MENISTÖ KAUPPAAN TAKAISIN JA KORJAISIT ERHEEN? SÄÄSTIMME JUURI 600?

  • Viestiketjun aloittaja KAUPAN MOKA
  • Ensimmäinen viesti
v
korjaisin ilman muuta ja varmasti kun myyjä huomaa virheensä muistaa ketkä ne osti. Maksoittako käteisellä vai kortilla. Jos kortilla niin taatusti jäätte kiinni jos ette korjaa virhettä.
 
kinuski
Kyllä mäkin menisin, on niin isosta summasta kyse että mun omatunto ei kestäis. Lisäks ne kyllä varmaan siellä kaupassakin (kun huomaavat tilanteen) tietävät että olette sen itsekkin huomanneet. Aika noloo mennä seuraavan kerran samaan kauppaan.
 
poipoipoi
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Kyllä mäkin menisin, on niin isosta summasta kyse että mun omatunto ei kestäis. Lisäks ne kyllä varmaan siellä kaupassakin (kun huomaavat tilanteen) tietävät että olette sen itsekkin huomanneet. Aika noloo mennä seuraavan kerran samaan kauppaan.
Peesi. Ei kestäis munkaan omatunto. Mulla on rahaa ja ostan asioita joita haluan, en varasta. Sitten vielä tuo tulisi joka kerta mieleen kun ihailee uutta lattiaa.
 
Saraldo
En välttämättä menisi. Jos myyjä tekee siinä virheen, sitä ei mun käsittääkseni voi myöhemmin periä asiakkaalta. Ehkä jos kyseessä olisi joku ihan pieni yksityinen kauppa, niin voisin mennäkin. Mutta isoilla ketjuilla on muutenkin niin paljon ilmaa hinnoissa, etten menisi tarjoamaan heille lisää rahaa.
 
å
Alkuperäinen kirjoittaja v:
korjaisin ilman muuta ja varmasti kun myyjä huomaa virheensä muistaa ketkä ne osti. Maksoittako käteisellä vai kortilla. Jos kortilla niin taatusti jäätte kiinni jos ette korjaa virhettä.
Miten niin "jäätte kiinni"? Ei kai ap ole tehnyt mitään rikosta :eek:
Myyjän moka.

 
qwerty
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
En välttämättä menisi. Jos myyjä tekee siinä virheen, sitä ei mun käsittääkseni voi myöhemmin periä asiakkaalta. Ehkä jos kyseessä olisi joku ihan pieni yksityinen kauppa, niin voisin mennäkin. Mutta isoilla ketjuilla on muutenkin niin paljon ilmaa hinnoissa, etten menisi tarjoamaan heille lisää rahaa.
jep. en menis.
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja å:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
korjaisin ilman muuta ja varmasti kun myyjä huomaa virheensä muistaa ketkä ne osti. Maksoittako käteisellä vai kortilla. Jos kortilla niin taatusti jäätte kiinni jos ette korjaa virhettä.
Miten niin "jäätte kiinni"? Ei kai ap ole tehnyt mitään rikosta :eek:
Myyjän moka.
Kyllä kauppa palaa asiaan, vaikka virhe olisi heidän. Kun noin suuresta summasta on kysymys, on ostajalla myös vastuu huomauttaa. Pienet summat menee inhimillisen erehdyksen piikkiin, isot korjataan.
 
e
Tämä ois tämmönen homma etten tosiaan tiedä mitä tekisin.. Kun kuitenkin se myyjäraukka voi saada aikamoiset seuraukset siitä mutta sitten taas 600? ois meidänkin rahatilanteessa hitosti rahaa.:| Kaupan mokahan se on mutta kuitenkin. Ja se, että jaksaisinko sitten vaivautua takas kauppaan sen takia että saisin maksaa 600?.

Kerran kassalla antoi yhden viiskymppisen sijasta takasin kaks. Huomattiin vasta kun oltiin jo autolla että mitäs nuo oikeen maksokaan.. Ei menty takasin.
 

Yhteistyössä