Mies jäi just kiinni nololla tavalla :(

  • Viestiketjun aloittaja Neele
  • Ensimmäinen viesti
adv
Mä olin samanlainen kuin miehesi entisessä suhteessani. En tosin silloin kun aloimme olemaan yhdessä, silloin en olisi voinut kuvitellakaan miten sekopäiseksi vuosien saatossa muuttuisin. Tarpeeksi monta yötä kun mies oli menossa tullen vasta aamuvarhaisella kotiin alkoi muakin kiiinnostamaan miehen taskut ja lompakot, kännykän viesteistä puhumattakaan, varsinkin kun kännykkää varjeltiin lopussa kuin valtionsalaisuutta, ja se otettiin mukaan suihkuun ja laitettiin kiinni kun lähdettiin viikonloppuriennoille (''akku loppui'').

Ap:lle sanoisin että katso vaan ne meilit jos uskot sieltä jotain löytäväsi. Voi kyllä olla että yhteydenpito on tapahtunut vain puhelimitse jos ovat vaikkapa baarissa tavanneet. [/quote]

peesi! mulla jotain vastaavaa ja ne on ollu elämäni rankinpia aikoija.Mies saatto baarissa tavata jonkun,otti numeron ja alko viestittel,puhelimesta oli aina poistettu lokitiedot yms..kysin miksi poistaa ni vastaus oli et huvin vuoksi vaan.Kielsin poistamasta ja perustelin syyn. No mies siitä huolimatta siivos puhelintaan,tiesnhän jo siitä,poisti muka mua ärsyttääkseen kun epäilin.Sanoin et jos epäilen hän voi osoittaa mun olevan väärässä säilyttämällä lokitiedot.

No miehen metästysviikonlopun jälkeen ja oli oikeesti metällä,soitteli mulle ja jätkät oli mukana siel,mut mies oli tekstaillu neljän naisen kanssa samalla viikonlopulla,kun tuli metästysreissulta oli unohotanu poistaa lokin,viestejä ei ollut vaan lista nimistä joiden kanssa oli ollut yhteydessä.Pitkässä lokissa oli mm eräs naispuolinen tstävämme,joka oli tarjonnut mulle lapsemme hoiyoapujakin....Voitte uskoa et mun maailma romahti täysin sillä hetkellä,tiesin jotain mut en tienny et miehen pelit oli noin räikeetä.

kerran illalla miehen puhelimeen joka on viestien osalta äänettömällä tuli takasin miehen lähettämä viesti eräälle naiselle näin kun puhelimeen sytty valot,luin viestin:lähetys epäonnistunut: "oletko muutes single?" tämmösen mies oli lähettänyt jollekkin....

se on hurjaa mitä toisen seläntakan voi touhuta.Mies ei ollut mennyt kenenkään kanssa sänkyyn ja usko näin,mutta oman huononitsetuntonsa takia piti pitää peliä yllä. Olemme edelleen yhdessä,mies on ollut hyvä mies ja asiaa on puitu erittäin monesti.Puhelimesta ei poistu enää mitään,hänelle ei tule viestejä,hän ei tee enää niin.Hän tietää että jos tekee hän menettää mut.Hänen tarkoituksesa ei ollut mua vaihtaa eikä sänkyyn mennä näiden kanssa,sen tiedän 100 varmaksi siksi jatkoin,mutta unhotaa en voi koskaan.Onneksi mies on muutenkin "aikuistunut" .

En koskaan luota enää täysin ja sinisilmäisesti keneenkään. [/quote]

Tää on ihan kun mun yhden kaverin stoori! :(
Pettämistä ei ollut, viestittelyä vain... siis ihan oikeesti. Mutta luottamus meni joksikin aikaa.
Harrastuksena ei tosin ollut metsästys.
 
mimmi
Alkuperäinen kirjoittaja adv:
Mä olin samanlainen kuin miehesi entisessä suhteessani. En tosin silloin kun aloimme olemaan yhdessä, silloin en olisi voinut kuvitellakaan miten sekopäiseksi vuosien saatossa muuttuisin. Tarpeeksi monta yötä kun mies oli menossa tullen vasta aamuvarhaisella kotiin alkoi muakin kiiinnostamaan miehen taskut ja lompakot, kännykän viesteistä puhumattakaan, varsinkin kun kännykkää varjeltiin lopussa kuin valtionsalaisuutta, ja se otettiin mukaan suihkuun ja laitettiin kiinni kun lähdettiin viikonloppuriennoille (''akku loppui'').

Ap:lle sanoisin että katso vaan ne meilit jos uskot sieltä jotain löytäväsi. Voi kyllä olla että yhteydenpito on tapahtunut vain puhelimitse jos ovat vaikkapa baarissa tavanneet.
peesi! mulla jotain vastaavaa ja ne on ollu elämäni rankinpia aikoija.Mies saatto baarissa tavata jonkun,otti numeron ja alko viestittel,puhelimesta oli aina poistettu lokitiedot yms..kysin miksi poistaa ni vastaus oli et huvin vuoksi vaan.Kielsin poistamasta ja perustelin syyn. No mies siitä huolimatta siivos puhelintaan,tiesnhän jo siitä,poisti muka mua ärsyttääkseen kun epäilin.Sanoin et jos epäilen hän voi osoittaa mun olevan väärässä säilyttämällä lokitiedot.

No miehen metästysviikonlopun jälkeen ja oli oikeesti metällä,soitteli mulle ja jätkät oli mukana siel,mut mies oli tekstaillu neljän naisen kanssa samalla viikonlopulla,kun tuli metästysreissulta oli unohotanu poistaa lokin,viestejä ei ollut vaan lista nimistä joiden kanssa oli ollut yhteydessä.Pitkässä lokissa oli mm eräs naispuolinen tstävämme,joka oli tarjonnut mulle lapsemme hoiyoapujakin....Voitte uskoa et mun maailma romahti täysin sillä hetkellä,tiesin jotain mut en tienny et miehen pelit oli noin räikeetä.

kerran illalla miehen puhelimeen joka on viestien osalta äänettömällä tuli takasin miehen lähettämä viesti eräälle naiselle näin kun puhelimeen sytty valot,luin viestin:lähetys epäonnistunut: "oletko muutes single?" tämmösen mies oli lähettänyt jollekkin....

se on hurjaa mitä toisen seläntakan voi touhuta.Mies ei ollut mennyt kenenkään kanssa sänkyyn ja usko näin,mutta oman huononitsetuntonsa takia piti pitää peliä yllä. Olemme edelleen yhdessä,mies on ollut hyvä mies ja asiaa on puitu erittäin monesti.Puhelimesta ei poistu enää mitään,hänelle ei tule viestejä,hän ei tee enää niin.Hän tietää että jos tekee hän menettää mut.Hänen tarkoituksesa ei ollut mua vaihtaa eikä sänkyyn mennä näiden kanssa,sen tiedän 100 varmaksi siksi jatkoin,mutta unhotaa en voi koskaan.Onneksi mies on muutenkin "aikuistunut" .

En koskaan luota enää täysin ja sinisilmäisesti keneenkään. [/quote]

Tää on ihan kun mun yhden kaverin stoori! :(
Pettämistä ei ollut, viestittelyä vain... siis ihan oikeesti. Mutta luottamus meni joksikin aikaa.
Harrastuksena ei tosin ollut metsästys.[/quote]

Anteeksi et linkitän näin pitkän,mut uskon et tää on myös aika yleistä....että varsinaista fyysistäpuolta ei ole. Joskus ite kun olin sinkku viestittelin yhen jos toisenkin miehen kanssa ( en usko et oli varattuja ) mut ei johtanu ikinä seksiin... joten kyllä uskon miestäni tässä ja tunnen hänet mihin vetää rajoja,olen jutellut myös erään naisen kanssa kenen kanssa hän viestetteli ja uskon myös sitä naista...
 
mantelisuklaa
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Mä en ymmärrä miten tää voi olla provo?
Tällästä sattuu paremmissakin piireissä, monet ei vaan sitä tiedä :whistle:
Ja vaikka oliskin provo, niin silti tätä tapahtuu oikeasti ja paljon! Itsekin valitettavasti mm. lukeudun näihin petettyihin ( pettäjä vaan on nykyään ex ) ja katsellut sivusta, kuinka montaa muutakin naista "pissitetään" 6-0... :(.
 
