mika oli turhin lastentarvikeostoksesi

  • Viestiketjun aloittaja T O N T T U
  • Ensimmäinen viesti
T O N T T U
mika oli sellainen juttu, minka itse ostit tai sait lahjaksi, mutta et koskaan kayttanyt...
mina ostin sellaisen vaahtomuovijutun vauvan ammeeseen, joka tuki kylvetettaessa.mies halusi, kun pelkasi, etta hukuttaa lapsen, kaytti ehka kerran, ja totesi, etta turha...
 
Shaina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2004 klo 12:56 mame2002 kirjoitti:
rintareppu. Kerran käytettiin.
Sama juttu. Meillä taidettiin kuiten kokeilla sitä parikin kertaa. Poika ei tykännyt yhtään, eikä se oikein minunkaan/miehen päällä "istunut". Tomy-merkkinen on, ihan kökkö :(
 
ludde
Mä ostin jo ennen synnytystä sellasia "pusseja", joihin voi kerätä äidinmaitoa ja pakastaa. Enpä edes avannu pussia :LOL:
Joku mainitsi tuttiketjun ja se on meillä kyl ykkönen. Aina se tippuu johonkin ja saa olla kissankarvoista pesemässä. Nyt pysyy kiinni ja ei tipu lattialle ja poika tykkää leilliä ketjulla.
 
pikkukukka
mä kyllä puhun rintarepun puolesta. meillä osottautunu tosi käteväksi ja tyttö viihtyy. turhin juttu on meillä ollu tuttipullo. ei suostu siitä ottaan edes äidinmaitoa.
 
Pakko on minunkin sanoa, että meillä rintareppu on ollut ihan ykkönen, niin kotona kuin muuallakin liikkuessa.Poika viihtyy siinä hyvin. Siitä olemme iloinneet, ettemme ostaneet itkuhälytintä. Meillä sille ei olisi ollut käyttöä.
 
-miljoonakala-
Itkuhälyttimen oisin halunnu ennen lapsen syntymää mut nyt oon todennu et onneks ei ostettu. Meil on sen verran pieni talo et ei siitä ois mitään hyötyä ollu..
 
piukuliina
Me saatiin tuttipulloja... Pikkusisko järjesti vauvajuhlat ja sit saatiin vielä pojan synnyttyäkin muutama eli niitä löytyy kaapista joku 7kpl ja ainoastaan pojan serkkutyttö on niitä käyttänyt... Poitsu on nyt 7kk ja saa yhä rintaa, vellin ja ruoan jälkeen veden juo nokkamukista.
 
tuttipullot on meillä kanssa ollu vähän turhia ja sitten kengät ja tossut, jotka on tarkotettu tollaselle 1-4kk, saatii anopilta lahjaksi kolmet ja jäipä pitämättä. Hän oli kovasti kuulemma sellaisia nahkaisia tossuja pitänyt vauvalla kun oli pieniä. No minä taidan olla enemmän sukkaihminen :D
 
Meilläkin rintareppu, se oli sellanen babybjörn tai joku, kalliskin. Jotenkin hirmu hankala käyttää, varsinkin kun oon aika lyhyt- ehämmä saanu mitään tehtyä vaikka olikin "kädet vapaana"... Hoitopöytä me saatiin, mut ei paljoo käytetty ja heitettiin se sit meneen. Nyt tokalle ei oo pöytää kaivattukaan. :)
 
Huiskis ja tuiskis
Konttauskypärä. Niistin.
Kertakäyttötuttipullot (vieläkin käyttämättä). :LOL: :LOL:
Puhumattakaan niistä pienistä vaatteista, jotka meni nuken vaatteiksi uusiokäyttöön.
Puhumattakaan kaikesta kirppistavarasta, tyyliin jos nyt sattuis tarvitsemaan.

Ylitsemuiden raivostuttaa lelut, joiden kanssa leikitään kenties kerran ja se siitä, maksavat mokomat niin paljon. :(
 
K-M
rintareppua kokeiltiin muutaman kerran, ei tyttö oikein viihtynyt, sitteriä ei ole kaivattu sekuntiakaan eikä hoitopöytääkään ole tarvittu. Saman asia on ajanut pakastin, sopivan korkealla. ja nykyään ihan puetaan sylissä
 

Yhteistyössä