*Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

Tosiaankin todella hiljaista, mutta onhan tosiaan jo loppukuu, itse täällä tosin vielä kärvistelen :headwall: rv.39+2. Juttujanne olen käynyt lukemassa, mutta jotenkin sitä ei saa aikaiseksi mitään kirjoitella, laiska taidan olla :LOL: Sais tämä odotus jo loppua. Esikoisemme tuli eilen kipeäksi ja siinä sitten viime yö meni valvoessa. Räkä valuu ja neiti kun ei osaa niistää... siinä sitten meni huutaessa :snotty: , sitä tekis mitä vaan että voisi sen oloa helpottaa... mikään kun ei tuohon räkikseen näytä oikein auttavan... ja nenäsumuttimista tykkää niin kovasti |O ei kiva :'( Itselläni juili viimeyön sitten kivasti alamahasta... ihan kun menkat olis alkamassa :LOL: Ja aamullakin tuntu siltä, että tänäänkö se sitten tapahtuu... vähän jo jänskittää :D Esikoisen synnytykseen meni vain reilu 4 tuntia ja nyt oikeesti pelottaa ehtiikö sitä edes sairaalaan asti... ja ehtiikö mies töistä kotiin vai saanko ottaa pikkuneitimme ambulanssiin mukaan... jolla todennäköisesti joudun liikenteeseen lähtemään. Taksiinkaan kun en haluaisi synnyttää :LOL: Nyt vielä ajatus naurattaa, mutta ei varmastikkaan sitten kun lähtö tulee. :ashamed: Jaksuja kaikille täällä vielä kärvisteleville :hug: Meillä neuvola vasta perjantaina... saa nähdä ollaanko silloin vielä kasassa.
 
Mulla on kans ollut nenä tukossa aina joka yö, oon ihmetelly mistä se johtuu, ehkä tästä raskaudesta sitten jotenkin kun muillakin on...

Kävin tänään 1,5h kävelylenkillä koiran kanssa :D Ei yhtään vaikutusta :snotty:

Eilen aloin neulomaan vauvalle sukkia mutta niistä tuli leikki-ikäisen sukat..

Mies on ollu nyt aivan ihana tän viikon, joka aamu on tehny puuron ja tuonu aamiaisen sänkyyn
:heart:

Koira on kyllä ihan äärihuomionkipeäksi heittäytynyt... Taitaa aavistella ettei ole kohta enää huomion keskipiste, voi raukkaa :ashamed:

Tän päiväinen lenkki kyllä piristi henkisesti, jaksaa taas tätä odottelua =)

Miten teidän vanhemmat ja ystävät, onko pommitelleet teitä nyt tässä lopussa? Mun äiti soittelee ihan yhtenään, nytkin katsoin puhelinta: 15puhelua tullut!!! :kieh: Sen kanssa ei kyllä TODELLAKAAN jaksa keskustella, on alkoholiongelmainen niin puhelut kiertävät aina samaa rataa "kun minä synnytin silloin 20v sitten, ja muista sitten että blaablaablaa" Samat jutut joka kerta, joten parempi kun ei vastaile, stressitaso nousee sataan puhelun ensisekunnista lähtien :kieh:

Olen tässä suunnitellut että kun on tuo joulu niin sitähän ehtisi askarrella kivat joulukortit ihmisille johon laittaisi vaavin kuvan :)

gabrielle&masuasukas 39+3
 
Hiljasta on joo.. Ihan varmaan kaikki siellä synnärillä :p

Mies tekee tuolla ruokaa ja vähän alkaiskin jo olee nälkä.. Niin joo tosiaan se Joulu tulossa :xmas: Mä en oo jotenkin yhtään ajatellu sitä.. paitsi että glögiä on kaapissa ja torttuja aina sillon tällön tekis mieli :) Kai niitäkin jossain vaihees vois väsätä ennen joulua..
Ois niin kiva saada hommattuu kuusi tänne ja laitella sit jotain koristeita mut katotaan nyt sit kun se joulukuu alkaa.. Mikä tosiaan on jos ENS VIIKOLLA!!!! :eek: Voi apua tää aika meneen nopee.. No ens viikolla luulis käynistelevän jo jos ei omaalotteisesti osaa sitä ennen tulla ulos.
Saa nähä mitä ilta taas tuo tullessaan noihin jalkoihin kun kävelly tänään muun muas koirien kans ja se sit aina kostautuu illalla :/

Niin niistä jalkoihin käyvistä krampeista; Terkka sano mulle kans että vois olla supistuksii tai sit et vauva painaa niin paljon alas, tiiä sit kumpi on mutta kipeetä ne tekee :x

Jotain limaa kyllä erittyy täällä että sikäli.. en vaan tiiä onko sitä valkkaria vai mitä.. kun ei sitäkään aina tule..

