Miehen menneisyydestä selvisi juttuja, jotka painavat mun mieltä.

  • Viestiketjun aloittaja "Jane84"
  • Ensimmäinen viesti
"aloittaja"
Kuulostaa siltä, että aloittaja on vaan kyllästynyt mieheensä ja etsii nyt keinoja, miten jättää tämän. En näe pedofiilina 18-vuotiasta, joka seurustelee tai deittailee 16-vuotiaan kanssa.
 
W.S
[QUOTE="ap";27731019]No tuskin sitä kukaan mies rupee vaimolleen leuhkimaan, että "joo olin semmonen autojannu ja iskin pikkutyttöjä...". Luotan kyllä noiden naisten sanaan, koska koko juttu tuli ihan sattumalta vastaan. Siis ihan uskomaton sattumus, että ne kertoi juttua. Ei niille ees selvinnyt, että oon kyseisen jätkän kanssa naimisissa. Juttu selvis ihan vaan sen perusteella, että mun ukolla oli tietynlainen auto tohon aikaan (ja se sillä oli vielä kun tavattiin)... No vaikee selittää, mutta selvä homma oli. Tietty uteliaana sitä tuli kaivettua tota juttua ja en ees paljastanut totuutta missään vaiheessa...

Ja ei mua periaatteessa ees haittaa jos ukko on pojuna tehnyt tommosta, koska nuoret miehet nyt on semmosia. Kyllä niillä lähinnä on se yksi asia mielessä. Ja sit kun on hieno auto ja tilaisuus tulee, niin niihän se sit menee... Ei tietenkään mitään tommosia touhuja ollu enää sen jälkeen eikä ees sillon kun tavattiin.[/QUOTE]

Aika sinisilmäinen taidat olla. Ei pahalla, mutta ei ole sattumaa päästä juttusille parin kännisen naisen kanssa ja ikään kuin ajautua puhumaan miehesi nuoruudesta jonkun lähellä olevan auton takia. Ihmiset tietävät toisistaan tosi paljon etenkin Facebookin ja vastaavien kautta.

En tajua, miksi uskot niitä naisia? Vaikka jutuista on osa totta, niin niitä on kiva liioitella ja jos nyt yhtään olet kännisiä ihmisiä kuunnellut aiemmin elämässäsi on suurimmalla osalla jutut mielikuvituksellisimpia kuin oikea elämä.

Ihan voin omasta takaa sanoa, että olen jonkun kerran harrastanut ihan samanlaisia "sattumuksia" ja laittanut ikäviä juttuja liikkeelle. Yksi isukki oli saatava nalkkiin lapsensa kieltämisestä, niin sopiva tyyppi vaan kuuntelemaan vähän kännisiä juttujani ja hyvin meni isukille viesti perille sopivasti liioiteltunakin. Ihmiset rakastavat likaisia juttuja ja myös ilkeilyä.

Joten anna sille ukollesi oma tilaisuus kertoa nuoruudestaan. Et ole kovin luotettava puoliso, jos lähdet kaikkien juttuja uskomaan ja jätät tarkistamatta niiden todenperäisyyden. Eihän oikeudessakaan ketään tuomita syylliseksi ennen kuin toisin todistetaan ja kaikkia osapuolia on kuunneltu.
 
amistytsy
Mun isoveli, sen kaverit ja monet omat poikapuoliset kaverit on ollu noita p__llurallin ajajia. Ovat kyllä jahdanneet naisia eikä henkkareita ole välttämättä tullut jokaisen kohdalla tarkistettua, mutta olen varma ettei touhuun ole koskaan liittynyt kiristämistä tai muuta tahallista hyväksikäyttöä. Sen verran innokkaita teinejä oli ainakin siihen aikaan ihan muutenkin liikenteessä, jotka tahto uusia kokemuksia ja oman ikäistään muka-aikuisempaa seuraa. Oma neuvoni olisi kertoa miehelle suoraan että asia on alkanut vaivata sinua.
 
me oltiin ihan saman ikäisiä eikä niillä mitään huonosti asiat ollu, ei todellakaan. Nehän ihan kehuskeli tekemisillään meille. Ei kukaan niitä sinne autoon pakottanut, ei todellakaan! Joskus oma järjenkäyttö on sallittu!
Syy on mun mielestä aina aikuisen. Saman ikäisiä ehkä olitte, mutta mahd. he olivat sitten kypsymättömämpiä.
 
