Mihin blogeihin sinulla on mennyt maku? Mistä blogista et pidä?

  • Viestiketjun aloittaja "mmm"
  • Ensimmäinen viesti
"mmm"
Minusta Eeviskäisen elämää - Kaikki mitä olen -blogi oli aikoinaan kiva blogi, nykyään pelkkää brassailua lastensa ja omien vaatteidensa kanssa ja mainosta mainoksen perään. Mihin joku perähikiällä asuva tarvitsee Gantin tai MiniRodinin vaatteita, kun ei niitä kuitenkaan kukaan siellä metsän keskellä olevassa pirtissä näe, muuta kun blogin välityksellä. Eihän tuo Sini edes koskaan käy missään, omalla pihalla kuvaa lapsiaan merkkivaatteissa, tuskin edes antaa noissa vaatteissa lapsensa leikkiä. Tiedä vaikka käyttäisivät markettivaatteita (kuten Tittin lapsella) ja vain kuvauksen ajakis pukee nuo merkkivaatteet lasten ylle. (mainosta mainosta)

"Tittin elämää" on myös todella säälittävä blogi. Perusduunari yrittää päteä pitämällä blogia ja ostaa silloin tällöin Po.p:ia tai muuta "merkkivaatetta" lapselleen ollakseen jotain blogimaailmassa. Talon sisustus on kaameaa 90-lukulaista ja muutenkin hihkuttaa liikaa Reimaa ja silti lapsella suurin osa vaatteista kuitenkin ihan markettikamaa. Kirjoitustyyli tökeröä ja bloggaamisaiheet monesti väkinäistä mainostamista, alevinkkejä (jotka jo kaikki tietää) ja se sutattu lapsen naama...

Jarna onneksi ymmärsi väistyä takavasemmalle, kun se kohu siitä toisten blogistien haukkumisesta tuli ilmi. Säälittäviä kuvia lapsestaan rappukäytävällä poseeraamassa päällään mitä ollaan taas ostettu. Ja rahaa palaa ja luonto kiittää...Tökerö kirjoitustyyli hänelläkin (tosin ei omassanikaan kehumista :D )

Monista kauan bloganneista myös huomaa, etteivät jaksaisi enää bloggailla, mutta ilmeisesti pakon edessä on tehtävä uusia juttuja, jotteivät menettäisi ilmaisetujaan...Kuten esim. Poikien tyyliin, Kultahippu, Kaikki Mitä Olen...

Riikan blogi on myös säälittävä Po.P:n mainostamista. Todella TODELLA tylsä blogi!

Mitäs vielä...Mitä mieltä te muut ootte blogeista? Onko joku jota olet seuraillut, muttet enää jaksa seurata?
 
määmääkaritsa
Pitääkö listata vain näitä isoja ja suosittuja blogeja vai kelpaako pienemmätkin? :D Löysin yhden odotusblogin joka vaikutti alkuun mielenkiintoiselta ja kekseliäältä mutta nyt ei enää jaksa sitä muka hauskaa ja nasevaa kirjoitus tyyliä.
 
"vieras"
Mä olen kyllästynyt muotiblogeihin ihan yleisesti, varmaan joku ikäkysymys :D Tai en mä tiedä, mutta kun tuo muoti tuntuu vain toistavan itseään kaudesta toiseen. Jaa seilorivaatteita kevääksi? Kesäbikineitä? Ihania murrettuja värejä syksyyn? Jne...

Sen sijaan kierrätys/kirppari/tuunaus- tyyppisiin blogeihin ei voi kyllästyä, niissä on aina jotain uutta.
 
  • Tykkää
Reactions: baby-mama
"vieras"
huh, olipas kaupallisia blogeja noi ap:n mainitsemat.

Ennen suosikkejani oli magicpoks, kaunis pieni elämä ja kalastajan vaimo, nykyään en enää niitä lue. Juuri kaupallistumisen vuoksi. Onneksi uusia blogeja tulee kuin sieniä sateella :)
 
"vieraana"
Mua kyllästyttää ne blogit, joissa valokuvat on lähinnä sitä, että lätkitään 20 kuvaa jonkun nettikaupan vaatteista. Jos haluan lukea Ticketin tai PoPin tmv kuvastoa, luen sitä kuvastoa. En jotain blogia, jossa on tehty kilometripostaus johon on vaan laitettu kymmeniä katalogikuvia. Muutenkin vähän nolona pidän sitä, että on pakko pitää kuvablogia, mut ne kuvat on aina jostain kopioituja...