No jos nyt tästä sit syömään menis viemästä "palstatilaa" , ihan niiku sitä joku muu käyttäis kuin minä :whistle:
 
Minäkin täältä taustalta vääntäydyn teidän seuraksenne (tai kiusaksenne..)
Eli olen kyllä lueskellut juttujanne, mutta en ole aikoihin saanut kirjoitettua mitään kuulumisia...Eli mulla on nyt rv 38+4 ja viime yönä kävin jo tarjolla synnytyssairaalassa, mutta sitten homma tyssäsi ja olen kotosalla taas...

Eilen illalla ennen 8:aa tuli tunne vessanpytylle istahtaessa että nyt lorahti jotain muuta kuin pissaa eli ilmeisesti lapsivettä...No sitten puol 11 alkoi supistelemaan lupaavasti, heti n.7-10min. välein ja melko säännöllisesti. Pikkuhiljaa ne kovenikin ja lähdettiin sit ajeleen jo kohti sairaalaa, matkaa kun on n. 60 km. Matkalla supistukset kuitenkin alkoi hiipumaan. mentiin sit kuitenkin tarkastuttaan tilanne ja kohdunsuu olikin sormelle auki, joten jäätiin sairaalaan yöksi seuraamaan tilannetta ja odottamaan aamun lääkärinkiertoa.
Supistukset sit tosiaan lopahti vähäksi aikaa, mm.kun olin käyrällä. Yöllä lepohuoneessa tuli muutamia lieviä supistuksia ja oli lievää menkkamaista jomotusta. Sit kun lääkäri tarkisti tilanteen, oli kohdunsuu auki jo 3cm, eli siis aamulla klo 10. Mutta lääkäri ei vielä halunnu puhkasta kalvoja tai muuten käynnistellä, joten lähdettiin sairaalasta kaupungille käppäileen ja käytiin mun siskon luona. Mut ei mitään....iltapäivällä muutama pieni supistus. Sit kypsyttiin ja ajeltiin kotiin. Tuossa alkuillasta nukuin jonkun aikaa ja edelleenkään ei ole kuin pienen pieniä vihlaisu-supistuksia. Että ei muuta kuin odotellaan ja ihmetellään alkaisko jotain todella tapahtuun...Aika kypsää :kieh: Mutta vauvalla oli ainakin kaikki hyvin. Vettä on vielä jäljellä, eli oli ns. korkea veden meno. Vauvan painoarvio oli n. 3,4 kg että senkin suhteen tuleva synnytys ei hirvitä. Kaks ensimmäistä mulla on ollu n. 3,6 kg.
Että luotetaan siihen et hiljaa hyvä tulee ;)
 
Jos taas muutaman rivin väsäis...on muuten ollut palstalla hiljainen päivä :| Niin joo mutta useimmillahan on jo ne vauvat kainalossa |O Kaapo vaan tykkää kölliä tuolla masussa...

Seisemän uutisissakin vaan näytettiin vastasyntyneitä vauvoja :heart: En tullut kateelliseksi en...kunpa omakin olisi jo maailmassa!

Tuntuu monessa paikassa olevan flunssaa niinkuin meilläkin. Siinä mielessä vauva saa olla vielä masussa ettei vaan saa heti tartuntaa. Mä pelkään niin sitä rs-virusta mikä vie sitten vauvan varmana sairaalaan takasin :/

Sukulaisten soittelut: Mun äiti on rasittava :kieh: Tänään oli soittanut just silloin kun olin neuvolassa. Arvasin mitkä on sen ekat sanat kun takasin soittelen ja oikeinhan tuo arvaus meni :headwall: Oli tietty jo olettanut,että me ollaan sairaalssa ja puhelin äänettömällä/kiinni sen takia |O Ihan niinkuin me itse ei ilmoteta sitten kun tosiaan on jotain ilmotettavaa. Voin kuvitella jo ens viikon kun äiti soittelee harva se päivä... :headwall:

Onkos muilla sellanen tunne,että haluaa vaan olla rauhassa? Ja että vauva ei ole kaikkien yhteistä omaisuutta... Vähän tyhmä kysymys mutta mä en esim.jaksa huomenna mennä pojan kanssa perhekerhoon kun mä tiedän,että siellä kysellään heti että no et ole vielä sairaalassa jne. Mä en yhtään jaksa noita kysymyksiä ja kun varmasti näkevät,että vauva on edelleen mahassa. Ja tosta yhteisestä omaisuudesta,että muutamat kaverit ovat jo ilmottaneet,että tulevat käymään sairaalassa...ja mä en ole varma,että haluanko mä sinne kauheeta tunkua...ja mä sitten olen sellanen etten kehtaa sanoa kieltävästi. Ja vielä kun on kaikkee flunssapöpöä liikkeeellä niin en haluaisi lisää tauteja :| Ehkä mä oon tarkka,mutta ahdistaa jo valmiiksi kaikki vieraat ym. :( :whistle:

No taisi tulla romaani...ei ole pakko lukea jos ei jaksa :D

LilliM
 
Onnea kaikille vauvansa jo saaneille!

Vauvauutisia täältäkin; pieni poikamme syntyi maailmaan perjantai-iltana kiireisellä sektiolla syynä vauvan sydänäänien heikkeneminen supistuksien aikana. Vaikka poika on tosiaan aika pikkuruinen (49 cm ja painoa 2800 g), on vesseli hyvin virkeä. Kotiuduttiin tänään, laitan synnytyskertomusta tonne synnytyspuolelle, kunhan vaan ehdin.

Jande + Aukusti 4 vrk
 
Onnea taas uusille vauvautuneille :)

Ja edelleen yhtenä kappaleena täällä |O La tuli ja meni, eikä mitään merkkiä vielä.
Tämä kaveri ei taidakkaan tulla ikuna pois äiteen mahasta..tyttökin jo odottelee ja kyselee koko ajan koska vauva tulee ja äitin maha pienenee..

Torstaina ois neuvola ja täti varmaankin silmät pyöreenä ku vaan sitkeesti käyn moikkaamassa sitä :whistle:

Mua ottaa päähän ku kysellään että joko oon jakautunu..miehelle just sanoin etten vastaa enää soittoihin tai viesteihin..ilmotetaan kyllä ihan varmasti kun jotain ilmotettavaa on..
Pinna alkaa muutenkin kiristymään eikä tilannetta auta ainakaan tuo uhmakas 2½-vuotias jököpää tytär..Toivottavasti tää kakkonen tulee luonteeltaan isäänsä eikä minuun niinkun esikko :saint:

Luulenpa että käyn huutiksessakin kattelemassa jospas löytyis jotain kivaa, eipä tässä muutakaan tekemistä ole..kirjaston kirjat sekä omat on luettu ja mieskin kattoo pakoa, mitä mä en oo jaksanu seurata..



 
Minäkin käyn ilmoittautumassa, meille syntyi mustatukkainen poika 13.11.2007 klo 21:30. Poikanen painoi 3120gr, pituutta oli 50cm ja myssynympärys 35,5cm.

Poikanen on nyt viikon ikäinen, erittäin seurallinen pieni tillittäjä ja kova syömään =)

onnellinen poikasen äiti njia
 
:flower: :heart: Onnittelut Kristalle, Jandelle ja Nji-A:lle pienistä ihmeistä!!! :heart: :flower:

Minä tänään ryhdistäydyin vähän ja pyykkäsin, leivoin pullia pakkaseen (+ söin muutaman :p ) ja kokkailin vielä samoilla lämmöillä kiusaukset. =) Miehen ilme oli aika huvittunut, kun täällä essuineni ja mahoineni hääräilin sen kotiin tullessa. Ei ilmeisesti ole tarpeeksi yleinen näky meidän huushollissa... :LOL: :whistle:

Puhelin tosiaankin pirisee, viestiä pukkaa jne, kun kaikki vuoronperään kyselee, että jokojoko. Uskoisivat nyt, että kyllä me kerrotaan, kun on kerrottavaa... |O Äiti jopa sanoi, että meidän pitäisi sitten ilmoittaa heille, kun lähdetään synnyttämään. Ettei he turhaan ihmettele, jos ei puhelimeen vastata!!! Joo, niin varmaan, heti ekana heille soitetaan, että "nyt lähdetään". |O En viittinyt moiseen edes kommentoida mitään...

