Miettimisen jälkeen kerron teille miksi olen kotona ennen muuta perhettä.

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Siis mieluummin kuolet ja jätät lapsesi orvoiksi väkivaltaisen isän kasvatettaviksi kuin ryhdyt yh:ksi?

Minä en voi ymmärtää, että haluat lastesi kasvavan tällaisen ihmisen kanssa samassa perheessä ja tässä henkisessä ympäristössä.
Isäni kuoli kun olin vajaa 10v ja voin sanoa, että olisin mieluummin pitänyt vaikka vähän väkivaltaisen isänkin kuin kokonaan ilman isää - ei ihan vastaus kysymykseen mutta kuitenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
mitä sinä siitä miehen työpaikasta? haloo jos potkut saa niin itehän on mokannu! ilmota poliisille ja lähe ennen ku oot ruumishuoneella.
Olen jo pienestä oppinut, että kulissit on pidettävä, joten siitä ei kai pääse eroon.
 
surullinen puolestasi
kauhea juttu! surullinen olen teidän kummankin, tai siis koko perheen puolesta. miten olet selittänyt ruhjeet ja mustelmat ja mökiltä kotiin lähdön lapsille?
 
Liinuska74
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Siis mieluummin kuolet ja jätät lapsesi orvoiksi väkivaltaisen isän kasvatettaviksi kuin ryhdyt yh:ksi?

Minä en voi ymmärtää, että haluat lastesi kasvavan tällaisen ihmisen kanssa samassa perheessä ja tässä henkisessä ympäristössä.
Isäni kuoli kun olin vajaa 10v ja voin sanoa, että olisin mieluummin pitänyt vaikka vähän väkivaltaisen isänkin kuin kokonaan ilman isää - ei ihan vastaus kysymykseen mutta kuitenkin.
Kysyppä joltain, jolla on ollut väkivaltainen isä, mitä hän on tykännyt lapsuudestaan...


 
Alkuperäinen kirjoittaja sussu:
miksi et mene lääkäriin?
En koe olevani niin sairas, totta kai seuraan tuota virtsa asiaa. Rattaillako lähden lääkäriä etsimään?? En välttämättä halua omiin papereihinikaan merkintää hakatuksi tulemisesta.
 
en ymmärrä
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Siis mieluummin kuolet ja jätät lapsesi orvoiksi väkivaltaisen isän kasvatettaviksi kuin ryhdyt yh:ksi?

Minä en voi ymmärtää, että haluat lastesi kasvavan tällaisen ihmisen kanssa samassa perheessä ja tässä henkisessä ympäristössä.
Isäni kuoli kun olin vajaa 10v ja voin sanoa, että olisin mieluummin pitänyt vaikka vähän väkivaltaisen isänkin kuin kokonaan ilman isää - ei ihan vastaus kysymykseen mutta kuitenkin.
minä taas voin kokemuksesta kertoa että olisin mieluummin ollut ILMAN sitä väkivaltaista isää koko elämäni kuin elänyt jatkuvassa pelossa ensimmäiset kymmenen elinvuotta. ja voin kertoa että tuona aikana syntyneitä traumoja on paranneltu hyvin pitkään eikä loppua näy..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
mitä sinä siitä miehen työpaikasta? haloo jos potkut saa niin itehän on mokannu! ilmota poliisille ja lähe ennen ku oot ruumishuoneella.
Olen jo pienestä oppinut, että kulissit on pidettävä, joten siitä ei kai pääse eroon.

ai no pidä sitten kulissit yllä ja ota turpaasi loppuelämäsi... eihän sille kukaan voi mitään tehdä sinun puolestasi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Siis mieluummin kuolet ja jätät lapsesi orvoiksi väkivaltaisen isän kasvatettaviksi kuin ryhdyt yh:ksi?

Minä en voi ymmärtää, että haluat lastesi kasvavan tällaisen ihmisen kanssa samassa perheessä ja tässä henkisessä ympäristössä.
Isäni kuoli kun olin vajaa 10v ja voin sanoa, että olisin mieluummin pitänyt vaikka vähän väkivaltaisen isänkin kuin kokonaan ilman isää - ei ihan vastaus kysymykseen mutta kuitenkin.
Oliko sun isa vahan vakivaltainen?

Ja tassa tapauksessa lapsesi eivat jaisi ilman isaa, te ette vaan voi ehka elaa yhdessa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Mä olen sitä mieltä, että yksi tällänen paha tapaus ei välttämättä tarkoita automaattisesti eroa, mutta Provon juttuja kun aiemminkin olen lueskellu niin mä en kyllä keksi yhtäkään syytä, miksi jatkaa enää yhdessä. Ja kummallakaan ei näköjään ole mitään halua olla toistensa kanssa niin miksi pilata oman elämän lisäksi myös lasten elämä?
Ei tuo pidä paikkaansa, kyllä me molemmat haluamme jatkaa, mutta meidän elämä on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin helvetin täysi, ettei meillä ole oikeaa aikaa koskaan yhdessäoloon, siis oikeasti aikaa. Jossain lomalla (aina lapset mukana) puhelin soi ja aina on joku jotain vailla (työnantaja, vuokralaiset, kuka vaan).

