Meillä asuu joku jota ei näe, mutta kuulee...

Jokunen aika sitten siskontyttöni oli meillä yötä ja ollaan sovittu, et jos se on hereillä kun vauveli herää, menee syöttämään sen (tykkää valvoa). No yöllä kuulin kun poika heräsi ja kuuntelin hetken. Kuulin askeleet (paljaat jalat paljaalla lattialla ja naksahdus nilkasta) ja ajattelin et tyttö hereillä ei tarvi nousta. No sit kuuntelin viel et miks ei mikro jo käy ja nousin sängystä ylös ja menin kattoo et mitä se touhuaa... Hiukkasen pelästyin ku näin et tyttö sikeessä unessa sohvalla, ei auttanu muu ku ite mennä syöttämään ja kummempia ajattelematta takaisin nukkumaan.
No sitten pari yötä sitten heräsin siihen, että kuulin kun mies nousi sängystä ylös ja ajattelin sen menevän poikaa katsomaan, sit kuitenkin ihmettelin et miks kiertää mun puolelle sänkyä ja avasin silmät... Mies nukkuu sikeessä unessa mun vieressä..'
Oon tullu siihen tulokseen et sen täytyy olla hyvä, kai se ois jo pahaa tehny jos ois halunnu..Kukaan ei vaan haluu kuulla näit mun juttuja enää...
 
Me asuttiin kakarana kans moisessa talossa.
Olin varma että veljeni tuli yläkerrasta alas ja menin katsomaan että miksi jäi toiseksi viimeiselle rappuselle, ei ollutkaan siellä vaan nukkumassa :eek:
Sitten yhtenä kertana keittiönkaapista tippui lasi vaikka kukaan ei ollut siellä eikä kukaan ollu koko päivänä käynyt kyseisellä kaapilla :eek:
Veljeni kerran kuuli jonkun tulevan alas ja oli siskon houneessa alhaalla (josta näköyhteys rappusten päähän) nukkumassa (ei nukkunut vielä) ja katsoi rappusille niin ei ketään, siinä vaiheessa veli otti peiton kainaloon ja juoksi vanhempien huoneeseen nukkumaan! :eek:
Äiti kertoi joskus heränneensä siihen että joku tuijottaa, avasi silmät ja näki sen ukon :eek: :x se ei halunut mitään, katseli vaan :eek: äiti oli jatkanut uniaan *hyrr* :x
Kun muutimme pois, olin pakkaamassa tavaroita huoneessani, yksin. Alakertaan menin hakemaan kahvia ja huomasin hellan olevan täysillä ja ihan tulipunainen :eek: ei ketään missään ja ovi lukossa, ikkunat kiinni :eek: Jäi pakkaaminen yksin siihen! *hyrr*
Vieläkin menee kylymät kun muistelee noita aikoja! *HYRR* :x
 
Mua varmasti pelottais jos joku toinen kertois tällasia mulle, mut ei se oo pelottavaa ku itee "kokee", ehkä sen aistii et ei haluu pahaa.. Mun siskollakin käy aina joku, monesti päivälläkin tuntee kun se kävelee ohi tms... Ehkä me ollaan sit vähän hulluja :D
 
Pienenä pelkäsin, kun askeleet kiersivät sänkyäni useana yönä. Heräsin askelten ääneen. Samassa talossa myöhemmin teininä kuulin omaan viereiseen huoneeseeni eteisen oven käyvän ja muutamat askeleet. Kun avasin huoneeni oven ja katsahdin eteiseen, ketään ei näkynyt. Ovi oli yleensä lukossa. Myös äitini ja siskoni kuulivat nämä samat ovenavaukset ja askelten äänet. Jotenkin totuin tuohon myös minä.
 

Yhteistyössä