Mikä käsityö juuri nyt kesken?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
jhg
Vauvan peittoa neulon ja noin puolivälissä olen. Laskettu aika alle viikon päästä, joten jännäksi menee kumpi valmistuu ensin. Ite pidän lopputuloksen omalla vauvalla.
 
Esikon ja keskimmäisen neuleponchot on kesken. Esikolle tarkotetusta loppu oikeen värinen lanka joten alotin sit keskimmäiselle tekemään.
Toivon mukaan saan molemmat valmiiksi tään kuun aikana. Sit tarttis viel nuorimmalle neuloa samanlainen.

Huomenna taas arki ja työt alkaa joten neulomiselle jää aikaa vaan pari tuntia arki-iltaisin. Viikonloppusin sit ehkä kerkee taas enempi neulomaan.
 
"mellan"
Monta työtä on kesken. Nyt neulon huivia, tyttö varasi sen itselleen. Ennen joulua sain mekon valmiiksi, se oli vaan sellainen kokeilu. Torkkupeittokin ois tuolla kaapissa odottamassa valmistumista samoin isoäidinneliöistä tehdyt tyynynpäälliset ja tilkkupeitto. Ne on sellasia ikuisuusprojekteja, valmistuu kun valmistuu tai sitten ei. Eilen kävin ostamassa langat neuletakkiin, sen teen varmaan tuon huivin jälkeen.
 
"yx vaan"
Miehelle palmikkovillapaita, toinen hiha ja kokoominen jäljellä. Itselle pitäis virkata sellanen kaulassa roikotettava pussukka mihin mahtuu työpuhelin, kynä ja pieni lehtiö ja työavaimet. Joudun töissä ravaamaan paikasta toiseen ja ärsyttää kantaa noita käsissä...
 
nyt ei oo mitään kesken. pähkäilen tässä et mitä tekis seuraavaksi, viime viikolla sain neulottua kummitytön mekon valmiiksi. yleensä on töitä jonossa niin ettei malttais edellisiä tehdä alta pois. mulla siis periaate että yks- korkeintaan kaks työtä yhtäaikaa tulossa. :)
 
"Vieras"
Mulla on tuubihuivi kesken, ihan juuri valmis. Villasukat aloitin eilen, joten niissä hetki menee, kun teen pitkävartisia. Kaulaliinaa ja pipoa tekis mieli jo aloitella! :)
 
Kaulaliina olis vielä kesken. Aloitin sen joskus joulukuun alussa, mutta tein välissä useammat sukat, kahdet säärystimet, pari virkattua mattoa ja koiralle villapaidan. Nyt ostin villalankaa toiseen koiran villapaitaan, jos sais siitä paremman mitä ekasta luomuksesta tuli.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä