menkkamainen olo ennen plussaa- onko ollut?

täällä vähän pelonsekaisissa tunnelmissa ollaan :ashamed:

kp 25/28-30 menossa ja sellainen olo että menkat olisi alkamassa, mutta ei siltikään..
tosin menkkoja ennen ei ole närästänyt (eikä muutenkaan ei raskaana), nyt sitä on jo pari päivää tehnyt..

kauhea odottaminen kumpi sieltä tulee :/ :whistle:

onko sinulla ollut menkkamaisia oireita ennen plussaa?
ja jos niin mitä??

*kiittää tuhannesti* :flower: :flower:
 
mona85 harmaana
Mä en muista, vaikka vasta viikolla 17! \|O Mut kyllä SEN muistan, että en uskonut olevani raskaana. Mahassa oli epämääräisiä tuntemuksia ehkä lähinnä vasemmalla puolella ja ainakin plussauksen jälkeen tais olla ihan pieniä menkkajomotteluja. Mut ei kyllä ollut sellainen olo, että ois raskausoireet paljastanu, testi oli elämäni upeimpia yllätyksiä =)
 
No kyllä mulla oli niin "menkkaolo", etten olisi uskonut plussaa saavani. Plussa tuli kovasti toivottuna ja odotettuna, mutta yllätyksenä silti. Ei "tuntunut siltä" yhtään, että vois tulla plussa. Samalla tavalla tuntui, että nestettä keräänty kehoon ku just ennen menkkoja ja yms. Särkyä oli mulla alavatsassa (mutta ei alaselässä niiku yleensä), mutta nyt kun jälkikäteen mietin, niin kipuilu oli ihan HIMPPUSEN VERRAN erilaista kuin menkkakivut. En nyt tiedä onko tästä hyötyä, mutta pidän sulle peukkuja pystyssä kuitenkin. :flower:
 
Ai että oliko! Kerkesin ottaa Litalginia kolmena päivän yhden tabletin kun olin niin varma että menkat on tulossa (Litalgin määrätty mulle koviin kuukautiskipuihin). Vielä testin teko päivänä mietin että mahtaako tuota edes kannattaa tehdä kun menkat voi alkaa hetkenä minä hyvänsä. Mutta tässä sitä ollaan, 23. viikolla.

PulttiBois, kyllä se plussa sieltä tulee. Tsemppiä! :hug:
 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 18:12 mmiilia kirjoitti:
Kyllävain, mulla kans oli tosi koviakin menkkakipuja ennen ja jälkeen plussan. Ne tais alata jo noin viikon ennen kuin menkkojen olisi edes pitänyt alkaa.

PlussaOnnea PulttiBois =)
voi että kun olisikin sitä itseään eli plussaa. mulla kanssa jo pari päivää ollut outo olo (kun menkat olisi tulossa) ja närästää aivan hirveästi :eek:
to saakka odotellaan nyt, tehdään miehen kanssa yhdessä testi sitten ellei ole täti tullut- toivottavasti pysyykin poissa ja pitkään :D

kiitos kaikille.. :wave: :hug: :flower:
*lähte valmistaumaan yövuoroon eli maate hetkeksi* :xmas:
 
Mulla oli sellainen olo viikkoa ennen kuin menkkojen piti alkaa..luulinkin että menkat alkamassa ja ravasin kokoajan vessassa...sitten kun tuli huippauskohtauksia ja vatsa vaan turposi niin tein testin ja plussaa näytti. Tein testin muistaakseni jo seuraavana päivänä kun ois pitänyt alkaa. Nyt rv29+3
 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 19:02 tuleva mami kirjoitti:
Mulla oli sellainen olo viikkoa ennen kuin menkkojen piti alkaa..luulinkin että menkat alkamassa ...sitten kun tuli huippauskohtauksia ja vatsa vaan turposi
kun mun suustani..
toivottavsti mieli ei tee tepposia että haluan kuvitella kaikki oireeni vaan- nyt sitten pari päivää vielä piiiiiiiiinaaaaa :D :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 19:58 voi argh kirjoitti:
pysy siellä kuumeisten puolella minne kuulutkin!!!!!!!
Parahin voi Argh, keneltä luulet kuumeilijoiden voivan kysyä RASKAUSOIREISTA, jos ei niiltä, jotka jo ovat raskaana?????

