Meetkö miehesi mukaan poikien iltaan?

  • Viestiketjun aloittaja Rokkivosu
  • Ensimmäinen viesti
Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Mitä salaista niillä pojilla on, jos jonkun vaimo haittaa noin paljon?
Ei siihen mitään salaista tarvii olla jos kerrankin haluaa olla ilman naisia.
En mä itsekään tyttöjen iltaan halua kenenkään miehiä!
 
vieras
En menisi, mutta minun mieheni kaverit järjestävät vain yhteisiä illanistujaisia tai bileitä, jonne puolisot ovat aina myös tervetulleita. Joten eipä ole tullut noita poikien iltoja vastaan.
 
Ohis
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Mitä salaista niillä pojilla on, jos jonkun vaimo haittaa noin paljon?
Ei siihen mitään salaista tarvii olla jos kerrankin haluaa olla ilman naisia.
En mä itsekään tyttöjen iltaan halua kenenkään miehiä!
Okei. Mä en ole koskaan ymmärtänyt miten jalkovälissä olevat värkit muuttaa asioita. Meillä on kaveriporukan omia kekkereitä ja siellä on sekä miehiä että naisia. Ja joskus mukana voi olla jonkun puoliso tai useampikin tai sitten ei puolisoita. Ehkä me ollaan jotenkin kummallisia...
 
vieras
Niissä ns. poikienilloissa saattaa hyvinkin olla naisia mukana, vaikkei välttämättä kenenkään tyttöystäviä/vaimoja vaan naiskavereita (tai joidenkin miesten hoitoja myös)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Alkuperäinen kirjoittaja ramallama:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Voisin mennäkin jos siellä olis kivoja tyyppejä, ehkä.

Mut tuskin kiinnostais 9 kertaa 10 lähteä mukaan vaikka kutsu käviskin. Vaikea sanoa :D
Siis kutsumatta. Puhe on siis POIKIEN illasta, mutta jonne viimeistään tunnin, parin päästä pippaloitten alkamisesta tunkee erään ukon avovaimo mukaan ja jää sinne... MIehille tyypillisesti kukaan ei suoraan kehtaa sanoa sille ukolle et ei tarviis muijaansa sinne roudata ja eukko itse ilmeisesti on niin tyhmä ettei sitä muuten ymmärrä. Sanoisivat suoraan niin ei tarviis pottuuntua siihen, mut ei niistä kukaan kulema viiti kun se mies sit loukkaantuu.
Noijenki kaveriporukassa on tuommoinen. Ovat sitten alkaneet jättää hänet kutsumati kun akka tuloo aina mukaan (jos ylipäätään päästää lähtemään). Miesparka.
Varmaan käy tossakin porukassa kohta noin.
On kyllä munattomia miehiä, kun eivät uskalla sanoa.

Ja en menisi.
 
Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Mitä salaista niillä pojilla on, jos jonkun vaimo haittaa noin paljon?
Ei siihen mitään salaista tarvii olla jos kerrankin haluaa olla ilman naisia.
En mä itsekään tyttöjen iltaan halua kenenkään miehiä!
Okei. Mä en ole koskaan ymmärtänyt miten jalkovälissä olevat värkit muuttaa asioita. Meillä on kaveriporukan omia kekkereitä ja siellä on sekä miehiä että naisia. Ja joskus mukana voi olla jonkun puoliso tai useampikin tai sitten ei puolisoita. Ehkä me ollaan jotenkin kummallisia...
Tää sattuu olemaan lapsuuden kaveriporukka, näkevät kerran vuodessa.
Se nyt vaan sattuu olemaan poikaporukka.
Sit on näitä muita kaveriporukoita, joissa on molempia :)
Mut siitähän tässä ei kyse ollutkaan :D
 
Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niissä ns. poikienilloissa saattaa hyvinkin olla naisia mukana, vaikkei välttämättä kenenkään tyttöystäviä/vaimoja vaan naiskavereita (tai joidenkin miesten hoitoja myös)
Juu, varmasti on joo :whistle:
Tai siis varmasti joissain onkin. Tässä tapauksessa saanen epäillä :LOL:
 
Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Alkuperäinen kirjoittaja ramallama:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Voisin mennäkin jos siellä olis kivoja tyyppejä, ehkä.

Mut tuskin kiinnostais 9 kertaa 10 lähteä mukaan vaikka kutsu käviskin. Vaikea sanoa :D
Siis kutsumatta. Puhe on siis POIKIEN illasta, mutta jonne viimeistään tunnin, parin päästä pippaloitten alkamisesta tunkee erään ukon avovaimo mukaan ja jää sinne... MIehille tyypillisesti kukaan ei suoraan kehtaa sanoa sille ukolle et ei tarviis muijaansa sinne roudata ja eukko itse ilmeisesti on niin tyhmä ettei sitä muuten ymmärrä. Sanoisivat suoraan niin ei tarviis pottuuntua siihen, mut ei niistä kukaan kulema viiti kun se mies sit loukkaantuu.
Noijenki kaveriporukassa on tuommoinen. Ovat sitten alkaneet jättää hänet kutsumati kun akka tuloo aina mukaan (jos ylipäätään päästää lähtemään). Miesparka.
Varmaan käy tossakin porukassa kohta noin.
On kyllä munattomia miehiä, kun eivät uskalla sanoa.

Ja en menisi.

