Method Draine -kuurilla aloittaneille

Ihme ku oli paino tippunu, vaik usein lenkin jälkeisenä päivänä on nesteet kertyny. Paino oli 65,9kg. Jee!

Tänään oon taasen jumpannu gymstickillä ja tehny vatsalihasliikkeet. Ja huomenna taasen juoksee. Mul on joku outo liikuntavimma päällä :eek:

Voi ku nää ilmat paranis. Olis kivempi ulkoilla.

Nyt meen jatkaa siivousta:)

Mukavaa päivää kaikille.

Ai niin, suikku Niin, onhan tää ihan hyvä alkustartti pudotukselle, mut uskon ett sama määrä olis lähteny ilmanki ;) . Muuten ei ihmeempiä kikkoja, ku kuluta enemmän ku syöt ;) . Painonvartioiden pisteet on ihan hyvät ja toinen sit kallorilaskurit ym. Tsemppiä sulle pudotukseen. Kirjottele ihmeessä tänne, jos alotat kuurin. Ja vaikket alottaiskaa. Kiva kuulla pudotuskuulumisia =)

The Helmi Ihana nikki. Jo senki puolesta, ett meinas tulla tytölle Helmi yhdeksi nimeksi. Nyt on vähä harmittanu se jätettiin kuitenkin pois :( .

tirppis Eiks oo mukava kerranki nuin päin, ett vaik vähä herkuttelee, ni paino laskee. Usein se on vaan toisin päin. Tosin, mulla usein jää herkuttelu "päälle" ku ei tuu plussaa ja sen taas tietää mitä siitä seuraa.

No niin, nyt jos menis jatkaa toimia:)

Tavotteeseen 2,4kg
 
mulla oli pudonnu paino 5 päivässä 800g :D jee.. ja mahduin aivan ihaniin farkkuihin ja farkkuhameeseen eilen.. pari kuukautta sitten en mahtunu tuumakokoon 32 ni nyt menee 30 :D uskomatonta.. mulla mun ns. väliaikatavoitteeseen on 0,4kg :eek:
 
mikä hyvä tulos, sillä pidin herkkupäivän eilen, en katellu pisteitä pätkääkään.Tänään taas paluu pisteisiin! Näyttää toivottavasti maanantain punnitustulos paremmalle kun herkkupäivä ei oo viikonloppuna;)
Aamulla polkaisin 15km kpyörällä:) nyt saavutetut kilometrit on 223=)

Suikulla hyvä miinus!!
 
Lunga: se herkuttelu jäi päälle juu..mut ei vaaka lukemien takia, vaan koska olen holisti(karkkiholisti) :(

No nyt oottaa jääkaapissa 1P keittoa=) jospas se matka alaspäin taas jatkuu!!
aamun urheilut 12,3km pyöräilyä=)

The Helmellä hyvä pudotus!!
 
Moi pitkästä aikaa =) on ollut niin kova meno ettei ole kerennyt koneelle kirjastoon pikku miehellä puhkesi tärykalvo korva tulehduksen seurauksena jne kävin työhaastattelussa jos lähtis viiden vuoden tauon jälkeen töihin :D mut katsellaan!! paino suhaa ees taas nyt vakiintunut tonne 83.1kg tuntumaan joten pudotusta on tullut!! Koira oli sit revetä liitoksistaan ja sit se muisti ettei voi olla iloinen ja mökötti 2 vkoa eikä totellut yhtään mitään :p muistaakseni -2kg viimeisestä kirjoituksesta monena päivänä olette kyl ollut mielsessäni mut ku tää kirjasto on vain auki kolme kertaa viikossa niin aina ei pääse ku on kaikkea esim. piha remontti jne jos saan sen työpaikan niin perjantaina otan parit siiderit ja jos en saa niin sit juon enempi :kieh: :kieh: mut lenkkeily ja pudotus intoa kaikille ja täällä on myös uusia tyyppejä joten minäkin omasta puolestani toivotan tervetuloa rmmiin iloiseen nyt täytyy taas mennä aika rajallista ja nää pirun kynnet on hankalat naputtaa konetta mut ku pitää olla hölmö ja pistää rahansa geeli kynsiin :whistle: mut kuullan illalla taas orbitrek saa kyytiä :wave: :wave:
 
jojoilen tän painon kanssa ihan kunnolla..mitäs pässinpää en osaa syödä oikein!!
paino nyt 85,3kg, pudotusta 3,1kg edelleen . :kieh:

johannalla huippu tulos!
Viivutilla myös! =)Hyvä tytöt!

kpyörä polkee edelleen ahkerasti ja olen lisänä ruennut tekeen käsi-, selkä- ja vattalihaksia. Ja opetellut juoksemista=) Se hyöty ainakin kpyörästä on, perantaa hapenottokykyä enkä läkähdy juostessa yhtä nopiaan kun ennen! Jee! Nyt poljettuja km takana 280km!
 