blondi
Kyllä tällaista tapahtuu ihan tosielämässä.
Mulla oli aikanaan suhde varattuun mieheen ja kun hän kävi mun luona, sanoi vaimolleen menevänsä pelaamaan tennistä tai lätkää.
Ja viestiteltiin niinä päivinä kun ei nähty, silloin kun mies oli töissä. Oli sovittu että iltaisin ja viikonloppuisin en tekstaa paitsi jos mies ilmoitti että nyt voi tekstata kun vaimo on pois.
 
vieras
sanoo sun tytärpuolta kaunottareksi...just... porvoo.
mitä ihmettä? miks ei sanoisi? kyllä meidänkin neiti on isälleen kaunotar, prinsessa, kulta, kulta pieni jne. hemmottelunimiä piisaa ja niitä viljenee maileissa, puheessa ja tekstareissa
 
Tanja
Alkuperäinen kirjoittaja Mimmi:
Alkuperäinen kirjoittaja petetty:
Alkuperäinen kirjoittaja valkoiset sukat:
Itsellä mustasukkainen mies, joka kyttää, vakoilee, tonkii taskuja, kuulustelee, kehittää mulle suhteita milloin kenenkin kanssa....en jaksa ottaa enää ollenkaan vakavasti hänen mustasukkaisuuttaan, koska ei ole mitään mistä olla mustasukkainen. Mutta eihän hänelle tämä merkitse mitään, aivan varmasti jossain on joku, kenen kanssa vehtaan....
joskus tekisi mieli vehdatakin, että olis KERRANKIN aihetta epäilyyn...
Mä olin samanlainen kuin miehesi entisessä suhteessani. En tosin silloin kun aloimme olemaan yhdessä, silloin en olisi voinut kuvitellakaan miten sekopäiseksi vuosien saatossa muuttuisin. Tarpeeksi monta yötä kun mies oli menossa tullen vasta aamuvarhaisella kotiin alkoi muakin kiiinnostamaan miehen taskut ja lompakot, kännykän viesteistä puhumattakaan, varsinkin kun kännykkää varjeltiin lopussa kuin valtionsalaisuutta, ja se otettiin mukaan suihkuun ja laitettiin kiinni kun lähdettiin viikonloppuriennoille (''akku loppui'').

Ap:lle sanoisin että katso vaan ne meilit jos uskot sieltä jotain löytäväsi. Voi kyllä olla että yhteydenpito on tapahtunut vain puhelimitse jos ovat vaikkapa baarissa tavanneet.
peesi! mulla jotain vastaavaa ja ne on ollu elämäni rankinpia aikoija.Mies saatto baarissa tavata jonkun,otti numeron ja alko viestittel,puhelimesta oli aina poistettu lokitiedot yms..kysin miksi poistaa ni vastaus oli et huvin vuoksi vaan.Kielsin poistamasta ja perustelin syyn. No mies siitä huolimatta siivos puhelintaan,tiesnhän jo siitä,poisti muka mua ärsyttääkseen kun epäilin.Sanoin et jos epäilen hän voi osoittaa mun olevan väärässä säilyttämällä lokitiedot.

No miehen metästysviikonlopun jälkeen ja oli oikeesti metällä,soitteli mulle ja jätkät oli mukana siel,mut mies oli tekstaillu neljän naisen kanssa samalla viikonlopulla,kun tuli metästysreissulta oli unohotanu poistaa lokin,viestejä ei ollut vaan lista nimistä joiden kanssa oli ollut yhteydessä.Pitkässä lokissa oli mm eräs naispuolinen tstävämme,joka oli tarjonnut mulle lapsemme hoiyoapujakin....Voitte uskoa et mun maailma romahti täysin sillä hetkellä,tiesin jotain mut en tienny et miehen pelit oli noin räikeetä.

kerran illalla miehen puhelimeen joka on viestien osalta äänettömällä tuli takasin miehen lähettämä viesti eräälle naiselle näin kun puhelimeen sytty valot,luin viestin:lähetys epäonnistunut: "oletko muutes single?" tämmösen mies oli lähettänyt jollekkin....

se on hurjaa mitä toisen seläntakan voi touhuta.Mies ei ollut mennyt kenenkään kanssa sänkyyn ja usko näin,mutta oman huononitsetuntonsa takia piti pitää peliä yllä. Olemme edelleen yhdessä,mies on ollut hyvä mies ja asiaa on puitu erittäin monesti.Puhelimesta ei poistu enää mitään,hänelle ei tule viestejä,hän ei tee enää niin.Hän tietää että jos tekee hän menettää mut.Hänen tarkoituksesa ei ollut mua vaihtaa eikä sänkyyn mennä näiden kanssa,sen tiedän 100 varmaksi siksi jatkoin,mutta unhotaa en voi koskaan.Onneksi mies on muutenkin "aikuistunut" .

En koskaan luota enää täysin ja sinisilmäisesti keneenkään.
Miksi? Siis jäi? (kamalan ahdistavalta kuullostaa... itse en jäisi vaan valitsisin ne muut...)
 
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:
Alkuperäinen kirjoittaja seuraaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Hoitsukka:
Mä merkkaan myös B)
miten merkataan?
Sulla pitää rekisteröityä käyttäjäksi, mustana voit sit ketjuun kirjoittamalla merkata ketjun jotta löydät sen myöhemmin. Huvittaa kun täällä harmaat aina "fiksuina" merkkailee =)
Kyllähän se harmaanakin sivuhistoriasta näkyy, et missä on käynyt.
 
sivusta
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:
Alkuperäinen kirjoittaja seuraaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Hoitsukka:
Mä merkkaan myös B)
miten merkataan?
Sulla pitää rekisteröityä käyttäjäksi, mustana voit sit ketjuun kirjoittamalla merkata ketjun jotta löydät sen myöhemmin. Huvittaa kun täällä harmaat aina "fiksuina" merkkailee =)
Kyllähän se harmaanakin sivuhistoriasta näkyy, et missä on käynyt.
Juu mut vähän vaikeamman kautta vaan, ja yllättävän harva naisihminen ees näkyy tietävän et tietokoneessa ees on mitään sivuhistoriaa =)
 
mimmi


En koskaan luota enää täysin ja sinisilmäisesti keneenkään. [/quote]

Miksi? Siis jäi? (kamalan ahdistavalta kuullostaa... itse en jäisi vaan valitsisin ne muut...)
[/quote]

hmm mitä tarkoitat ????
 
niih
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:
Alkuperäinen kirjoittaja seuraaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Hoitsukka:
Mä merkkaan myös B)
miten merkataan?
Sulla pitää rekisteröityä käyttäjäksi, mustana voit sit ketjuun kirjoittamalla merkata ketjun jotta löydät sen myöhemmin. Huvittaa kun täällä harmaat aina "fiksuina" merkkailee =)
Kyllähän se harmaanakin sivuhistoriasta näkyy, et missä on käynyt.
Ja voi lisätä keskusteluketjun kirjanmerkkeihin ;)
 
Kraatari
Viestintäsalaisuuden rikkominen (=mailien lukeminen) on rikos, pettäminen ei ole.

Ei se tietenkään oikeuta miehesi tekoa, mutta sinä voit joutua rikosoikeudelliseen vastuuseen omista salapoliisileikeistäsi.

Ikäväähän tuo on, mutta ehkä liika yksityiskohtien tietäminen ei edes helpota oloasi. Ensijärkytys on tietenkin paha juttu, mutta koeta silti hillitä itsesi. Kun mies tulee kotiin (jos nyt heti uskaltautuu kotiin), voit tietysti pyytää selitystäkin, mutta jos saat vastaasi vain jotakin uskomatonta skeidaa, ei varmaankaan kannata jäädä sitä vatvomaan.

Tarvinnet vähän omaa aikaa ensiksi, että saat selvitellä päätäsi ja miettiä asiaa.

Voimia!
 

Yhteistyössä