Me kaksi tankinkokoista nukutaan 120 cm leveässä

sängyssä ja yleensä jompikumpi pienistä lapsista nukkuu vielä meidän keskessä =) =)

Tämän on pakko olla joku itsensärankaisumuoto tai jotain, ei kukaan vähänkään normaali tekisi noin - eihän???
 
se toinen täti
Meillä aikoinaan ostettiin leveämpi sänky 120 senttisen tilalle , kun mies rupesi valittamaan ettei enää mahdu käääntymään, koska mulla oli niin iso vatsa ( olin 7 kuulla raskaana )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja pirpiz:
Te taidatte tykätä läheisyydestä? :D
En tiedä siitä, kai on kiva roikkua hampailla sängynlaidasta niin silleen on jotain tekemistä yölläkin :D
:LOL: :LOL:
No joo. Harrasteet kelläki. Meillä ollaan 180cm punkassa keskenään, molemmat omilla puolilla ihan reunoilla, niinko välteltäis toisiamme.
Siis sillon ko nukutaan. Alusta asti :D
 
ida
noh, mä pistän paremmaks ;) me nukuttiin mies (ei mikään pikkuinen mies :D), 2 vee (unissaan pyöriä ;) ), minä ja vauva kaikki 120 senttises sängys vielä vähän aika sitten ;)! ja ahasta oli! hankittiin nyt viimein 160 senttine sänky ja kaikki mahtuu paremmin olemaan :)
 
Uska
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
sängyssä ja yleensä jompikumpi pienistä lapsista nukkuu vielä meidän keskessä =) =)

Tämän on pakko olla joku itsensärankaisumuoto tai jotain, ei kukaan vähänkään normaali tekisi noin - eihän???
Meillä nukkui joku vuosi sitten 2 aikuista ja 2 lasta saman 120cm leveässä..
Noh nyt meillä on 160cm leveä ja kolme lasta ja me vanhemmat tai no hetken aikaan on esikko nukkunut omassa sängyssään koko yön.
Mutta jossain vaiheessa,kun jakaudun niin eiköhän sielä ainakin kolme lasta nuku,välillä neljä lasta.
Sellaista sänkyä ei taida meille tulla jossa kaikki 6. pystyisi nukkumaan :D
 
Meillä 160 cm sänky ja yleensä nukutaan koko poppoo siinä, siis me ja kolme moukeeta. Välillä on jonkun varpaat suussa tai joku paukuttaa yöllä naaman edessä, ihanaa :whistle: mutta se läheisyys on niin mukavaa :D
Esikoinen roikkuu vieläkin joskus yöllä tissillä niin ei ole mulla montaa asentoa missä nukkua :/
 
Paras "perhepeti" mikä on tullut matkoilla vastaan on Piritan kylpylähotellin sviitin peti: 2kpl 180 cm leveää petiä vierekkäin, voi sanoa, että nautti niin lapsukaiset kuin vanhuksetkin nukkumisesta. Hintakaan ei päätä huimannu, hiihtoloman aikaa vuorokausihinta 108,75 euroa, sisältäen aamiaisen ja uima-altaiden käytön.
 
Meillä on 160cm sänky, eilen mies meni päivällisen jälkeen päiväunille ja pyysin ottamaan vauvan viereensä nukkumaan, kun menin miestä herättämään niin valitti ettei saanut nukutuksi yhtään koska vauva potkii... (vauva 2.5kk)

Mies on aloittanut lasten häätämisen sängystä öisin, tyttönen (2.5v) on sen verran ovela että tulee nykyään minun viereeni, ei keskelle..
 

Yhteistyössä