Mieheni kanssa tehty penistreeni toimii!!!

  • Viestiketjun aloittaja Kivasti toimii
  • Ensimmäinen viesti
Kivasti toimii
Niille, jotka toivoisivat miehelleen pikkaisen suurempaa varustusta, niin tässä vinkkejä. Nyt on vuosi takana kun päätimme kokeilla mieheni peniksen kasvattamista. Tähtäimessä oli pituutta, paksuutta ja kovuutta lisää. Alkutilanne oli _oikein_ mitattuna 14,8cm pituutta ja 13,2cm ympärysmittaa.

Käyttämämme treenit ovat:
- Penispumppu, joka toinen päivä 15 min
- Jelqing, joka päivä kaksi kertaa a 15 min (https://www.pegym.com/penis-exercises/how-does-jelqing-work-jelq-techniques-jelquing)
- Streching käyttäen Andro Extenderiä 4h päivässä
- Kova lihaskuntoharjoittelu suurilla painoilla kolme tai neljä kertaa viikossa. Tämän tarkoitus on mm. nostaa luonnollista testosteronitasoa.

Ruoka ja ravinteet:
- Vähärasvainen proteiinipitoinen ruokavalio
- Boorilisä (nostaa testotasoja)
- Seleenilisä (ehkäisee ja lievästi parantaa verenkiertosairauksia)
- Magneesiumlisä (vaaditaan lihaskuntoharjoittelun vuoksi)
- Sinkkilisä (sukupuolivietin ja testotason kasvattamiseksi)

Näillä menetelmillä on peniksen nykyinen koko 18,2cm pituutta ja 14,7cm ympärysmittaa. Olemme harkitsemassa myös hyvin konservatiivista peniksenpidennysleikkausta, jossa jännettä vapautettaisiin noin sentin verran. Tavoitteena olisi noin 19-19,5cm penis.

Eli teille muille naisille, jotka haluatte miehellenne lisää kokoa, vaatii se vain mieheltä tahtoa kehittää omaa miehuuttaan. Lihastreeni ja suurempi penis on selkeästi kasvattanut mieheni itsetuntoa. Suosittelen siis menetelmiä erittän lämpimästi, sillä tulokset ovat olleet käsittämättömän hyviä!
 
"A P"
Voi itku. Onko tuo enää normaalia?
Siis miksi ei olisi normaalia jos mieskin tuota haluaa? Minä ainakin olen todella tyytyväinen, mies on lihaksikkaampi, pippeli todella paljon seksympi ja toimintakuntokin vuoden takaista parempi (kovempi ja kestävämpi).

Kaikki on tehty täysin luonnollisin menetelmin. Onko tissien suurennus silikoonilla sitten luonnollisempaa ja hyväksyttävämpää?
 
[QUOTE="A P";30666658]Siis miksi ei olisi normaalia jos mieskin tuota haluaa? Minä ainakin olen todella tyytyväinen, mies on lihaksikkaampi, pippeli todella paljon seksympi ja toimintakuntokin vuoden takaista parempi (kovempi ja kestävämpi).

Kaikki on tehty täysin luonnollisin menetelmin. Onko tissien suurennus silikoonilla sitten luonnollisempaa ja hyväksyttävämpää?[/QUOTE]

Jos jollakin naisella on AA tai A niin ymmärrän sen että haluaa vähän isomman. Mutta siinäkin jotkut menevät liiallisuuksiin. Miehellä ei tarvitse olla iso mela.
 
"A P"
Toimiiko tuo oikeasti noin hyvin? Mun miehen varustus vois olla kyllä pari senttiä suurempi. Uskaltaiskohan ehdottaa...
Kyllä toimii, mutta ehdottaisin miehelle kyllä varovasti ettei loukkaannu. Lisäksi tuo on oikeasti varsin raskas treeni, mutta samalla koko kropan kunto paranee. Kaikki menetelmät ovat 100% luonnollisia ja oikeasti myös kehon terveyttä parantavia.

Menetelmät, toisin kuin kirurgia, takaavat toimivan ja itse asiassa jopa paremmin toimivan peniksen. Tämän takia mies ei ole aivan varma tuosta konservatiivisesta kirurgiasta.

PS. Jeesustelijoille ja taivastelijoille: kukaan ei pakota miestänne moiseen treeniin, toin vain esille kokemusperäistä tietoa, joka oikeasti toimii niille, jotka kärsivät koostaan tai erektion heikkoudesta.
 
"A P"
Niin, toit sen esille keskustelupalstalla. Pitääkö meidän kaikkien haluta sitä mitä te haluatte? Ja olla samaa mieltä sinun kanssa?
Niin toin ja kaikkien ei tarvitse haluta sitä, mitä me haluamme. Kuitenkin tiedän itseni lisäksi _useita_ muita naisia, joiden mielestä suurempi kalu on sekä esteettisesti että seksuaalisesti nautinnollisempi.
 
"A P"
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30666721:
Missä välissä tuossa ehtii edes harrastamaan sitä seksiä kun kaikki aika menee treenatessa...:xmas:
Tuo jelqing ja penispumpputreeni johtaa kumman usein myös seksiin, jota meillä on lähes päivittäin.
 
Minulle tehokkain tapa pidentää penistäni olisi laihduttaa noin 50 kg. Liika läski alavatsassa puolittaa peniksen pituuden. Olen kerran laihduttanut 35 kg, joten tiedän miten se tehdään. Laihduttaminen oli niin mukavaa puuhaa, että lihotin itseni uudelleen, jotta saisin taas laihduttaa.
 
m48
samoja kokemuksia täällä. Vaikka penis olisikin jo riittävä niin niasen kanssa tehty penispummpu treeni on todella mukavaa ja kiihottavaa. Johtaa aina seksiin vaikka ei ensin edes niin huvittaisi koska itse pummpaus session on kiihottava
 
m48
no veikkaisin että ei ne pysyviä ole. En itse käytä mitään jeldingejä, ainoastaan pumppua. Tuo painoilla treenaus tosin on ihan toinen juttu, kuntoiluhan on aina hyvä. Jos tuossa on sellainen määrätty pilke silmäkulmassa niin pumppaus on hauskaa ja kiihottavaa. Pumpun kanssa kannattaa olla varovainen koska turvottaa penistä
 
Toimiiko tuo oikeasti noin hyvin? Mun miehen varustus vois olla kyllä pari senttiä suurempi. Uskaltaiskohan ehdottaa...
Luulisi, että enimmäkseen ja pysyvästi tuo venyttää lähinnä ihoa. Kudosta on hankala ellei mahdotonta pysyvästi kasvattaa. Toki se paisuu väliakaisesti miten lie suureksi kun sinne pumpataan verta ja itseasiassa pumpun avulla estetään verenkiertoa, kun se veri pumpataan sinne peniksen kudoksiin paikallaan olevaksi, mikä ei välttämättä tee kudokselle hyvää. Mutta harrastuksensa kullakin. Toki se pönkittää ja parantaa miehen itsetuntoa (viite ap:n ekaan viestiin), jos nainen on sen opettanut ja antaa hänen ymmärtää, että peniksen koolla on noin suuri merkitys hänen naiselleen. Ihmiset saavat pönkittää itsetuntoaan vapaassa maassa ihan vapaasti valituilla tavoilla. Jatkakaa harrastuksianne.
 
Argi
Meillä mies syö L-arginiinia treenikaudella ja voin kehua, että seisoo ja kovaa. Muutos on huomattava siihen verrattuna kun ei sitä syö. Suosittelen lämpimästi, luonnontuotekin taitaa olla.
 
"A P"
Luulisi, että enimmäkseen ja pysyvästi tuo venyttää lähinnä ihoa. Kudosta on hankala ellei mahdotonta pysyvästi kasvattaa.
Kannattaa tutustua mm. Andro Extenderin ja jelqing-tekniikoiden kliinisiin tutkimuksiin. Muutos on pääosin pysyvä, mutta mikäli lopettaa kokonaan, niin pientä palautumista tapahtuu. Harmi kun ei kehtaa laittaa miehen elimestä kuvaa ennen ja jälkeen, niin näkisitte eron.
 
"pirkka"
Itse olen harjoitetellut sitomalla sukkahousut patteriputkeen ja penikseen ja siinä venytellyt. Ongelmana on nyt addiktoituminen peniksen kasvamiseen. Tällä hetkellä penis on 28 cm. ja kasvaa yhä.
 
haluun kokeilla myös
kertokaas minkälainen on sitten hyvä penispumppu? mistä olette ostaneet? Haluaisin myös kokeilla.
Minkälaisia nuo teidän pumppaussessiot on, pldetäänkö sitä pumppua vain vai mitä?
 
huoooooooooh
taas joku urpo kirjoittelee monella nimellä... ties mikä pöpö tostakin linkistä tulee koneelle

ja turhaan tuut urputtaa taas jollakin muulla nimellä et "meillä ainakin toimi" yms paskaa =)
 

Yhteistyössä