Menisittekö lapsenne kanssa pedofiilin kyytiin ja istuisitte kyydissä 800km?

Pedofiilin uhrit ovat tuttuja, asia koskettanut rankasti koko lähipiiriä ja omaa elämää?
Asiasta aikaa vuosia, pedofiili lusinut tuomionsa jne.

Menisittekö kyytiin?


(Itse en ole menossa, minua syytellään ylihysterioinnista ja kuulemma pitäisi suhtautua häneen kuin kehen tahansa muuhun...itse en halua nähdä miestä, en varmaan pystyisi edes katsomaan häntä, saati olla matkaseurana.)
 
Poliittisesti korrekti vastaus: Jos on tuomionsa lusinut on kaikille annettava uusi mahdollisuus. :saint:

Henk.koht mielipide: Toivoisisin että kyseinen henkilö kävelisi korean rajan väliseen miinakenttään. Tai tukehtuisi todella hitaasti pullaan. Kyytiin en menisi missään nimessä enkä varsinkaan lapsen kanssa.
 
37378
En menisi. Pedofiili pysyy pedofiilinä, vaikka istuisi tuomionsa, se ei noin vain siitä linnassa istumisesta katoa se mieltymys lapsiin. Ja jos tietäisin, mitä tämä henkilö on tehnyt ja tuntisin uhrejakin, niin olisi niin vastenmielistä edes olla tekemisissä tämän henkilön kanssa. Sama pätisi murhaajiin yms rikollisiin.
 
En todellakaan! :O Ihan sama, onko uhrit tuttuja vai ei ja vielä pahempi, jos ovat tuttuja. En ikinä veisi etenkään omaa lastani samaan tilaan pedofiilin kanssa. En tosin menisi ilman lastakaan.
 
Viimeksi muokattu:
helunakeijo
En menisi.
Vaikka olisi kuinka kakkunsa lusinut, niin se ei todellakaan ole tarpeeksi. Muutama vuosi (suomalaisessa) vankilassa ei ole mitään verrattuna uhrin kärsimyksiin :mad:
 
Cccc
Niinpä, ihmettelen itsekin.

Täällä ollaan näköjään yksimielisiä ja samaa mieltä mun kanssa.
Kiva kuulla, että on ihan normaalia, enkä ole katkera ja menneissä jumittava. :D
Katkera? Siis sullekin se tyyppi on tehnyt jotain? Tai no, tottahan voi olla katkera toisenkin puolesta.

Ja alkuperäiseen kysymykseen: en ikinä menisi kyytiin. Tuskin edes suhtautuisin kuin normaaliin ihmiseen.
 

Yhteistyössä