Meillä ns.vapaa suhde

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Garder:
Alkuperäinen kirjoittaja Eeva:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Enemmän kuin kerta kuukauteen, mut ei vält. joka viikko. Meillähän on myös miehen kanssa seksielämä. Sit jos, joku haluttava tulee kohdalle. On vakipanoja, mut itse en välitä ainakaan varattuja pitää vakipanoina.
Siis mistä sä ne haet, isket ravintolasta vai?
Joo ja kerrotteko aina toisillenne, kun olitte vieraissa?
Meillä on molemmilla "liikkuvat työt". Paljon työmatkoja ja edustamista. Kohdataan ihmisiä, siitä se lähtee. Ravintolassa en käy vapaa-ajalla juurikaan, eikä känniset miehet ole mun tyyppiä.
meillä ei ole mitään tilivelvollisuutta toisillemme. Jos haluaa kertoa tai kysyä, niin sit.
 
clivia
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Väitätkö ap ettei sinun sydämessäsi tunnu mitään vaikka miehesi kertoisi rakastelleen toisen naisen kanssa???
Kyllä minun mielestä silloin ei voi olla 100% suhde ok, jos toisen menot ei tunnu missään
Itselläni toimi tuo ns. vapaasuhde tosi hyvin exän kanssa eroa ootellessa, oli ihan yks vi..n hailee kenen kaa menee ja mitä tekee kun ei voinut vähempää kiinnostaa enää.
Mutta en pystyisi todellakaan tuohon, ollessani toimivassa suhteessa, ja kun suhde kunnossa niin miksi kiinnostaisi edes muiden kanssa alkaa peliä pitämään. EVVK!
Tätä ajoin takaa myös,jos toisesta oikeasti välittää,niin varmasti satuttaa jos toinen jonkun toisen kanssa sekstailee.Ja kun on löytänyt oikean ihmisen rinnalleen,ei halua enää muita.

Väitän. Tunnen mieheni ja itseni.
Ok, no kukin tyylillään
Mä en ainakaan mieheeni koskis jos tietäsin sen olleen toisen naisen kanssa, en vaan voisi olla enää yhdessä. Ja mietittikö mitä tauteja voitte siinä samalla levitellä? no yhdessähän te nekin jaatte sitten, mikäpäs siinä.
En vaan ymmärrä miksi sitten ylipäätään olla suhteessa jos kaipaa muitakin :|
Asia jota minä en myöskään ole koskaan ymmärtänyt.Miksi sitten olla ns. parisuhteessa kun kuitenkin pitää rinnalla paria muutakin suhdetta.
Miksei pysy sinkkuna niin saa jakaa itseään ympäri kaupunkia niin paljon kun huvittaa.Nuo vapaat suhteet ei ole koskaan mun tuttavapiirissä toiminee,ennemmin tai myöhemmin toinen ylittää sovitut rajat ja se on siinä sitten.Hirvee pahaolo ja pettymys kun ei toiminutkaan sitten lopulta.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Väitätkö ap ettei sinun sydämessäsi tunnu mitään vaikka miehesi kertoisi rakastelleen toisen naisen kanssa???
Kyllä minun mielestä silloin ei voi olla 100% suhde ok, jos toisen menot ei tunnu missään
Itselläni toimi tuo ns. vapaasuhde tosi hyvin exän kanssa eroa ootellessa, oli ihan yks vi..n hailee kenen kaa menee ja mitä tekee kun ei voinut vähempää kiinnostaa enää.
Mutta en pystyisi todellakaan tuohon, ollessani toimivassa suhteessa, ja kun suhde kunnossa niin miksi kiinnostaisi edes muiden kanssa alkaa peliä pitämään. EVVK!
Tätä ajoin takaa myös,jos toisesta oikeasti välittää,niin varmasti satuttaa jos toinen jonkun toisen kanssa sekstailee.Ja kun on löytänyt oikean ihmisen rinnalleen,ei halua enää muita.

