Mieheni kaveri on entinen fuck buddyni. Kerronko vai en?

  • Viestiketjun aloittaja Kaunis, rietas, onnellinen
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29924581:
Niiltä uroksilta puuttuu testosteroni, ovat feronomikyllästeisiä. Tarkistapa tissipolitiikka.
Hyvällä itsetunnolla varustettuja ja luottavaisia.:)
Diplomaattisia ja rauhaa rakastavia.
Jopa oman edun tavoittelijoita.:)
 
-.-
Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29924581:
Niiltä uroksilta puuttuu testosteroni, ovat feronomikyllästeisiä. Tarkistapa tissipolitiikka.
Tjaah. Olen kyllä saanut ihan tarpeeksi mustasukkaisista ja väkivaltaisista miehistä, joten ei oikeastaan haittaa mikä hormonitaso miehellä on. Kunhan on mukava eikä mikään lapsellinen pelle joka tykkää lyödä naistaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29924631:

Kesäpiisiäkö käsi viittoo?
Tässä siulle.:)
[video=youtube_share;1TSMAG6QR1Y]http://youtu.be/1TSMAG6QR1Y[/video]
 
Kertoisin, mutta olisin kyllä kertonut jo aikaisemminkin. Mielestäni miehellä on oikeus tietää, kenen kanssa olen harrastanut seksiä ennen häntä, vaikka ne ovatkin menneitä. Täytyyhän miehen tuntea vaimonsa ja näin ollen myös hänen menneisyytensä.
 
viera.s
Kertoisin, mutta olisin kyllä kertonut jo aikaisemminkin. Mielestäni miehellä on oikeus tietää, kenen kanssa olen harrastanut seksiä ennen häntä, vaikka ne ovatkin menneitä. Täytyyhän miehen tuntea vaimonsa ja näin ollen myös hänen menneisyytensä.
Ihanko tosissasi olet luetellut miehelle aiemmat seksikumppanisi? Onko mies sitten kysellyt tuollaisia vai ihan omin päinkö päätit avautua?

Todella kummallista, ymmärrän että jollain tasolla puhutaan aiemmista suhteista, siis onko niitä ollut ja kuinka pitkiä, mutta seksikumppaneiden nimet tai edes lukumäärä ei minua kiinnosta. Eikä mieskään ole minulta moisia kysellyt.
 
Pessimisti
No miehenä kuulisin sen kyllä mieluummin sinulta kuin joltain muulta. Tuollaisilla asioilla on tapana kuitenkin paljastua ennen pitkää ja se kirpaisee paljon vähemmän, jos ei tule yllätyksenä joltain kolmannelta osapuolelta.
 
Ihanko tosissasi olet luetellut miehelle aiemmat seksikumppanisi? Onko mies sitten kysellyt tuollaisia vai ihan omin päinkö päätit avautua?

Todella kummallista, ymmärrän että jollain tasolla puhutaan aiemmista suhteista, siis onko niitä ollut ja kuinka pitkiä, mutta seksikumppaneiden nimet tai edes lukumäärä ei minua kiinnosta. Eikä mieskään ole minulta moisia kysellyt.
Olishan se nyt ollut vähän hankalaakin pitää salaisuutena, kun puolet vastaantulevista olen käynyt hoitelemassa.:xmas:
 
  • Tykkää
Reactions: Pessimisti
Ihanko tosissasi olet luetellut miehelle aiemmat seksikumppanisi? Onko mies sitten kysellyt tuollaisia vai ihan omin päinkö päätit avautua?

Todella kummallista, ymmärrän että jollain tasolla puhutaan aiemmista suhteista, siis onko niitä ollut ja kuinka pitkiä, mutta seksikumppaneiden nimet tai edes lukumäärä ei minua kiinnosta. Eikä mieskään ole minulta moisia kysellyt.
Minun mielestäni jos naimisissa on, niin se tarkoittaa että pitää oikeasti tuntea toinen. Ja ei voi tuntea, jos ei tiedä menneisyyttä. Ja minulla nyt ei ole ollutkaan kuin yksi kumppani ennen häntä, miehellä ei sitäkään, joten eipä tuota luettelemista sen kummemmin ole ollut. :)
 
Minun mielestäni jos naimisissa on, niin se tarkoittaa että pitää oikeasti tuntea toinen. Ja ei voi tuntea, jos ei tiedä menneisyyttä. Ja minulla nyt ei ole ollutkaan kuin yksi kumppani ennen häntä, miehellä ei sitäkään, joten eipä tuota luettelemista sen kummemmin ole ollut. :)
Olen ihan samaa mieltä tuosta, että tunteakseen on tarvetta tietää toisen menneisyydestä asioita.
Se, onko se seksikumppaneiden henkilöllisyys tai määrä, riippuu ihan siitä millaisella aaltopituudella hengataan. Joillekin on helppo avautua mistä vain ja eivät pistä pahakseen. Toiset eivät välttämättä edes halua tietää.
 
Mutta miten sinä muistat niiden kaikkien nimet? :O Mulla on ollut vaan parikymmentä, enkä silti kaikkien nimiä muista. Tai no ihan kaikkia en oo koskaan tiennytkään...
Mulla on ihan tajuttoman hyvä kasvo ja nimimuisti.
Tunnistan jopa tarhakaverit nyt aikuisena, vaikka näin niitä viimeks natiaisena, eikö oo outoa.:O
 
Minun mielestäni jos naimisissa on, niin se tarkoittaa että pitää oikeasti tuntea toinen. Ja ei voi tuntea, jos ei tiedä menneisyyttä. Ja minulla nyt ei ole ollutkaan kuin yksi kumppani ennen häntä, miehellä ei sitäkään, joten eipä tuota luettelemista sen kummemmin ole ollut. :)
Olette vissiin pariutuneet melko nuorina? Mulla on tässä 40v kypsässä iässä tuore parisuhde, ja onhan se jo ajankäytöllisesti mahdotonta kertoa toiselle koko menneisyys. Vai onko tässä tärkeää nimenomaan tuo seksuaalinen menneisyys? Ja jos on, niin ei sitäkään enää keski-ikäinen odota, että kumppani olis pakasta vedetty.
 
nooo
Kaikkia kumppaneita ei tartte tietää. Mutta tuon kertoisin. Se paljastuu kuitenkin joskus ja jos et ole itse kertonut, niin miehelle voi tulla sellainen olo, että asiassa on muutakin salattavaa.
 
Olette vissiin pariutuneet melko nuorina? Mulla on tässä 40v kypsässä iässä tuore parisuhde, ja onhan se jo ajankäytöllisesti mahdotonta kertoa toiselle koko menneisyys. Vai onko tässä tärkeää nimenomaan tuo seksuaalinen menneisyys? Ja jos on, niin ei sitäkään enää keski-ikäinen odota, että kumppani olis pakasta vedetty.
Juu, mentiin todella nuorina naimisiin, ja onhan se toki hyvin erilainen tilanne silloin. Minusta tuntuisi silti oudolta, että mieheni olisi joskus ollut jonkun naisen kanssa, josta en tiedä. Kun koen että ollaan tavallaan "yhtä lihaa", niin halutaan jakaa kaikki toistemme kanssa. En pysty keksimään mitään esim. niin noloa asiaa, ettenkö voisi siitä puhua hänen kanssaan (vaikka paljon hävettävää löytyykin menneisyydestä).
 
Höhöhö
Mun mielestä tuosta asiasta tuli ongelma siinä vaiheessa kun ette avanneet suutanne heti. Olen vastaavassa tilanteessa punastunut järkyttävästi ja sanonut kätellessä, että "no, mehän tunnetaankin entuudestaan". Se ettei sano mitää heti on pahin.
 
"Vieraana"
Mä olen preiaatteessa sitä mieltä, että pitäisi kertoa. Mutta käytännössä en varmaan kertoisi. Kerran tein sen virheen, että vähän samankaltaisessa tilanteessa kerroin ja siitä alkoi vuoden kestänyt helvetti. Mies oli niin älyttömän mustasukkainen menneisyydelle. Sitä on vaikea edes järjellä tajuta. Tietenkään en usko, että aloittajan mies olisi samanlainen idiootti kuin omani.
 

Yhteistyössä