Pulttis, kävin ostamassa tamponejakin jo, kun oli niin varmat menkkaoireet. Kuumotti, alavatsaan ja selkään sattui ja samanlainen voimaton v***tus olo kuin aina ennen menkkoja. Ja plussa tuli =) . Plussaonnea siis sinullekin :flower: !
 
minulla ainakin
Oli ihan normit menkkaoireet, mutta menkat vaan jäi puuttumaan sitten aikanaan... Menkkakivut vaan jäi vielä muutamaksi viikoksi ja loppui sitten raskausviikon 12 tietämillä :D
 
ja ja
Tosiaan lisään vielä, että mulla ne menkkaoireet alkoi tässä raskaudessa kumman ajoissa, kun yleensä kuukautiskierrossa alkaa vaan päivää ennen menkkoja jonkinlaiset tuntemukset ja sitten rysähtää kun vuoto alkaa ne aaltoilevat poltot. nyt niitä pieniä polttoja oli useampana päivänä etukäteen... Minäkin jo clotam nimistä särkylääkettä otin muutamana päivänä, kun se lääke juset on sellasta että pitää ottaa jo hyvissä ajoin ennen, ettei se varsinainen kipukohtaus pääsee iskemään...
 
hah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 19:58 voi argh kirjoitti:
pysy siellä kuumeisten puolella minne kuulutkin!!!!!!!
no pysy sinä jossain ihan muualla mihin kuulutkin, tänne keskustelupalstoille et selvästikkään jos ei pää kestä. \|O
 
pulttis pikana töist
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 19:58 voi argh kirjoitti:
pysy siellä kuumeisten puolella minne kuulutkin!!!!!!!
mistäköhän teitä kus.ipäitä tännekin eksyy päätänsä aukomaan. piuhat äkkiä sultakin vaan pois ettet lisääntymään pääse vahingossakaan :LOL: :kieh:
 
Juu´u!! Ehdin ostaa siteitäkin pari pakettia. Mulla iski muunlaisia juttuja joista en varsinkaan voinut uskoa, että olisin raskaana ja kun sitten "varmistelin" gyneä varten testillä(jonka olisivat pyytäneet tekemään), niin se olikin plussa! Olin ihan satavarma, että mulla on hiiva tms., rintatulehdus ja vuosisadan menkat tulossa. Ja ne menkkakivut muuten kestivät viikon plussastakin vielä... ja turvotus mikä alkoi jo about viikkoa ennen(pistin joulumässäilyn piikkiin ;) )!! Olikin kyseessä meitin myöhäinen joululahja!
 
nidia
Mulla on tässä viimeisen viikon ajan ollut vähän väliä menkkamaisia kipuja alavatsassa, varsinkin viimeisen kahden päivän aikana. Ajattelin jo, että eihän se tässä kuussa sitten tärpännyt... tunti sitten työpaikan vessassa tein testin ja plussaahan se näytti! Ihan uskomaton olo! En osaa kuvitella asiaa todeksi, itkettää ja naurattaa samalla aikaa. Toivottavasti ei asiakkaita käy loppupäivän aikana ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Jasmina20
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 16:25 nidia kirjoitti:
Mulla on tässä viimeisen viikon ajan ollut vähän väliä menkkamaisia kipuja alavatsassa, varsinkin viimeisen kahden päivän aikana. Ajattelin jo, että eihän se tässä kuussa sitten tärpännyt... tunti sitten työpaikan vessassa tein testin ja plussaahan se näytti! Ihan uskomaton olo! En osaa kuvitella asiaa todeksi, itkettää ja naurattaa samalla aikaa. Toivottavasti ei asiakkaita käy loppupäivän aikana ;)
Onneksi olkoon! :flower: :)
 
Mullaki nyt ollu viikon ajan tommosta melkein kuin lievää menkkasärkyä, mutta kuitenki se on hieman erilainen. Jos oikein osaan päätellä kroppani toiminnoista, ni kierron pitäis loppua (viimeinkin..) tämän viikon lopulla, joho menkkoihi tai plussaan. Tietääpä siitä sitte... Pitää vaan toivoa. :)
 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 16:25 nidia kirjoitti:
Mulla on tässä viimeisen viikon ajan ollut vähän väliä menkkamaisia kipuja alavatsassa, varsinkin viimeisen kahden päivän aikana. Ajattelin jo, että eihän se tässä kuussa sitten tärpännyt... tunti sitten työpaikan vessassa tein testin ja plussaahan se näytti! Ihan uskomaton olo! En osaa kuvitella asiaa todeksi, itkettää ja naurattaa samalla aikaa. Toivottavasti ei asiakkaita käy loppupäivän aikana ;)
onnea hirmuisesti..
mulla edelleen olo että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä :/
silti etova olo etten saa juotua kahvia (mikä jää yleensä nopeasti pois plussattuani) ja ruoka ei maistu..
eli niin ristiriitainen olo nyt että :ashamed:

mutta sinulle vielä oikein paljon onnea :flower: :D
 
pulttis pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 16:58 Bayan Fare kirjoitti:
Mullaki nyt ollu viikon ajan tommosta melkein kuin lievää menkkasärkyä, mutta kuitenki se on hieman erilainen. Jos oikein osaan päätellä kroppani toiminnoista, ni kierron pitäis loppua (viimeinkin..) tämän viikon lopulla, joho menkkoihi tai plussaan. Tietääpä siitä sitte... Pitää vaan toivoa. :)
onnea kovasti loppu viikkoon =) :wave:
mä kun käyn vessassa niin puoli silmät ummessa pyyhin että josko jotain näkyisi paprerissa- ei onneksi vielä mitään veren näköistä ole ollut :whistle:
*elää toivossa, plussa sellaisessa* :heart:
 
Mulla oli kanssa ennen plussaa ja aika monta viikkoa viel plussan jälkeen kovia menkkakipuja...

Ekaksi luulin, että menkat alkaa ja sitten pelkäsin keskenmenoa, koska kivut oli paljon pahempiakin kuin normaali menkkakivut.

Neuvolalääkäri sanoi mulle, että se johtuu siitä, että edellisestä raskaudesta (keskenmenosta) ei ollut kovin montaa kuukautta (kahdet menkat) joten kohtu joutui myös sen takia koville.

Kovasti onnea matkaan!! :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 17:36 Hiiviö kirjoitti:
Mulla oli kanssa ennen plussaa ja aika monta viikkoa viel plussan jälkeen kovia menkkakipuja...

Ekaksi luulin, että menkat alkaa ja sitten pelkäsin keskenmenoa, koska kivut oli paljon pahempiakin kuin normaali menkkakivut.

Neuvolalääkäri sanoi mulle, että se johtuu siitä, että edellisestä raskaudesta (keskenmenosta) ei ollut kovin montaa kuukautta (kahdet menkat) joten kohtu joutui myös sen takia koville.

Kovasti onnea matkaan!! :)
kiitos :flower:
ja onnea sinulle loppu odotukseen tosi paljon :hug: :wave: :flower:
 
Mulla oli ja kunnon menkka kuumotus ja jomotukset vko ennen plussaa... Siis oikeen kunnon että turvauduim lämpötyynyihinkin. Mulla ei normisti menkka kipui oo ikään. Ylläri ylläri plussa tuli tosin se sitten osottautu kemialliseks.
 

Yhteistyössä