Mieheni kanssa tehty penistreeni toimii!!!

  • Viestiketjun aloittaja Kivasti toimii
  • Ensimmäinen viesti
naurettavaa
Siis ihan oikeasti! :O . Kuinka pinnallinen ihminen voit olla ap? Mun miehellä on 14,5 cm penis ja ihan täydellinen, ihanan iso :p . Ei tartte todellakaan olla isompi ellei ole ihan paska paneen :D
 
vierailija
Tuolllainen molo on jo liian iso, kun otetaan huomioon seuraava asia: "Mittauksien mukaan emättimen syvyys on rentona n. 9cm, kiihoittuneena 13-15cm." Toki venytettynä venyy, mutta se ei ole sen tehtävä tai tuo extra mielihyvää valitettavasti.

Liian pieni penis (koolla on valiä) tyypit on yleesä väljän tavaran merkki näin otettuna tieteelliset faktat huomioon.

Keskimääräinen on noin 14cm joka on aivan riittävä pituudeltaankin jo tai hivenen lyhyempikin. Toki tämä on yksilöllistä ja väljään saa vaikka hevosen kellin ja tiukkaan hyvä että normi kokosta kalua saa meneen.
 
vierailija
Moi vaikka en olekkaan uskovainen..mutta ,kun olin pikkupoika noopparin ekalla mul oli pieni pippeli ja hävetti mennä koulussa suihkuun..Mä oikeesti rukoilin jumalslta auta mua haluan isomman.
Toive toteutu ja oon ollu tyytyväinen ja naiset myös.
18/4,5cm pippeli on kaunis..
Kokeikaa
T.tanssia
 
vierailija
Niille, jotka toivoisivat miehelleen pikkaisen suurempaa varustusta, niin tässä vinkkejä. Nyt on vuosi takana kun päätimme kokeilla mieheni peniksen kasvattamista. Tähtäimessä oli pituutta, paksuutta ja kovuutta lisää. Alkutilanne oli _oikein_ mitattuna 14,8cm pituutta ja 13,2cm ympärysmittaa.

Käyttämämme treenit ovat:[...]
Mikä ihmeen tarve peniksen pituuteen fiksautuneella miehellä on esiintyä naisena netissä?
 
vierailija
Omasta kokemuksesta voin sanoo että kyllä noi pumput ja muut harjotukset toimii vaikka monet niin kaikkitietävästi muuta väittääkin.. ettikää vaikkapa guynextdoor blogi mis se viikoittain mittaa peniksensä kameran edessä ennen ja jälkeen pumppauksen jne
Ja onko joka viikko se mittaustulos ennen sama kuin edellisellä viikolla jälkeen? Ei taida olla. Tietenkin verta täynnä oleva paisuvaiskudos on paisuneempi kuin veretön paisuvaiskudos. Sama ilmiö on havaittavissa hauiksessa ja treenin jälkeisessä pumpissa. Mutta ero on siinä, että lihas ihan oikeasti kasvaa treenistä. Paisuvaiskudos ei.
 
vierailija
Peniksen kasvattaminen on yhtä hyväksyttävää kuin lihasten kasvattaminen. Ja kasvaahan se, vaikkei samoin kuin lihasmassa. Peniksessä kasvu tapahtuu ensisijaisesti kudosten venymisellä. Jos treenaa penistä asianmukaisesti samalla intensiteetillä kuin käydään salilla, ovat tulokset huomattavia. 20% kasvua pituudessa ja vielä enemmän paksuudessa ovat saavutettavissa. Etenkin terskan koon kasvattamisessa ei tunnu olevan rajoja. On jokaisen oma asia mistä seksikumppaninsa kanssa kiihottuu. Toisille se voi olla isompi penis. Eikä se ole sen väheksyttävämpi kiihottumisen kohde kuin vaikkapa isot pakaralihakset. Molempi parempi.
 
vierailija
Onko ukon peeniksen vetäminen turvallista ettei aiheita vahinkoa? Vetelen puolesta tunnista tuntiin napaan päin ja alaspäin ja ulvoo nautinnosta. Pelkään vain että vedän liikaa ja jää vetävän käteen.
 
vierailija
Mulla on ihan normin kokoinen muna 14,5 cm ja suhkot paksu, en ole huolissani omasta veitikan koosta vaan annan itselleni sekä nais ystävälleni tyydytystä joka kerta! Seksin laatu tässä asiassa ratkaisee eikä koko.
 
vierailija
Mulla on iso luonnostaan, ei jätti, mut iso, niin käytin aikonaan pumppua niin ex-vaimo valitti että sattuu eli tuli liian isoksi. Koko kyllä kasvoi pumpulla, mutta kun sitä oli jonkun aikaa käyttänyt tuli impotenssia. Siksi lopetin käytön ja vehje alkoi taas pelittää.
 
Tää todella toimii!:eek:
Mies makaa peräkammarissa ja mä vemputan sen penistä täällä olohuoneessa!:eek:
Tavoitteena on, että voin vemputtaa alakerrassa keittiössä, ruokaa laittassa, näin säästämme ajassa!:coffee:
 
vierailija
Avocado ja chilipippuri ruokavaliolla sain kasvatettua penistä 5 cm ja paksuuttakin tuli samalla muutama sentti lisää. Nyt jortikka on 23cm ja se on naisten mielestä jo riittävän iso. Osa kissoista valittaa ettei se enää mahdu kakkoseen ja on pyytänyt pienentämään sitä.
 
vierailija
Niille, jotka toivoisivat miehelleen pikkaisen suurempaa varustusta, niin tässä vinkkejä. Nyt on vuosi takana kun päätimme kokeilla mieheni peniksen kasvattamista. Tähtäimessä oli pituutta, paksuutta ja kovuutta lisää. Alkutilanne oli _oikein_ mitattuna 14,8cm pituutta ja 13,2cm ympärysmittaa.

Käyttämämme treenit ovat:
- Penispumppu, joka toinen päivä 15 min
- Jelqing, joka päivä kaksi kertaa a 15 min (https://www.pegym.com/penis-exercises/how-does-jelqing-work-jelq-techniques-jelquing)
- Streching käyttäen Andro Extenderiä 4h päivässä
- Kova lihaskuntoharjoittelu suurilla painoilla kolme tai neljä kertaa viikossa. Tämän tarkoitus on mm. nostaa luonnollista testosteronitasoa.

Ruoka ja ravinteet:
- Vähärasvainen proteiinipitoinen ruokavalio
- Boorilisä (nostaa testotasoja)
- Seleenilisä (ehkäisee ja lievästi parantaa verenkiertosairauksia)
- Magneesiumlisä (vaaditaan lihaskuntoharjoittelun vuoksi)
- Sinkkilisä (sukupuolivietin ja testotason kasvattamiseksi)

Näillä menetelmillä on peniksen nykyinen koko 18,2cm pituutta ja 14,7cm ympärysmittaa. Olemme harkitsemassa myös hyvin konservatiivista peniksenpidennysleikkausta, jossa jännettä vapautettaisiin noin sentin verran. Tavoitteena olisi noin 19-19,5cm penis.

Eli teille muille naisille, jotka haluatte miehellenne lisää kokoa, vaatii se vain mieheltä tahtoa kehittää omaa miehuuttaan. Lihastreeni ja suurempi penis on selkeästi kasvattanut mieheni itsetuntoa. Suosittelen siis menetelmiä erittän lämpimästi, sillä tulokset ovat olleet käsittämättömän hyviä!
Ongelma ei ole peniksen pienuus, vaan sinun tavarasi väljyys.
 

Yhteistyössä