Miehen taskusta löytyi...

  • Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
numeroa eikä nimeä, on salainen.
Numerotiedustelusta myös sama juttu =/

Niin juu kun ite olen joskus pettänyt niin nyt olen valmis epäilemäään omaani? No ei se nyt niin mene, sillä olen luullut meillä menevän niin hyvin että kummankaan ei tartte pettää.

Nyt hetken funtsin ja sitten joko soitan tälle "heidille" tai odotan että mies tulee töistä.

Ei se harrasta mitään huutonettejä.

Kiitokset vinkeistä!
no toi huutonetti ei ollu se pointti vaan se että vois olla jostain bisneksestä kysymys....

 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
numeroa eikä nimeä, on salainen.
Numerotiedustelusta myös sama juttu =/

Niin juu kun ite olen joskus pettänyt niin nyt olen valmis epäilemäään omaani? No ei se nyt niin mene, sillä olen luullut meillä menevän niin hyvin että kummankaan ei tartte pettää.

Nyt hetken funtsin ja sitten joko soitan tälle "heidille" tai odotan että mies tulee töistä.

Ei se harrasta mitään huutonettejä.

Kiitokset vinkeistä!
no hetihän sä epäilit miestäs pettäjäksi, ennen kuin olet edes kysynyt asiasta. ja kaikki haloo yhden puhelinumeron perusteella.
 
Yap
Riippuu kuinka vakavissaan epäilet. Jos olis mun miehestä kyse tietäisin että ei oo pettäny ja kysyisin siltä itteltä. Ex äijäni jonka kanssa muuten olin 8vuotta löysin lapun ja kysyin häneltä itseltään sai sepostettua asian ja uskoin 8,5v kohdalla kävi ilmi että kylläpäs se pettää.

Ois pitäny soittaa naiselle...

mutta nyt en soittais ihan erillainen on mieskin
 
Mistä te bongaatte noita miehiä? Täällä on harva se päivä aloitus vastaavista tilanteista.
Ei siinä, hyvä jäädä kiinni jos pettää, mut jotenkin uskon et jos itse joutuisin tohon tilanteeseen niin kysyisin mieheltä ennenkun täällä palstalla maalailisin piruja seinille ja saisin tuntemattomilta ihmisiltä tylyjä tuomioita ja kaukaa haettuja arvauksia.

Mun mielipide on kuitenkin se, että jos meiehellä olisi syy säilyttää numero, niin olisi tallentanut sen luuriinsa.
Noita lippulappuja voi tulla aika monessa tilanteessa ja sinuna olisi enemmän huolissani jos Heidin taskusta löytyisi lappu jossa olisi sun miehesi numero.
Voi hyvin olla, että miehes on ottanut numeron vastaan päästäkseen eroon ihastuneesta Heidistä tms. Eli ottanut numeron koska toinen halusi sen välttämättä antaa, vaikka ukolla ei ole minkäänlaista aikomusta soittaa. Itse olen joskus niin toiminut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Mistä te bongaatte noita miehiä? Täällä on harva se päivä aloitus vastaavista tilanteista.
Ei siinä, hyvä jäädä kiinni jos pettää, mut jotenkin uskon et jos itse joutuisin tohon tilanteeseen niin kysyisin mieheltä ennenkun täällä palstalla maalailisin piruja seinille ja saisin tuntemattomilta ihmisiltä tylyjä tuomioita ja kaukaa haettuja arvauksia.

Mun mielipide on kuitenkin se, että jos meiehellä olisi syy säilyttää numero, niin olisi tallentanut sen luuriinsa.
Noita lippulappuja voi tulla aika monessa tilanteessa ja sinuna olisi enemmän huolissani jos Heidin taskusta löytyisi lappu jossa olisi sun miehesi numero.
Voi hyvin olla, että miehes on ottanut numeron vastaan päästäkseen eroon ihastuneesta Heidistä tms. Eli ottanut numeron koska toinen halusi sen välttämättä antaa, vaikka ukolla ei ole minkäänlaista aikomusta soittaa. Itse olen joskus niin toiminut.
samaa mieltä
 
Mä löysin myös yksi päivä lapun jossa luki Kyyti Anna.

