Mies pikkujouluissa.. Pitäskö munkin nyt sit inistä ja vänistä..

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
jepjeje
munkin mies pikkujouluissa, mä olen kans menossa juhlimaan kavereiden kans, eiköhän me sitten aamuyöstä treffata tuolla makkarissa, tai aamulla viimeistään :)

lapset mummulassa :)

ja ennenkuin joku alkaa saarnaamaan niin käyn noin 3kertaa vuoteen viiihteellä, mies käy hiukan enemmän, mutta keskivertoa vähemmän kuitenkin!
 
munkin mies pikkujouluissa, mä olen kans menossa juhlimaan kavereiden kans, eiköhän me sitten aamuyöstä treffata tuolla makkarissa, tai aamulla viimeistään :)

lapset mummulassa :)

ja ennenkuin joku alkaa saarnaamaan niin käyn noin 3kertaa vuoteen viiihteellä, mies käy hiukan enemmän, mutta keskivertoa vähemmän kuitenkin!
*Pitää saarnan*:
Mitäs hemmetin peliä se tuo tuollainen on?
Kyllä minusta terveen aikuisen on hyvä käydä tuulettumassa helkutin paljon useammin kuin vain kolmesti vuodessa. Häpeäisit!
;)
 
jepjeje
*Pitää saarnan*:
Mitäs hemmetin peliä se tuo tuollainen on?
Kyllä minusta terveen aikuisen on hyvä käydä tuulettumassa helkutin paljon useammin kuin vain kolmesti vuodessa. Häpeäisit!
;)
olen samaa mieltä, mun vuorotyöni vaan ei mahdollista sitä, olen aika paljon viikonloppuja työvuoroissa, joten vapaat viikonloput meneekin useimmite perheen kanssa yhteisiin hetkiin, nyt ajattelin olla pahis ja mennä välillä ilman perhettä :D
 
olen samaa mieltä, mun vuorotyöni vaan ei mahdollista sitä, olen aika paljon viikonloppuja työvuoroissa, joten vapaat viikonloput meneekin useimmite perheen kanssa yhteisiin hetkiin, nyt ajattelin olla pahis ja mennä välillä ilman perhettä :D
Mites ne meneekään (vähän muokaten) ne äitien syyllistämisketjut.
Jotenkin näin: Jos et olisi niin ahne niin vaihtaisit toisenlaiseen työhön ja sinulla olisi useammin vapaita viikonloppuja jolloin voisit käydä viihteellä eikä lastenne tarvitsisi kärsiä äidin kohtuuttomasta läsnäolosta näinä herkkinä vuosina, jolloin kiintymyssuhde muotoutuu jne.

PS: Pidä oikein hauska ilta.
Minä olen vähän kade. Voisi itsekin periaattessa mennä jonnekin virkistäytymään, mutta laiskottaa vietävästi eikä ole oikein hyvää ideaa/seuraa tälle illalle.
 
jepjeje
Mites ne meneekään (vähän muokaten) ne äitien syyllistämisketjut.
Jotenkin näin: Jos et olisi niin ahne niin vaihtaisit toisenlaiseen työhön ja sinulla olisi useammin vapaita viikonloppuja jolloin voisit käydä viihteellä eikä lastenne tarvitsisi kärsiä äidin kohtuuttomasta läsnäolosta näinä herkkinä vuosina, jolloin kiintymyssuhde muotoutuu jne.

PS: Pidä oikein hauska ilta.
Minä olen vähän kade. Voisi itsekin periaattessa mennä jonnekin virkistäytymään, mutta laiskottaa vietävästi eikä ole oikein hyvää ideaa/seuraa tälle illalle.
kiitos :)
 
[QUOTE="vieras";22639181]Mitenhän sairas ja pahasti kieroon kasvanut minä jo olen kun en oo kahteen vuoteen käyny missään :D[/QUOTE]

Tuo on kyllä jo äärimmäisen epäilyttävää.
Pitäiskö todeta jotenkin näin että : "Pitääkö niitä lapsia sitten väkisin vääntää, jos ei niiden synnyttyä enää jakseta mennä minnekään? Jätettäis tekemättä, ellei saada hommaa toimimaan!"

;)
 
"apuva"
Mun mies ei selvästikään rakasta mua enää. Se ns. pakotti mut pikkujouluihin, kun olin aikeissa jäädä kotiin kipeän pojan kanssa. Vaihtoi työvuoronkin :(. Halusi siis selvästikin päästä minusta eroon. Eikä soittanut perään. KERTAAKAAN :'(. Pani varmaan jotain isotissistä blondia täällä kotosalla, pitääkin ristikuulustella lapsia ja kysellä niiltä kävikö täällä ketään tätiä silloin. CSI-lampun kera voisin myös tutkia lakanat.

Pitänee myös ottaa kaikki hyöty irti pms-raivosta ja hiihtää miehen duunipaikalle saamaan itkupotkuraivari muutaman "senkin tunteeton sika!"- huudahduksen kera. Ajattelin siivota, mutta hyvää pms-olotilaa on turha tuhlata siihen. Voisin kruunata kaiken heittämällä sormukset päin miehen naamaa & ojentamalla teatraalisesti myös avioeropaperit sekä esitäytetyn asunnonhakulomakkeen. Kyllä, kuulostaa suunnitelmalta. Näin siis toimin.
Tiedän, että toi toinen osio on huumorilla heitetty, mutta voi helvetti että toi teksti kuullostaa niin täysin veljen vaimolta, että ei paremmasta väliä! Avioeropapereita se ei kai viä oo tyttäny, mutta toi asuntohakemus paperi on heitetty veljen nassuun useemmin kun kerran ja sormus on meinannu lentää naaman ssijaan ties mihin.. Hui sentään..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22642513:
Olipa huojentavaa lukea, amatööritkin alkaa oppia :D


Hyvä tytöt
Kyllä se tästä...
*päättänyt että ensi vuonna pikkujoulujen aikana mummelikin jo osaa*

Muuten; mä sain äsken mailia mieheni tämän viikon "tyttöystävältä". Kiitteli kovasti ukonlainasta. Lentonsa takaisin Italiaan lähtee illansuussa joten silloin palauttaa ukkelin minulle.
:D
 
IhanaValo
Huoh, mie taidan olla ihan toivoton.
Mies palas joskus kahen aikaan, tai no sillon se rojahti sänkyyn viereen. Heräsin ja kyselin vaan oliko ollu kivaa yms.
Nyt aamusta päätin että leivon sille. Eihän tän näin pitäs mennä??:headwall:
 
Kyllä se tästä...
*päättänyt että ensi vuonna pikkujoulujen aikana mummelikin jo osaa*

Muuten; mä sain äsken mailia mieheni tämän viikon "tyttöystävältä". Kiitteli kovasti ukonlainasta. Lentonsa takaisin Italiaan lähtee illansuussa joten silloin palauttaa ukkelin minulle.
:D
:D
mä voin kuvitella hoonolla soomella kirjoitetun meilin:

kiitos iihana miehe lainasta.
meillä on olu todella ihana viiko, oleme tutustunu toisiimme hyvin läheisesti.
toivotavasti saan kokea yhtä ihana viiko vielä uudestaan.
 
toisaalla pikkujouluissa
Kirjoittaja: Sienijalka (11.12.2010 20:02)
Otsikko: on nää pikkujoulut hurjaa touhua
jo kolmas pillu korkattu. Pikkujoulu/pillu vauhtia mennään tänä vuonna.

Nyt takas jouluruuan pariin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;22642556:
:D
mä voin kuvitella hoonolla soomella kirjoitetun meilin:

kiitos iihana miehe lainasta.
meillä on olu todella ihana viiko, oleme tutustunu toisiimme hyvin läheisesti.
toivotavasti saan kokea yhtä ihana viiko vielä uudestaan.
TUO olisi ollut parempi, mutta mokoma kirjoitti ihan asiallisen mailin enkuksi.
Tarjosi jopa Veronan kämppäänsä lainaksi kevättalvella jos saamme aikaiseksi lähteä ukon kanssa kaksin lomailemaan. (Menee itse kevättalveksi oman puolisonsa kanssa Wieniin)

Ja tuo viimeinenhän on tietenkin huonon omantunnon ilmaus, eikös?
*alkaa oppia?*

:LOL:
 

Yhteistyössä