Mutta juu. Taidanpa vielä keitellä vähän glögiä. Täälläkin sitä flunssaa vieläkin vähän on, niin mukava juoda jotain lämmintä. :snotty:
 
Nonni nyt se meni niikuin arvasinkin, oltiinhan sitä synnyttämässä. Onnea vain kaikille jotka sen nyytin saivat !!! :heart: :hug: Tiesin että niitä alkaa piakkoin kuulua kun täällä niin hiljaista ;)
Niin ja KRISTA1: Sä sitten kerkesit ensin :hug: :)
Ei mitenkään kovin pitkä synnytys ei
:whistle:


Täälläkin jo monet kyselee että no joko ja aina kun äitille soittaa niin suunilleen vastaakin jo että joko?!
|O Ja kaverit kans.. Oon sanonukkin monelle että kyllä me sit ilmotellaan kun on jotain ilmotettavaa!!
Kyllä tänne meilekkin on tunkua vissiin tulossa jos kaikki meinaa tulla käymään ketkä on puhunu..saa nähä ketä jaksaa ottaa vastaan mut tuskin sairaalaan haluun ketään oikeen. Sen näkee sitten miten oikeasti alkaa se "arki" sujumaan..

Vitsit ,kaikki täällä vaan pukkaa noita muksui maailmaan.. Etenkin tuo KRISTA1.. tulee ihan kateelliseks kun sama la oli ;) Ja säkun vielä sanoit että menee paljonkin yli..saas nähä paljon täällä menee :eek: :whistle:

Vauva möyrii taas niin hyvin vatsassa että kylkiluut paukkuu, vois koittaa mennä nukkuu jos sais nukutuks.. eikä vihlois koko aika alapäähän. inhottavaa :(
Mut hyvä kun liikkuu, mietin jo tos illalla kun oli aika hiljasta et mikäs on mut kyllä se möyrintä sitten alko :heart:

Jos ei yöllä synny niin huomenna neuvola ^^

nita ja vaavi 40+1
 
:flower: :flower: Paljon Onnea krista1, Jande ja Nji-A :flower: :flower:

:heart:

LilliM Minuakin ahistaa jo valmiiksi, jos tänne änkee kyläilijöitä!! Oon stressannu sitä jo kauan. Ollaan kuitenkin sanottu että ihan omalla porukalla halutaan ensin tutustua vauvaan ennenkuin kaverit on tervetulleita, ja (kuulostan kauheelta, mutta) miehen suku. On nimittäin niin erilaista ("parempaa" ) porukkaa nuo appivanhemmat kuin meidän tavis suku... :ashamed:
punkkari 39+5 :eek: B)
 
Huomenta päivää vaan!

Onnitteluja täältäkin vauvautuneille!!

Taisi olla Titi joka eilen mainitsi miehensä olevan pahin jokojoko kyseliä...täältä kämpästä löytyy samanlainen ukko...ottaa välillä päähän niin samperisti.... :kieh:
Nytkin kun on eilisestä illasta lähtien polttanut alavatsaa sekä ristiselkää niin johan miekkonen aamulla ennen seitsemää töihin lähtiessään h-e-r-ä-t-t-i miut ja kysyi miltä tuntuu masussa....voi jee.... :eek:

"Mukavaa" kuulla,että te muutkin kärsitte noista jokojoko kyselyistä... :LOL: tännekin päin niitä tuntuu riittävän.
Muutamalle lähimmälle sukulaiselleni menin kertomaan tuosta irtoamaan alkaneesta limatulpasta niin siintä sitten kyselyt saivatkin vaan tullta purjeisiinsa....siskoni...mummoni...äitini...jopa paras ystäväni....huoh... :eek:
Tekis mieli jokaiselle sanoa,että kyllä sitten kuulette kun on jotain kerrottavaa :eek: :eek: :| :whistle: ARGH! |O

Omaa napaa sen verran,että eilen siivosin ja pyykkäsin ja järjestelin vaatekaappeja ym ym ja illalla käytiin sitten vielä nimipäiväkahveilla ja kotiin kun tultiin niin alkoikin kaamea menkkajomottelu alavatsalla ja satunaiset supparit sitten mukaan liittyi vielä kipu ristiselkään ja reisiin...
Tuntui kyllä lupaavalle jo! Siintä ne sitten kuitenkin yötä vasten haalistuivat pois. Yön nukuin jotenkuten, kylkeä kääntäessä jälleen havauduin unesta ja huomasin kipuilun olevan tallella (on yhä!) mutta supparit vaan puuttuuuuuuuuu,huhuuu.....!??!!?!!!!??!
tätä kyllä loppuviikolle olen odotellutkin kun nyt miula 4päivä limatulpan irtoamaan lähtemisestä..korkeintaan pari päivää vielä jos menee samassa aikataulussa mitä edelliset raskaudet.

Minny ja Jaska poistuu kahville
 
Onnea kaikille jotka jo vauvan saaneet!!! :flower: :flower:

Noista joko kyselyistä. Täällä on vähän päinvastainen tilanne. EI kyllä kauheesti kukaan kysele. No mies toki, mutta ei muuten häiritsevässti kukaan. Oma äiti ja isä soittelevat muutaman päivän välein kyselee kuulumisia, mutta se on minusta tosi kiva. Mun suku kun kuitenkaan ei asu täällä niin välillä on vähän yksinäistä ja tästä johtuen luulen, että nuo vierailutkaan ei tule meitä kovasti rasittamaan vauvan synnyttyä. No mun äiti tietty tulee hetkeksi "asumaan" tänne mutta siitä olen vaan todella tyytyväinen. saa tehä ruokaa ja muuta sellasta eli siis hoitaa MUA!!!

Joo, tänne ei mitään uutta. monella enteileviä merkkejä taas nähtävissä, mutta täällä ei taas niin mitään. No joo, onhan tuohon la:hankin vielä päiviä, että mitäs minä tässä tuskailen. Teitä on kuitenkin jo tuon ohittaneitakin. tsemppiä ja jaksamista taas tälle päivälle kaikille, niin synnyttämäänlähtijöille kuin sitä odottaville!

ENni ja JalMari 39+1
 
ONNEA UUSILLE VAUVOILLE :heart: Niinhän siinä taitaa käydä,että me loppukuun odottajat saamme niitä poikia :D Vähän tasoitusta edes ;)

Mulla oli ihan kumma yö. No supistuksia ei nyt tietenkään ollut,mutta mulla oli ilmaa hirveesti mahassa :ashamed: Aina kun käänsin kylkeä niin ilma vaan pulppusi :snotty: Ajattelin jo että iskeekö joku mahatauti vai mikä. Aamulla kyllä sitten suoli tyhjentyi :x Sori nää mun puheet..

Tylsää kun sataa taas melkeinpä vettä ja muutenkin tosi ankean näköistä :| Ei yhtään taas nappaa mennä ollenkaan ulos. Aattelinkin lähteä poitsun kanssa kirjastoon. Mä oon lukenut jo vissiin kolme romaania ja taas pitää lainata uusi opus,ei tämä vauveli sitten syntynyt edellisen romaanin aikana :whistle:

Mutta palaillaan :wave:

LilliM+Kaapo 39vkoa!!
 
Heipä hei!

Vauvauutisia täältäkin suunnasta! :wave:

Meille syntyi tummatukkainen prinsessa 17.11 (rv 39+3). Painoa neidillä oli 3350 g ja pituutta 50 cm. Kaikki sujui hyvin ja nyt täällä opetellaan kotona vauva-arkea!

T: Martta ja prinsessa 4 pvä

Ps. Onnea muillekin vauvan saaneille! :flower:
 
Hoh-hoijaa |O kyllä kuluu hitaasti nämä synkät marraskuun päivät...
Ja taas kaamea riita miehen kanssa :'( kai molemmilla aika stressaavaa ja jännää niin purkautuu aina ihan tyhmistä asioista kauhee skandaali :snotty: ei auta et ollaan molemmat tempperamenttisia, minkähänlainen vauvasta tulee :whistle:

Noh, jospa sitä lähtisi taas koiran kanssa kiertämään järveä ympäri... (5km) :wave:
 
Onnittelut uusille vauveleille!! :flower:

Itse yhä edelleen tiukassa paketissa.. :LOL:

Kävin eilen neuvolassa ja sain huomata laihtuneeni 1,3 kg viikon aikana!! Voitteko uskoa? ;) Mies kyllä totesi heti, että ei näy missään :p .. Kokeili vauvelin päätäkin ja tuumasi, ettei se nyt ihan vielä siellä ole missä pitäisi ja ollaan kuitenkin jo 39+3 viikoilla. Syntyy siis todellakin vasta joskus joulukuussa!!!! Lohdutteli mua kyllä kovasti, et kaikki tapahtuu sit niin nopeesti et ei yks pää kauheesti tässä merkitte.

Supisteluja ja vihlontaa joka päivä tasaiseen tahtiin, mutta yleisesti ottaen eivät ole lainkaan kipeitä, joten ei toivoakaan. Miehen laitoin tekemään osansa käynnistelypuuhista tänä aamuna, joten katsotaan onko sillä mitään vaikutusta :LOL: Oli kuulemma viimeinen kerta ennen vauvelin tuloa tässä talossa... :x

LilliMenninkäinen murehti kaikkia pöpöjä ja vieraiden määrää.. Mulla on vähän sama vika. En halua mitään yleistä ryysistä sairaalaan. Ja kaikkien on hinkattava niin tosissaan kätensä ennen kun saa tulla koskemaan yhtään vauvan varvastakaan. Flunssasena ja muuten kipeenä turha toivo edes yrittää. Ehkä vähän typerää ylihuolehtimista, mut mää nyt vaan olen tämmönen vähän pöpökammonen.. =)

Onko teidän muiden puolisot pitämässä varpajaisia vauvelin syntymän kunniaks? Meillä mies on ehdottomasti sitä mieltä, että "tarvitsee" ja haluaa sellaset. Esikoisesta piti ne vuokratulla saunamökillä, koska sillosessa kodissa ei olis ollut tilaakaan moisille pileille. Se oli ihan ok. Nyt kun on oma talo, niin haluaa ilman muuta pitää saunabileet täällä. Mua pelkkä ajatuskin hirvittää. Uusi koti, uudet huonekalut ja sit pitäs päästää känninen miesporukka rellestämään. Tämä on ihan takuuvarma riidanaihe meillä, mut mää en vaan tykkää lainkaan ajatuksesta. Sit on sohva pilalla ja matto viinassa ja muutenkin kaikki sotkut mua odottamassa kun päästäis sairaalasta kotio. En vain kestä ajatusta!!!! :kieh:

Suuret on murheet taas mullakin... Syntyis jo!!!!
 
Täällä on varpajaisia odoteltu kun kuuta nousevaa. Mies ehdottelee mulle sopivia synnytyspäiviä, jotta sopisi hyvin sitten pidellä varpajaisia. :LOL:
No minusta on ihan kiva, että mies on innoissaa ja ylpeä tulevasta isänroolistaan. No kyllä muakin stressais toi sotkeminen, jos ei meillä mies olisi se tarkempi sohvasta, parketista yms.

Mulle tulikin vähän vaihtelua elämään, kun tänään tulis tieto, että oltas nyt sitten muuttamassa toiselle paikkakunnalle ja talopakettia pitäs alkaa kattelemaan. Ei muuta kun kaivan kaikki esitteet taas kaapista esille ja alan haaveilemaan. Nyt kun 50neliöinen kaksio, niin voitte kuvitella, miten tän mamman ajatus alkaa lentämään ja haaveet on pilvissä.

