mies vankilassa? Onko muita?

  • Viestiketjun aloittaja ikävä
  • Ensimmäinen viesti
ikävä
Eli eikös tuo otsikko jo kerro... Onko täällä muita ja mitä ajatuksia päässä likkuu...

Itellä hirvee ikävä ja lapsi kaipaa kovasti, joka päivä sanoo jotain..
 
ikävä
Joo niin mäkin puhun että töissä on, ja onnex lapsi on vasta 2 vuotias niin ei osaa paljoa kysellä. Mutta joka päivä jotain sanoo, milloin mikäkin tavara on isin ja nyt sitten iltapusut lähetettin.
 
veras
Alkuperäinen kirjoittaja .:
miten pystytte elämään rikollisen kanssa?
Justiinsa joo. Ja mistäs sinä tiedät, että minkä takia ne on siellä linnassa? Ja toisekseen, ne voi olla tekoja, jotka on tapahtunut vuosia, vuosia, vuosia sitten ja joista joutuu "hippasen" myöhään istumaan...
 
.
eikai kukaan linnassa huvikseen istu? ainakaan kovin helposti.. tottakai virheitä siinäkin suhteessa joskus sattuu.. vaikka olisi tehnyt jotain vuosia sitten niin rikollinen se on silti joskus ollut.. ihminen ei niin vaan muutu!
 
veras
Mun mies istui linnassa, koska kävi miehen päälle, joka kävi mun päälle. Enkä todellakaan häpeä sitä. Mut teidän mielestä se teki väärin ja teidän miehet olis vaan kattonut vierestä, olkaa ylpeitä!
 
vieras
Pelastakaa lapsenne rikollisten miestenne huonolta vaikutukselta. Kukaan vankilassa oleva ei ikinä ole mielestään syyllinen. Ja kaikki ovat muka aina oppineet läksynsä ja tehneet parannuksen. Katsokaa tilastoja. Asia ei mene niin. Syrjäytyminen periytyy. Pelastakaa oikeasti lapsenne.
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja veras:
Mun mies istui linnassa, koska kävi miehen päälle, joka kävi mun päälle. Enkä todellakaan häpeä sitä. Mut teidän mielestä se teki väärin ja teidän miehet olis vaan kattonut vierestä, olkaa ylpeitä!
aika pahasti on saanut mukiloida toisen että vankilaan asti joutuu. eli tuskin kovin syytön on, vähemmälläkin olisi varmasti pystynyt puolustamaan?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja veras:
Mun mies istui linnassa, koska kävi miehen päälle, joka kävi mun päälle. Enkä todellakaan häpeä sitä. Mut teidän mielestä se teki väärin ja teidän miehet olis vaan kattonut vierestä, olkaa ylpeitä!
Juu. Eikä mennyt yhtään överiksi kun on joutunut joko hätävarjelun liioitelusta, pahoinpitelystä tai jopa taposta vankilaan?

TOISET SOITTAA POLIISILLE JOS PUOLISON KIMPPUUN KÄYDÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja ottavat turhaa väkivaltaa käyttämättä hyökkääjän pois uhrin kimpusta.
 
vieras
Meillä ollut suunnilleen koko suku vankilassa... isä jo silloin kun minä synnyin, ukki silloin ennen kuin äitini syntyi, kaksi isä puoltani joista toinen tälläkin hetkellä istuu
 
Alkuperäinen kirjoittaja veras:
Mun mies istui linnassa, koska kävi miehen päälle, joka kävi mun päälle. Enkä todellakaan häpeä sitä. Mut teidän mielestä se teki väärin ja teidän miehet olis vaan kattonut vierestä, olkaa ylpeitä!
Täytyi kyllä aikas pahasti käydä päälle että ihan linnaa sai. Yleensä tulee sakkoja tai korkeintaan ehdollista...

:|
 
veras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja veras:
Mun mies istui linnassa, koska kävi miehen päälle, joka kävi mun päälle. Enkä todellakaan häpeä sitä. Mut teidän mielestä se teki väärin ja teidän miehet olis vaan kattonut vierestä, olkaa ylpeitä!
Juu. Eikä mennyt yhtään överiksi kun on joutunut joko hätävarjelun liioitelusta, pahoinpitelystä tai jopa taposta vankilaan?

TOISET SOITTAA POLIISILLE JOS PUOLISON KIMPPUUN KÄYDÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja ottavat turhaa väkivaltaa käyttämättä hyökkääjän pois uhrin kimpusta.
Tämäpä tämä. Ja mitäs se tyyppi olisi ehtinyt puukon kanssa tehdä ennen poliisien tuloa? Suomessa kun ei saa edes itseään puolustaa ilman tuomioita. Hätävarjelun liioittelu :D Mitä sinä tiedät Suomen oikeusjärjestelmästä?

Entäs sitten kun mun kaveri on ollut linnassa, koska on totaalikieltäytyjä? Varmaan sekin antaa huonoa esimerkkiä tuleville lapsilleen???
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
TOISET SOITTAA POLIISILLE JOS PUOLISON KIMPPUUN KÄYDÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja ottavat turhaa väkivaltaa käyttämättä hyökkääjän pois uhrin kimpusta.
Usein on vaan niin, että vasta käräjäoikeudessa päätetään, mikä milloinkin on ollut turhaa väkivaltaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
TOISET SOITTAA POLIISILLE JOS PUOLISON KIMPPUUN KÄYDÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja ottavat turhaa väkivaltaa käyttämättä hyökkääjän pois uhrin kimpusta.
Usein on vaan niin, että vasta käräjäoikeudessa päätetään, mikä milloinkin on ollut turhaa väkivaltaa.
Älä taas isä jaksa...Pliis! Siinä saa aika pahasti turauttaa, että joutuu hätävarjelusta tuomituksi. Tiedän sen asian.
 

Yhteistyössä