mie olen vähän miettinyt, että jos vaihtaisi nimeä, miestä, asuntoa & kaupunkia

jos olisi rahaa, vaihtaisi naaman & tissitkin , tai no tissit vielä menee, mutta parempi perse
olisi kiva ja tälle naamalle pitäisi kyllä tehdä jotain. minnuu niin kyllästyttää olla SyysYö, mie tahon olla joku toinen!
nuo lapset ovat ainoa asia, jota en vaihtaisi pois mistään hinnasta :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Jos se mies on omien sanojesi mukaan se liima joka pitää teidät kasassa niin miksi ihmeessä sä sen vaihtaisit?
Kaupungin ymmärrän, vaihdoin mäkin sen saman kaupunkin aikoinaan enkä kadu.

Vaikka tuleehan niissä paremmissakin suhteissa välillä hetkiä jolloin tekisi mieli laittaa kaikki uusiksi.

Aloita ensin kevyesti ja vaihda vaikka vaan se asunto.
 
"friidu"
joo vähä samanlaiset suunnitelmat tääläki. ei tätä jumalauta jaksa täysjärkisenä tämmöstä hommaa! v*uttaa vaan lähinnä kaikki melkein koko ajan, eniten tämä mökki ja toiseksi mies ja kolmanneksi vissiin minä, niin siinähän se tilanne korjaantus jos vaihtasin nimenki ja identiteetin. alan joksiki jäätelönmyyjäksi karjaalta ja miehen jätän vaan tilalle en ota kettään. otan entisen sitte takasi ko jaksan taas katella sitä.
 
Jos se mies on omien sanojesi mukaan se liima joka pitää teidät kasassa niin miksi ihmeessä sä sen vaihtaisit?
Kaupungin ymmärrän, vaihdoin mäkin sen saman kaupunkin aikoinaan enkä kadu.

Vaikka tuleehan niissä paremmissakin suhteissa välillä hetkiä jolloin tekisi mieli laittaa kaikki uusiksi.

Aloita ensin kevyesti ja vaihda vaikka vaan se asunto.
koska se liima myös vittuilee jatkuvasti, saan myös kuulla miten olen pilannut miehen elämän ja miten muilla on niin paljon paremmat eukot.
ja sitten jälkeenpäin " se nyt oli vaan vitsi, eikö se rakas huumoria ymmärrä.". onneksi ex-koulukisattuna paskamaiseen kohteluun on jo tottunut, eikä oikein osaa muuta odottakaan. kunhan ei lapsia ala arvostella eikä haukkua, sitä en sallisi
 
Viimeksi muokattu:
huhhhuh
no on kyllä erikoinen huumori miehellä, joka suustaan päästää tollasia sammakoita. saatko koskaan mitään kehuja, vai onko aina tollasta mollaamista? kannattaisko ihan jutella vakavasti miehelle, että et tollasta halua kuulla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26575441:


koska se liima myös vittuilee jatkuvasti, saan myös kuulla miten olen pilannut miehen elämän ja miten muilla on niin paljon paremmat eukot.
ja sitten jälkeenpäin " se nyt oli vaan vitsi, eikö se rakas huumoria ymmärrä.". onneksi ex-koulukisattuna paskamaiseen kohteluun on jo tottunut, eikä oikein osaa muuta odottakaan. kunhan ei lapsia ala arvostella eikä haukkua, sitä en sallisi


:O *sanaton*
 
"Pikkuinen Jättiläinen"
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26575441:


koska se liima myös vittuilee jatkuvasti, saan myös kuulla miten olen pilannut miehen elämän ja miten muilla on niin paljon paremmat eukot.
ja sitten jälkeenpäin " se nyt oli vaan vitsi, eikö se rakas huumoria ymmärrä.". onneksi ex-koulukisattuna paskamaiseen kohteluun on jo tottunut, eikä oikein osaa muuta odottakaan. kunhan ei lapsia ala arvostella eikä haukkua, sitä en sallisi


Tämmöistä huumoria tuskin kovin moni muukaan ymmärtää :O Ja anteeksikaan ei tietenkään tarvitse pyytää, koska asiahan oli vitsi.. hah hah.. Vitsailetko joskus miehelle samalla tavalla takaisin? Ymmärtääkö vastaavat kommentit omalla kohdallaan ihan _vain_ vitsiksi?
 
"Pikkuinen Jättiläinen"
En taaskaan muistanut yhteen viestiin kirjoittaa kaikkea :D Eli jatkuu...

Joskus itsekin herkuttelen ajatuksella täysin erilaisesta elämästä. Toisinaan sitten tapahtuu jotain ikävää, itselle tai lähipiirissä, ja siinä vaiheessa sitä havahtuu miten hyvin kaikki loppujen lopuksi onkaan ja sitä saa olla helvetin tyytyväinen elämäänsä ihan tällaisenaan.
 
no on kyllä erikoinen huumori miehellä, joka suustaan päästää tollasia sammakoita. saatko koskaan mitään kehuja, vai onko aina tollasta mollaamista? kannattaisko ihan jutella vakavasti miehelle, että et tollasta halua kuulla.
alussa kehui, enää nykyisin ei. tai no nyt kun tuon vauvan sain, kehui miten hyvin selvisin synnytyksestä & pari pv oli ihan nätisti kunnes sama meno alkoi taas :headwall: toisaalta tekee lempiruokiani, käy autolla hakemassa fazerin sinistä kun miuhun iskee äkillinen suklaanhimo, hoitaa lapset hyvin.. mutta sitten saan kuulla että takiani mies on vangittu kotiin , että muiden eukot tekee sitä sun tätä mitä mie en tee, kuten käyvät töissä ja näyttävätkin paremmilta.. mie olen siis ennenaikoja eläkkeellä reuman takia. mie olen monta kertaa sanonut että lähde menemään, jos olet onneton ja aina sama vastaus "ette te pärjäisi". itse taas en voi lähteä, lasten takia jotka jumaloivat isäänsä..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä