Miehen pettäminen

  • Viestiketjun aloittaja !!!
  • Ensimmäinen viesti
!!!
Eilen yöllä luin miehen viestit ja tuli harvinaisen selväksi että pettää mua!
Kyse ei ole mistään kännissä väärään petiin vahingossa joutumisesta vaan viesteistä sai sellaisen käsityksen että heillä on ollut ainakin seksisuhde jo pidemmän aikaa..

Luin viestit sen takia että miehen käytös muuttui huomattavasti ja olen jo pidempään epäillyt että sillä on toinen nainen..

Viime yön nukuin olohuoneessa ja koko päivän oon koittanut olla normaali ja mietin että mitä sitä tekisi?
Mies kyllä on huomasi ettei kaikki ole kunnossa..

Mietin pitäiskö vaan pakata mun ja lapsen tavarat ja häipyä ja jättää avain pöydälle?
 
vieras
Otat selvää missä tää vosu asuu ja pamahdat paikalle lasten kanssa joku kerta kun miehesi on siellä käymässä. Jätät lapset vosulle ja tuumaat sille jotain tilanteeseen sopivaa. Miehen jätät tietenkin ja pää pystyssä. Sä löydät paremmankin.
 
Kirsikka
Kaikkein huonoin tapa on ehdottomasti se, että vaan lähtee menemään. Loppuelämäkin menee pilalle kun ei varmuudella tiedä missä mentiin.

Ehdottomasti kysyt suoraan. Se on leffakamaa et vaan ootellaan ja kattellaan ja sanotaan et kaikki on ok. Se on typerää. Suhteen tärkeimmät rakennuspylväät: puhukaa, puhukaa ja PUHUKAA! Oikeesti; millään muulla tavoin ei voi suhdetta eikä tuota tilannetta hoitaa.

Ite ainakin haluisin perin juurin selvittää asiat, ettei jää mietittyttään ja ettei tuu väärinkäsityksiä. Omassa päässään ku vaan miettii ni sit vaan mielikuvitus laukkaa liikaa ja... se tiedetään mihin se johtaa.

Nostat kissan pöydälle saman tien. Ei kannata jahkailla. Puhukaa asia perin pohjin läpi. Älkääkä heti rynnätkö avioeropapereita hakeen. Yrittäkää!!
 
Ikävä tilanne. En voi siltikään ymmärtää tätä viestin lukemisen oikeuttamista pettämisepäilyillä. Eikö nykyään ole ollenkaan enää tapana käyttää sitä perinteistä selvittämistapaa: kysyä toiselta, mikä on homman nimi???
 
!!!
Oon samaa mieltä ollut aina ettei toisen viestejä pitäisi missään tapauksessa mennä lukemaan mutta nyt en voinut vastustaa kiusausta..

Aikaisemmin en ole näin tehnyt koska parisuhteessa elävillä on mielestäni myös oikeus yksityisyyteen..

Olen kuitenkin monesti kysynyt mieheltä että onko sillä joku toinen tai pettääkö mua mutta vastaus on aina sama..
Mies rupee aina syyllistämään mua ja heittelemään tavaroita seiniin ja huutaa sekä raivoaa miten voin edes oletta tollasta. Sen jälkeen vannoo kirkkain silmin ettei ole koskaan meidän suhteen aikana vilkaissutkaan muita, kertoo kuinka rakastaa minua sekä lasta ja kuinka tärkeitä sille ollaan.

Kaikki mitä on sanonut on nähtävästi täyttä paskaa!
 
Eri mieltä
Alkuperäinen kirjoittaja BlondeMonsoon:
Ikävä tilanne. En voi siltikään ymmärtää tätä viestin lukemisen oikeuttamista pettämisepäilyillä. Eikö nykyään ole ollenkaan enää tapana käyttää sitä perinteistä selvittämistapaa: kysyä toiselta, mikä on homman nimi???
Eipä vaan taida ihan tuo kysyminen toimia kaikkien kohdalla! Tuttavani epäili aikoinaan miehensä pettävän ja otti asian suoraan puheeksi mutta tietysti mies osasi selittää asiat siten että epäilykset mukamas osoittautuivat vääriksi. Yhtenä iltana vaimo päätti tutkia miehen nukkuessa puhelinta ja kappas vaan, siellä on viestejä jotka kertoivat paremmin koko totuuden.

On se julmaa penkoa toisen yksityisiä asioita mutta joskus se on viimeinen keino. Viimeinen sen pitäisikin olla!
 
xan
Kyllä mä ainakin miehen viestit lukisin, jos jotain epäilisin. Miehelläkin on välillä tapana lukea mun viestejä, joten mikäpä siinä.

Jokainen tekee sen oman ratkaisunsa itse. Toiset pystyvät antaa anteeksi, unohtamaan ja jatkamaan eteenpäin. Tärkeetä on tuntea itsensä ja tietää mihin pystyy. Itse en pystyisi antamaan tuollaista anteeksi ja unohtamaan. Mulle seksi on jotain pyhää, joka on tarkoitettu jaettavaksi vain yhden ihmisen kanssa. Minä ja mieheni ei olla oltu muiden kanssa. Ehkä ajattelisin asiasta erilailla, jos molemmat olisi olleet jo useiden ihmisten kanssa ennen suhteen alkua.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja BlondeMonsoon:
Ikävä tilanne. En voi siltikään ymmärtää tätä viestin lukemisen oikeuttamista pettämisepäilyillä. Eikö nykyään ole ollenkaan enää tapana käyttää sitä perinteistä selvittämistapaa: kysyä toiselta, mikä on homman nimi???
Ja pettäjähän kertoo, rehellisesti, kiertelemättä ja valehtelematta? Etpä ole tainnut tuollaisessa tilanteessa itse olla, tai sitten miehesi on aika poikkeuksellinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja BlondeMonsoon:
Ikävä tilanne. En voi siltikään ymmärtää tätä viestin lukemisen oikeuttamista pettämisepäilyillä. Eikö nykyään ole ollenkaan enää tapana käyttää sitä perinteistä selvittämistapaa: kysyä toiselta, mikä on homman nimi???
Ja pettäjähän kertoo, rehellisesti, kiertelemättä ja valehtelematta? Etpä ole tainnut tuollaisessa tilanteessa itse olla, tai sitten miehesi on aika poikkeuksellinen.
Pettäjä ei varmastikaan aina kerro suoraan totuutta, sitä en väitä. Olen kohdannut pettäjiä, sekä omassa että läheisten elämässä. Nykyinen mieheni on poikkeuksellinen, se on totta. Mutta vaikka ei olisikaan, en menisi hänen puhelintaan tai muita viestejä lukemaan.

Kirjesalaisuuden rikkominen on laitonta, pettäminen toistaiseksi (valitettavasti) ei ole. Pettävä puoliso on kohdattava muilla keinoin, kuin tonkimalla yksityisiä viestejä. Ja ap:n jatkokertoman perusteella miehessä on muutakin vikaa, kuin tuo petos, kyllähän tavaroiden paiskominen ja muu agressiivinen käytös viittaa sellaisiin häiriöihin tunne-elämässä, että joko vaatisin lähtemään ammattiauttajan puheille yhdessä ja erikseen, tai sitten saisi mies pakata tavaransa ja häipyä.
 
vieras
niin että parempi sen naisen sit vaan elää miehen selittelyiden ja uskotteluiden varassa jos ei mitään myönnä??? ja pilata elämänsä pettävän miehen kanssa..
mä hyväksyn ÄÄRIMMÄISENÄ takakeinona ton viestien lukemisen.
 
vieras
Jos tekstiviestit lukemalla saisin tietää että mies pettää ja on vaan vedättänyt mua väittämällä toistuvasti muuta, niin syyte ja tuomio jostain kirjesalaisuuden rikkomisesta haittaisi mua siinä vaiheessa hyvin vähän. Vaikka muuten erittäin lainkuuliainen kansalainen olenkin, edes tv:tä en katsele ilman lupaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja BlondeMonsoon:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja BlondeMonsoon:
Ikävä tilanne. En voi siltikään ymmärtää tätä viestin lukemisen oikeuttamista pettämisepäilyillä. Eikö nykyään ole ollenkaan enää tapana käyttää sitä perinteistä selvittämistapaa: kysyä toiselta, mikä on homman nimi???
Ja pettäjähän kertoo, rehellisesti, kiertelemättä ja valehtelematta? Etpä ole tainnut tuollaisessa tilanteessa itse olla, tai sitten miehesi on aika poikkeuksellinen.
Pettäjä ei varmastikaan aina kerro suoraan totuutta, sitä en väitä. Olen kohdannut pettäjiä, sekä omassa että läheisten elämässä. Nykyinen mieheni on poikkeuksellinen, se on totta. Mutta vaikka ei olisikaan, en menisi hänen puhelintaan tai muita viestejä lukemaan.

Kirjesalaisuuden rikkominen on laitonta, pettäminen toistaiseksi (valitettavasti) ei ole. Pettävä puoliso on kohdattava muilla keinoin, kuin tonkimalla yksityisiä viestejä. Ja ap:n jatkokertoman perusteella miehessä on muutakin vikaa, kuin tuo petos, kyllähän tavaroiden paiskominen ja muu agressiivinen käytös viittaa sellaisiin häiriöihin tunne-elämässä, että joko vaatisin lähtemään ammattiauttajan puheille yhdessä ja erikseen, tai sitten saisi mies pakata tavaransa ja häipyä.
Yksi vitun hailee, onko laitonta. Muuten en olisi saanut selville että mun exä pettää. Ei se kyllä myöntänyt sittenkään, mutta todisteet puhui puolestaan. Sitten vasta myönsi kun jätin sen paskiaisen. En kadu tippaakaan että rikoin kirjesalaisuutta, eikä exäkään tehnyt rikosilmoitusta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
niin että parempi sen naisen sit vaan elää miehen selittelyiden ja uskotteluiden varassa jos ei mitään myönnä??? ja pilata elämänsä pettävän miehen kanssa..
mä hyväksyn ÄÄRIMMÄISENÄ takakeinona ton viestien lukemisen.
Sanoinko, että naisen pitäisi vain jatkaa petturimiehen kanssa? En todellakaan. Lue ihmeessä, mitä kirjoitin ylempänä.

Jokainen toki määrittelee ne omat moraalin rajat. On totta, ettei reiluus ja mahdollisen pettäjän yksityisyydensuoja ole ensimmäisenä mielessä, kun alkaa epäillä toisen pettävän. Itse ajattelen, että vaikka toinen toimii väärin, ei minun tarvitse. Äärimmäinen ratkaisu ei aina kuitenkaan ole se paras, vaikka sillä hetkellä saattaisikin tuntua siltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yksi vitun hailee, onko laitonta. Muuten en olisi saanut selville että mun exä pettää. Ei se kyllä myöntänyt sittenkään, mutta todisteet puhui puolestaan. Sitten vasta myönsi kun jätin sen paskiaisen. En kadu tippaakaan että rikoin kirjesalaisuutta, eikä exäkään tehnyt rikosilmoitusta :D
Niin, SULLE on yks hailee siinä kohtaa, kun sua petettiin. Jos ajatellaan asiaa toisin päin. Jos sulla olis ollut mies, joka sun uskollisuudesta huolimatta olis epäillyt sua pettämisestä ja käynyt lukemassa sun viestit salaa. Olisko se ollut sulle yks hailee? Siihen on syy, miksi kirjesalaisuus on olemassa, se suojaa myös sinua. Sun logiikalla kuka vaan saa mennä toisen viesteille, jos on syytä epäillä toista jostain, ilmeisesti siis ihan sama vaikka oikeaa petosta ei oliskaan tapahtunut. Vinkee logiikka.
 

Yhteistyössä