iloinen yllätys oli vaa'alla käydä, oli pudonnut -400g viime käynnin jälkeen, vaikka syönyt olen HUONOSTI!= herkkuja paljon..
Paino nyt 84,9kg
Pudotus nyt yht: 3,5kg =)
ja välietappiin matkaa 1,5kg
Lopulliseen= PALJON ;)
 
moro! en oo ehtiny muka tänne aikasemmin, mulla paino suhaa samoissa mutta 7 senttiä on lähteny mahasta ja reisistä kans paljo.. kiitos uuden fillarin ja mielettömän pitkien juoksulenkkien.. tänään ajattelin juosta(osa matkasta menee kyllä kävellen) sen puolikkaan mistä oon haaveillu jo vuoden, jos illlalla on hyvä ilma eikä tuu vettä.
eipä tässä muuta..
ai niin mutsi testas mun uutta vaakaa ja tuumas että se näyttää kaks ja puoli kiloa liikaa eli kaikkiaan tuolla putsauskuurilla lahti vajaa 5kg... :eek:
 

Mä lukaisin ketjun sieltä täältä läpi ja nyt olsin teiltä kysynyt semmoista, että onko tuo teidän paino lähtenyt sillä puhdistuskuurilla vai sillä toisella,joka juodaan sen jälkeen ( hienosti sanottu,mut nimi hukassa, hih)

Vai onko kummankin yhteisvaikutusta?
 
Viivutti onko ne sun geelikynnet hyvät? tällei oikean asian ohi kyselen ku iten meen ottaa kynnet ens viikol :D

mä oon kuukaudes tiputtanu painoo n.5kg :D vähän ihanaa vaik ei meinaa uskoo ku ei ite kyl sillee huomaa mitää peilikuvasta mut vaatteist sen oon huomannu..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna73:
Mä lukaisin ketjun sieltä täältä läpi ja nyt olsin teiltä kysynyt semmoista, että onko tuo teidän paino lähtenyt sillä puhdistuskuurilla vai sillä toisella,joka juodaan sen jälkeen ( hienosti sanottu,mut nimi hukassa, hih)

Vai onko kummankin yhteisvaikutusta?
mulla lähti viitisen kiloa vaan tolla putsauskuurilla, sitä toista kun en oo saanu haettua..
ekaks ei niitä tullu ja sitten vihdoin ja viimein kun oli tullu, oli menny niin paljon jo aikaa että vedän enemmin uudellen koko kuurin alusta.
 
Moi!

Venähtäny tänne pääseminen, mut eipä mulla mitään kerrottavaakaa oo. Paino oli aamulla 66,1kg ja kauhee työ olis päästä takasi pudotuksen pariin:(

Toivottavasti tää ketju pysyy hengissä ja saadaan nauttia pudonneista kiloista oikein urakalla:)

Lähteny 10,7kg, ekaan tavotteseen 1,1kg
Tavoteluvut senku pienenee, ett pysyis tsemppi päällä. Pitää mennä pienillä askelilla kohti sitä lopullista 5 alkavaa lukua;)
 
Nostetaampa ketjua vähän ettei pääse ihan unholaan :hug:

Kyllä tuntuu kuuris potkua olevan. Nyt kahden päivän saldo on -1,1kg että ainakin nesteet on lähteny liikkeelle.:D
Oon täs pari kuukautta yrittäny pudottaa painoo ja on ollu aikamoista jojoilua edestakas, eikä loppusaldokaan oo ku vaivaset -2,8kg ja motivaation puute alkaa iskemään mutta jos tästä sais uutta puhtia kun kuonat on pois. :whistle:
En vielä ostanu tota slimiä enkä oo ihan varma ostankokaan :ashamed: katotaan ny kuinka tän puhdistuskuurin aikana käy ja rahatilannehan siihen kans taitaa vaikuttaa :(

Eipä tälläerää muuta! Käykäähän kertomas kuinka teillä kuurin jälkeen on sujunu?
 
Mielenkiinto heräsi... 5kg pitäisi saada pois. :D
Paljonko tuo eka puhdistus kuuri maksaa?

Ja ootteko seurannu tuota ohjetta mitä syödä ekat viikot ja ne kaksi neste päivvää, vai miten te olette noudattaneet/syöneet? B)

Vastausta odotellen ja kuuria hakemaan illalla/tänään.
 
Miranda:Mun ostama puhdistuskuuri makso 22,90?. Ja ostin tablettimuodos noi kun tuo juomapuoli meinaa jäädä aina vähän huonoksi.

Mä en oo mitenkään noudattanu tota ohjetta sen kummemmin, ihan normi kotiruokaa syöny enkä aio pitää noita nestepäiviäkään, katotaan nyt kuin käy :)
 
tere!!! aloitin viikko sitten uuden jutun eli atkins dietin ja painoa tippunut reilusti maanantaista perjantai aamuun -3.3 eli 80 raja pyykki mennyt rikki :D toimii muuten aikas hyvin tarkoitus olisi jatkaa sillä niin pitkään ku paino on siellä missä pitääkin :saint: liikuntaa harrastetaan vielä edelleen yhtä reilusti kuin ennenki =) kynnet oli suosta jotin otin poissa ne :kieh: mut :kieh: nyt täytyy taas mennä tsemppi kaikille pudottajille ja hienoja kuumia päiviä on ollut jos huomenna uskaltais uimaan kesän ensimmäisen kerran :whistle: :wave: :wave:
 
Eka päivä takana ja saldo siitä on +/- 0g :(
Noh, katotaan josko huomenna näyttäisi etes -100g. :D

Oletteko kuinka usein syöneet? paljon pienempiä annoksia kuin tavallisesti??

Olen kyllä aika out tässä jutussa, sitä paitsi mun mielestä oli huonot ohjeet tuon MD-Detox pullon mukana. :eek: Mutta tsemppiä kaikille jotka vielä ovat tässä mukana.
 
Täällä taas B) onpas ollut kiireinen viikko sain töitä ja lapsille hoitopaikat ja sit vielä piti hommata auto millä kulkea mut nyt kaikki järjestyksessä maanantaina alkaa työt :D paino edelleen lasku suunnassa kokonaispudotus tälle vuodelle -20kg :whistle: joten ensi kesänä ollaan jo bikini kunnossa viikon pudotus -2.5kg joten 78kg menossa ;) tavoite on edelleen siellä 60kg tuntumassa joten kaikille pudottajille tsemppiä vaik toi method kuuri ei ollut niin suuri kuin olin luullut...nyt pudottanut sen jälkeen paremmin kyllä painoa liekkö jokin vaikutus kuitenkin sillä kuurilla :p miten tirppiksen pyöräilyt sujuu entä lungan laihdutus joko on tavoite paino lähellä?? Nyt täytyy taas lähteä lenkille ja perkeles mun hilavitkutin meni rikki mut sain kaverilta lainaan wiin ja sillä on tullut tehtyä joka ilta se tunti ja kyl huomaa et on tehty =) moi moi ja kuulemisiin :wave: :wave:
 
Nyt takana viikko ja 3pvää. Viikon jälkeen näytti -1.5kg ja tänään 1vk ja 3pv jälkeen -2.5kg.
Ja onnea Viivutti upea saavutus, mulla taitaa ollut sama lähtökohta, viime syksynä aloitin laihdutuksen ja -10kg on jo saavutettu.

 
Heippa pitkästä aikaa(onko tääl ees enää ketään "jäljellä".. )!

Alotin tänään uudelleen puhdituskuurin, detox-osan. Sillä ku oli näyttäny lähteneen reilu 4kg ekalla kerralla, ni jospa nytkin. Ajankohta ei ehkäpä oo parhain, mutta katsotaan kuinka käy.

Tänä aamuna paino oli kivunnu 67,9kg, joten siitä sit ollaan menossa alaspäin(toivottavasti ).
 
Googletin tänään tietoa kyseisestä kuurista kun olen miettinyt sen aloittamista.
Löysinkin sitten tämän keskusteluketjun enkä voinut olla lukematta koko keskustelua :)
Tänään kävin ostamassa sekä Detox että Slim-kuurit ja huomenna on tarkoitus aloittaa...
Vieläköhän "vanhoja" kuurilaisia on kuulolla?
Olisi kiinnostava tietää mitä tähän päivään kuuluu, pääsittekö tavoitteeseenne?

Itselläni on tarkoitus pudottaa noin 7-10 kg ja kokeilen tätä kuuria tähän alkuun tsemppariksikin!

Minulla kertyneet kilot eivät johdu raskaudesta sillä minulla ei ole lapsia, mutta tämä keskustelu oli parhaimmasta päästä ja siksi halusin liittyä joukkoonne :)

Kertokaa kuulumisianne!
 
Minun oli myös pakko lukea koko keskustelu :D vierähti melkein kaks tuntia! Aloitan myös huomenna Detoxilla ja olisi mukava jakaa kokemuksia!

Kuten leijonalla, minulla tavoitteena pudottaa myös n.10 kg enkä myöskään ole äiti!! Joten jellona, meillä taitaa olla paljon yhteistä!

Miten kuuri on tähän asti mennyt?
 

Yhteistyössä