Me kuulemma tapetaan meidän vauva...

koska ei osallistuta synnytysvalmennukseen... Kun miten muuten me voidaan osata tehdä, niin kuin "ne lääkärit" meidän haluaa tekevän...

Näin vaahtosi meidän mutsi mulle just puhelimessa.

Tulossa toinen lapsi.

Sanokaa, etten mä ole aina, jolla on sukulaisena tollanen sekopää |O
 
[QUOTE="vieras";28439778]missä muka tarjotaan toisen lapsen vanhemmille synnytysvalmennusta? eikös se oo pääsääntöisesti vaan esikoiden vanhemmille..[/QUOTE]

En tiedä, ei meille ainakaan ole tarjottu. Mutta ei kiinnosta meidän mutsia tuollaiset pikkuseikat lankaan. Ja synnytyksessä nyt ainakaan ei saa sanoa omia mielipiteitä mistään, kyllä ne siellä sit tietää.
 
miesiehän
Sanoin omalle äidilleni, että haluan esikoisen syntymän jälkeen olla luultavasti synnytystä seuraavan päivän ilman vieraita. Veti herneen nenään ja huusi ettei sinne kukaan minua tulisi katsomaan muutenkaan eikä kukaan edes välitä!

Ei, et ole ainoa.
 
ja pöh
ite odotan esikoista enkä ajatellut mennä sinne synnytysvalmennukseen,luotan kyllä siihen että ulos tulee tavalla tai toisella.Vieraita en osastolle edes tahdo,pysyköön vaan poissa jaloista.
 
Mä olen ollut kahdessa synnytyksessä ystäväni tukihenkilönä sekä synnyttänyt itse jo kertaalleen, että ihan heti ei tullut mieleen, et pitäiskö vielä käydä se valmennus...
Mutta joo, vauvalta lähtee henki sen takia ja äitini kuulemma tulee sitten sanomaan, että "minähän sanoin" kun näin käy.
|O

Olkaa niin onnellisia niistä teidän normaaleista, ehkä tylsistäkin äideistä, jotka kysyy että mitä sulle kuuluu. Mun äiti soittaa mulle ja kertoo mitä mulle pitää kuulua :kieh:
 
"k.j."
Mulla on yksi vastaava sukulainen. Olen nyt ajanmyötä huomannut, että on vain viisainta myötäillä ja antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Tekee sitten itse kuinka tekee vaikka "avulias aatu" olisi toisen sanonut. Yleensä hän ei sitten perään kysele, että tehtiinkö niin kuin hän sanoi.
 
ja pöh
meidän äiti soittaa vaan sillon kun se on jotain vailla,yleensä pyytää meitä kylään että viedään kahviherkut mukana :D kerran vein tasan kolme munkkia,yksi siis jokaiselle.
 
No on aika outoa että ette mene. :O
Mietipä asiaa sitten, kun lääkäri heittää niitä koodeja sieltä ettekä ole valmennuksessa opetellut ulkoa latinaksi asentoja mihin käskee. :(
Minäkin sain epiduraalin vasta sitten, kun olin laskenut lääkelaskun. Valmennus kylllä kannattaa että oppii ne.

Älä ihmettele jos se vauva jää mahaan kun et ota käskyjä vastaan kuten lääkäri haluaa. : /
 
iuhh
Ihan kuin minun täti. Ja lapsi meillä kuolikin synnytyksen jälkeen synnynnäiseen vikaan jota ei oltu huomattu. Ja todellakin, tätini sanoi minulle "mitä minä sanoin", eikä siis vieläkään suostu ymmärtämään ettei vauva kuollut siksi etten käynyt valmennuksessa.
 
[QUOTE="vieras";28439871]Minkä ihmeen takia sä olet tekemisissä tuollaisen ihmisen kanssa?[/QUOTE]

Mä en oikeastaan ole. Mutta noin kolmen kuukauden välein muksu haluaa hänelle soittaa ja silloin soitetaan. Mut yleensä noi puhelut sit loppuu siihen, että kertoo ihan höpölöpöä ja sit loppuu taas ajoiksi yhteyden pito .

Mä vielä joku päivä kirjoitan tosta kirjan.
 
  • Tykkää
Reactions: emmiina
"Vieras"
Missä enää järjestetään kenellekään synnytysvalmennusta? Perhevalmennusta on kyllä esikoistaodottaville pariskunnille, mutta siellähän keskitytään parisuhteeseen ja vauvanhoitoon, synnytyksestä ei puhuta yhtään mitään.
 
No on aika outoa että ette mene. :O
Mietipä asiaa sitten, kun lääkäri heittää niitä koodeja sieltä ettekä ole valmennuksessa opetellut ulkoa latinaksi asentoja mihin käskee. :(
Minäkin sain epiduraalin vasta sitten, kun olin laskenut lääkelaskun. Valmennus kylllä kannattaa että oppii ne.

Älä ihmettele jos se vauva jää mahaan kun et ota käskyjä vastaan kuten lääkäri haluaa. : /
Joo, toi on niin totta.

Eikä kyllä kannattais oikeasti sitä miestä sinne mukaankaan ottaa, sehän voi nähdä mut vaikka alasti. TAI sit mä sanon sille siellä pahasti ja se ottaa ja lähtee : /
 
ja pöh
mä en ainakaa rupea synnytyksessä laskemaa mitää laskuja.ja koska olen suomalainen niin otan käskyt myöskin vastaan suomeksi.ja oikeastaan,en ole koira joten ei tarvi käskeä,pyytää toki voi.ja vaikka siellä kävisin ja jotain koodeja kuulisin niin tuskinpa niitä muistaisin enää synnytyksessä.eikä neuvolassa ole ollut puhetta mistään valmennuksesta.anteeksi jos kuulostan veemäiseltä,mutta ei sinne kohtuun ketää jätetä.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ja pöh;28439894:
mä en ainakaa rupea synnytyksessä laskemaa mitää laskuja.ja koska olen suomalainen niin otan käskyt myöskin vastaan suomeksi.ja oikeastaan,en ole koira joten ei tarvi käskeä,pyytää toki voi.ja vaikka siellä kävisin ja jotain koodeja kuulisin niin tuskinpa niitä muistaisin enää synnytyksessä.eikä neuvolassa ole ollut puhetta mistään valmennuksesta.anteeksi jos kuulostan veemäiseltä,mutta ei sinne kohtuun ketää jätetä.
No sarkasmista sä et ole ainakaan koskaan kuullutkaan, voi hyvä luoja :D
 
  • Tykkää
Reactions: A-H
"vieras"
Mun lapseni on ihme!!!

Voitteko kuvitella?? Siis en käynyt yhdessäkään valmennuksessa, ja tuossa vieressä laulelee 7-vuotias poika :O Pitäiskö mun soittaa jonnekin??
 
Ja tarina jatkuu...

Nyt tulee viestiä, että kyllä se vauvan hoito on niin hankalaa puuhaa, että kyllä siihen pitää olla joku koulutus. Että ei me kyllä miehen kanssa voida mitenkään pärjätä sen vauvan kanssa, kun kumpikaan meistä ei ole vauvaa ennen hoitanut...

:LOL: :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: emmiina
Ja tarina jatkuu...

Nyt tulee viestiä, että kyllä se vauvan hoito on niin hankalaa puuhaa, että kyllä siihen pitää olla joku koulutus. Että ei me kyllä miehen kanssa voida mitenkään pärjätä sen vauvan kanssa, kun kumpikaan meistä ei ole vauvaa ennen hoitanut...

:LOL: :LOL:
Siis teillä on jo yksi lapsi, ettekä ole hoitaneet vauvaa....? Okei :D

Mä oon kaiketi tappanut kaikki neljä lastani, kun en ole eläissäni käynyt yhdessäkään synnytysvalmennuksessa.
 
Ja tarina jatkuu...

Nyt tulee viestiä, että kyllä se vauvan hoito on niin hankalaa puuhaa, että kyllä siihen pitää olla joku koulutus. Että ei me kyllä miehen kanssa voida mitenkään pärjätä sen vauvan kanssa, kun kumpikaan meistä ei ole vauvaa ennen hoitanut...

:LOL: :LOL:
ette sit käyny ekasta valmennuksessa ja se synty vasta vauvaiän ohittaneena?

:xmas:
 
  • Tykkää
Reactions: Glenn.

Yhteistyössä