Mies jäi just kiinni nololla tavalla :(

  • Viestiketjun aloittaja Neele
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Meidän perheessä tämä luottamus on korvattu todellisuuden tajulla. menköön ukko baarireissuillensa jne halutessaan. Mä en sitä virhettä tee että sinisilmäisesti luottaisin.

Ehei, vaan mä olen vuosien aikana psyykannu itteni niin et eipä enää tunnu missään jos pettää ja joudun nakkaan sen sit pihalle. :whistle:
Surullista tämäkin.


Ap:lle :hug:
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
Meidän perheessä tämä luottamus on korvattu todellisuuden tajulla. menköön ukko baarireissuillensa jne halutessaan. Mä en sitä virhettä tee että sinisilmäisesti luottaisin.

Ehei, vaan mä olen vuosien aikana psyykannu itteni niin et eipä enää tunnu missään jos pettää ja joudun nakkaan sen sit pihalle. :whistle:
Mutta onko tuo hyvä parisuhde? Et kuulosta kovin onnelliselta. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi noin huonossa suhteessa kun luottamusta ei ole, tuskin teillä on rakkauttakaan, siltä kuulostaa. Mieluummin olisin yksin kuin suhteessa josta puhut. Tosi surulliselta elämätlä ja kodilta kuulostaa. Jos ainoa vaihtoehto on ero, niin olisin jo eronnut.

AP:lle tsemppiä ja halauksia!
 
VOIMIA!
Neele, elät nyt ihan vaikeimpia päiviä ja niitä on tulossa vielä lisää. Mutta kun tästä selviät, kiität myöhemmin itseäsi että olit vahva. Mies joka pettää ja saa anteeksi... Se ei valitettavasti opi vaan tekee sen taas, vaikka vasta vuosien päästä. Voimia paljon sulle!
 
justjoo..
Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:
Jos teille kävisi näin, niin olisiko ensi reaktio pohtia asiaa netissä? ELi tulee mieleen asian todenperäisyys. Jos totta, niin suuren suuret pahoittelut. Ei ole kyse yhdestä pienestä "vahingosta", vaan suhteesta, jota ei olisi helppo antaa anteeksi.
No, rehellisesti sanottuna, jos yksin olisin kotona ja mieheni tekisi noin ja sattuisin olemaan koneella, niin voisi olla että vihapäissäni siitä tänne kirjottaisinkin!! Eli hyvinkin voi olla todellinen tilanne. Mitäpä tuo Ap olisi tilanteessa sitten voinut tai mitä hänen olisi pitänyt tehdä?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KullanMurutx4:
Alkuperäinen kirjoittaja Neele:
Alkuperäinen kirjoittaja ööh?:
Ja se löi sulle luurin korvaan kaiken päälle?
Niin,mitä epäselvää??Ei siis halunnut vastata,liekö tajusi mokansa samantien!
melkein heti tuli viesti perään ettei voi vastata,nyt hälyttää kyllä mutta varmaan äänettömällä puhelin jotta saa naimarauhan,VITTU!!!
olipa tyhymä mies,ensinnäkin ois antanu sen puhelimen soida ja keksiny sitte syyn sille miks ei vastaa.
mua ärsyttää suunnattomasti ihmiset jotka katkasee kun puhelin soi,jos ei voi vastata ni antas vaikka puhelimen soida sitte,ite sitä jää ainaki monesti miettii et katkesko se vahingossa vai mitä hä :/ |O
Joo mut jos se on ollut just painamassa sitä rakastajaansa niin saattaa vähän erektio herpaantua kun vaimo soittaa... :( Niin pakko laittaa luuria korvaan.
 
Kyl mä voisin hyvinkin tänne purkaa harmaana tuommosen tilanteen ja pahan oloni, siten ei mun mielestä yhtään kuulosta siltä, etteikö vois olla tottakin. Mut voimia ap:lle! Tuuhan kertoon miten asiat edistyy kuha jaksat :hug:
 
&
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Alkuperäinen kirjoittaja !:
Miksei se ap nyt tule kertomaan kuulumisia? Vai oliko tää sittenkin provoa?
AP:lla saattaa olla nyt vähän muutakin miettimistä kuin palstan päivittäminen...
Näin uskon minäkin, ei ehkä tällä hetkellä ole 2+ mammojen tiedonjano ensimmäisenä mielessä, ap tulee kun joutaa/muistaa..
TAi sitten ap on ukkonsa kanssa sopinut ja jatkaa elämäänsä niinkö ennen!?
 
Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja Ooo:
Jos teille kävisi näin, niin olisiko ensi reaktio pohtia asiaa netissä? ELi tulee mieleen asian todenperäisyys. Jos totta, niin suuren suuret pahoittelut. Ei ole kyse yhdestä pienestä "vahingosta", vaan suhteesta, jota ei olisi helppo antaa anteeksi.
No mulla tulisi. En ensi alkuun haluaisi puhua asiasta kenellekkään ystävällekkään, todennäköisesti vuodattaisin täällä asiat...
 
Olipa luettavaa... olen siis ihan ap neele, meidän uimahallin vieressä on urheilukenttä jne...

Yö meni itkiessä,miettiessä ja murehtiessa. Mies yritti soittaa puoleen yöhön asti,lähetteli anteeksi pyyntöjä, vannoi tekevänsä mitä tahansa käsken jos saa tulla kotiin...
Olin jo lähellä antaa sen tulla kotiin :'(

Nyt äitini on täällä mun seurana, olen tarvinnut kuuntelijaa ja ihmistä joka puhuisi mulle järkeä. Äitini oli kyllä sitä mieltä että voisin EHKÄ antaa miehelle toisen tilaisuuden,ehkä!!!

Mies on kai kotonaan siis vanhempiensa luona yötä,tai voihan se olla sielä naisenkin luona,mistäs minä tiedän?

Ajatukset edelleen sekaisin...
 
Rouva
:hug: sulle, Neele!

Muista, että kukaan ei ansaitse tulla petetyksi, sanoi täällä jotkut muut mitä hyvänsä. Ja ikävä kyllä tuo "kerran pettää ja saa anteeksi, pettää toisenkin kerran" -ilmiö taitaa olla totisinta totta.

Mieti, voitko elää parisuhteessa, jossa et ehkä koskaan voisi luottaa toiseen, saisit aina odottaa, että milloin taas mies pettää?
 
Neele; Pidä nyt ainakin totuus kuitenkin mielessäsi. Näillä on tapana yrittää sanoa ihan kaikki mikä vaan saisi sinut ottamaan takaisin, kieltää ja vähätellä koko juttua. Mikä edes on totuus? Se ainakin että mies tosiaan valehteli sinulle ummet ja lammet, mitä se kertoo sinun kunnioittamisesta?
 
psjätäse
NO HUHHHHHHHHHHUH! Levittele sen kamppeet pihalle! Uita sen tekniikanmaailmat kuralätäkössä! Urinoi hänen lempikaukosäätimen päälle ja soita vielä lopuksi poliisit koska onhan hän väkivaltainenkin!
 
mää
mee sinne uimahallille,heti,koita etsiä äijä käsiisi.on todiste oliko se siel vai ei,kun se sitten tulee kotiin ja selittää miten oli lämmintä vettä siel jne jne.voit paukasta 2 asiaa sen naamalle.. ei ollukkaan uimahallis,ja sen viestin ;) kuinka selittää sitte ;)
 
Haluaisin saada jostain vastauksia millainen ja kuinka pitkä suhde näillä kahdella on ollut,mieheltä ei vastauksia heru joten olen todella lähellä aikomuksena soittaa tuolle tutulle naiselle ( entisiä koulukavereitani ) ja kysellä hieman faktoja häneltä... olenko typerä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja psjätäse:
NO HUHHHHHHHHHHUH! Levittele sen kamppeet pihalle! Uita sen tekniikanmaailmat kuralätäkössä! Urinoi hänen lempikaukosäätimen päälle ja soita vielä lopuksi poliisit koska onhan hän väkivaltainenkin!
Ei ole väkivaltainen,en ole sanonut niin
 

Yhteistyössä