Mihin blogeihin sinulla on mennyt maku? Mistä blogista et pidä?

  • Viestiketjun aloittaja "mmm"
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nykyään lähes kaikki lukemani blogit ärsyttävät. Toistavat samaa kaavaa, pyörittävät samoja kuvia ja samat ideat. Esimerkkinä vaikka Kalastajan vaimo.
Sama. Suurin osa blogeista täyttä sontaa. Samat rytkyt, samat laukut, samat valkoiset kodit. Jutut kiertää samaa kehää, otetaan joka postaukseen 15 samanlaista kuvaa. Aito vuorovaikutus lukijoiden välillä puuttuu. Palautetta ei oteta vastaan ja/tai kommentteihin ei vastata. Pinnallista soopaa, jonka sekaan kuitenkin ujutetaan aivan sairaalloisen paljon tietoa omasta yksityiselämästä ja siihen kuuluvista henkilöistä.
 
vierailija
Mä luen laidasta laitaan blogeja: villa nanna, chefin blogi, värikkään pipsan blogi, frutti di mutsi, leivonta-blogeja ja joitain (turhien) julkkisten blogeja.

Aikasemmin tykkäsin Kaunis pieni elämä -blogista sekä Elämää villa honkasalossa, mutta noista on mennyt vähän jo maku. Postauksia tulee harvoin ja aika saman toistoa usein.

Tykkään, että postauksia tulee usein. :) esim. Chef saisi koluta kirppiksiä ja pistää tuunaten vähän useammin, vink vink. :p :D
 
vierailija
Mä luen laidasta laitaan blogeja: villa nanna, chefin blogi, värikkään pipsan blogi, frutti di mutsi, leivonta-blogeja ja joitain (turhien) julkkisten blogeja.

Aikasemmin tykkäsin Kaunis pieni elämä -blogista sekä Elämää villa honkasalossa, mutta noista on mennyt vähän jo maku. Postauksia tulee harvoin ja aika saman toistoa usein.

Tykkään, että postauksia tulee usein. :) esim. Chef saisi koluta kirppiksiä ja pistää tuunaten vähän useammin, vink vink. :p :D
Jos chefiltä on rahat loppu?
 
vierailija
Kaikki mitä olen- blogistin tyylitajun täysi puute tekee oikeasti välillä pahaa... Etenkin sisustuksessa hän yhdistelee täysin tyylillisesti eri maailmasta olevia tavaroita ja huonekaluja yhteen lähinnä sillä perusteella että ovat saman värisiä. Sama pätee kyllä asuihinkin, sportti/biker-tyylisiä asuja ja saman värinen Mulberry-laukku.... Silmiin sattuu...
 
vierailija
Kaikki blogit joiden tarkoitus on siloitella omaa ulkokultaista elämää ja kaiken huipuksi sotketaan siihen vielä omat kakaratkin. Kyllä lapsilla pitäisi olla oikeus päättää jakaako äiti heistä kuvia tuonne nettiin, selostaen koko kansalle kaikki yhteiset lomamatkat, mielipiteet ja päiväkodin aloituksen...

Tunnen ainakin yhden tällaisen blogistin ja aika perussettiä on: minä ja meidän perhe me ollaan niin lovessa, meillä on rahaa, meillä on ihqu valkonen perussisustus, kaunis/virheetön lapsi, komee mies, tehdään matkoja, ja ja ja... Niin täydellistä.
Sitten siellä taustalla on vaikka mitä pas*aa mistä "unohtaa" kertoa.
 
vierailija
Kaikki blogit joiden tarkoitus on siloitella omaa ulkokultaista elämää ja kaiken huipuksi sotketaan siihen vielä omat kakaratkin. Kyllä lapsilla pitäisi olla oikeus päättää jakaako äiti heistä kuvia tuonne nettiin, selostaen koko kansalle kaikki yhteiset lomamatkat, mielipiteet ja päiväkodin aloituksen...

Tunnen ainakin yhden tällaisen blogistin ja aika perussettiä on: minä ja meidän perhe me ollaan niin lovessa, meillä on rahaa, meillä on ihqu valkonen perussisustus, kaunis/virheetön lapsi, komee mies, tehdään matkoja, ja ja ja... Niin täydellistä.
Sitten siellä taustalla on vaikka mitä pas*aa mistä "unohtaa" kertoa.
Lapset eivät kyllä kuulu blogeihin tai muihinkaan somemaailman julkisiin yhteisöihin. Kuvottavaa, miten nämä lapsensa blogimaailmaan mukaan vetävät ämmä eivät yhtään mieti lastensa yksityisyyttä. Toiset saavat jopa rahaa viattomien ihmistaimien yksityisyyden myymisen vastineeksi. On epäeettistä tyrkätä blogijulkisuuden vaikutuksista tai yleensäkään koko asiasta mitään ymmärtämättömät lapset, jotka eivät kykene itse aikuisen tapaan arvioimaan haluavatko todella blogeissa ja somessa esiintyä, julkisuuteen.
 
vierailija
Mä luen laidasta laitaan blogeja: villa nanna, chefin blogi, värikkään pipsan blogi, frutti di mutsi, leivonta-blogeja ja joitain (turhien) julkkisten blogeja.

Aikasemmin tykkäsin Kaunis pieni elämä -blogista sekä Elämää villa honkasalossa, mutta noista on mennyt vähän jo maku. Postauksia tulee harvoin ja aika saman toistoa usein.

Tykkään, että postauksia tulee usein. :) esim. Chef saisi koluta kirppiksiä ja pistää tuunaten vähän useammin, vink vink. :p :D
Miksi luet noita blogeja? Vaikuttivat aika typerille.
 

Yhteistyössä