mihin hittoon mies hävisi????? meni tupakalle ja nyt ei näy missään!

  • Viestiketjun aloittaja vattu
  • Ensimmäinen viesti
hyi
Alkuperäinen kirjoittaja kauheeta:
Hyvä että löytyi!

En halunnut aiemmin sanoa mikä tuli ekana mieleen. Mulle tulis tossa kohtaa paniikki, koska olisin varma että joku on kolkannut miehen ja kyttäis mua ulkoa. Seuraavana olisin vuorossa minä. Siis kun keskellä korpea talossa eikä lähimailla naapureita. Olisin oikeasti paniikkissa kun mielikuvitus laukkaisi.
Peesi! Hyi että, mua pelottaisi :(
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja leikkikää hengellänne:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no niin eli siis mies löytyi tuosta meidän tieltä jokusen matkaa tuonne naapurustolle päin. olivat nähneet hänet kun olivat meille tulossa. mies maannut maassa.
miehellä siis 1 tyypin diabetes. ihmettelin kyllä hänen käytöstään ennen tupakalle menoa mutta ajattelin olevan humalasta johtuvaa.


joku kun sanoi tuolla että hyvä esimerkki otamme harvoin eikä voi sattua mitään. tämän takia emme ikinä ota kun lapset ovat kotona. koska aina voi sattua jotain!

säikähdin kyllä todella paljon,mutta onneks mies nyt saa hoitoa.
Ei hän saisi juoda ollenkaan.



niin..saa ja saa eihän kukaan meistä saa jos näin ajatellaan.
tämä oli kyllä ensimmäinen kerta kun noin käy ja toiv viimeinen.
 
vieras
Ei oikein diabeetikolle muutenkaan tupakointi ja ryyppääminen sovi, mutta kaikkihan eivät välitä diabeteksen tappavista liitännäissairauksista, puhumattakaan yksistään tupakoinnin aiheuttamista...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei oikein diabeetikolle muutenkaan tupakointi ja ryyppääminen sovi, mutta kaikkihan eivät välitä diabeteksen tappavista liitännäissairauksista, puhumattakaan yksistään tupakoinnin aiheuttamista...
joo mä en nyt tarvitse mitään moraali saarnaa. eiköhän jokainen tajua tupakan ja alkon haitat!
 
mix täälä pelottelemaan,mitä se auttaa.. itse olen nähnyt nuoren parikymppisen miehen jolla oli diabetes. oli ryypännyt ja saanut kohtauksen , löydettiin liian myöhään..enään tällä miehellä ei liiku kun silmät
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei oikein diabeetikolle muutenkaan tupakointi ja ryyppääminen sovi, mutta kaikkihan eivät välitä diabeteksen tappavista liitännäissairauksista, puhumattakaan yksistään tupakoinnin aiheuttamista...
joo mä en nyt tarvitse mitään moraali saarnaa. eiköhän jokainen tajua tupakan ja alkon haitat!
Eiköhän sinun miehes tiedä ne vaarat kun aikuinen kerta on :) Sinun asias se ei ole jos miehes päätöksen on tehnyt, että haluaa ottaa alkoa. Ei ole järkeä ap:tä haukkua ja nollata siitä, että miehellä diabetes ja on juonut :|
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rajaton:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei oikein diabeetikolle muutenkaan tupakointi ja ryyppääminen sovi, mutta kaikkihan eivät välitä diabeteksen tappavista liitännäissairauksista, puhumattakaan yksistään tupakoinnin aiheuttamista...
joo mä en nyt tarvitse mitään moraali saarnaa. eiköhän jokainen tajua tupakan ja alkon haitat!
Eiköhän sinun miehes tiedä ne vaarat kun aikuinen kerta on :) Sinun asias se ei ole jos miehes päätöksen on tehnyt, että haluaa ottaa alkoa. Ei ole järkeä ap:tä haukkua ja nollata siitä, että miehellä diabetes ja on juonut :|

ja kun siis oikeasti todella todella harvoin otetaan alkoa. ehkä noin 1-2 kertaa vuodessa. tämä päivä nyt sattui olemaan yksi niistä ja sekin sitten päättyi näin :(
 

Yhteistyössä