mies vanhanaikaisella tempulla? Tunnetko ketään?

  • Viestiketjun aloittaja en usko
  • Ensimmäinen viesti
en usko
Mummi kertoi, että ennen osa naisista otti miehen vanhanaikaisella ja se tarkoitti sitä,että nainen tuli tahallaan raskaaksi miehelle. Minä siihen,ettei nykynaiset enään sillä tavalla tee ja mummi nauroi äitini kanssa, että luulet vain. Olivat varmoja, että niin tehdään edelleen ja yhtä paljon kuin ennenkin. Alkoivat turista jostain naapurin "Tuijasta", joka muutama vuosi sitten tuli raskaaksi entiselle poikaystävälleen vaikka ei ollut aiemmin ollut lähelläkään raskautta, että miten se ehkäisy nyt sillä tavalla yhtäkkiä pettikin.. Kiva, kun on niin kovin valveutuneet äiti ja mummi...

Tunnetteko tuollaisia naisia, jotka olisivat ottaneet miehen "vanhinkoraskaudella". minä en usko, että kukaan enää niin tekee. Nykyään naiset pärjää ilman miehiäkin, jos haluaa. Miksi olisi tarvetta enää tuollaiseen?
 
5222
No en usko että noin tekee juuri kukaan. Jotkut ehkä, mutta kun nykyaikana ei enää ole kuin ennenvanhaan vaan mies lähtee monasti karkuun kun nainen meneeki pieniin päin ;)
 
ok
Ei kai nykymiehet jää tuon takia naisen mainetta "pelastamaan", on ihan ok olla yh.

No yhdestä tutusta tuota väitetään, mutta totuuttahan ei tiedä kuin ko. nainen itse.
 
"vieras"
Toisaalta on se aika tehokasta, ainakin jos tietää miehen kantavan yleensä vastuun. Siitä kai siinä loppupeleissä on kyse, että mies kokee että kun tulee lapsi on siitä kannettava vastuu. Niistä käytettiin ennen kuulema nimeä järkiavioliitto, nykyään kaiken pitää olla suurta rakkautta, joten järkiliittoon menevä mies on pakotettu valehtelemaan lapsen äidille rakastavansa tätä ;)

Yllätys tuo vähän on, että vieläkin miehiä otetaan raskauden tai lapsen avulla, mutta peliähän parisuhde osalle meistä on.
 
"vieras"
Ei kai nykymiehet jää tuon takia naisen mainetta "pelastamaan", on ihan ok olla yh.

No yhdestä tutusta tuota väitetään, mutta totuuttahan ei tiedä kuin ko. nainen itse.
On se monelle miehelle vielä tärkeää osoittaa se vastuun kantaminen. On siinä sellainen asiakin, että jos mies ei ole parisuhteessa lapsen äidin kanssa, lapselle voi tulla uusi "isä" ja se on monelle miehelle vaikea ajatus. On monilla miehilläkin tarve saada elää arkea oman lapsen kanssa eikä vain tavata viikonloppuisin. Elämä on kompromisseja, joskus pitää varmaan ottaa se lapsen äiti paketissa mukana.
 
Mummi kertoi, että ennen osa naisista otti miehen vanhanaikaisella ja se tarkoitti sitä,että nainen tuli tahallaan raskaaksi miehelle. Minä siihen,ettei nykynaiset enään sillä tavalla tee ja mummi nauroi äitini kanssa, että luulet vain. Olivat varmoja, että niin tehdään edelleen ja yhtä paljon kuin ennenkin. Alkoivat turista jostain naapurin "Tuijasta", joka muutama vuosi sitten tuli raskaaksi entiselle poikaystävälleen vaikka ei ollut aiemmin ollut lähelläkään raskautta, että miten se ehkäisy nyt sillä tavalla yhtäkkiä pettikin.. Kiva, kun on niin kovin valveutuneet äiti ja mummi...

Tunnetteko tuollaisia naisia, jotka olisivat ottaneet miehen "vanhinkoraskaudella". minä en usko, että kukaan enää niin tekee. Nykyään naiset pärjää ilman miehiäkin, jos haluaa. Miksi olisi tarvetta enää tuollaiseen?
Mitvit? Miten sen voi tietää ettei ole ollut "lähelläkään raskautta" :confused:
Ja eikös se ehkäisy petä nimenomaan yhtäkkiä ja yhden kerran :D
 
"vieras"
Mä tiedän. Mun entinen työkaveri oli seurustellu jonkun aikaa yhden nuoren miehen kanssa ja sitten ne eros, mutta tapailivat aina joskus. Sitten tämä nainen kyseli multa, että miten tullaan raskaaksi, siis tyyliin, voiko kerrasta tulla jne. No eipä menny kauaa kun tämä oli raskaana tälle on/off poikaystävälle, joka kantoi vastuunsa ja jäi suhteeseen. Ovat olleet jo yli 10 vuotta yhdessä, neljä lasta ja naimisissa. En vaan usko, että oisivat tähän päätyneet ilman tätä "vahinko"raskautta.
 
Tälläkin foorumilla kirjoiteltu että onko se väärin jos jättää pillerit pois salaa ja tulee raskaaksi, ei halua menettää poikakaveria :O
Se on ihan saatanan väärin, ja miehillä pitäis olla jotain oikeuksia, jos tuommosen tempun kohteeksi joutuu. Nyt sitten joku tulee vinkumaan, että miesten pitää käyttää kumia, jos ei isäksi halua, ja nainen päättää kehostaan...blaablaa... Nainenhan päättää miehenkin kehosta, hankkiutuessaan salaa raskaaksi, miksi siis miehellä ei olis oikeutta päättää naisen kehosta?
 
gdnkm
Tiedän ikävä kyllä, erään kamalan lähiöämmän jolla on lapsia 4 eri miehelle. Jokainen tehty sen takia että uus poikaystävä lopettais yksin baareissa ja muiden naisten perässä juoksemisen ja jäis leikkimään kotia. No, yksikään ei jäänyt. Kaikki lapset on sittemmin huostaanotettu.
 
alkuperäinen
Mitvit? Miten sen voi tietää ettei ole ollut "lähelläkään raskautta" :confused:
Ja eikös se ehkäisy petä nimenomaan yhtäkkiä ja yhden kerran :D
Sano se mummille ja äidilleni,sitä mäkin ihmettelin. Tarkoittivat kai,kun ne oli monta vuotta seurustellu ennen niiden eroa. Lääkäri sanoi mulle joskus, että on erittäin harvinaista,että ehkäisy pettäisi. Mutta kai niinkin joskus tapahtuu.
 
Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;27283772:
Se on ihan saatanan väärin, ja miehillä pitäis olla jotain oikeuksia, jos tuommosen tempun kohteeksi joutuu. Nyt sitten joku tulee vinkumaan, että miesten pitää käyttää kumia, jos ei isäksi halua, ja nainen päättää kehostaan...blaablaa... Nainenhan päättää miehenkin kehosta, hankkiutuessaan salaa raskaaksi, miksi siis miehellä ei olis oikeutta päättää naisen kehosta?
Ja ei sitä naista voi jättää yksin kun tietää että se on oma lapsi jota hän odottaa, ei kukaan vastuuntuntoinen mies omaa lastaan hylkää vaikka miten olisi vittumainen tilanne.. Jos joku tuollaisen veräisi käräjille ja menisi läpi etät nainen tahallaan hankkiutunut raskaaksi niin tulisiko tuomio lievästä petiksesta :) Kuitenkin se koskee miehen loppuelämään.
 
Ja ei sitä naista voi jättää yksin kun tietää että se on oma lapsi jota hän odottaa, ei kukaan vastuuntuntoinen mies omaa lastaan hylkää vaikka miten olisi vittumainen tilanne.. Jos joku tuollaisen veräisi käräjille ja menisi läpi etät nainen tahallaan hankkiutunut raskaaksi niin tulisiko tuomio lievästä petiksesta :) Kuitenkin se koskee miehen loppuelämään.
En tiiä, sais tulla :)
 

Yhteistyössä