Meetkö miehesi mukaan poikien iltaan?

  • Viestiketjun aloittaja Rokkivosu
  • Ensimmäinen viesti
Rokkivosu
Niin, menetkö?

Ei muuten, mut mieheni kaveriporukassa yksi ukko ei joko pääse ilman akkaansa tai sit ne on vaan perseestään kasvaneet kiinni toisiinsa ettei sekuntiakaan voida olla erossa :whistle:
 
Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Voisin mennäkin jos siellä olis kivoja tyyppejä, ehkä.

Mut tuskin kiinnostais 9 kertaa 10 lähteä mukaan vaikka kutsu käviskin. Vaikea sanoa :D
Siis kutsumatta. Puhe on siis POIKIEN illasta, mutta jonne viimeistään tunnin, parin päästä pippaloitten alkamisesta tunkee erään ukon avovaimo mukaan ja jää sinne... MIehille tyypillisesti kukaan ei suoraan kehtaa sanoa sille ukolle et ei tarviis muijaansa sinne roudata ja eukko itse ilmeisesti on niin tyhmä ettei sitä muuten ymmärrä. Sanoisivat suoraan niin ei tarviis pottuuntua siihen, mut ei niistä kukaan kulema viiti kun se mies sit loukkaantuu.
 
vieras
Tiedän niin hyvin noi meidän isännän poikien illat että ei kiitos! Kotiin löytää kyllä, mutta menee hetki kun on kaikkia äijä juttuja... Ja mitä mä en pidä just minään, mut päissään kun ovat niin touhutkoon rauhassa:)
 
no
En tosiaan. En mäkään halua miestäni tyttöjen hömpötysiltoihin. Miksei sekin sais joskus olla ilman mua. Toki jos alkais monesti kuussa juosta, niin harkitsisin. Nykyisin käy pari, kolme kertaa vuodessa, joten olkoon silloin ihan rauhassa:)
 
En koska palliton ei kuulu sinne. Vaikka oonkin hiton kova jätkä :xmas: Yhen pokeri-illan istuin poikien kanssa "olosuhteiden pakosta". Oli aika ulkopuolinen olo vaikka pojat kohteli miua oikein hyvin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Voisin mennäkin jos siellä olis kivoja tyyppejä, ehkä.

Mut tuskin kiinnostais 9 kertaa 10 lähteä mukaan vaikka kutsu käviskin. Vaikea sanoa :D
Siis kutsumatta. Puhe on siis POIKIEN illasta, mutta jonne viimeistään tunnin, parin päästä pippaloitten alkamisesta tunkee erään ukon avovaimo mukaan ja jää sinne... MIehille tyypillisesti kukaan ei suoraan kehtaa sanoa sille ukolle et ei tarviis muijaansa sinne roudata ja eukko itse ilmeisesti on niin tyhmä ettei sitä muuten ymmärrä. Sanoisivat suoraan niin ei tarviis pottuuntua siihen, mut ei niistä kukaan kulema viiti kun se mies sit loukkaantuu.
Noijenki kaveriporukassa on tuommoinen. Ovat sitten alkaneet jättää hänet kutsumati kun akka tuloo aina mukaan (jos ylipäätään päästää lähtemään). Miesparka.
 
Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja ramallama:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Voisin mennäkin jos siellä olis kivoja tyyppejä, ehkä.

Mut tuskin kiinnostais 9 kertaa 10 lähteä mukaan vaikka kutsu käviskin. Vaikea sanoa :D
Siis kutsumatta. Puhe on siis POIKIEN illasta, mutta jonne viimeistään tunnin, parin päästä pippaloitten alkamisesta tunkee erään ukon avovaimo mukaan ja jää sinne... MIehille tyypillisesti kukaan ei suoraan kehtaa sanoa sille ukolle et ei tarviis muijaansa sinne roudata ja eukko itse ilmeisesti on niin tyhmä ettei sitä muuten ymmärrä. Sanoisivat suoraan niin ei tarviis pottuuntua siihen, mut ei niistä kukaan kulema viiti kun se mies sit loukkaantuu.
Noijenki kaveriporukassa on tuommoinen. Ovat sitten alkaneet jättää hänet kutsumati kun akka tuloo aina mukaan (jos ylipäätään päästää lähtemään). Miesparka.
Varmaan käy tossakin porukassa kohta noin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Siis kutsumatta. Puhe on siis POIKIEN illasta, mutta jonne viimeistään tunnin, parin päästä pippaloitten alkamisesta tunkee erään ukon avovaimo mukaan ja jää sinne...
Ai kutsumatta? No en mä sit.

Aattelin vaan kun mies kutsui mut mukaan heidän pikkujouluihinsa mut en jaksanut lähteä mukaan "poikien iltaan" :D
 
hmph
mites sellanen poikienilta, jonne on vaimoilta/tyttöystäviltä pääsy kielletty, mutta jonne myös jotenkin sattumalta aina ilmestyy sinkkunaisia "käymään"??!! arvatkaas vituttaako sellanen!!!!
 
En. Paitsi noissa isommissa tapahtumissa oon ollu miehen mukana kun on pyytäny mua mukaan. Eli uutena vuotena ja juhannuksena just viimeks. Mut en muuten ja haluan että mies saa välillä sitä omaaki aikaa ja nyt uutena vuotena meneeki yksin juhlii kavereittesa kanssa. Mää oon raskaana niin jään kotio kattoo elokuvia ja käyn sit kattelee samalla vähän tua ulkona raketteja ja kävelemässä =) . Näin saan myös ite pitää näitä itteni hemmottelu iltoja joista nautin suunnattomasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Niin, menetkö?

Ei muuten, mut mieheni kaveriporukassa yksi ukko ei joko pääse ilman akkaansa tai sit ne on vaan perseestään kasvaneet kiinni toisiinsa ettei sekuntiakaan voida olla erossa :whistle:
Onhan se kamalaa jos mies ei halua olla erossa naisestaan. Kerrassaan säälittävää. Eikö?
 
Alkuperäinen kirjoittaja TeylaEmmagan:
en, jos kyseessä POIKIEN ilta, mutta muuten voisin mennä illanviettoon, vaikka siellä olisi vain "poikia". :)
Heh, mun piti tää just tulla lisäämään. Suurin osa meidän illanistujaisista on miesporukalla, siis kavereiden kanssa..joten niihin poikien iltoihin mä kyllä meen (tosin ilman miestä :p ).
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
mites sellanen poikienilta, jonne on vaimoilta/tyttöystäviltä pääsy kielletty, mutta jonne myös jotenkin sattumalta aina ilmestyy sinkkunaisia "käymään"??!! arvatkaas vituttaako sellanen!!!!
Mua ei vituttais. Baariin ne ukot kuitenkin päätyy ja ne on sinkkunaisia pullollaan. Jos se mies on pettääkseen, niin se voi pettää vaikka töissä.
 
Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
mites sellanen poikienilta, jonne on vaimoilta/tyttöystäviltä pääsy kielletty, mutta jonne myös jotenkin sattumalta aina ilmestyy sinkkunaisia "käymään"??!! arvatkaas vituttaako sellanen!!!!
Ei muakaan tollaset juhlat hirveesti riemastuttaisi, vaikka mieheeni luotankin.
Kehenkään kun vaan ei voi luottaa 100%sti ja sen tiedostaen olisin taatusti mustis.
 

Yhteistyössä