen :wave: Ukko lähti kalaan ja me ollaan TAAAAAS muksujen kanssa kolmestaan. Mut onpahan huomenna kotona ku lupasivat sitä luntaki, niin saa muksujen kanssa temmeltää ja vetää pulkassa, ku mä en niin kauan jaksa touhuta, ilman et pitää pitää tauko.
 
Onnea josjos tytöstä

Osallistun "aamun" nimenhuutoon.
Nyt oli kyllä huonoin yö tän raskauden aikana. Paikat puutu, aamuyöllä oli hirvee nälkä (en kuitenkaa kaapille lähteny ) Pari kertaa heräsin siihen ku vauva työn iteeään alaspäin ja aattelin et nyt se tulee läpi.Ja tietty vessassa piti juosta. Nyt on edellee reisien ulkosyrjät kipeet kyljellä nukkumisesta.

Kyykkyjä ois kiva kokeilla mut tuskin pääsen sieltä ylös :D

Nyt syömää jotain, on niin nälkä et näköä haittaa :wave:
 
Minäkin ilmoittaudun "aamun nimenhuutoon"!

Tultiin just kaupasta ja nyt on sitten ostettu uusi vedenkeitin joululahjaksi mun vanhemmille. Toivottavasti eivät kerkeä ostaa sitä itse.

pamppis Täytyy katso josko meidän leffavuokraamosta löytyisi se sun ehdottama leffa. Just jotain romanttista hömppää voisi tänään katsoa ja herkutella alkoholittomalla siiderillä.

Olkaahan tyttäret varovaisia tuolla ulkona, kun kävelette. Täällä etelä-Suomessa ainakin tiet on tosi liukkaan oloisia ja nyt en kyllä tämän pallomahan kanssa haluaisi tasapainoilla jäällä :eek:

Mullakin yöllä vauva piti melkoista rallia vatsassa, mutta valitettavasti kaikki potkut tuli kylkiluihin eikä mitään tuntemuksia tuolla alapäässä. Hitto, pitäiskö munkin alkaa kokeilla noita kyykkyharjoitteita? :D

josjos Oikein paljon onnea prinsessasta! :flower: :heart: Alussa kaikille syntyi poikavauvoja ja nyt tulee vain tyttöjä, hassua =)
 
Onpas tylsääääää! Mennään ulos sitte ku poika on nukkunu päikkärit, mut nyt ei jaksa tehä yhtään mitään. Siis kotihommia riittäis, mut ei vaan jaksa! Täytyis pestä turvaistuimen kangas. Seki pitää hitto vie käsin pestä. Blaah. Ehkä mä pesen sen nyt. Saa sit jotain järkevää aikaseksi... ehkä.
Eiks kellää nyt oo sellast fiilist et lähtö olis ihan hollilla?
 
Jännä Näillä mun kiloilla tommoset koukutki tulee kyllä alas :LOL:

metsäapila mullaki on semmonen pitkulatyyny jalkojen välissä mut tosiaan ei siitä saa apua. Luulis et ne kivut häviää ku nousee ylös mut ne jatkuu edelleen :| Six lyllerrän täällä ku muumimamma....
 
Onnea hirmusti kaikille vauvoja saaneille ! :flower:

Eilen kirjottelin pitkät pätkät ja sit kaikki katos ja hatutti senverran etten jaksanu alottaa alusta. eli ei mitään ihmeellistä asiaa vissiinkään.. teidän kärsimättömien odottajien suusta ihan samat kommentit kuin omassa päässä eli samaa vanhaa - tapahtuisi jo jotain.. olen kyl aika varma että yli mennään ja reilusti kun ei mitään oiretta mistään. kunhan sitten jouluksi.. täällä kyllä jumpat vauvalla niin hurjia välillä ettei oikein voi ymmärtää kuin se jaksaa!! olin jotenkin luullut että nämä riehumiset rauhottuisi ja hiljentyisi lopussa mutta ilmeisesti loppu ei siis vielä lähelläkään. toivottavasti nyt tämä rytmi ei kuiteskaan vastaa ulkomaailman rytmiä, sillä sitten ollaan kyllä pulassa :eek: meillä dädi lähtee aamuvarhaisella töihin ja tämä tuntuisi vasta sitten haluavan nukkumaan. nyt taidan lähteä haukkailemaan raikasta pakkasilmaa ja lyllerrellä tuonne kaupan suuntaan, tarviikohan etsiä ensin kellarista talvikengät kun Teho varoittelet liukkaasta vaikkei sitä lunta vielä ole tullutkaan.. eikun tästä ylös ja liikkeelle (jos vaikka kyykkyjen kautta..)
:wave:

jaksuja meille kaikille!!
 
Eipä täälläkään mitään ihmeellistä! :(

Limatulppaa tuli taas aamulla.. ja kahdesti piti käydä aamulla kakkosella..ja irtosi kyllä liukkaasti! :snotty:

Turhapas tässä on hehkutella.. tuskimpa vaan mitään tapahtuu ennen käynnistystä! :(

Sipra 40+1
 
täällä ollaan prkl..yö meni aivan harakoille..lenkin jälkeen särki jalkoja ihan pirusti..

sit heräsin aamu 10.00(pääsin vast 6lta nukkuu :headwall: )siihen et supisteli 4 min välein ja meinas taju lähtee ku vessaan yritin päästä..luoja sitä kipua..olin ihan sekasin ja itkin vaan sit otin panadolia ja jatkoin kärvistelyä ja oon sit nukahtanu eli supparit oli jossai vaihees tunnin sisään vaan loppunu..ja nyt ei oo muutaku kun paikat niin kipeenä et hyvä et pystyy istuu/kävelee.. :'( niin ja ennen suppareita oli sellasta kovaa polttavaa kipua selässsä ja nivusissa +jomutusta..mut ei ni ei!!!!

mä voisin niin ens yönä lähteä..mut tuskin..mä oon niin varma et tää menee käynnistykseen..

jaksuja kaikille!!!

tietämätön ja muru rv 41+1
 

Yhteistyössä