No tuo muutto tarkoittaa myös sitä, että tammikuussa saan harjoitella vähän yksinhultaja-arkea, kun miehellä alkaa sillon jo työt tuolla uudella paikkakunnalla. no mitä sitä ei tekisi tulevaisuuden eteen. :/

mä oon siis tosi laiska ollu, kun on tällästä ilmaa, niin en saa itteeni liikkeelle. kotona homehun. No illalla haetaan pinnasänky sisälle ja sitä sitten pääsen ehostelemaan.

jep jep.. ei mulla taas muuta.. B)
 
Titi: Meillä ukko on pitänyt molemmilla kerroilla varpajaiset ja varmana juhlii tälläkin kertaa. Esikoisen aikaan äijäporukkaa oli ollut meidän asunnossa ja kuopuksen aikaan oli kaverinsa luona saunomassa. Omaan kotiin en halua äijiä rellestämään ja sotkemaan paikkoja (juu oon vähän tarkkaa ton siivon kanssa ) ja pelkkä ajatuskin sikaisesta kodista sairaalasta tullessa kauhistuttaa :kieh: Eli meille ei ole asiaa,juhlikoot jossain muualla. Muutenkaan mua ei innosta ajatus koko varpajaisista,eikös me naiset se kovin työ kuitenkin tehdä?? ;) Meille se kunnia kuuluisi,mutta en mä ala mitään riitaakaan asiasta vääntämään. Niin ja ehdoton "sääntö" on mulla se,että juhlansa saa juhlia kun mä olen sairaalassa ja saa itse hoitaa pojille hoitopaikat.

Kyllä on masentava päivä joo...kirjastossakin oli sitten remontti menossa eli eipä lainattu yhtään mitään :| Ulos en nenääni laita koko päivänä :ashamed: On meinaan niin surkee ilma. Eli ihan hyvin voisin vaikka maata osastolla vauva kainalossa :LOL: Vaan minkäs teet kun toinen on linnottautunut masuyksiöönsä |O

Niin ja ONNEA taas vauvautuneille :flower: Ihan tässä alkaa ahdistaa ja paniikki iskemään kun omasta jakautumisesta ei ole tietoakaan :headwall:

LilliM
 
pitkästä aikaa jaksan tänne vääntäytyä, oonkohan edes lokakuussa riviäkään kirjoittanut....epäilen...
Olen ollut superhyperväsynyt, yöt odotan joko pitäis lähtee (pojat 01 ja 03 syntyneet aamuyöllä) ja viimein kun aamuyöllä saan unta niin kello soi ja aamupalan laittoon, kun pojat tuppaa herään siinä 6.30 kun mies tekee töihinlähtöä... |O ei tykkää yhtään....

Mitään ei vatsassa tapahdu, pikkuriikkisiä supisteluja ja liikkeitä lukuunottamatta, viikkoja kasassa 39+2. Ensi maanantaina mulla aika synnärillä, katsotaan vauvan koko ja sitten käynnistetään ensi viikon aikana jos siis ei siiheksi aio itse tulla :whistle:
Edelliset tulleet molemmat viikolla 41+1, tämän ei onneksi anneta kölliä niin kauan, johan mä tulisin hulluksi jos 2 viikkoa pitäisi vielä odottaa!!!
Syynä on se että molemmilla pojilla solisluut katkenneet synnytyksessä ja halutaan nyt sitten välttää tämä, niin käynnistetään ajoissa. 13.päivä kävin arvioinnissa ja oli silloin n.3,4kg....katsotaan mitä vauhtia kasvaa kun lääkäri arvioi n 150-200g viikossa kasvavan...

Minä täällä odottelen, onnea jo synnyttäneille ja onnea koitokseen niille joilla se vielä edessä!!!! :flower:

Mirnu 39+2
 
Martta-A Onnea tytöstä!!! :flower:

Täälläkin ukko odottaa varpajaisia kuin kuuta nousevaa :whistle: Pokeri/saunailtaa se on suunnitellu.. Voin vaan kuvitella, minkä näköstä täällä on seuraaana päivänä, kun on ukot keskenään juhlineet...mutta oikeastaan ihan sama, koska kyllä se tietää että kämppä pitää olla viimeistään sitten puhdas ku kotiin tulen. ...ja ehjä :D
 
Oikein paljon onnea kaikille vauvan saaneille :flower: :heart:

Mun prinsessan piti tänään syntyä mun onki jo 4vkoa vanha :)

Jaksamista teille, jotka vielä odottelette paketin toimituspäivää :hug:

Sanna ja Nipsu-neiti
 

Yhteistyössä