Mikä ihana nimi!

äiti
ei hassusempi nimi laisinkaan, ei joka tuskarissa tai muskarissa iske samannimisiä vierustuoliin.
Minusta aina niin säälittävän poloista kun joku teistä massasta poikkeaa niin alkaa ininä että tää on kyl vitsi tai provo

vantus tai vanttuut tarkoittaa lapasta/lapasia mutta VANTTU on hieno nimi, onhan Santtu ja Anttukin olemassa mutta ne on vistoja
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja <3:
Alkuperäinen kirjoittaja kirma:
Alkuperäinen kirjoittaja mama:
ette taida muistaa minttu-kirjoja? Eikös niissä Mintun pikkuveljen nimi ole Vanttu?
No ei oo kun Santtiu!
Eikös Vanttu-kirjat ole ihan erikseen omana sarjana.

Nimi on ihana, taidankin laittaa sen muistiin omien lemppinimien sakkiin. Ja turha sitä on nyt murehtia miten Vanttu-raukkaa voitais joskus kiusata parinkymmene vuoden päästä, mistä sen tietää mitkä nimet sillon on muodissa. Nyt menee niin outoja nimiä, että normaalille tuo niiden joukossa kuulostaa

:)
Tässä lisää ihania nimiä joita voit laittaa muistiin:

Jeppe
Tessu
Murre
Tassu
Puppe
Mirri
Pörrö

Ole hyvä!
Kiitos :D Mua ei oo mikään palstalla saanu pitkään aikaan nauramaan ääneen. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja <3:
Alkuperäinen kirjoittaja kirma:
Alkuperäinen kirjoittaja mama:
ette taida muistaa minttu-kirjoja? Eikös niissä Mintun pikkuveljen nimi ole Vanttu?
No ei oo kun Santtiu!
Eikös Vanttu-kirjat ole ihan erikseen omana sarjana.

Nimi on ihana, taidankin laittaa sen muistiin omien lemppinimien sakkiin. Ja turha sitä on nyt murehtia miten Vanttu-raukkaa voitais joskus kiusata parinkymmene vuoden päästä, mistä sen tietää mitkä nimet sillon on muodissa. Nyt menee niin outoja nimiä, että normaalille tuo niiden joukossa kuulostaa

:)
Tässä lisää ihania nimiä joita voit laittaa muistiin:

Jeppe
Tessu
Murre
Tassu
Puppe
Mirri
Pörrö

Ole hyvä!
Kiitos :D Mua ei oo mikään palstalla saanu pitkään aikaan nauramaan ääneen. :LOL:
Minusta taas harvinaisen kuiva vitsi... mutta kaikilla on vähä erilainen huumorintaju =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joo vanttuut riippuu, one two three four... entäs vaikka tusinanimi? etkös sä ole aiemminkin kysellyt näistä erikoisista nimistä täällä ;)
Joo oon, ja ne tyrmättiin heti liian ulkomaalaisperäisinä, mut ajattelin, että täs ois suomalainen nimi suomalaiselle pojalle :) Mun huonekaveri laitoksella ( 3 -vuotta sitten) laittoi Vanttu nimen, ja mun mielestä se oli ihan yli söpö. Silloin en ajatellu kuitenkaa et omalle laittaisin, mut nyt ku on uus lapsi tulos, ni oon alkanu makusteleen sitä uudestaan =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja varvasvälivahvero:
=) Kiva nimi.

Tosin ensimmäiseksi tuli mieleen se sellainen pesusieni, onko se vanttu vai mikä se on?
Eiks se oo vamppu? Vanttu on tumppu.
Kyllähän sitä saa suomalaisia "omaperäisiä nimiä" mistä vaan.
Rasi
Harja
Kurja
Sorja
Norja
Tirja
Vonja
Piisa
 

Yhteistyössä