Äläpä muuta viserrä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Okei. Mä en ole koskaan ymmärtänyt miten jalkovälissä olevat värkit muuttaa asioita. Meillä on kaveriporukan omia kekkereitä ja siellä on sekä miehiä että naisia. Ja joskus mukana voi olla jonkun puoliso tai useampikin tai sitten ei puolisoita. Ehkä me ollaan jotenkin kummallisia...
Joo, niin on meilläkin, ja varmaan kaikilla muillakin.

Sitten lisäksi meillä on esim. lukioaikaisen tyttöporukan tapaamisia, missä juodaan siideriä, katsellaan vanhoja valokuvia, jauhetaan skeidaa ja parannetaan maailmaa, muistellaan menneitä, eikä todellakaan kaivata kenenkään miestä paikalle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mun veljen kaverin (entinen :whistle: ) vaimo tunki mukaan jopa polttareihin :eek:

Eli selvitti minne paikkoihin pojat ovat menossa, ja ilmestyi aina ystävänsä kanssa "sattumalta" sinne :headwall:
:LOL:

Tuttuni polttarit olivat sellaiset joissa pelattiin tulevan vaimon ja kavereiden kanssa minigolffia selvinpäin. Vaimokkeen idea, tottakai.
 
Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja Timppanen:
Ne ämmät, jotka väkisin änkeevät poikain iltoihin ovat munahaukkoja joita kiinnostaa vain kimppapano
Tiiätkö muuten, tässä tapauksessa en yhtään ihmettelisi vaikka näin olisi :D
Ainakin ko. nainen tykkää paistatella huomion keskipisteenä.
Yritti se miestänikin joskus, mutta en ukko sille lämmennyt. Tuskinpa nytkään :) Ja tuskin se nainen siellä ketään yrittääkään, kunhan yrittää paistatella.
 
Miä
Tosiaan, kerran olosuhteiden pakosta paikalla olleena en ymmärrä miten yhelläkään emännällä voi olla siellä hauskaa? Lauma jätkiä pelaa pokeria, puhuu paskaa omista asioistaan ja ryyppää. Miä en tuntenut ketään niistä enkä sen takia ymmärtänyt juttujakaan. Kohteliaasti ne yritti miullekkin kyllä välillä jutella mutta typerä olo oli silti :D
 
Rukoilijasirkka
Mieheni ei käy poikien illoissa, koska ei ole enää poika. Muutenkin meidän piireissä on aina tapana olla kaikki yhdessä, silloin nuorenakin kaveriporukkaan kuului poikia ja tyttöjä sekaisin.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Mitä salaista niillä pojilla on, jos jonkun vaimo haittaa noin paljon?
Ei siihen mitään salaista tarvii olla jos kerrankin haluaa olla ilman naisia.
En mä itsekään tyttöjen iltaan halua kenenkään miehiä!
Okei. Mä en ole koskaan ymmärtänyt miten jalkovälissä olevat värkit muuttaa asioita. Meillä on kaveriporukan omia kekkereitä ja siellä on sekä miehiä että naisia. Ja joskus mukana voi olla jonkun puoliso tai useampikin tai sitten ei puolisoita. Ehkä me ollaan jotenkin kummallisia...
Meilläkin on kaveriporukassa kumpaakin sukupuolta ja yhteisiä juhlia on jonkun verran. Silti on kerran vuodessa jätkillä oma prätkäreissunsa ja naisilla kylpyläreissu, johon sitä vastakkaista sukupuolta ei todellakaan kaivata....
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mieheni ei käy poikien illoissa, koska ei ole enää poika. Muutenkin meidän piireissä on aina tapana olla kaikki yhdessä, silloin nuorenakin kaveriporukkaan kuului poikia ja tyttöjä sekaisin.
Mutta sähän olet omasta mielestäsi vielä TYTTÖ... Onko miehesi sitten kamalan vanha kun ei voi pojaksi sanoa? Ja on kuitenkin työtön kanssa... Pedofiili...?
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mieheni ei käy poikien illoissa, koska ei ole enää poika. Muutenkin meidän piireissä on aina tapana olla kaikki yhdessä, silloin nuorenakin kaveriporukkaan kuului poikia ja tyttöjä sekaisin.
Mutta sähän olet omasta mielestäsi vielä TYTTÖ... Onko miehesi sitten kamalan vanha kun ei voi pojaksi sanoa? Ja on kuitenkin työtön kanssa... Pedofiili...?
Siis TYTÖN kanssa... :D
 
sipsi
Me ollaan jo niin vanhoja, että "poikien ja tyttöjen" illat on ehkä väärä sanavalinta :)

Mutta joo, mä en tunge mukaan ukkojen iltaan eikä ukko tunge minun eukkojen iltaan :) Niin harvoin missään kumpikin käydään, että osataan olla ilman toistakin. On kai näiden yhteisten vuosikymmenten aikanana saatu olla tarpeeksi yhdessäkin :)

Tuollaiselle kannattaisi kyllä ihan nätisti mutta suoraan sanoa...
 
Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mieheni ei käy poikien illoissa, koska ei ole enää poika. Muutenkin meidän piireissä on aina tapana olla kaikki yhdessä, silloin nuorenakin kaveriporukkaan kuului poikia ja tyttöjä sekaisin.
Voe hyvän tähen...
Ai miten niin takerrut sanaan :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä