Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Tässä viimeinen kuva tähän pinoon, pahoittelen ERITTÄIN likasta palapeiliä...En ole edellisen asukkaan jäljiltä sitä vielä pessyt ja kappas kun kamera paljasti... :whistle:




Tässä on selvästi kohtu jo kasvanut eli maha alkaa olemaan vauvamaha :heart:

Maira ja eemeli 20+6
 
tässä oma palloni 6+6. innolla odotetaan että lähteekö pienenemään vai kasvamaan kun viikkoja tulee lisää.. ja ensimmäinen kanssa tulossa :D



Lisäys: Ja tässä alkutilanne ihan vaan vertailun vuoksi:

 
huh, kyllä krizze vie voiton mahan koolla viikkoihin nähden! :D

tähtirata on sullakin parissa viikossa tapahtunut paljon ja kuitenkin viikkoja on vielä melko vähän... kovin yksilöllistä! =) siitä se sit vielä turpoo... ;)

itsellä tapahtui tosi suuri muutos ihan viikossa, mutta uutta kuvaa ei ole nyt laittaa...

ihania masuja kuitenkin kaikilla!!!!! :heart: :D

15+6 :heart:
 

Krizzellä on tosi iso turvotus/ vauvamasu, niin ajattelin laittaa omaniki tänne :D
Tää on aamukuva, eli ei iltaturvotus :LOL:

MUOKS! Otin pois, kun oli vaan havainnolstamassa, että Krizzen masu ei ole turvotusta :LOL:
 
Lara: Tsekkasin just kuvani niin otettu 12 päivällä eli semmonen päivä(turvotus)maha :D oon aikalailla samoissa mitoissa sun kanssa, vähän pitempi ja painavampi, bmi 20. joku tosiaan sanoi että kun maha tulee, niin näkyis pitemmillä myöhempään, sitä päivää odottaen :LOL:
 
mulla on varsinki alamaha ihan turvonnu! en tiedä näkyykö teijän silmään tosta kuvasta, mutta esim korkeavyötäröiset housut on ei käy enää!
...miten sä näytät noin hoikalta tossa ja mä... :kieh:
 
se on se pallo, joka vie huomion kaikesta muusta :D tosi hoikaltahan sääkin näytät :)
mää oon jo luopunut normaaleista housuista pari viikkoo sitten kun tuli 5+0 täyteen kun joutui aina istuessaan nappia/vetskaa aukoon eli siis pääasiassa hiihtänyt toppahousuiss/verkkareissa/leggareissa ympäri kylää. :ashamed: haluun edelleen uskoo että tää turvotus(?) katoo jossain vaiheessa ja sitten alkaa se oikean mahan kasvu :)
 
krizze ei toi kyllä ihan turvotukselta näytä, että kyllä se ihan jo vauvamahalta näyttää, siksipä kysyinkin että montakohan siellä mahtaa olla? :D ootteko ajatellu ite yhtään, että siellä voisi olla useampikin? ;)
 

Yhteistyössä