Mihin sisustukselliseen seikkaan kiinnität ensimmäisenä huomiota muiden kotona?

  • Viestiketjun aloittaja sISUStus
  • Ensimmäinen viesti
"mona"
No ei mua muiden kodeissa mikään häiritse, no ehkä jos joku marsun häkki haisee olohuoneessa.

Muuten pidän kodeista joissa on mieluummin vähän tavaraa kuin liikaa, muistan paremmin mitä kodissa on jos tavaraa on vähemmän. Jos on paljon tavaraa niin mikään ei jää mieleen..
 
northern soul
Kokolattiamatot on mun allotys ja Englannissa asuessa niita on liikaa. Ja toinen, mun mielesta brittien erityispiirre, on sailytysjarjestelmien puute. Kirjat ja lelut on kasoissa lattioilla ja ikkunalaudoilla.
Naita ma tarkkailen ja taivastelen.
 
"miikkis"
Värit: sopiiko yhteen vai riiteleekö keskenään, onko rohkeita ratkaisuja vai perusbeigeä, tosin kumpikin voi olla kaunis ja tyylikäs. Sitten persoonalliset esineet: perityt, kirppiskamat, itsetehdyt.
 
"mary"
Katson mistä puusta on pöydät, tasot, portaat ym ja siitä voi päätellä jo paljon(mänty, teak, tammi vai kenties lastulevy, kaikki herättää jotain tuntemuksia=) .
Sitten tauluista voi päätellä jotain ihmisen mielikuvituksesta. Jos on tiimarin sisustustaulu niin tulee heti mieleen että ei oo kyse kovin persoonallisesta ihmisestä(ja siis ihminen voi olla mukava vaikkei olis kovin luova). Väreihinkin kiinnitän huomiota.
 
"vieras"
Värit, tilan tunnelma, yksityiskohdista ensimmäisenä katse kiinnittyy valokuviin. Itse pidän kaikenlaisista tunnelmista, ristiriitaisista ratkaisuista, harmoniasta, kliinisestä, kasarista, ysäristä, vintagesta.. kodit on ihania!
 
Siihen, onko koti sisustettu persoonattomasti, tismalleen viimeisimpien trendien mukaan vai onko se persoonallinen, eikä niin trendikäs. Koti kertoo ihmisestä paljon, ja massan mukana sisustuksessa menijä ei ehkä ainakaan kaikilta osin ole kanssani samoilla aaltopituuksilla. Tosin ei se haittaa, kunhan ei ala arvostella meidän kotiamme, jossa mikään ei ole trendikästä. :D
Mä muistelisin että sulla on niitä vanhoja "romuja" nurkissasi?
Meillä on kanssa jonkin verran (tosin on muutama väliaikaisratkaisu haettu ikeastakin), mutta nehän on kauheasti nyt tulossa muotiin kun valkoinen maalaisromanttisuus menee kohta menojaan.
Ollaanko me sitten muka persoonattomia?
 
"vieras"
Sekä kotona että kylässä ensimmäinen kiinnostava asia on, mahtuuko tuulikaapista eteenpäin vai onko se täysi kenkiä ja ulkovaatteita :D Se myös askarruttaa, kannattaako kenkiä riisua (lue: miten likainen lattia on )
 
näin kans
Siihen, onko koti sisustettu persoonattomasti, tismalleen viimeisimpien trendien mukaan vai onko se persoonallinen, eikä niin trendikäs. Koti kertoo ihmisestä paljon, ja massan mukana sisustuksessa menijä ei ehkä ainakaan kaikilta osin ole kanssani samoilla aaltopituuksilla. Tosin ei se haittaa, kunhan ei ala arvostella meidän kotiamme, jossa mikään ei ole trendikästä. :D
hyvä kommentti
 
ette
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25156118:
Mä muistelisin että sulla on niitä vanhoja "romuja" nurkissasi?
Meillä on kanssa jonkin verran (tosin on muutama väliaikaisratkaisu haettu ikeastakin), mutta nehän on kauheasti nyt tulossa muotiin kun valkoinen maalaisromanttisuus menee kohta menojaan.
Ollaanko me sitten muka persoonattomia?
vaan nimenomaan persoonallisia
 

Yhteistyössä