"vieras"
Tiukan pillun perässähän noi autojannut ovat, kun halvalla saa (alkoholilla ja tupakalla). Tiiän täältä päin moniakin parikymppisiä jätkiä, jotka 14-17v lutukoita noukkivat kyytiin panolle. :D On ne vaan niin säälittäviä, kun eivät oman ikäistä seuraa saa. :)
 
lisäys...
[QUOTE="vieras";27731657]Tiukan pillun perässähän noi autojannut ovat, kun halvalla saa (alkoholilla ja tupakalla). Tiiän täältä päin moniakin parikymppisiä jätkiä, jotka 14-17v lutukoita noukkivat kyytiin panolle. :D On ne vaan niin säälittäviä, kun eivät oman ikäistä seuraa saa. :)[/QUOTE]

Siis piti sanoa , että ne autojampat eivät saa oman ikäistä seuraa. :)
 
ok
Ap ainakin on selvästi ollut aivan liian nuori tuohon hommaan, kun vieläkin tuntuu ahdistus. Voi kun nuoret tytöt kunnioittaisivat itseään enemmän.

Ap, juttele sen miehen kanssa, kerro tunteesi. Voit kertoa myös omat kokemuksesi ja että sulla on niistä vieläkin paha olo.
 
"vieras"
Itse olen miespuolinen ja kyllä tuli ajettua 18-19 vuotiaana pillurallia, tosin pillu varsinaisesti siihen hommaan ei kyllä liittynyt millään tavalla.

Autolla ajeltiin musiikkia kuunnellen, silloin tällöin kuskattiin tuttuja tyttöjä pitkin kyliä.. maksu tapahtui ihan bensarahan muodossa, ei luonnon antimin.

Musta vähän tuntuu että pilluralli terminä on hivenen harhaanjohtava.
 
  • Tykkää
Reactions: Mrs O
iu
[QUOTE="vieras";27731657]Tiukan pillun perässähän noi autojannut ovat, kun halvalla saa (alkoholilla ja tupakalla). Tiiän täältä päin moniakin parikymppisiä jätkiä, jotka 14-17v lutukoita noukkivat kyytiin panolle. :D On ne vaan niin säälittäviä, kun eivät oman ikäistä seuraa saa. :)[/QUOTE]

Puhu vaan omasta kokemuksestas. Me teineinä (14-17 v) liikuttiin paljon autollisten kavereiden kyydissä, koska siellä landella ei mitään kummempia oleskelupaikkoja talvisin ollut. KOKSAAN ei KUKAAN vongannut mitään palkkaa kyydistä - ihan riitti hauska seuramme korvaukseksi. Seksiä en harrastanut kenenkään kanssa, en edes sen nuoren miehen, jonka kanssa 15-vuotiaana seurustelin puoli vuotta. (Ihan oli platoninen suhde, vaikka jannulla oli ikää sen 18 v.)

Eli ap, kyllä nämä mukavat ja kunnolliset naapurinpojatkin ajelevat autoilla ja antavat tytöille AUTOkyytiä ilman, että siihen tarvitsee liittyä mitään sen kummempaa. Ehkäpä miehesi oli yksi heistä?
 
Miehensä vaimo
Meillä ukko oli nuoruudessaan polkupyöräjannu (oli köyhästä perheestä). Ajeli munat paljaana naisten perässä ja jotain lutkaa oli kuulemma rakastellutkin pyörän tarakalla. Myöhemmin paljastuikin että "lutka" olikin 76 vuotias vanhus ja kun kiusasin miestäni ettei vaan ollut joku pulipappa kyydissä, meni mies ihan punaiseksi. Kyllä nyt naurattaa.
 
autohou
No mutta mitäs jos on yli kymmenen vuotta ollut jo yhdessä autojannun kanssa ja pari lasta ja edelleen onnellisia, kai mun täytyy pelätä että jannu lähtee kohta nuoremman matkaan??
 
"vieras"
KOKSAAN ei KUKAAN vongannut mitään palkkaa kyydistä - ihan riitti hauska seuramme korvaukseksi. Seksiä en harrastanut kenenkään kanssa, en edes sen nuoren miehen, jonka kanssa 15-vuotiaana seurustelin puoli vuotta. (Ihan oli platoninen suhde, vaikka jannulla oli ikää sen 18 v.)
Niin varmaan. :D Römpsää ne on olleet vailla, kyllähän sen tietää tyhmempikin.
 
Hävettäis muaki, mutta toisaalta olet itsekin ollut naispuolinen "autojannu" ja ilmeisesti ruvennut seurustelemaan miehen kanssa 18-vuotiaana, jolloin mies oli jo 22-vuotias?

Eli mitä eroa teidän tapaamisellanne oikeastaan on ollut miehesi "autojannuiluun", jos ne hänen jannuiluchiksit on olleet vieläpä täysi-ikäisiä tai ainakin lähes?
 
kysynpä vaan.:D
Puhu vaan omasta kokemuksestas. Me teineinä (14-17 v) liikuttiin paljon autollisten kavereiden kyydissä, koska siellä landella ei mitään kummempia oleskelupaikkoja talvisin ollut. KOKSAAN ei KUKAAN vongannut mitään palkkaa kyydistä - ihan riitti hauska seuramme korvaukseksi.
Päästäisitkö itse 14v tyttösi jonkun 22 vuotiaan autojannun kyytiin? :)
 
"vieras"
No jos ne tytöt on suunnilleen miehesi ikäisiä olleet, niin mitäpä sinulla on siihen sanomista? Mutta jos ne on olleet paljon nuorempia, eli alle 16v. niin se on kyllä arveluttavaa. Ei varmaan selviä kuin kysymällä ja tuskin kysymälläkään.

Kyllä vähän sääliksi käy. Muistan, että 13-vuotiaat tytötkin harrastivat seksiä noiden autojannujen kanssa. Itse en kyllä kuulunut niihin todellakaan, mutta pienellä paikkakunnalla kaikki tiesivät toisten asiat. Niin että jos oma mieheni olisi 13-vuotiaan kanssa seksiä harrastanut, kyllä se olisi tosi vaikea paikka.

Ihme puolustelua täällä muuten, tyyliin "18-vuotiaathan on ihan poikia vielä." No miettikääpä omalle kohdalle, niin toivottavasti huomaatte, ettei se normaalia ole. 13 ja 18, liian suuri ikäero, ei ne 18-vuotiaat sentään lapsia enää ole.
 
Kylläpä sitä itekin tuli oltua vkonloppusin autojannujen kyydissä, juomat hommasivat kans, vaan koskaan ei tarvinnu seksillä maksaa! Raha riitti. Neitsyt olin vielä melkein 18-vuotiaaksi saakka!
 
entinen poika
Ihmeen kevyt suhtautuminen ihmisillä hyväksikäyttöön. :O Kyseessähän on vakava asia, tyttöjen iästä riippuen jopa rikos. Jos mies on ollut esim. yli parikymppinen ja tytöt tyyliin 13-14-vuotiaita niin täyttä lapsen hyväksikäyttöä sellainen olisi. Riippuu siis ihan osapuolten ikäerosta. Tiedätkö ap tarkemmin?
Pötyä. Sinulla ei taida olla kokemusta? Itse muistelen nuoruutta, niin me pojat oltiin noin 18 ja juuri saatu ajokortti. Tytöt olivat 15-20 vuotiaita ja se oli useimmiten vain sellaista ajanviettoa ja ajelua ilman seksiä. Harvoin mitää seksiä tapahtui ja ne muijat joiden kanssa tapahtui, olivat 20-30v. 13-14 vuotiaat eivät aikuisten kyytiin uskaltaneet, eikä heitä kukaan yrittänytkään.
 

Yhteistyössä