Mies haluaisi antaa piiskaa

  • Viestiketjun aloittaja Ida
  • Ensimmäinen viesti
Meillä ei ole viellä piiskaa, eikä mies varmaan uskaltaisi piiskata.
Mies pelkäisi satuttavansa minnuu liikaa, mutta sellaista kevyttä läpsimistä pepulle kyllä harrastetaan. :)
 
Kotikuri
Onko teillä keskusteltu ko aiheesta?
Mieheni on muutaman kerran sanonut, että haluaisi antaa minulle piiskaa. Itse en ole ajatukselle lämmennyt lähinnä kai siksi, etten oikein tiedä, kuinka koko ehdotukseen suhtautuisin. Aihetta selkäsaunalle kyllä olisi sen nyt tiedän itsekkin.
Jos sinä hyväksyt sen ja olet tyytyväinen kotikuriin niin ehdottomasti sinuna suostuisin tuohon, mutta muista se että teidän pitää juttella koko asiasta pitkään ja hartaasti. Esim rajoista ja ennen kaikkea siitä minkä takia miehesi haluaa antaa sinulle piiskaa.

Onnea matkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Entä;16809031:
Annatteko te naiset koskaan vastaavasti miehelle piiskaa?
Vastaavasti?
Saat kuulostamaan koko asian siltä että se voisi olla mitenpäin tahansa :D

Ehkä niin voisi olla, jonkun mielestä mutta käytännössä nainen on useimmiten saama puolella, eikö niin naiset?
 
Jos sinä hyväksyt sen ja olet tyytyväinen kotikuriin niin ehdottomasti sinuna suostuisin tuohon, mutta muista se että teidän pitää juttella koko asiasta pitkään ja hartaasti. Esim rajoista ja ennen kaikkea siitä minkä takia miehesi haluaa antaa sinulle piiskaa.

Onnea matkaan.
Pelottaako että miehen motiivit ovat 'sovinistisia'
kuulostaa siltä että sinä yrittäisit epätoivoisesti kontroilloida tilannetta.

Defeats the purpose, don´t you think ?

Outoa on yrittää tehdä selkäsaunasta/piiskaamisesta vain puhdasta seksin/erotiikan muotoa, ikään kuin siveellistää se.

Toisen alistamisestahan siinä on kysymys.
 
vierailija
Piiskaan vaimoani aina silloin tällöin, se tuottaa kummallekkin mielihyvää joten en koe sitä ollenkaan perverssinä. Kysymys ei ole mistään kovasta kurituksesta vaan sellaisesta punaisia juovia hänen takamukselleen aiheuttavaa sivalluksia. Seksi sen jälkeen kruunaa saamansa "kurituksen" ja kumpikin olemme tyytyväisiä.
 
vierailija
,=-O:p;-):-:)-):-!:-$B-):O:-*:-D:':)-\O:):-[(^^)^_^:-|(TT)=_=(+_+)☺☹☠⚕‍‍⚕‍‍⚖‍‍‍‍‍‍‍‍️️⛷️⛹️‍❤‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍✋️️️❣️️️
 
vierailija
Onko teillä keskusteltu ko aiheesta?
Mieheni on muutaman kerran sanonut, että haluaisi antaa minulle piiskaa. Itse en ole ajatukselle lämmennyt lähinnä kai siksi, etten oikein tiedä, kuinka koko ehdotukseen suhtautuisin. Aihetta selkäsaunalle kyllä olisi sen nyt tiedän itsekkin.
Voi juku. Mun mies ei halua "lyödä naista" joten on ollut vaikeet saada ymmärtämään että piiskaaminen on eroottista ja sitä ei tarvitse tehdä usein eikä varsinkaan kovaa. Onneksi on suostunut, ja aina silloin tällöin saan miehen polvien päällä pakarat punaiseksi ja sen jälkeen seksi on taivaallista. Tämä on aina kiihottanut fantasiatasolla ja nyt myös koettuna.
 
vierailija
Minä annoin pari viikkoa sitten remmiä vaimolle. Oli nalkuttanut ja rähjännyt jo pitkään ilman minkäänlaista ymmärrettävää aihetta ja kun tarpeeksi monta kertaa illalla oli tullut oven rakoon huutamaan ja paukuttamaan ovea yhä uudelleen ja uudelleen, niin minulla kiehahti yli ja seurasin vaimoa makuuhuoneeseen ottaen samlla vyöni irti. Painoin hänet mahalleen sängyn pohjalle ja pidin toisella kädellä häntä paikallaan yläselästä, alkaen sitten läiskiä pyllylle kymmenkunta kertaa niin lujaa kuin pystyin.
Hän oli aivan ällikällä lyöty ja kun kysyin vieläkö rähjääminen jatkuu, hän ei vastannut mitään. Nukuin toisessa huoneessa ja kun aamulla tapasin hänet keittiössä hän oli mitä lempein ja herttaisin minua kohtaan. Tapahtumasta emme ole juuri puhuneet mitään, mutta jokin on selvästi mennyt parempaan suuntaan sen jälkeen.
 
vierailija
Joka vitsaa säästää, se naistaan vihaa.

Monessa parisuhteessa tuollaiset nalkuttamiset ja muut riidat eskaloituvat valitettavasti raa'aksi väkivallaksi ja ukolla napsahtaa ja se lyö naiselta nenän poskelle tai naisella napsahtaa ja mies saa valokuvakehyksen otsaansa. Kontrolloitu piiskaaminen ennen mitään napsahtamista on tuhat kertaa parempi keino.
 
vierailija
Minä annoin pari viikkoa sitten remmiä vaimolle. Oli nalkuttanut ja rähjännyt jo pitkään ilman minkäänlaista ymmärrettävää aihetta ja kun tarpeeksi monta kertaa illalla oli tullut oven rakoon huutamaan ja paukuttamaan ovea yhä uudelleen ja uudelleen, niin minulla kiehahti yli ja seurasin vaimoa makuuhuoneeseen ottaen samlla vyöni irti. Painoin hänet mahalleen sängyn pohjalle ja pidin toisella kädellä häntä paikallaan yläselästä, alkaen sitten läiskiä pyllylle kymmenkunta kertaa niin lujaa kuin pystyin.
Hän oli aivan ällikällä lyöty ja kun kysyin vieläkö rähjääminen jatkuu, hän ei vastannut mitään. Nukuin toisessa huoneessa ja kun aamulla tapasin hänet keittiössä hän oli mitä lempein ja herttaisin minua kohtaan. Tapahtumasta emme ole juuri puhuneet mitään, mutta jokin on selvästi mennyt parempaan suuntaan sen jälkeen.
Suosittelisin silti syömään ravintolassa pari vuotta..
 
vierailija
Minä annoin pari viikkoa sitten remmiä vaimolle. Oli nalkuttanut ja rähjännyt jo pitkään ilman minkäänlaista ymmärrettävää aihetta ja kun tarpeeksi monta kertaa illalla oli tullut oven rakoon huutamaan ja paukuttamaan ovea yhä uudelleen ja uudelleen, niin minulla kiehahti yli ja seurasin vaimoa makuuhuoneeseen ottaen samlla vyöni irti. Painoin hänet mahalleen sängyn pohjalle ja pidin toisella kädellä häntä paikallaan yläselästä, alkaen sitten läiskiä pyllylle kymmenkunta kertaa niin lujaa kuin pystyin.
Hän oli aivan ällikällä lyöty ja kun kysyin vieläkö rähjääminen jatkuu, hän ei vastannut mitään. Nukuin toisessa huoneessa ja kun aamulla tapasin hänet keittiössä hän oli mitä lempein ja herttaisin minua kohtaan. Tapahtumasta emme ole juuri puhuneet mitään, mutta jokin on selvästi mennyt parempaan suuntaan sen jälkeen.
Valehtele vähemmän.
 
vierailija
Hymyilytti kerran, kun naapuri tuli illalla pihatiellä vastaan vitsa paidan alla. Eipä ollut vaikea arvata, ketä varten se se oli..no ei ainakaan lapsia. Oli kuulemma iltakävelyllä...hameessa ja puukkarit jalassa
Vitsan hakeminen on Taajamissa joskus vaikeampaa kuin maalla uteliaat silmäparit valvovat meitä itse olen tuomut vitsan hameenalla tai Farkkujenlahkeessa putkikassi on hyvä siihen mahtuu pitempikinvitsa,useampia itse olen kymmenet kerrat tuonut hameen alla jännittänyt ettei vitsa ala näkyä helmanalta Hame,Pikkarit Pois Pyrstö Punaiseksi.
 

Yhteistyössä