Mies sanoi suoraan etten ole enää haluttava

  • Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="Ihmettelijä";24768420]Onko se "aivokääpiön", "idiootin", "urpon", "paskan", "ei minkään mr. europan", tai "typerän ja lapsellisen" merkki, jos ei vain pysty kiihottumaan toisesta?

Toki mies pystyisi asettelemaan sanansa kauniimmallakin tavalla, mutta ei mikään sanamuoto peitä karua totuutta. Sitä joko haluaa tai ei halua. Sukupuolinen halu ei ole järjellä päätettävä asia, eikä sen puute tee kenestäkään tyhmää. Halua ei pysty tuntemaan esimerkiksi kiitokseksi siitä, että toinen on synnyttänyt ja imettänyt kolme yhteistä jälkeläistä, vaikka muuten olisi kuinka kiitollinen asiasta. Ja jos toisella ei sitä halua ole, on myös kohtalaisen turhaa ja läpinäkyvää yrittää tehdä häntä mustasukkaiseksi, kuten tässä ketjussa neuvotaan.

Aloittajalle: jos koet liittonne ja miehesi edelleen säilyttämisen arvoisiksi, sen kipinän on löydyttävä jollakin keinolla. Seksitön liitto harvoin toimii pitkään.[/QUOTE]

Kyllä se haluaminen on ihan myös omasta itsestä kiinni.Ei se kumppani ole ainut, joka voi asialle jotain tehdä. Ei elämä mene niin, että aina voi tehdä mitä huvittaa kantamatta vastuuta aiempien valintojensa pysyvistä seurauksista. Suomeksi; on todellakin moraalitonta, epäkypsää ja tuomittavaa mennä naimisiin ja hankkia KOLME lasta ja sitten vaan kylmästi sanoa hyvästit parin raskausarven ja löysän nahan takia. Se ei ole jees. Niin ei kuulu toimia. Niin ei toimi, jos rakastaa toista. Rakastamalleen ihmiselle ei sanota suoraan jotain niin rumaa kuin ap: lle. Ap: han ei voi mitään arvilleen ja riipputisseilleen. Jos suoraan sanomien on ok, tämä ap: n ihanan t´rehti mies varmaan kertonee uudelle kumppanilleen, että tämä ei saa koskaan muuttua eikä tämän rinnat saa koskaan antaa periksi maan vetovoimalle. Koska silloin menee halut ja pitää etsiä fyysisesti vetovoimaisempi kohde. Näin mies antaisi mukavan rehellisenä ihmisenä kumpaniehdokkaalle mahdollsiuuden valita lähteäkö ap: n miehen kaltaisen tapauksen matkaan.
 
no voi...
Sano sille ukolle, että "voivoi, ite annoit munaa, stana!" Et kai sinä nyt mistään pyhästä hengestä siinnyt?

Rupsahtaneet tissit on lasten hinta. Syyttäköön itseään. Tai painukoon aivoton muualle punkkaamaan. Nih!
 
"Ihmettelijä"
[QUOTE="vieras";24768573]Kyllä se haluaminen on ihan myös omasta itsestä kiinni.Ei se kumppani ole ainut, joka voi asialle jotain tehdä. Ei elämä mene niin, että aina voi tehdä mitä huvittaa kantamatta vastuuta aiempien valintojensa pysyvistä seurauksista. Suomeksi; on todellakin moraalitonta, epäkypsää ja tuomittavaa mennä naimisiin ja hankkia KOLME lasta ja sitten vaan kylmästi sanoa hyvästit parin raskausarven ja löysän nahan takia. Se ei ole jees. Niin ei kuulu toimia. Niin ei toimi, jos rakastaa toista. Rakastamalleen ihmiselle ei sanota suoraan jotain niin rumaa kuin ap: lle. Ap: han ei voi mitään arvilleen ja riipputisseilleen. Jos suoraan sanomien on ok, tämä ap: n ihanan t´rehti mies varmaan kertonee uudelle kumppanilleen, että tämä ei saa koskaan muuttua eikä tämän rinnat saa koskaan antaa periksi maan vetovoimalle. Koska silloin menee halut ja pitää etsiä fyysisesti vetovoimaisempi kohde. Näin mies antaisi mukavan rehellisenä ihmisenä kumpaniehdokkaalle mahdollsiuuden valita lähteäkö ap: n miehen kaltaisen tapauksen matkaan.[/QUOTE]

