meinaan synnytyksen jälkeen aloittaa rullaluistelun rattaiden kanssa.kuka päässyt hyviin tuloksiin?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
saanko tällä yhdistelmällä kiinteytettyä reidet ja pakarat?kuka harrastanut tätä yhdistelmää?itsellä ei ole mahdollista päästä oikein muuten kuntoilemaan kuin lasten kanssa.
 
vieras
Rullaluistelu rattaiden kanssa on melko vaarallista. Itse en yhden kerran kokeilun jälkeen enää siihen uskaltautunut. Mitään ei sattunut, mutta aika hurjaahan tuo meno oli.
 
mutsi
Jos menet rullaluistimilla rattaiden kanssa, et voi pitää rannesuojia. Voi käydä köpelösti jos kaadut. Mies kaatui rullaluistimilla, käsissä oli sauvat joten ei näitä rannesuojia voinut pitää. Toisesta kädestä peukalo lähti sijoiltaan, piti nukutuksessa laittaa paikoilleen. Ja meni reilut puoli vuotta että käsi kuntoutui suht hyväksi. Entisen veroista siitä ei enää voi saada. Itse en tohtisi lähteä rullaluistin+ratasyhdistelmällä liikenteeseen.
 
miettisin kahdesti
kovaksi.miten näät kivet sun muut kun vaunut ovat edessä?tai muut esteet?entä jos jostain syystä kaadut?tuskin kellään on niin hyvät refleksit,että heittää automaattisesti vaunuista irti.ja vaikka kuin olisin hyvät käsijarrut oletko varma,että ne refleksit toimii?
 
meiju
no enpä ole kertaakaan kaatunut.. tuskin ihminen joka ei ole varma taidoistaan lähteekään vaunuilla rullailemaan.. ja kyllä risut huomaa, ei meillä niin korkeita vaunuja ole ettenkö sieltä yli näkisi =D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä sitten, jos kaadut ja rattaat vaan jatkavat matkaa? Tai jos sulla on sellanen käsilenkki ja kaadut, rattaatkin kaatuvat.
Niin, tätä mietin itsekin. Joskus alkuaikoina kokeilin koiran ulkoiluttamista vaunujen kanssa, mutta senkin jätin pariin kertaan kun iso koira voi nykäistä niin että ote vaunuista ei pitänyt/vaunut meinas kaatua, ja mulla on ainakin kauhea kammo niistä tapauksista joissa vaunut on karannut jalkakäytävältä tielle ja lapsi jäänyt auton alle :ashamed:
 
mutsi
Alkuperäinen kirjoittaja meiju:
no enpä ole kertaakaan kaatunut.. tuskin ihminen joka ei ole varma taidoistaan lähteekään vaunuilla rullailemaan.. ja kyllä risut huomaa, ei meillä niin korkeita vaunuja ole ettenkö sieltä yli näkisi =D
Kyllä niitä vahinkoja sattuu kokeneillekin!! Ja kaikilla aloilla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja meiju:
no enpä ole kertaakaan kaatunut.. tuskin ihminen joka ei ole varma taidoistaan lähteekään vaunuilla rullailemaan.. ja kyllä risut huomaa, ei meillä niin korkeita vaunuja ole ettenkö sieltä yli näkisi =D
Tiedätkö että sen ensimmäinenkin kaatumiskerta saattaa olla kohtalokas! Itse olin joskus luistelemassa (ilman vaunuja toki! ) ja yhtäkkiä eteeni hyppäsi koira. Onneksi vauhtini oli hiljainen, että sain jarrutettua ennen kuin lensin ojaan päälleni pystyyn. Eli en todellakaan suosittele yhdistelmää rullaluistimet + vaunut/rattaat!
 
meiju
Joo pyrälläkin voi kaatua.. ja ihan vaikka ei olisi edes omasta ajotaidosta kiinni! Miettikää nyt hiukan vauhkoojat! Ja rannesuojia olen käyttänyt ilman ongelmia, muita suojaimia ei sitten olekkaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja meiju:
Joo pyrälläkin voi kaatua.. ja ihan vaikka ei olisi edes omasta ajotaidosta kiinni! Miettikää nyt hiukan vauhkoojat! Ja rannesuojia olen käyttänyt ilman ongelmia, muita suojaimia ei sitten olekkaan..
Eihän sen vauvan kanssa mennä pyöräilemään ainakaan puoleen vuoteen...
 

Yhteistyössä