mihin hittoon mies hävisi????? meni tupakalle ja nyt ei näy missään!

  • Viestiketjun aloittaja vattu
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rajaton:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei oikein diabeetikolle muutenkaan tupakointi ja ryyppääminen sovi, mutta kaikkihan eivät välitä diabeteksen tappavista liitännäissairauksista, puhumattakaan yksistään tupakoinnin aiheuttamista...
joo mä en nyt tarvitse mitään moraali saarnaa. eiköhän jokainen tajua tupakan ja alkon haitat!
Eiköhän sinun miehes tiedä ne vaarat kun aikuinen kerta on :) Sinun asias se ei ole jos miehes päätöksen on tehnyt, että haluaa ottaa alkoa. Ei ole järkeä ap:tä haukkua ja nollata siitä, että miehellä diabetes ja on juonut :|

ja kun siis oikeasti todella todella harvoin otetaan alkoa. ehkä noin 1-2 kertaa vuodessa. tämä päivä nyt sattui olemaan yksi niistä ja sekin sitten päättyi näin :(
pääasia että löytyi ja pääsi sairaalaan ,et ole selitys velvollinen kelleen, jos et halua
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja lue:
Alkuperäinen kirjoittaja haha:
hyvä provo.... niille jotka juo kotona ku lapset on
Olet tainnut juoda liikaa koska lukutaitosi on noin heikko. AP:n lapset ovat hoidossa tämän yön.
niin ja tällä hän yrittää "pelotella" niitä jotka juovat
Mä juon. hetki pieni. sammun pihalle
niin mäkin. tai oikeastaan vika meni jo, ja lapsi on kotona! nyt taidan pudota partsilta.
voi herre guud.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rajaton:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei oikein diabeetikolle muutenkaan tupakointi ja ryyppääminen sovi, mutta kaikkihan eivät välitä diabeteksen tappavista liitännäissairauksista, puhumattakaan yksistään tupakoinnin aiheuttamista...
joo mä en nyt tarvitse mitään moraali saarnaa. eiköhän jokainen tajua tupakan ja alkon haitat!
Eiköhän sinun miehes tiedä ne vaarat kun aikuinen kerta on :) Sinun asias se ei ole jos miehes päätöksen on tehnyt, että haluaa ottaa alkoa. Ei ole järkeä ap:tä haukkua ja nollata siitä, että miehellä diabetes ja on juonut :|

ja kun siis oikeasti todella todella harvoin otetaan alkoa. ehkä noin 1-2 kertaa vuodessa. tämä päivä nyt sattui olemaan yksi niistä ja sekin sitten päättyi näin :(
Löyty kuiten ja kaikki päättyi hyvin :) Mie osuin oikeaan ko sulle sanoin, että ois saanu kohtauksen :/ Enää en kyllä arvuuttele kenellekään mitään.
 
noh
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
tuleehan ne kopteritkin tarvittaessa tosi nopeesti...meil kax kertaa käyny..oltii sit maalla tai ei
ja se yleisö sais ihan oikeesti pysyä pois
Kopteri tulee vain silloin kun tarvitaan lääkäriä pikaisesti ja on muutenkin lääkärin kulkuneuvo. Kopteri välttää viimeiseen asti kuljettamasta koska hoitotoimenpiteet on helpompi tehdä autossa kuin kopterissa.
 
Hui....
Hui kamala! Kyllä sitä kaikkea voi sattua ja tapahtua vaikkakin ihan kotosalla. Musta turhia nuo moraalisaarnat "diabeetikot ei sais juoda alkoholia/polttaa tupakkaa". Jokainen diabeetikko tasan tarkkaan tuonkin itse tietää. Itse tiedän useamman diabeetikon ja kyllä jokainen heistä ottaa alkoholia silloin tällöin. Tosi huonoa tuuria oli kyllä ap:n miehellä, että juuri ulkona ollessa meni sokrut ihan noin alas asti. Onneksi ei pahempaa päässyt tapahtumaan eikä ap:n mies ollut yksin kotona.
 
äitini on diabeetikko
Alkuperäinen kirjoittaja öä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mut miks ihmeessä se sinne tielle meni??
tätä mäkin mietin..
Voin kertoa,et diabeetikko ei todellakaan ymmärrä mitään jos sokerit laskee tarpeeksi alas. Diabeetikot käyttäytyvät pahan hyperglykemian aikana vähän samalla lailla kuin juovuksissa olevat ihmiset.
 

Yhteistyössä