Totta kai haluaminen on myös omasta itsestä kiinni. Mikäli ap ja hänen puolisonsa päättävät pyrkiä korjaamaan asian, vaatii se molemmilta töitä ja motivaatiota.

Ja olisi toki epäkypsää ja moraalitonta, jos ap:n mies jättäisi ap:n raskausarpien ja riippurintojen takia. Mutta sitähän hän ei tietääksemme ole tekemässä. Ei siis ole kysymys liiton romuttamisesta, perheen rikkomisesta tai naisen vaihtamisesta nuorempaan ja simpsakampaan. Kysymys on siitä, että mies ei tällä hetkellä pidä vaimoaan haluttavana. Se on ap:n näkökulmasta ikävää ja nöyryyttävää, mutta se ei ole hänen miehensä puolelta sitä että "tekee mitä huvittaa kantamatta vastuuta".

Seksuaalisuuden perusolemukseen kuuluu, ettei se kestä pakottamista. Tällä palstalla tunnutaan se yleensä ymmärrettävän, ainakin jos kysymys on naisen haluttomuudesta.
 
"vieras"
[QUOTE="Ihmettelijä";24768676]Totta kai haluaminen on myös omasta itsestä kiinni. Mikäli ap ja hänen puolisonsa päättävät pyrkiä korjaamaan asian, vaatii se molemmilta töitä ja motivaatiota.

Ja olisi toki epäkypsää ja moraalitonta, jos ap:n mies jättäisi ap:n raskausarpien ja riippurintojen takia. Mutta sitähän hän ei tietääksemme ole tekemässä. Ei siis ole kysymys liiton romuttamisesta, perheen rikkomisesta tai naisen vaihtamisesta nuorempaan ja simpsakampaan. Kysymys on siitä, että mies ei tällä hetkellä pidä vaimoaan haluttavana. Se on ap:n näkökulmasta ikävää ja nöyryyttävää, mutta se ei ole hänen miehensä puolelta sitä että "tekee mitä huvittaa kantamatta vastuuta".

Seksuaalisuuden perusolemukseen kuuluu, ettei se kestä pakottamista. Tällä palstalla tunnutaan se yleensä ymmärrettävän, ainakin jos kysymys on naisen haluttomuudesta.[/QUOTE]

Ap: n takia en enää argumentoi tuota tekstiäsi vaikka mieli tekisi.

Toivottavasti joo mies tulee järkiinsä ja haluaa pelastaa liiton. Ja pariskunta lähtee vaikka pariterapiaan. Opettelee yhdessä uudelleen löytämään sen kuuluisan kipinän. Niin voi tehdä. Jos MOLEMMAT puolisot sitä tahtovat. Ja päättävät selvitä pattitilanteesta ettenpäin. Yhdessä.
 
"vieras"
ei ole haluaminen ulkonäöstä kiinni. Mun elämäni haluttavin ja seksikkäin mies on 162cm, ylipainoinen ja kalju (naturell-kalju, ei ajeltu). ja kamala nenäkin sillä on.
 
"Ihmettelijä"
[QUOTE="vieras";24768741]Ap: n takia en enää argumentoi tuota tekstiäsi vaikka mieli tekisi.

Toivottavasti joo mies tulee järkiinsä ja haluaa pelastaa liiton. Ja pariskunta lähtee vaikka pariterapiaan. Opettelee yhdessä uudelleen löytämään sen kuuluisan kipinän. Niin voi tehdä. Jos MOLEMMAT puolisot sitä tahtovat. Ja päättävät selvitä pattitilanteesta ettenpäin. Yhdessä.[/QUOTE]

"Argumentoi tekstiäsi". Hih, enpä ole ennen tuollaista ilmaisua kuullutkaan. Mitähän argumentointi mielestäsi tarkoittaa? Ilmeisesti lukemista, sillä jos olisit lukenut tekstini, olisi sieltä saattanut sattua silmiin vaikkapa kohta "Mikäli ap ja hänen puolisonsa haluavat korjata asian, se vaatii molemmilta työtä ja motivaatiota".
 
"vieras"
Niin, ikävä tilannehan tuo on ja asioita voi ilmaista monella tavalla, mutta jotenkin nyt pistää silmään kaikki nämä "jätä se sika, äija on mulkku, tee mustasukkaiseksi"-kommentit.
Jos naista ei haluta niin silloin pitää ymmärtää ja mies on tosi törkeä ja sika ellei sitä tajua jne. Nyt kun kyseessä on miehen haluttomuus niin sitä ei ymmärretä pätkän vertaa ja hän on törkeä ja sika kun ei tajua antaa jne.
Teki mies niin tai näin niin aina on jonkun mielestä sika. Huoh, ei ole heilläkään helppoa.

Riippuville rinnoille ja raskausarville ei ehkä voi niin kauheasti tehdä, mutta aina voi korostaa niitä nättejä puoliaan, itsevarmuus ja hymykin kaunistavat.
Sikäli ymmärrän ap:n miestä että jos oma mieheni lihoisi paljon tai muuten lakkaisi huolehtimasta itsestään niin hänen haluttavuutensa minun silmissäni vähenisi. Pinnallista ehkä, mutta näin se vain on... Se ei tarkoita ettenkö häntä rakastaisi vaan pelkästään sitä ettei ulkonäkö sytytä.
 
höhh
no mun mielestä on julmaa arvostella toista jostain sellaisesta jolle ei mitään voi...

imetyksestä kärsineille rinnoille tai raskausarville ei pysty mitään muuta kuin leikkaushoidoilla.. laajemmille raskausarville ei pysty leikkauksillakaan. ja itse lasken leikkaushoitoa vaativat ongelmat kastiin "ongelmat joille ei mitään voi"... sellaisista asioista ei mun mielestä oikeasti saisi ikinä sanoa kumppanilleen, se on helvetin pahasti sanottu... olisi ihan kauheaa jos mieheni alkaisi hylkiä mua raskausarpien takia, mitä mä voisin muka tehdä? ja mullakin rinnat roikkuu, en todellakaan aio mennä leikkaukseen sen takia, että imetin yhteiset lapsemme.. eikä mieheni koskaan sellaista sanoisikaan! itse en koskaan myöskään sanoisi miehelleni sellaisista vioista joille hän ei mitään voi.. ne ovat rakkaan mieheni pieniä valuvikoja, enkä todellakaan päästä niitä seksiämme häiritsemään!

jos taas toisen paino, pukeutuminen, hygieniasta huolehtiminen, hiusmalli tms häiritsee kovin ja vaikuttaa jopa haluihin niin sitten voi miettiä sitä tapaa millä siitä voi sanoa.. itse esimerkiksi toivoin että mieheni leikkauttaisi tukkansa tietyllä tavalla ja vihjaisin että jos hän tekisi niin, niin mun olisi paljon mukavampaa upottaa sormet sinne hiuksiin kun rakastellaan... meillä on molemmilla taipumusta myös kerätä niitä ylimääräisiä kiloja joten ihan yhdessä ja mukavasti jutellaan aina välillä millaisia uusia juttuja voitaisiin kokeilla, mitä ruokaa tehtäisiin ja ruvetaanko esim lenkkeilemään enemmän tms... en voi mitenkään ymmärtää sellaista ihmistä joka on niin moukka ettei kykene miettimään miten voisi sanoa toiselle asioista rakentavasti ja hellästi, jos se toinen kuitenkin on oma puoliso....

ja tämä pätee ihan molempiin, miehiin ja naisiin, että sellaisia moukkia en ymmärrä. :(

ja ap:lle, älä anna tämän romuttaa sun itsetuntoa!!!
 
sinkki
Ehkäpä miehellä onkin erektio-ongelmia ihan muista syistä johtuen ja pukee sen tällätavalla naisen viaksi? Ei olisi nimittäin ensimmäinen kerta kun näin käy.

Mutta kyllä nää on vaikeita asioita, ei voi muuta kun ihmetellä. Meillä kävi niin, että kun palasin työelämään aloin palautumaan takaisin omiin mittoihin ja tietenkin ihastuksissani uskalsin taas pukeutuakkin kauniimmin. Mies (jolle kyllä kelpasin vähän huonommassakin kunnossa) tuli sitten mustasukkaiseksi ja oli vakuuttunut että mulla on toinen mies. Ja muuttui epävarmaksi ja mustasukkaiseksi kyttääjäksi :(

Liekö sitten kyse jostakin ikäkriisistä hänelläkin loppujen lopuksi. Nykyään elämä taas hymyilee pikkuhiljaa.
 
^vierailija^
[QUOTE="vieras";24767435]No onpa paha tikki kun mies hiukan arvostelee aiheesta naista. Missä teidän itsetuntonne oikein on?[/QUOTE]

Minusta tuo on vain niin turhaa! Miksi pahoittaa toisen mieli?
Harvemmin mieskään on mikään täydellinen adonis, ei minun ainakaan. Mutta en keksi yhtään syytä miksi haluaisin alkaa haukkumaan häntä? Itse olen hänet valinnut juuri sellaisena kun on, oma moka jos hän ei yhtäkkiä enää kelpaa.

Todella pässi tuo mies jos kehtaa alkaa arvostelemaan naista joka on antanut hänelle 3 lasta, hyi h*lvetti!!

Eri asia jos toinen yhtäkkiä vaikkapa paisuu 50 kiloa, mutta jos ap nyt on ihan normaali-mitoissa, niin en käsitä ollenkaan tuota käytöstä.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24768023]Onpas sinun miehesti typerä ja lapsellinen. Totta kai raskaus muuttaa naisen kroppaa. Itsekin ennen esikoisen raskautta olin raskausarveton ja timmi nuori nainen. Raskausarpia kuitenkin on vatsanseutu täynnä, ja kyllähän ne on mieltäni kaihertaneet... Miestä minulla ei raskauden aikana ollut, mutta vauvan kasvettua löysin kumppanin. Eipä ole miestä raskausarvet haitanneet tippaakaan eikä myöskään se, ettei kroppani ole niin "tyttömäinen" kuin ehkä ennen raskautta.

Koittakoot miehesi synnyttää kolme lasta ilman ainuttakaan raskausarpea, katsotaan, miten se onnistuu.

Pukeudu kauniisti, meikkaa, hoida itseäsi... vihjaile, ole seksikäs. Ehkäpä miehesi halut taas alkavat hyrräämään. Lisäksi olen sitä mieltä, että teillä todellakin olisi nyt kunnon keskustelun paikka.[/QUOTE]

ei tarttis enää meikeläisen ukon halujen hyrrätä, ainakaan minun takia, koska minulta ei mitään enää saisi !!!!!!!!!!!!
 
"..."
Niin, kaipa se mieskin ihan osasyyllinen lastentekoon on ollut. Itse hän on ollut "auttamassa" tilannetta. Minusta epäkypsä kommentti aviomieheltä. Ei hänenkään kroppansa ikuisesti timmissä kunnossa pysy. Saako silloin kommentoida samalla tavalla?
 
Kyllä minunkin mielestä roukkutissit, löllö maha ja syvät raskausarvet ovat epäviehättävän näköisiä vaikka olenkin nainen.
Mutta on vaikea kuvitella etten haluaisi enää puolisoani jonka kanssa olen ollut kauan vaikka hänen kroppansa muuttuisikin ja vaikka näin kävisi niin en todellakaan sitä hänelle ikinä sanoisi.
 
"Ihmettelijä"
Minusta tuo on vain niin turhaa! Miksi pahoittaa toisen mieli?
Harvemmin mieskään on mikään täydellinen adonis, ei minun ainakaan. Mutta en keksi yhtään syytä miksi haluaisin alkaa haukkumaan häntä? Itse olen hänet valinnut juuri sellaisena kun on, oma moka jos hän ei yhtäkkiä enää kelpaa.

Todella pässi tuo mies jos kehtaa alkaa arvostelemaan naista joka on antanut hänelle 3 lasta, hyi h*lvetti!!

Eri asia jos toinen yhtäkkiä vaikkapa paisuu 50 kiloa, mutta jos ap nyt on ihan normaali-mitoissa, niin en käsitä ollenkaan tuota käytöstä.
Eli miehen pitäisi keksiä jokin valhe, vaikkapa että töissä on stressiä ja siksi seksi ei jaksa kiinnostaa.

Koska minä en keksi yhtään tapaa, jolla tuosta tilanteesta voisi selviytyä rehellisesti ja toista loukkaamatta. Kyllä, on todella kamalaa kuulla tuollaista rakkaaltaan, ja varmasti se loitontaa henkisesti. Mutta niin loitontaa valehtelukin.
 
"Ihmettelijä"
Kyllä minunkin mielestä roukkutissit, löllö maha ja syvät raskausarvet ovat epäviehättävän näköisiä vaikka olenkin nainen.
Mutta on vaikea kuvitella etten haluaisi enää puolisoani jonka kanssa olen ollut kauan vaikka hänen kroppansa muuttuisikin ja vaikka näin kävisi niin en todellakaan sitä hänelle ikinä sanoisi.
Itse asiassa aloituksesta ei käy ilmi, mistä tuo ei-haluttavuus johtuu. Ap itse arvelee syyksi riippurintojaan ja raskausarpiaan, mutta voihan kysymys olla esim. siitä, että parisuhteelle ei ole ollut riittävästi aikaa, eikä mies osaa enää nähdä puolisoaan muuna kuin äitinä.

Jos näin olisi, apu voisi löytyä vaikkapa avioliittoleiriltä.
 
[QUOTE="Ihmettelijä";24770008]Itse asiassa aloituksesta ei käy ilmi, mistä tuo ei-haluttavuus johtuu. Ap itse arvelee syyksi riippurintojaan ja raskausarpiaan[/QUOTE]
Oletan että nämä asiat liittyvät toisiinsa kun niistä ap kerran kertoi.
Kai he ovat miehen kanssa asiasta keskustelleet enemmänkin kuin yhden lauseen "et ole enää haluttava", itse ainakin pyytäisin tarkennusta.
 
"vieras"
[QUOTE="Ihmettelijä";24768870]"Argumentoi tekstiäsi". Hih, enpä ole ennen tuollaista ilmaisua kuullutkaan. Mitähän argumentointi mielestäsi tarkoittaa? Ilmeisesti lukemista, sillä jos olisit lukenut tekstini, olisi sieltä saattanut sattua silmiin vaikkapa kohta "Mikäli ap ja hänen puolisonsa haluavat korjata asian, se vaatii molemmilta työtä ja motivaatiota".[/QUOTE]

No, tämä kommentti viimeistään osoitti, että olet suoraan sanottuna hieman tyhmä.
 

Yhteistyössä