Miettimisen jälkeen kerron teille miksi olen kotona ennen muuta perhettä.

Status
Viestiketju on suljettu.
vieras
Outoa logiikkaa jos miehen työpaikka on tärkeämpi kuin lasten turvallisuus ja iloinen lapsuus, saati oma terveytesi.. en yhtään enää ihmettele miksi sinusta tuntuu että teet elämässäsi aina huonoja valintoja (viittaus aiempaan ketjuun)...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:
onko miehesi edes katunut? tai keksinyt syytä käytökselleen? :eek:
Syyhän oli ilmeinen ja mieheni periaatteisiin ei katuminen kuulu - tehtyä ei saa tekemättömäksi, joten turha katua.

Mies on varmaan enemmän eron kannalla kuin minä, joka en jaksa alkaa yh:ksi.
"Syy oli ilmeinen"? Et kai sinä hyvä ihminen ITSEÄSI syyllistä siitä, että miehesi veti -ja kunnolla- sua turpaan? :eek:
Sinuna miettisin sitä, jos miehesi tekee saman uudelleen, niin sulla eihkä ei ole onni myötä ja silloin jää aika monta lasta käytännössä orvoiksi :(
 
Keittiönoita
Mä kyllä suosittelen sulle lääkärissä käyntiä. Kyse on varmaan kuitenkin lievästä pahoinpitelystä ja koska se on asianomistajarikos, ei sun tarvitse tehdä tapahtumasta rikosilmoitusta. Selviäisi kuitenkin virtsan verisyyden syy ja jos siihen tarvitaan jotain hoitoa, sen myös saat. Saattaa myös olla myöhemmin ihan hyvä, jos sulla on tarvittaessa saatavissa mustaa valkoisella tästäkin tapahtumasta.

Mä olen saanut kerran elämässäni nyrkistä päähäni ja kävin lääkärissä. Pistin myös suhteen poikki samantien. Ehkä olisin voinut antaa miehelle toisen tilaisuuden, mutta en halunnut antaa itselleni toista tilaisuutta. Sillä pelkäsin, että jos sama tapahtuisi toisenkin kerran, antaisin sen tapahtua myös kolmannen, neljännen...kunnes ei olisi enää voimia pistää peliä poikki. En myöskään halunnut antaa lapsilleni mallia, että perheväkivalta on ihan jees.

Käy nyt kuitenkin siellä lääkärissä, sua voi kaduttaa jälkeenpäin, jos et käy. Jaksamisia :hug:
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:
musta tuntuu kans että tää olis provo. jokainen joka olis hakattu ja tulis verta virtsan mukana tajuais mennä lääkäriin. onpas rakastava ja ihana mieskin sulla, ku ei vie lääkäriin. ajattelee omaa napaansa ennemmin, ku toisen henkeä :| haluaisin kyllä nähdä miten pahasti se on sit loppujen lopuks lyöny, ku et näe tärkeäks sairaalassakäyntiä.. sori vaan :|
Musta rupee kans siltä tuntumaan, eihän kukaan voi olla niin hölmö, ettei mene lääkäriin, kun oireet viittaa johonkin vakavampaan. Ompa hieno homma kun lapses sut löytäis kuolleena kun on jotain sisäistä verenvuotoo tai muuta. Sitä päitti, pääsi tarvis kuvauttaa myös, ihmisen kallo on todella ohut eikä se niin vaan kestä iskuja...
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Hyi helvetti mikä itserakkaus paistaa tänne asti. Häpeä Provo!
No, miepä häpeän, olen aika hyväkin siinä. Saanut jo lapsena harjoitusta.
Sääliäkö sä raukka täältä haet!? Koita nyt jumalavita lampsia sinne lekuriin, ei aikuinen voi tuollainen helvatun laiskimus!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Musta rupee kans siltä tuntumaan, eihän kukaan voi olla niin hölmö, ettei mene lääkäriin, kun oireet viittaa johonkin vakavampaan. .
Voi kuule, parisuhdeväkivalta pistää järjen hyllylle. Vaikka ihminen olisi muuten miten fiksu tahansa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Hyi helvetti mikä itserakkaus paistaa tänne asti. Häpeä Provo!
No, miepä häpeän, olen aika hyväkin siinä. Saanut jo lapsena harjoitusta.
Sääliäkö sä raukka täältä haet!? Koita nyt jumalavita lampsia sinne lekuriin, ei aikuinen voi tuollainen helvatun laiskimus!
Saa kait taalta saaliakin hakea. Kylla ma ainakin saalin ap:ta paljon, ja toivon hanelle parempaa.


 
Fuula
TÄÄ on Provo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SE on kirjoittnut tänne kaikki kliseet mitä perheväkivaltaan vois liittyy!!!!!!!!!! Sil on hauskaa ku se sai jengin mukaansa satuunsa!
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:
sitä mäkin mietin.. mitä sä haet tällä alotuksella jos sulla ei sit kumminkaan haittaa tai ole hätää??
Pitääkö jokaisella aloituksella hakea jotain? Eikö voi vaan kertoa, mitä on tapahtunut?

 
pakko harmaantua
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä:
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Siis mieluummin kuolet ja jätät lapsesi orvoiksi väkivaltaisen isän kasvatettaviksi kuin ryhdyt yh:ksi?

Minä en voi ymmärtää, että haluat lastesi kasvavan tällaisen ihmisen kanssa samassa perheessä ja tässä henkisessä ympäristössä.
Isäni kuoli kun olin vajaa 10v ja voin sanoa, että olisin mieluummin pitänyt vaikka vähän väkivaltaisen isänkin kuin kokonaan ilman isää - ei ihan vastaus kysymykseen mutta kuitenkin.
minä taas voin kokemuksesta kertoa että olisin mieluummin ollut ILMAN sitä väkivaltaista isää koko elämäni kuin elänyt jatkuvassa pelossa ensimmäiset kymmenen elinvuotta. ja voin kertoa että tuona aikana syntyneitä traumoja on paranneltu hyvin pitkään eikä loppua näy..
Niin minäkin. Ne iskut ei ikinä unohdu.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:
sitä mäkin mietin.. mitä sä haet tällä alotuksella jos sulla ei sit kumminkaan haittaa tai ole hätää??
Totta helvetissä on haittaa ja hätää, mutta en ole pakkaamassa. Ukko laittoi juuri viestin, että ovat joskus tunnin päästä kotona, sitten jutellaan kai, siihen asti palstaillaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fuula:
TÄÄ on Provo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SE on kirjoittnut tänne kaikki kliseet mitä perheväkivaltaan vois liittyy!!!!!!!!!! Sil on hauskaa ku se sai jengin mukaansa satuunsa!
Jollekin ne kliseet voivat olla arkipaivaa. Jollekin totisisnta totta. Ehkapa ,tama ketju auttaisi jotakuta muuta samanlaisessa tilanteessa saamaan voimia lahtemaan.
 
Inkku
Alkuperäinen kirjoittaja pakko harmaantua:
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä:
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Siis mieluummin kuolet ja jätät lapsesi orvoiksi väkivaltaisen isän kasvatettaviksi kuin ryhdyt yh:ksi?

Minä en voi ymmärtää, että haluat lastesi kasvavan tällaisen ihmisen kanssa samassa perheessä ja tässä henkisessä ympäristössä.
Isäni kuoli kun olin vajaa 10v ja voin sanoa, että olisin mieluummin pitänyt vaikka vähän väkivaltaisen isänkin kuin kokonaan ilman isää - ei ihan vastaus kysymykseen mutta kuitenkin.
minä taas voin kokemuksesta kertoa että olisin mieluummin ollut ILMAN sitä väkivaltaista isää koko elämäni kuin elänyt jatkuvassa pelossa ensimmäiset kymmenen elinvuotta. ja voin kertoa että tuona aikana syntyneitä traumoja on paranneltu hyvin pitkään eikä loppua näy..
Niin minäkin. Ne iskut ei ikinä unohdu.
Peesaan edellisiä. Isäni ei kyllä ollut väkivaltainen meitä ketään kohtaan fyysisesti, mutta henkisesti muuten hyvin sairas mies. Elämä on ollut elämää nyt kun hän on poissa.
 
Hei, mene sinä NYT lääkäriin.

Varmuuden vuoksi, ole kiltti.

Mietihän sitä, jos sulla nyt kuitenkin on jokin vialla ja käy hassusti ja sitten asiaa tulee ilmi kuolemantuottamuksen muodossa.

Lääkäreillä on vaitiolovelvollisuus, rohkeutta nyt!
 
Kiva seurata näitä kommentteja,useimmilta se tulee niin helposti,että lähde.
Itse en pystyisi enkä varmasti osaisikaan toista neuvoa ja ohjailla(en ole onneksi koskaan joutunut vastaavaa kokemaan),koska en todellakaan tiedä mitä itse samaisessa tilanteessa tekisin...vaihtoehtoja tasan kaksi,jäädä tai lähteä :/ ja asiat on punnittava monelta kantilta,ei varmasti ole helppoa,ei.Ja jokainen kuitenkin tekee ratkaisunsa ihan itse joten kunnioitetaan Ap:n tekemää päätöstä eikä olla niin hyviä neuvomaan,kukaan ei kuitenkaan tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Ja hyvä Ap,kävisit nyt kuitenkin lääkärissä,se virtsan verisyys ei kuitenkaan kuullosta normaalilta ja voimia :hug:
 
Kira
Entäpä lapsesi? Jos miehesi lyö sinua, lyö ajan myötä myös lapsia! Ja jo sinun kokema väkivalta on suoraa väkivaltaa myös lapsia kohtaan! Henkinenkin väkivalta on väkivaltaa! Mene itseesi nyt sillä myöhemmin et enää ehdi!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä