Mies jäi just kiinni nololla tavalla :(

  • Viestiketjun aloittaja Neele
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Neele:
Nyt äitini on täällä mun seurana, olen tarvinnut kuuntelijaa ja ihmistä joka puhuisi mulle järkeä. Äitini oli kyllä sitä mieltä että voisin EHKÄ antaa miehelle toisen tilaisuuden,ehkä!!!
Kuuntele äitiäsi, hän puhuu viisaita. Hyvästä miehestä voi olla paljonkin hyötyä ja iloa vaikka ei aina osaisikaan olla ihastumatta satunnaisiin kaunottariin.
 
milla
Alkuperäinen kirjoittaja Neele:
Haluaisin saada jostain vastauksia millainen ja kuinka pitkä suhde näillä kahdella on ollut,mieheltä ei vastauksia heru joten olen todella lähellä aikomuksena soittaa tuolle tutulle naiselle ( entisiä koulukavereitani ) ja kysellä hieman faktoja häneltä... olenko typerä?
No et ole typerä ja ansaitset todellakin vastaukset kysymyksiisi.
Itse soittaisin sille naikkoselle.
 
Rötväles
Alkuperäinen kirjoittaja Neele:
Haluaisin saada jostain vastauksia millainen ja kuinka pitkä suhde näillä kahdella on ollut,mieheltä ei vastauksia heru joten olen todella lähellä aikomuksena soittaa tuolle tutulle naiselle ( entisiä koulukavereitani ) ja kysellä hieman faktoja häneltä... olenko typerä?
Anna mennä vain (ja muista raportoida meillekin :D )

Huijaa eka vähän että tiedät muka suhteen jatkuneen kauemman kuin viikon että saat todellisen vastauksen.
 
neelelle
Ota asioista selvää ihan itsesi takia. Et voi jäädä arvailujen tai tunteidesi varaan, menee siinä pää sekaisin vahvemmaltakin. FAKTAA kehiin! Kaiva tieto esille mistä tahansa.
 
re
Alkuperäinen kirjoittaja Neele:
Haluaisin saada jostain vastauksia millainen ja kuinka pitkä suhde näillä kahdella on ollut,mieheltä ei vastauksia heru joten olen todella lähellä aikomuksena soittaa tuolle tutulle naiselle ( entisiä koulukavereitani ) ja kysellä hieman faktoja häneltä... olenko typerä?
Kyllä soittaisin ei ole typerää? Kyllä sen naisenkin pitää ottaa vastuu!!!! Nii makaa kuin petaa:)
 
aa
Alkuperäinen kirjoittaja valkoiset sukat:
Itsellä mustasukkainen mies, joka kyttää, vakoilee, tonkii taskuja, kuulustelee, kehittää mulle suhteita milloin kenenkin kanssa....en jaksa ottaa enää ollenkaan vakavasti hänen mustasukkaisuuttaan, koska ei ole mitään mistä olla mustasukkainen. Mutta eihän hänelle tämä merkitse mitään, aivan varmasti jossain on joku, kenen kanssa vehtaan....
joskus tekisi mieli vehdatakin, että olis KERRANKIN aihetta epäilyyn...

Ja miten tällaisessa suhteessa jaksaa? NO HYVIN, kun pistää huumoriksi kaiken...jos tosissaan ottaisi toisen kohtaukset ja draamat, niin järki olisi mennyt jo aikaa sitten...
sun ukkos pettää sua aivan taatusti... mitä itte tekee,epäilee toisenkin tekevän ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neele:
Haluaisin saada jostain vastauksia millainen ja kuinka pitkä suhde näillä kahdella on ollut,mieheltä ei vastauksia heru joten olen todella lähellä aikomuksena soittaa tuolle tutulle naiselle ( entisiä koulukavereitani ) ja kysellä hieman faktoja häneltä... olenko typerä?
Tieto lisää tuskaa, ja ootko varma, että se nainen antais sulle totuuenmukaisia faktoja?

:attn: :attn: :attn: :attn:
 
vieras
Vaadi mieheltä eritelty puhelinlasku mistä näkyy puhelinnumerot mihin on soittanut/tekstaillut, niin pitkälle että näet mistä alkaen ovat viestitelleet... vaihtoehtona, että jos totuus ei löydy niin kotiin ei ole palaamista.
 
Rötväles
Niin ja totta kai otat sen takaisin. Olet ilmeisesti kotona lapsen kanssa ja mies töissä. Huijaat siltä rahaa itelles säästöön, ostelet kodin tarvikkeita salaa kaikkea mitä nyt omaan kämppään voisi tarvita. Seksiä et todellakaan anna jos et nyt sitten itse tosissaan halua. Olet vittumainen. Sitten heität pihalle tai lähdet itse.
Näin mä tekisin.
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Neele:
Haluaisin saada jostain vastauksia millainen ja kuinka pitkä suhde näillä kahdella on ollut,mieheltä ei vastauksia heru joten olen todella lähellä aikomuksena soittaa tuolle tutulle naiselle ( entisiä koulukavereitani ) ja kysellä hieman faktoja häneltä... olenko typerä?
Otat ja menet käymään sen eukon luona! Jos soitat sille, niin kun kiperiä kysymyksiä esität, niin se lyö sulle luurin korvaan!!
 
re
Alkuperäinen kirjoittaja re:
Alkuperäinen kirjoittaja Neele:
Haluaisin saada jostain vastauksia millainen ja kuinka pitkä suhde näillä kahdella on ollut,mieheltä ei vastauksia heru joten olen todella lähellä aikomuksena soittaa tuolle tutulle naiselle ( entisiä koulukavereitani ) ja kysellä hieman faktoja häneltä... olenko typerä?
Kyllä soittaisin ei ole typerää? Kyllä sen naisenkin pitää ottaa vastuu!!!! Nii makaa kuin petaa:)
Ja vielä lisäys ja sori tuo otsikko:) voihan olla, että miehes on sille naisella jo kertonut ja naikkoselta ei tietoa heru. Kannatan kuitenkin yhteydenottoa.
 
äiti kengu
No en kyllä ymmärrä miksi pitäis harkita edes takas ottoo,jos ei tiedä faktoja.
Eli jos on ollut pitkäaikainen sivusuhde yms....
Faktaa on,että on pettänyt.
Tavalla tai toisella totuus esiin.
Miehellä tarvis olla sen verran munaa ja sanoo miten asiat on,jos muka haluaa saada anteeksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neele:
Haluaisin saada jostain vastauksia millainen ja kuinka pitkä suhde näillä kahdella on ollut,mieheltä ei vastauksia heru joten olen todella lähellä aikomuksena soittaa tuolle tutulle naiselle ( entisiä koulukavereitani ) ja kysellä hieman faktoja häneltä... olenko typerä?
Niin koska kertomalla hän myöntäisi kaiken. Jos miehelläsi olisi munat ja aito halu saada suhteenne toimimaan hän kyllä kertoisi sinulle kaiken. Jos nyt jatkaisitte suhdetta, et todennäköisesti koskaan saisi tietää totuutta. Sen kanssa on aika pirun vaikea elää, kokemuksen syvällä rintaäänellä. Mutta eipä silti, minulta ei mies koskaan synninpäästöä näin ollen asian tiimoilta ole saanutkaan.
 
Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja Neele:
Haluaisin saada jostain vastauksia millainen ja kuinka pitkä suhde näillä kahdella on ollut,mieheltä ei vastauksia heru joten olen todella lähellä aikomuksena soittaa tuolle tutulle naiselle ( entisiä koulukavereitani ) ja kysellä hieman faktoja häneltä... olenko typerä?
Soita vaan, jos susta tuntuu, että pysyt kasassa puhelun ajan. Tai soita, vaikket pysyisikään, saisipahan tuo horotsukin vähän ajattelemisen aihetta ja ehkä seuraavalla kerralla miettii kaksi kertaa, ennen kuin panee varattuja miehiä.
 
minä
Eihän se toinen nainen välttämättä vastaa ollenkaan... Ap:n mies on todennäkösesti ollut siihen yhteydessä ja kertonut kiinni jäämisestä. Tuskin on kuitenkaan siellä yötä ollut! Jos on siis yritellyt soittaa ym. Paljon voimia ap:lle. Luottamushan tuossa menee...
 
akka
Mä en milloinkaan alentuisi soittemaan äijän panojen perään,en ikinä.
Jos ei äijältä totuus irtoa niin lähtö tulis välittömästi.
Jos mies olis edes vilpittömästi pahoillaan se kertois koko totuuden.Jos vieläkään nei saa suutansa asiasta auki ni joutaa mennä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Neele:
Haluaisin saada jostain vastauksia millainen ja kuinka pitkä suhde näillä kahdella on ollut,mieheltä ei vastauksia heru joten olen todella lähellä aikomuksena soittaa tuolle tutulle naiselle ( entisiä koulukavereitani ) ja kysellä hieman faktoja häneltä... olenko typerä?
Tieto lisää tuskaa, ja ootko varma, että se nainen antais sulle totuuenmukaisia faktoja?

:attn: :attn: :attn: :attn:
:attn: :attn: :attn:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
mee sinne uimahallille,heti,koita etsiä äijä käsiisi.on todiste oliko se siel vai ei,kun se sitten tulee kotiin ja selittää miten oli lämmintä vettä siel jne jne.voit paukasta 2 asiaa sen naamalle.. ei ollukkaan uimahallis,ja sen viestin ;) kuinka selittää sitte ;)
Ja sinä olet tippunut kyydistä jo ajat sitten, ihan jälkijunassa olet.
 
anne
hei neele. löysin tämän ketjun tänään ja tämä päivä meni tämän lukemiseen. olen itse kahden pienen lapsen kotiäiti ja monesti miettinyt mitä tekisin jos mieheni jäisi pettämisestä kiinni. yksi kännihairahdus varmasti saataisiin selvitettyä. eroaminen ei ole niin helppoa kun on yhteisiä lapsia joiden oarasta täytyy ajatella, mutta jos tilanne olisi sama kuin sinulla eli miehellä olisi suhde toisen kanssa, olisi asia vaikeampi. juttele vielä miehellesi ja kysy rakastaako toista naista. kysy miksi teki mitä teki. tuore isyys ja vauvavuoden raskausko sai miehen sekoomaan vai mistä kyse. käske miehen olemaan täysin rehellinen, se on ainut keino jolla voitte asiaa purkaa. voit pyytää miestä odottamaan ja jos tosiaan halua elämänsä sun kanssa elää niin on valmis odottamaan että olet valmis aloittamaan alusta. tee lopullinen päätös ajan kanssa ettet joudu katumaan. en tiedä voisinko itse antaa koska tuollaista anteeksi. ainut positiivinen asia on että lapsenne on niin pieni, jos nyt eroatte ei lapsi koskaan muista aikaa kun elitte yhdessä, eikä osaa sitä kaivata.

toivon sulle kovasti voimia jatkaa eteen päin ja voimia päätöksen tekoon. mikään ei oikeuta miehesi tekoa, mutta ehkä se on mahdollista antaa anteeksi jos mies todella katuu ja rakastaa vain sinua. hali sulle neele :hug:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vaadi mieheltä eritelty puhelinlasku mistä näkyy puhelinnumerot mihin on soittanut/tekstaillut, niin pitkälle että näet mistä alkaen ovat viestitelleet... vaihtoehtona, että jos totuus ei löydy niin kotiin ei ole palaamista.
nostan tätä! Takuulla puolueeton todistus!
 

Yhteistyössä