Aina on selvitettäviä asioita, aina on jotain muuta. Ei se pitemmän päälle huvita kun ei koskaan oikeasti voida olla kahdestaan - juuri nyt en haluakaan, en varmaan pitkään aikaan.

no mutta jos asia on niin että molemmat haluaa jatkaa, niin eikö sitten olisi aika alkaa tekemään asialle jotain ennenkuin se on todellakin liian myöhästä? Mitä tärkeämpää asiaa teidän elämässä on, kuin te itse ja lapset? Järjestäkää elämää niin, että sitä aikaa löytyy. Jos pitäisi valita, kumman ottaisit? Työ vai parisuhde? Rahat vuokralaisilta vai enemmän aikaa perheen kesken? sen puhelimen voi joskus laittaa virtanapista kiinni :)
Voimia sulle ja puhukaa miehesi kanssa, kunnolla
:hug:
 
mikset mene lääkäriin?eihän sun siellä tartte selitellä mistä ruhjeet on tullu jos et halua,mutta kannattais silti käydä tutkituttamassa onko tullut jotain sisäisiä vaurioita
 
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen puolestasi:
kauhea juttu! surullinen olen teidän kummankin, tai siis koko perheen puolesta. miten olet selittänyt ruhjeet ja mustelmat ja mökiltä kotiin lähdön lapsille?
Otsan mustelmat on otsatukan alla, niskaan ei jäänyt mitään. Kädessä oleva mustelma ei ole kovin silmiinpistävä ruskettuneessa ihossa.

Tiistaina on neuvola, täti voi olla aika tarkkasilmäinen, saa nähdä.
 
Liinuska74
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja sussu:
miksi et mene lääkäriin?
En koe olevani niin sairas, totta kai seuraan tuota virtsa asiaa. Rattaillako lähden lääkäriä etsimään?? En välttämättä halua omiin papereihinikaan merkintää hakatuksi tulemisesta.
Ihminen voi jopa kuolla sisäiseen verenvuotoon, olematta yhtään sairas.
Mee sinne lääkäriin sitten, kun miehesi tulee kotiin. Ja jos kulissit on tärkeät, kerro, että putosit mökin ullakon rappusissa! Pääasia, että käyt tarkastuttamassa, että kaikki on kunnossa!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Siis mieluummin kuolet ja jätät lapsesi orvoiksi väkivaltaisen isän kasvatettaviksi kuin ryhdyt yh:ksi?

Minä en voi ymmärtää, että haluat lastesi kasvavan tällaisen ihmisen kanssa samassa perheessä ja tässä henkisessä ympäristössä.
Isäni kuoli kun olin vajaa 10v ja voin sanoa, että olisin mieluummin pitänyt vaikka vähän väkivaltaisen isänkin kuin kokonaan ilman isää - ei ihan vastaus kysymykseen mutta kuitenkin.
Oliko sun isa vahan vakivaltainen?

Ja tassa tapauksessa lapsesi eivat jaisi ilman isaa, te ette vaan voi ehka elaa yhdessa..
Ei isä ollut väkivaltainen, kirjoitin vaan noin.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen puolestasi:
kauhea juttu! surullinen olen teidän kummankin, tai siis koko perheen puolesta. miten olet selittänyt ruhjeet ja mustelmat ja mökiltä kotiin lähdön lapsille?
Otsan mustelmat on otsatukan alla, niskaan ei jäänyt mitään. Kädessä oleva mustelma ei ole kovin silmiinpistävä ruskettuneessa ihossa.

Tiistaina on neuvola, täti voi olla aika tarkkasilmäinen, saa nähdä.
joskus neuvolan tätien tarkkasilmäisyys on ihan hyvästäkin. :)

mitä sanoit kotiin lähdön syyksi?
 
Mita mielta sa olet, mita sa aiot tehda? Onko yksikaan naista kirjoituksista muuttanut sun ajatuksia, tai aikomuksia? Vai saanut vaan takajaloilleen?

Halusitko sa talla aloituksella tukea avunhakemiseen, vai mita?
 
Liinuska74
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
ettei meillä ole oikeaa aikaa koskaan yhdessäoloon, siis oikeasti aikaa. Jossain lomalla (aina lapset mukana) puhelin soi ja aina on joku jotain vailla (työnantaja, vuokralaiset, kuka vaan).

Aina on selvitettäviä asioita, aina on jotain muuta. Ei se pitemmän päälle huvita kun ei koskaan oikeasti voida olla kahdestaan - juuri nyt en haluakaan, en varmaan pitkään aikaan.
Puhelimen saa kiinni! Ja lapset hoitoon. Varmasti löytyy hoitaja lapsille, jos tosissaan niin haluatte!



 
musta tuntuu kans että tää olis provo. jokainen joka olis hakattu ja tulis verta virtsan mukana tajuais mennä lääkäriin. onpas rakastava ja ihana mieskin sulla, ku ei vie lääkäriin. ajattelee omaa napaansa ennemmin, ku toisen henkeä :| haluaisin kyllä nähdä miten pahasti se on sit loppujen lopuks lyöny, ku et näe tärkeäks sairaalassakäyntiä.. sori vaan :|
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä