Mies ei sitten aikonut maksaa lapsen välikausiasua...

  • Viestiketjun aloittaja qojootti
  • Ensimmäinen viesti
Mari
En osaa neuvoa, koska meilläkin yhteiset rahat.

Mutta välikausipuvun saat todellakin halvemmalla! Kuka tollo edes ostaa noin kalliin puvun parin kuukauden käyttöä varten? Pientä rajaa mammat!
 
ap
No nyt näyttää siltä etten edes saisi tuota pukua kun mistään ei enää löydy. Huutiksesta kyllä löysin, mutta olen vähän kahden vaiheilla onko se tarpeeksi hyväkuntoinen...

Eikä paikalliseen s-markettiinkaan ollut tullut kuin takkeja.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
En osaa neuvoa, koska meilläkin yhteiset rahat.

Mutta välikausipuvun saat todellakin halvemmalla! Kuka tollo edes ostaa noin kalliin puvun parin kuukauden käyttöä varten? Pientä rajaa mammat!
No meillä on tarkoitus käyttää samaa pukua syksyllä ja hyvässä lykyssä vielä vuoden päästä keväälläkin :) Ellei lapsi ota mitään kasvupyrähdyksiä. Siinäkin tapauksessa puku jää sitten odottamaan pikkusisaruksen kasvua.
 
vieras
Jos ei johonkin ole varaa, sitten ei sitä osteta tai ostetaan halvempaa. Ei se sen vaikeampaa ole.

Mustakin on hassua, jos on yhteinen perhe ja yhteiset lapset ja lainat, niin sitten rahat ei ole yhteiset. Meillä menee kaikki tulot samalle tilille ja sieltä maksetaan kaikki menot. Ei tarvitse miettiä, kumpi on maksanut mitäkin. Ja jos säästöön jää, ne on sitten yhteiset säästöt. Ei niin, että se kumpi on enemmän säästänyt, voi niitä enemmän käyttää.
 
hyvä ja edullinen
http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=42417&productId=232880&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=%2fListPage%2fSearch.aspx%3fSearchText%3dhaalari%26ConceptStoreCategoryId%3d%26B%3d1
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
En osaa neuvoa, koska meilläkin yhteiset rahat.

Mutta välikausipuvun saat todellakin halvemmalla! Kuka tollo edes ostaa noin kalliin puvun parin kuukauden käyttöä varten? Pientä rajaa mammat!
Minä ainakin ostin lapsilleni 80-100 euron arvoiset välikausiasut. Vaikka ne nyt keväällä meneekin vain lyhyen aikaan niin suomen kesä on viileä ja usein joutuu välistä pukea enemmän päälle ja samat mahtuu vielä syksyllä.

Ja kun on laadukkaampaa niin ne jää seuraavalle lapselle tai voi myydä/antaa eteenpäin. En ole koskaan pitänyt itseäni mitenkään tollona ja jos päiväkodin pihalla katsoo vaatevalikoimaa niin varmasti 90% lapsista on ko hintaluokan tai kalleimmissa vaatteissa, sillä reimatec, jonathan, thr, remu jne ovat hyvin edustettuina :)

 
??
Alkuperäinen kirjoittaja Kermakakku:
Eipä ole kummoinen yhteiselämä ja perhe-elämä teillä.
Joo, ei voin kuin ihmetellä miksi ovat yhdessä. Tuntuu olevan toisistaa kovin kaukana ja ihan eri maailmoissa ilman mitään yhteistä.
Miksi ihmiset alkaa tuollaiseen, siitä ei seuraa kuin ero ja riitoja, huoltajuus kiistoja ja kärsimystä lapsille.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hyvä ja edullinen:
http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=42417&productId=232880&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=%2fListPage%2fSearch.aspx%3fSearchText%3dhaalari%26ConceptStoreCategoryId%3d%26B%3d1
Ei ollenkaan pahalta kuulosta :) Tuo vihreä on vielä kiva värikin. Ainoa miinus siitä, että pitäisi olla kaksiosainen...
 
Löytyy
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hyvä ja edullinen:
http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=42417&productId=232880&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=%2fListPage%2fSearch.aspx%3fSearchText%3dhaalari%26ConceptStoreCategoryId%3d%26B%3d1
Ei ollenkaan pahalta kuulosta :) Tuo vihreä on vielä kiva värikin. Ainoa miinus siitä, että pitäisi olla kaksiosainen...
Sieltä kaksiosaisenakin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja Kermakakku:
Eipä ole kummoinen yhteiselämä ja perhe-elämä teillä.
Joo, ei voin kuin ihmetellä miksi ovat yhdessä. Tuntuu olevan toisistaa kovin kaukana ja ihan eri maailmoissa ilman mitään yhteistä.
Miksi ihmiset alkaa tuollaiseen, siitä ei seuraa kuin ero ja riitoja, huoltajuus kiistoja ja kärsimystä lapsille.
Meistäkö puhut? Kiitos kysymästä meidän perhe-elämä on voinut ja voi hyvin. Olen edelleen onnellinen, vaikka tämä pieni episodi tässä välissä tulikin. Yhteistä meillä on paljonkin. Riitoja on ollu todella vähän, erokaan ei ole vaihtoehto. Lapset ovat ulkopuolistenkin mukaan onnellisia :) Joten älkää suotta ihmetelkä ja spekuloiko meidän parisuhteemme ja perheemme tilaa, perhe ja parisuhde voi hyvin tästä huolimatta :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Löytyy:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hyvä ja edullinen:
http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=42417&productId=232880&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=%2fListPage%2fSearch.aspx%3fSearchText%3dhaalari%26ConceptStoreCategoryId%3d%26B%3d1
Ei ollenkaan pahalta kuulosta :) Tuo vihreä on vielä kiva värikin. Ainoa miinus siitä, että pitäisi olla kaksiosainen...
Sieltä kaksiosaisenakin.
Niinpäs olikin, en tajunnut alas katsoa :)
 
2lasta
Ei nuo Ticketin ohuet asut ole edes kovin kestäviä. Takit on loistavia, kun menee kevyillä kesäsateillakin, mutta housuilla ei tee mitään. Tai ainakin meidän rymy-eetu on saanut kaikki Plain rain housunsa rikki jo parin käyttökerran jälkeen. Olen noita pukuja (ilman fleecevuorta. hinta taitaa olla tänä vuonna 55?) kuitenkin ostanut, kun niitä takkeja tykkään käyttää kesälläkin sadekelillä lapsilla.

Meilläkin on jostain syystä mennyt niin, että minä maksan ruoan ja kaikki lasten jutut rattaista ja sängyistä lähtien. Nyt olen kotihoidontuella, mutta on silti ollut varaa ostaa lapsille Po.Pia ja ticketiä, jotka olen hyväksi havainnut. Pyydän sitten miestä siirtämään mulle rahaa, jos meinaa loppua kesken.:)
 

Yhteistyössä