Väitän. Tunnen mieheni ja itseni.
Ok, no kukin tyylillään
Mä en ainakaan mieheeni koskis jos tietäsin sen olleen toisen naisen kanssa, en vaan voisi olla enää yhdessä. Ja mietittikö mitä tauteja voitte siinä samalla levitellä? no yhdessähän te nekin jaatte sitten, mikäpäs siinä.
En vaan ymmärrä miksi sitten ylipäätään olla suhteessa jos kaipaa muitakin :|
Asia jota minä en myöskään ole koskaan ymmärtänyt.Miksi sitten olla ns. parisuhteessa kun kuitenkin pitää rinnalla paria muutakin suhdetta.
Miksei pysy sinkkuna niin saa jakaa itseään ympäri kaupunkia niin paljon kun huvittaa.Nuo vapaat suhteet ei ole koskaan mun tuttavapiirissä toiminee,ennemmin tai myöhemmin toinen ylittää sovitut rajat ja se on siinä sitten.Hirvee pahaolo ja pettymys kun ei toiminutkaan sitten lopulta.
Olen yrittänyt sitä muutamalle varatulle sanoa :) Mähän olen seksuaalisesti vapaa. Tää on vaan yksi osa-alue meidän parisuhteessa kuitenkin.
 
Mitäs sitten kun käy niin että miehesi saattaakin raskaaksi jonkun?
Näin kävi tutullekin joka oli ns. vapaassa suhteessa, aurinkoisena päivänä vaan oven takana oli ollut nainen vauva kainalossaan ja sanonut vaimolle että tämä on miehellesi...vaimo jäi näppejään nuolemaan, mies lähti uuden naisen matkaan jolle vauvakin, ja jätti perheensä, meni vähän niinkun rajan yli.
 
W
EI EI EI ja EI , ei toimis meillä, mä en alkas miehen munaa lirputtelee jos tietäsin että hetki aiemmin jyystänyt jotain toista muijaa. Hyi helvetti!!!
Kiva että teillä toimii, vaikka pohjimmiltani epäilen kyllä että kaikki ois aidosti ok.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Mitäs sitten kun käy niin että miehesi saattaakin raskaaksi jonkun?
Näin kävi tutullekin joka oli ns. vapaassa suhteessa, aurinkoisena päivänä vaan oven takana oli ollut nainen vauva kainalossaan ja sanonut vaimolle että tämä on miehellesi...vaimo jäi näppejään nuolemaan, mies lähti uuden naisen matkaan jolle vauvakin, ja jätti perheensä, meni vähän niinkun rajan yli.
Mies on varovainen ja käyttää ehkäisyä. Ja jos vahinko käy on myös nainen vastuussa tietenkin raskaudesta, kun on seksiä harrastanut. Tästäkin on puhuttu ja mies ei nää mitään syytä lähteä naisen matkaan vain siksi, että nainen kantaa hänen lastaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Mitäs sitten kun käy niin että miehesi saattaakin raskaaksi jonkun?
Näin kävi tutullekin joka oli ns. vapaassa suhteessa, aurinkoisena päivänä vaan oven takana oli ollut nainen vauva kainalossaan ja sanonut vaimolle että tämä on miehellesi...vaimo jäi näppejään nuolemaan, mies lähti uuden naisen matkaan jolle vauvakin, ja jätti perheensä, meni vähän niinkun rajan yli.
Mies on varovainen ja käyttää ehkäisyä. Ja jos vahinko käy on myös nainen vastuussa tietenkin raskaudesta, kun on seksiä harrastanut. Tästäkin on puhuttu ja mies ei nää mitään syytä lähteä naisen matkaan vain siksi, että nainen kantaa hänen lastaan.
ok
 
pakko
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tunnetteko te sitten yhä toisiinne sitä rakastumisen tunnetta? Ihan sellaista, että sukat pyörii jaloissa, vai mistä tarve sivusuhteille?
Kyllä, me ollaan toistemme tärkeimmät. Musta on hyvä, et kaks samanlaista löysi toisensa :) Enemmän tää on rakkautta kuin rakastumista näitten vuosien jälkeen, niinku varmaan kaikilla.
Eli ilmeisesti sitä ihastumisen tunnetta haluatte yhä kuitenkin kokea ja siksi sivusuhteet?

Mitä sitten, jos mies ilmoittaakin sulle, että et ole enää tärkein vaan hän on valmis hullun rakastumisen takia muuttamaan pois luotasi?
No, sitten mies muuttaa, jos hän elämältään niin haluaa. Olisin surullinen ja kaikkea tietysti. En mä silti halua elää elämääni peläten ja jossitellen, varsinkin kun haluan elää näin.
tässä on oikeaa asennetta. jokainen elää niin kuin parhaaksi näkee ja onnelliseksi tekee. kuka tahansa saattaa jättää perheensä, oli syy mikä tahansa, ja jos ap puolisoineen kokee tällaisen elämän heille parhaaksi niin go for it. =) kiva kuulla että ootte onnellisia noin =)
 
harmaa
jokainen saa tehdä todella valintansa mutta mua mietityttää kuitenkin.
Jos sä tulisit raskaaksi niin pitäisittekö lapsen? ethän oikeastaan voisi tietää kuka on isä ennen testejä.
ja jos jompi kumpi saisi elinikäisen taudin ja tartuttaisi toiseen niin katuisitteko valintaanne vapaasta suhteesta?
Jos miehesi siittäisi lapsen toiselle niin ootteko huomioineet mahdollisia elatusmaksuja?
Siis koko jutun ydin on oikeastaan se, että oletteko ajatelleet asiaa aivan perin pohjaisesti joka kantilta. Vai menettekö sillä periaatteella, että katsotaan sitten kun jokin asia tulee eteen.
esimerkiksi naisilla useat seksi partnerit lisää kohdunkaulan syövän riskiä.

en syyllistä enkä muutakaan, mutta jos olisin halukas kokeilemaan niin olisiko sulla edes vähän antaa osviittaa siitä minkälaiset pelisäännöt teillä on?
 
pakko
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sit, kuvitellaan heti et ollaan jotain pervoja tai seksihulluja??
En mä kuvittele mitään sellaista, mutta ihmiset jotka harrastaa parin vaihtoa, vapaata suhdetta tms vastaavaa niin en usko, että rakastavat puolisoaan. Jos rakastaa, silloin olisi mustasukkaisuutta ts. ei pystyis jakamaan puolisoaan.
ihmiset näkee ja kokee rakastumisen eri tavoilla. ei sun näkemys rakastamisesta oo ainut oikee. he, ketkä nuin pystyvät elämääb, ajattelevat erilailla kuin sinä, joten et sinä silloin voi sanoa noin mustavalkoisesti, että jos ei ole mustasukkainen, ei rakasta. onhan ihmisiä, jotka elävät polygamisesti.
 
Vapaa suhde on tosi kätevä silloin kun ei enää oman kanssa seksi kiinnosta, mutta muista eduista tykkää nauttia, siis yhteisestä asunnosta, tavaroista, ystävistä ja tietenkin myös seurasta. Harmi vaan että se lopahtaa koko suhde kun sattuu löytämään sen toisen, jota ei pystykään lakata miettimästä :whistle:
 
jäin miettimään
Mun on pakko kysyä, että entäs teidän lapset? Itse rupesin miettimään, että jos omilla vanhemmillani olisi ollut tuollainen suhde, että molemmat naiskentelisi muitten kanssa, niin kyllä se tuntuisi minusta ällöttävältä. Olen aika varma, että ne kuitenkin saa jossain vaiheessa tavalla tai toisella se tietoonsa. Että oletteko miettineet miltä se mahdollisesti sitten tuntuu heistä?
 
pakko
kävi tässä huvittamaan kun näitä vastauksia lukee, et monet ihmiset ois kuitenkin valmiit antamaan anteeks kumppanilleen, jos hän pettäisi. jotkut antavat anteeksi myös kumppanin salasuhteita, ja useampia pettämisiä. täällä kuitenkin on nyt kerrottu näitä "totuuksia" että jos jotain toista panee, niin ei voi omaansa (kumppaniaan) rakastaa. no minkä vuoksi nuita syrjähyppyjä annetaan anteeks? miks otetaan takas kerran (tai useamman kerran) pettänyt kumppani, ellei sen vuoksi, että uskotaan, että hän kuitenkin omaa kumppaniaan rakastaa, ja on vaan hairahtanut yms.

ap:n tapauksessa ei loukata ketään, kun ei tehdä salaa mitään. pettävä puoliso rikkoo luottamuksen, valehtelee, PETTÄÄ, ja ties mitä muuta... ja silti uskotaan (kun annetaan anteeks yms.) että kyllä hän rakastaa tätä petettyä kumppaniaan kuitenkin...


vänkää......
 
Eikä meidän juttu
Meillä on muutenkin elämä niin kiireistä, 4 lasta ja omat työt ja kumpikin ollaan eri aikaan töissaä, seksiä harrastetaan kerran viikossa, molemmat haluaa ja tämä on meille riittävä. Mutta en voisi kuvitella että mies kävisi esim vaikka joka toinen viikko panemassa jotain muuta. NouNouNou. :)
Meillä on loistava suhde joka perustuu ihan muulle kun seksille. En vois ikinä tollasessa suhteessa asua. Mun mies, mun seksi. :D
Kerran olen jo miehen pettämisen takia eronnut ja koskaan en hyväksy avioliiton ulkopuolisia suhteita.
 
kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Mitäs sitten kun käy niin että miehesi saattaakin raskaaksi jonkun?
Näin kävi tutullekin joka oli ns. vapaassa suhteessa, aurinkoisena päivänä vaan oven takana oli ollut nainen vauva kainalossaan ja sanonut vaimolle että tämä on miehellesi...vaimo jäi näppejään nuolemaan, mies lähti uuden naisen matkaan jolle vauvakin, ja jätti perheensä, meni vähän niinkun rajan yli.
Mies on varovainen ja käyttää ehkäisyä. Ja jos vahinko käy on myös nainen vastuussa tietenkin raskaudesta, kun on seksiä harrastanut. Tästäkin on puhuttu ja mies ei nää mitään syytä lähteä naisen matkaan vain siksi, että nainen kantaa hänen lastaan.
Niin varmaan joo, mistä sä tiedät???? siis että käyttää joka ikinen kerta ehkäisyä...
 
kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja pakko:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sit, kuvitellaan heti et ollaan jotain pervoja tai seksihulluja??
En mä kuvittele mitään sellaista, mutta ihmiset jotka harrastaa parin vaihtoa, vapaata suhdetta tms vastaavaa niin en usko, että rakastavat puolisoaan. Jos rakastaa, silloin olisi mustasukkaisuutta ts. ei pystyis jakamaan puolisoaan.
ihmiset näkee ja kokee rakastumisen eri tavoilla. ei sun näkemys rakastamisesta oo ainut oikee. he, ketkä nuin pystyvät elämääb, ajattelevat erilailla kuin sinä, joten et sinä silloin voi sanoa noin mustavalkoisesti, että jos ei ole mustasukkainen, ei rakasta. onhan ihmisiä, jotka elävät polygamisesti.
Niin, tämä olikin MUN mielipide. Ei absoluuttinen totuus ;)

Lähipiirissä on ollut parin vaihtoa ja vapaita suhteita harrastavia, että ei ne aina välttämättä tee parisuhteelle hyvää...

Minusta esim. olisi kamalaa jos mieheni haluais naida mun kaveria tai sanois että paneskele sinäkin jonkun kanssa...
 
ooh
Olette siis elänyt vapaassa suhteessa 10v ja teillä on 7v ja 5v lapset. Voitko olla 100% varma, että lapset on miehesi, ja varsinkaan: voiko meihesi olla isyydestään varma? Harrastitko sinä ja/tai miehesi irtosuhteita myös raskauksiesi aikana. Toivottavasti ei.
 
Mina
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
Mitäs sitten kun käy niin että miehesi saattaakin raskaaksi jonkun?
Näin kävi tutullekin joka oli ns. vapaassa suhteessa, aurinkoisena päivänä vaan oven takana oli ollut nainen vauva kainalossaan ja sanonut vaimolle että tämä on miehellesi...vaimo jäi näppejään nuolemaan, mies lähti uuden naisen matkaan jolle vauvakin, ja jätti perheensä, meni vähän niinkun rajan yli.
Mies on varovainen ja käyttää ehkäisyä. Ja jos vahinko käy on myös nainen vastuussa tietenkin raskaudesta, kun on seksiä harrastanut. Tästäkin on puhuttu ja mies ei nää mitään syytä lähteä naisen matkaan vain siksi, että nainen kantaa hänen lastaan.
Niin varmaan joo, mistä sä tiedät???? siis että käyttää joka ikinen kerta ehkäisyä...
 

Yhteistyössä