Miesten mielestä kaunis nainen ei ole todellakaan sellainen, kuin te luulette.

  • Viestiketjun aloittaja "Mies80"
  • Ensimmäinen viesti
"Blondi"
Itse tiedän olevani miesten mieleen. Sillä ei sinänsä ole mitään väliä,kun naimisissa olen. Oma mies tykkää tietenkin ja se on pääasia.
En ole hoikka,olen sopusuhtainen (166 cm/63 kg). Kun olin raskauden jäljiltä tuhdimmassa kunnossa,ei ne miesten päätkään kääntyneet samalla tavalla.
Ja kyllä,hiukset ovat vaaleat ja pitkät,itse tykkään näistä,ja ihan varmasti iso osa miehistäkin.Pukeudun just niinkuin ite tykkään,ja yleensä aika kaukana muotivaatteista..Tykkään kuitenkin pukeutua nuorekkaasti.
Rintaliiveissä on sopivasti täytettä, valitettavasti alaspäin vajonneita jo mutta rintaliiveillä senkin peittää tosi hyvin.
Olen kaunis siksi että hymyilen ja olen ulospäin suuntautunut, en silti mikään tyrkky!
Itsetunnosta se kai on kiinni tämäkin. Olen joskus värjännyt hiuksia tummemmaksi eikä ole tuntunut yhtään omalta lookilta..
 
Mies79
Tässä tulee nyt rehellinen miehen vastaus. Kyllä mielestäni kaunis nainen on miesten mielestä juurikin sellainen, mitä naiset luulevatkin. Tosiasia vaan on se, että suurimmalla osalla miehistä ei ole mitään mahdollisuutta saada sitä kauneinta ja vielä jopa mukavinta itselleen. On pakko tehdä kompromisseja, että saa itselleen sopivan naisen, jonka kanssa elämä voi joka tapauksessa olla erinomaista. Miehissäkin on ylipainoisia, alimittaisia, hartiattomia jne. vartaloita, jotka eivät timmivartaloisia kaunottaria kiinnosta, joten miehen on tyydyttävä muihin, vaikka salaa ihailisikin kaikkein kauneimpia.

Tuskin lähes kaikki naiskauneutta ylistävät julkaisut, kilpailut ym. olisivat täynnä timmivartaloisia, hoikkia naisia, jos suurin osa miehistä ei juuri niistä pitäisi.

Jos nyt katsotte tämän ketjun viestiä #46, niin aivan varmasti 99% miehistä valitsisi niistä hoikan vaihtoehdon, jos ei tarvitse miettiä kuin esteettistä puolta ja tätä päivää.
 
"Vieras"
Tässä tulee nyt rehellinen miehen vastaus. Kyllä mielestäni kaunis nainen on miesten mielestä juurikin sellainen, mitä naiset luulevatkin. Tosiasia vaan on se, että suurimmalla osalla miehistä ei ole mitään mahdollisuutta saada sitä kauneinta ja vielä jopa mukavinta itselleen. On pakko tehdä kompromisseja, että saa itselleen sopivan naisen, jonka kanssa elämä voi joka tapauksessa olla erinomaista. Miehissäkin on ylipainoisia, alimittaisia, hartiattomia jne. vartaloita, jotka eivät timmivartaloisia kaunottaria kiinnosta, joten miehen on tyydyttävä muihin, vaikka salaa ihailisikin kaikkein kauneimpia.

Tuskin lähes kaikki naiskauneutta ylistävät julkaisut, kilpailut ym. olisivat täynnä timmivartaloisia, hoikkia naisia, jos suurin osa miehistä ei juuri niistä pitäisi.

Jos nyt katsotte tämän ketjun viestiä #46, niin aivan varmasti 99% miehistä valitsisi niistä hoikan vaihtoehdon, jos ei tarvitse miettiä kuin esteettistä puolta ja tätä päivää.

sinulta. Miksi?
 
"Vieras"
Vittu-mitä-paskaa!

Siellä joku siiderivalas kirjoittelee epätoivoissaan, tai joku nörtti ekakerta mielessään.

Ylipainoinen nainen ei ole kaunis, eikä ainakaan haluttava.

Ei-Kenenkään_mielestä. Piste

Paitsi läskipervojen..



Tiukka, hoikka, nuori nainen on kautta-aikojen ollut miesten suosiossa. Katso, plösö, ympärillesi. Ja masturboi ja haaveile.

Höhöhöhö. Ylipainoinen..kaunis....höhöhö!

Äänestän muuten Haavistoa. Nuori hoikka puoliso...höhöhö
päivää!!
 
"pena"
Tässä tulee nyt rehellinen miehen vastaus. Kyllä mielestäni kaunis nainen on miesten mielestä juurikin sellainen, mitä naiset luulevatkin. Tosiasia vaan on se, että suurimmalla osalla miehistä ei ole mitään mahdollisuutta saada sitä kauneinta ja vielä jopa mukavinta itselleen. On pakko tehdä kompromisseja, että saa itselleen sopivan naisen, jonka kanssa elämä voi joka tapauksessa olla erinomaista. Miehissäkin on ylipainoisia, alimittaisia, hartiattomia jne. vartaloita, jotka eivät timmivartaloisia kaunottaria kiinnosta, joten miehen on tyydyttävä muihin, vaikka salaa ihailisikin kaikkein kauneimpia.

Tuskin lähes kaikki naiskauneutta ylistävät julkaisut, kilpailut ym. olisivat täynnä timmivartaloisia, hoikkia naisia, jos suurin osa miehistä ei juuri niistä pitäisi.

Jos nyt katsotte tämän ketjun viestiä #46, niin aivan varmasti 99% miehistä valitsisi niistä hoikan vaihtoehdon, jos ei tarvitse miettiä kuin esteettistä puolta ja tätä päivää.
Peesi. T mies 42v, jolla on hoikka vaimo
 
"hmm"
Olen 178cm, vaaleat pitkät hiukset... painoa on noin 90kg. Käyn juoksulenkeillä säännöllisesti, olen "riski" eli ei tarvitse pyytää miestä avuksi jos vaikka töissä pitää kantaa jotain painavaa.

En ole kukkakeppi, enkä tule koskaan olemaankaan vaikka liikun säännöllisesti. Joudun kamppailemaan että saisin painoni pysymään näissäkin lukemissa, koska elimistöni vaan toimii niin ettei suurempi painonpudotus näytä onnistuvan. Vuosien kokemus :) En suuremmin herkuttele, syön normiruokaa.

Minulla on ihana mies. Komea, pitkä & tumma, loistavalla luonteella siunattu. Hän rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen. Entisiin tyttöystäviin lukeutuu niin laihempia kuin lihavampiakin kuin itse olen, joten tämäkään mies ei "rakastu stereotypioihin".

Uskaltakaa olla omia itsejänne :) Niin miehet kuin naisetkin! Ihana aloitus :heart:
 
"höh"
Hirvee aloitus... naama ratkaisee... Itelläni on palautteen perusteella ja peilistä itsekin nähtynä aika unelmavartalo, tiimalasi-mallia. Pitkät, tummanruskeet hiukset alaselkään, mut ne ei auta mitään kun naama ei oo kaunis... niinkö? Kiitti vaan...
 
Mies79
[QUOTE="Vieras";25514228]sinulta. Miksi?[/QUOTE]

No ei se mitään katkeruutta ole. Olen vaan liian rehellinen. Kun ajattelet tekstiä ihan maalaisjärjellä, niin noin se vaan menee.
 
Mä olen aika tuhti. Ylipainoa noin 15kg. Harrastan liikuntaa kyllä, joten varmasti olen reilusti kiinteämpi, kuin keskiverto näissä mitoissa oleva. En ole suhteemme aikana lihonut tai laihtunut.

Mieheni on akateeminen, mukava, komea, pukeutumisestaan keskivertoa enemmän kiinnostunut, 180senttinen, hoikka ja erittäin kova urheilemaan. En usko, että meidän tapauksessa se ollut siitä kiinni, että valitsi mut koska ei muita saanut. Mä uskon ihan varmasti sen, että mä olen miehelleni maailman kaunein ja seksikkäin, koska hän niin sanoo.
 
Täällä yksi mies lisää
Täällä on ollut erilaisia mielipiteitä muutamalta mieheltä. Itse olen ollut hoikka koko elämäni. Kiitos geenien ja aktiivisen elämäni. Olen aina ollut kova liikkumaan, sosiaalinen ja ihan komeakin. Löytyyhän hoikissakin naisissa sitäpaitsi kaikennäköisiä? Kauniita ja vähemmän kauniita.
Mun mielestä naisessa pitää ehdottomasti olla mistä ottaa kiinni! Tunnustaudun tissimiehiksi. Rinnat ovat kertakaikkisen ihania! Pidän isoista ja pehmeistä rinnoista, eikä mikään ole kiihottavampaa. Mutta homma ei todellakaan kaatuisi naisen pieniin rintoihi, jos muuten mätsäisi.
Ennemmin tukkijalka, kun sellaiset todella laihat jalat ja vielä tiukoissa housuissa. Reisiä ja pyllyäkin pitää olla!
Vatsa on oikeastaan ainut, jossa ylimääräinen on vähän turn off juttu. Kyllä vähän pömppöä ja pehmeyttä saa vyötäröllä olla, mutta sellainen näkyvä löysä vyötäröllä ei ole hyvä juttu.
Kauniilla naisilla on yleensä aika tyttömäiset, vähän pyöreät kasvot ja isot silmät. Pidän vaaleasta ja hieman kiharasta tukasta.

Tuolla "pitää olla mistä ottaa kiinni" en tarkoita mitään ääripäätä, kuten tuossa biggest loser kuvassa esiintyvä oli. Puhun kuitenkin vielä terveen näköisistä ihmisistä.
 

Yhteistyössä