Hieman olin hiilenä. ennen kun ehdin miehelle edes mitään sanoa, hän alkoi puhua, että työpaikan ilmoitustaululla joku hakee kimppakyytia, ja olisi juuri matkan varrella. Oli kuulemma ottanut numeron ylös, mutta ei vielä soittanut.

Että sellanen "Kyyti Anna" :LOL:
 
kokemus
Ei muutakun annat lapun kylmän rauhallisesti ja huolettomasti miehelle ja sanot että tämmönen löyty taskusta kun pyykkiä pesin, sitten vaan jatkat hommias ja katsot sivusilmällä miehen reaktion... Usko pois. Mutta varalta kopioit nron itselles talteen...
 
lisko
Heh, mulle kävi kerran samoin. Pyykkejä laittaessani löysin miehen taskusta lapun jossa puhelinnumero ja naisen nimi, en enää muista mikä, vaikka Marianne. Hetken pyöri maailma silmissä, että "tää liittoko oli nyt sitten tässä". Jouduin oikein kaivamaan muistista kuinka olin itse ollut paikalla kun paikallisen Marimekon myyjä kirjoitti tämän ompelijan nimen ja numeron ylös, kun kyseltiin yhden tuotteen korjausmahdollisuksista. Näinkin voi käydä. Mutta jos et muista tuollaista sattumaa, niin kirjoita numero talteen ota tiedustelusta selvää kenen numero, ja osoite myös sieltä. Ja sitten vaan salapoliisiksi.
 
Sininen
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Naisen käsialalla kirjoitettu "heidi" ja puhelin numero!

Siis mitä vittua! käykö mies vieraissa =(
EN KOSKAAN SITÄ USKOISI, mutta näköjään toista ei voi täysin tuntea vaikka 8v on yhdessä oltu.

ÄSken laitoin pyykkejä koneeseen ja tämä lappu oli housujen taskussa!
Oon aivan sanaton ja ties mitä.

Miten toimin tästä eteenpäin?
Olenko hiljaa ja odotan jos tulisi lisää merkkejä pettämisestä vai nostanko kissan heti pöydälle.

Hirvee ja epätodellinen olo että mun mies kävis vieraissa joka mulle joka päivä kertoo rakastavansa ja pitää kuin kukkaa kämmenellä!
En lukenut muita viestejä, mutta tottakai kysyt mieheltä mitä se numero meinaa. Mikä nykyajan ihmisiä vaivaa, kun pelätään keskustella sen kaikista rakkaimmankin kanssa?? Kissa pöydälle vaan niin et sitten pety joskus vuotta myöhemmin kun mies jättää ''Heidin'' takia.
 
Sininen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
"Naisen käsialalla kirjoitettu "heidi" ja puhelin numero!"

Ööö mistä tietää, että on kirjoitettu naisen käsialalla? Erottaako naisen ja miehen käsialan muka niin selvästi?
Kyllä, hyvin usein erottaa =)
 
vieras
Aika hajamielinen pettäjä...ellei sitte tarkotuksella oo jättäny sun nähtäväksi.Jos vaikka on jotaki sattunu ja omatunto soimaa eikä tohdi sulle kertoa..Taikka haluaa suhteesta pois ja tekee sen näin että sä suutut ja haluat erota =(
 
vieras
esimerkki:
käyt kaupassa ja samalla vilkuilet ilmotustaulua jossa näet kiinnostavan ilmotuksen (vaikka myydään auto/sänky/pesukone/annetaan kissa jne)sitten siinä on numerolappuja vaikka jorma 040-********* ja repäset sellasen,sitten meet kaupasa kotiin alat laittaa ruokaa ja siivoilet jne..lappu jää taskuun etkä enää kiireessä muista.kun pääset yöllä sänkyyn ja muistat lapun niin isäntä jo nukkuu kun meinasit hälle ilmottaa löytänees kiinnostavan ilmotuksen...
no sattuu mies sitten seuraavana päivänä pyykkäämään ja taskusta löytyy tää jorma 040**** numero miehen käsialalla ja ajattelee että mit vit!sen kummempaa ajattelematta soittaa tälle miehelle kun ite satut olemaan ylitöissä ja haukkuu äijän että mitä vit.tua emännällä oli sun numero ja mitä sutinaa teillä on....
mies toisessa päässä ihmettelee että häh..mitä siis kuka nainen jne...
mies pistää puhelimen kiinni kun pelkää olevan jonkun hullun kanssa puhelimessa joten kun tulet kotiin niin mies on raivona vastassa ja tiukkaa kuka tää mies on ja teillä on jotain ollut ku tää äijä laitto puhelimen kiinni!että kiinni jäit saat. h...!

voisko tämmönen olla mahdollista?miettikääs! ;)
 
harmaa
perskeles..
Vastasi totta kai ja sitten kyselin että tunteeko tämmöstä ihmistä (eli mun miestä)...

Se sanoi että ovat treffanneet vuonna -99 kesällä ja näkivät nyt toisensa baarissa. (mun mies asuu jo kaukana tuosta paikasta, mut oli viime viikonloppuna siellä vanhemmillaan ja baarissa).

Minä ja mies tavattiin loppusyksystä -99.
Tää heidin oli antanut puh.numeron ja sanoi mulle suoraan että ois kiinnostunut mun miehestä!
Kysyin että haluaako vielä vongata vai mitä tehdään... olin asiallinen.

Tää heidi sanoi että jos mun mies on kiinnostunut niin tää vitun heidikin on. AAARRRRGGGGGGG!

Mutta tämä vosu ei halua tulla särkemään meidän perhettä.... Just joo. (meidän lapset on 3-5v.).

Kysyin että miksi juuri tämä vanha deitti, minkä takia ei mitään uutta. Tää horo sanoi että hänellä on ollut monta pitkää suhdetta ja nyt 2v poika, mutta että jotenkin jäänyt mun mies mieleen ja kun nyt näkivät baarissa...

Mitenhän nyt tästä jatkan eteenpäin...?
Mies tulee viideltä töistä.
Helevetti.
 
Belindadhillon
Oliko heidän välillään tapahtunut jotain? Nyt vaan mies haastatteluun, että mitä mieltä hän on Heidistä. Voihan olla, että miestäsi ei kiinnosta alkuunkaan...
 
vieras
Kun miehesi tulee kotiin, niin kysyt häneltä ensin että mikä tää numero on? Kun mies on kertonut (tai valehdellut) niin sitten vasta kerrot että soitit tälle Heidille. Ja jos tällä heidillä on miehesi numero, niin mies on jo varmaan tietonen asiasta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kun miehesi tulee kotiin, niin kysyt häneltä ensin että mikä tää numero on? Kun mies on kertonut (tai valehdellut) niin sitten vasta kerrot että soitit tälle Heidille. Ja jos tällä heidillä on miehesi numero, niin mies on jo varmaan tietonen asiasta.
just näin. ja pistä se heidin numero sinne pesukoneeseen.
 
vieras
Miten joillain voi olla pokkaa sanoa suoraan olevansa kiinnostunut ja valmis vonkaamaan, jos vaan sulle sopii??!! Oisit jututtanu vähän pidempään niin kohta oisit saanu Heidiltä hyvän tarjouksen euroissa!!
 
vieras
Tsemppiä. Toivottavasti asia selviää. On tosi ikävää, että on tuollaisia eronneita ja karraneita munahaukkoja metsästämässä varattuja miehiä. Toivottavasti miehesi on fiksu eikä moiseen tosissaan lankea. On varmaan ottanut numeron kohteliaisuussyistä.
 
Voihan se olla jonkun vikittely-yritys ja mies tunkenut lapun taskuun, kun ei ole roskista ollut lähettyvillä ja tuumannut vaan, että "vai niin".
Exä oli taksikuski ja sille naiset tunki jatkuvasti setelin kanssa puhelinnumerolappusia ;) Laskeskeli kotona sitten aamulla yön saldon :D
 

Yhteistyössä