Miehelle joululahjaksi tatuointi - neuvoja?

  • Viestiketjun aloittaja Helmi S
  • Ensimmäinen viesti
Helmi S
Mies on kauan puhunut lapsitatuoinnin ottamisesta, mutta ei ole saanut aikaiseksi. Ajattelin maksaa sen joululahjaksi. Mä vaan en tiedä mitään tatuoinnin ottamisesta. Käydäänkö siellä yleensä etukäteen suunnittelemassa kuvaa? Onko noissa pitkät jonot yleensä - kannattaako se aikakin varata valmiiksi? Mitä muuta pitäisi ottaa huomioon?
 
vieras
suunnitellaan eka kuva yhdessä, eli harvoin ekalla tapaamisella tehdään mitään. Ja aika kannattaa varata etukäteen.

Soita paikkaan jossa ajattelit teetättää ja kysy sieltä lisää. Hyvä paikka on mm Art Tattoo Lahdessa =)
 
mene liikkeeseen ja osta lahjakortti sopivalle summalle. Jos sulla on suurinpiirtein tiedossa kuvan kokoa/väritystä niin ne sanoo n.arvio summan mitä tulee maksamaan. Muutenkin kannattaa sielä kysellä tarkemmin minkälaiset käytännöt niillä sielä on!
 
Hmmmm riippuu ihan paikasta... Siellä missä mä kävin ottamassa ei tatuointeihin varattu aikaa ollenkaan vaan siellä vaan jonotettiin. Ja jos haluaa niin tulostaa esim kuvan paperille jonka haluaa, tai piirtää itse, tai sitten valitsee sieltä jonkun kuvan minkä haluaa.

Kannattaa kysästä siellä päin olevista tatuointiliikkeistä :)
 
Minnäi
Mä olen aikoinaan antanu miehelle tatuoinnin joululahjaksi. tein ite lahjakortin joka oikeuttaa tatuoinnin laittamiseen. Sai mies sitten itse miettiä rauhassa kuvaa sekä ajankohtaa sen laittamiseen.
Tykkäsi kovasti ja hienon tatskan sitten laittoinkin. Hyvä kuiten antaa aikaa miettimiselle ettei kiireellä tarvitse.
 
Lapsille sopivat tatuoinnit esittävät esimerkiksi nalleja ja keijukaisia. Juota miehesi umpitunneliin, odota että hän sammuu ja hanki sitten tatuoija hakkaamaan hänen käsivarteensa Helinä-keijun kuva. Kun hän herää, hän on iloisesti yllättynyt.
 
vieras
Jos miehelläsi ei ole täysin kuva selvillä niin en välttämättä antaisi lahjakorttia. Itse olen miettinyt vastaavan tatuoinnin ottamista mut ei ole vielä selkeää kuvaa siitä millaisen haluan ja edellistäkin tatuointia etsin/mietin useamman vuoden sillä halusin et kuva ei ole jotain sinnepäin vaan just se MUN juttu! Liikkeissäkin on hirveesti eroja ja kun ei lahjakortti ole voimassa kun tietyn ajan niin on aina vähän riski antaa lahjakorttia paitsi jos liike ja kuva on valmiiksi mietittynä.
Mutta tämä siis vain minun mielipiteeni.
 
Helmi S
Kiitos vastauksista! Pitää vielä harkita tota toteutusta. Ehkä teen sen lahjakortin vaan ite, niin en päätä liikettäkään sitten sen puolesta. Toisaalta sen tulis varmemmin mentyä, jos olis jotain valmiiksi varattuna. Mies kun on vähän sellainen jahkailija.

Tai sit pitää toteuttaa toi Tuulimyllynlämmittäjän idea.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi S:
Mies on kauan puhunut lapsitatuoinnin ottamisesta, mutta ei ole saanut aikaiseksi.
Johtuuko siitä, että ei ole ehtinyt/viitsinyt vai siitä että ei välttämättä sitten kuitenkaan halua tatuointia? Onko tatuointeja ennestään? Jos ei, niin sitten en ostaisi joululahjaksi lahjakorttia tatuontiliikkeeseen.
 

Yhteistyössä