Mikään yksittäinen blogi nyt ei tuu mieleen. Tai no Parolan asema jossain välissä vähän ärsytti, kun postauksia tuli aina vaan silloin kun oli tarve mainostaa Ilonan artikkelia. Nyt oli onneks esim viimeisin taas jotain muuta, kuin mainosta että pitäisi ostaa uusin iltalehti.
 
  • Tykkää
Reactions: baby-mama
"vieras"
En mä halua mitään nimellä morkata, mutta itse olen huomannut myös tuon kaupallistumisen.. Juurikin olen seuraillut noita lastenvaateaiheisia blogeja. Maku on mennyt, ei voi mitään..
 
tunnustan. tän palstan ansiosta olen lukenut lyhyesti kahta blogia, Satun Viipaleita ja sitten sen pikkuhoron blogia, joka parviaisen kanssa kiksautti naimisiin. molemmat blogit erilaisia mutta yhtälailla lähes lukukelvottomia. molemmista paistaa läpi omanlaisensa epätoivo ja julkisuudenhimo. lopetin lukemisen, saatan viipaleita käydä satunnaisesti vilkaisemassa mutta sekin mennyt jotenkin sairaan mielen sössöttämiseksi.
 
"Suru"
Itse seuraan blogia nimeltä Tästä kaikesta. Blogi joka koskettaa ja kaikki teksti suoraan sydämestä. Äiti joka menetti lapsensa sairaudelle, sekä sitä ennen elämää incl-lapsen kanssa <3
 
juuh
Markkina henkisyys inhottaa täälläkin. Ja se että lapsella pitää olla aina vaan uusia vaatteita ja sisarusten vanhat ei kelpaa. Toki, mistä sitä muuta kirjoittelisi jos blogin aihe on muoti ja lasten vaatteet?

Monet on jo kauan molanneet Kaunis pieni elämä blogia, mutta itse tykkään. Joskus joo mainostetaan vaatteita, mutta kohtuudella ja harkitusti. Ja välillä on ihan kivoja askartelu/puuhailuideoita.
 
..
Nuo aloittajan listaamat blogit eivät kuulu suosikkeihini.
Kaikki mitä olen -blogissa vielä mainostustakin enemmän häiritsee ne nykyiset kuinka lapset kasvaa-haikeaa-blaablaablaa-kirjoitukset. Sellaista kliseistä sontaa. Omat suosikkini ovatkin niitä joissa välkkyy se ihan oikea perhe-elämä.
Poikien tyyliin on väsähtänyt, bloggaa lähinnä vain sponsoreiden jutuista. Riikan blogia en kykene lukemaan heikon tekstin takia, Jarnakin oli siihen verrattuna huippukirjoittaja.
Tittiin minulla on sellainen säälin sekainen asenne. Väri-epä-suora oli aluksi hyvä, mutta nyt alkaa sinnekin tunkea mainostus ja sellainen ällöttävä tuotteiden hehkutus aina vaan enemmän.
 
"vieras"
Nuo aloittajan listaamat blogit eivät kuulu suosikkeihini.
Kaikki mitä olen -blogissa vielä mainostustakin enemmän häiritsee ne nykyiset kuinka lapset kasvaa-haikeaa-blaablaablaa-kirjoitukset. Sellaista kliseistä sontaa. Omat suosikkini ovatkin niitä joissa välkkyy se ihan oikea perhe-elämä.
Poikien tyyliin on väsähtänyt, bloggaa lähinnä vain sponsoreiden jutuista. Riikan blogia en kykene lukemaan heikon tekstin takia, Jarnakin oli siihen verrattuna huippukirjoittaja.
Tittiin minulla on sellainen säälin sekainen asenne. Väri-epä-suora oli aluksi hyvä, mutta nyt alkaa sinnekin tunkea mainostus ja sellainen ällöttävä tuotteiden hehkutus aina vaan enemmän.
Mitä blogeja luet? Näitä olis kiva löytää.
 

Yhteistyössä