Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

bambina: täällä kanadassa näytetään telkussa ohjelmaa nimeltä john and kate+8, missä on kuutoset eli naureskellaan että oisko meilläkin 6 :LOL: no, veikkaan ettei tommosia määriä ihan luomuna helpolla saa.. siskolla oli kuulemma kerran kaksoset masussa, joista tosin vain toinen selvis, muuten ei lähisuvussa mun tietääkseni kaksosia. oishan se aikamoinen ylläri jos niitä kaksi löytyisi :)
 
krizze joo sama ohjelma on kai jo täälläkin ruudussa, ite en vaan oo kattonu. työkaverin kanssa myös naurettiin, että kiva kun oli kaksoset ja ajattelivat varmaan että noh, tehdäänpä yksi nyt vielä ja PAM! huh, en tiedä miten itsellä kuuppa kestäis... mutta itse olen kaksonen ja nähnyt äidistäni kuvia raskausajalta, joten suosittelen, että kannattaa edes alitajunnassa pohtia tuota mahdollisuutta useammasta salamatkustajasta... ;) tai sitten vaan sulla on jotenkin tosi edessä tuo kohtu! no oli miten oli, toivottavasti kaikki on hyvin ja menee niin loppuun asti! :D
 
Matilda ja vauvahaaveita voi miten kauniit pyöreät vauvamasut :heart: Ihan kunnolla näkyy että on vauva mahassa,ei mitään muusta johtuvaa...
Täytyy illalla laittaa oma rv 15 kuva,mut ei mulla näy mitään... :eek: Toisaalta hyvä,toisaalta sääli :D
 
no niin, täytyy se nyt vielä lisäillä kuvia kun saa viimeisiä tähän pinoon laittaa, tuntuu niin hullulta!!! alussa ajattelin että siihen puolivälin jälkeiseen pinoon on vielä NIIIIIIN kauan että tänne ehtii monen moista kuvaa laittamaan, mutta niin se aika vaan hurahti, mieletöntä!! :eek: :D :heart:

19+1 / 20+3?? (yksityisellä käydyn ultran jälkeen, saa nähdä muutetaanko rakennultran jälkeen...) :heart: :heart: :heart:



(psst..niin ja eka on masussa... :D )
 
Voe mahoton, niin söpösiä massuja *huokaisee syvään* :heart:

Oma massuni tuolla seikkaili n.puolessa välin ketjua ja nyt se asukki seikkaileekin nakusena tuolla lattialla ja ikää 5kk :D

Eipä iske vauvakuume näitä katsellessa, vaikka vakaasti olenkin päättänyt pitää hengähdys tauon raskaana olosta :D
 
Koitanpa laittaa kuvaa, jos saan näkymään. Mulla siis vasta turvotusta kun rv 7+3 vasta menossa. Mutta hirveä pömppis varsinkin iltaisin. Tämä otettu päivällä, joten ei ole ihan niin turvoksissa. Parin viikon päästä jo vaikea piilottaa =)

 

Yhteistyössä